IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за осчетоводяване на разходи за мебели

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Re: Въпрос за осчетоводяване на разходи за мебели

    Първоначално изпратено от интересуващ_се
    Първоначално изпратено от Dreamer
    Първоначално изпратено от интересуващ_се
    Здравейте, имам фирма с 30 000 г. доход
    работя от вкъщи
    тази година се мебелих с офис мебели - офис кухня и т.н.
    мога ли да ги запиша като разход, защото по предпазливи счетоводители не ми дават

    Подяволите, тази фирма иначе ще отчете 30 000 лв. печалба и ще плати 3 000 лв. данък.
    А няма кьорав разход
    Аз за дейността си ползвам офиса - жилище, интернета, телефона, мебелие, компютъра

    Защо по-дяволите да плащам данък
    Ако дойдат данъчните и ги питам какво предлагат, от улицата ли да работя, ще се трогнат ли?

    Моля нека ми пишат само с опит по въпроса или счетоводители
    Осчетоводи ги на части като разход - отделно крака, плотове, плоскости....
    А фактурата като вече е издадена за цели неща, как да я разпарчетосам на части?
    Не можеш.
    Има решение на твоя проблем и той е описан в казуса за разпределение на ел. ен. и тел., когато офисът ти е у дома.
    Намери си счети и му кажи да ти осчетоводи разхода за мебели(може да излязат, че са МДА) като разходи за офис. Който плаща, той поръчва музиката. А и не се знае дали ще ти дойдат на проверка през следващите 5 г. - изглеждащ ми "малък", а с тях не се занимават много. Все пак си предприемач и трябва да поемаш рискве чрез решенията си...иначе си стой работник - там е по безапасно.

    Коментар


    • Re: Въпрос за осчетоводяване на разходи за мебели

      Първоначално изпратено от Dreamer
      Първоначално изпратено от интересуващ_се
      Здравейте, имам фирма с 30 000 г. доход
      работя от вкъщи
      тази година се мебелих с офис мебели - офис кухня и т.н.
      мога ли да ги запиша като разход, защото по предпазливи счетоводители не ми дават

      Подяволите, тази фирма иначе ще отчете 30 000 лв. печалба и ще плати 3 000 лв. данък.
      А няма кьорав разход
      Аз за дейността си ползвам офиса - жилище, интернета, телефона, мебелие, компютъра

      Защо по-дяволите да плащам данък
      Ако дойдат данъчните и ги питам какво предлагат, от улицата ли да работя, ще се трогнат ли?

      Моля нека ми пишат само с опит по въпроса или счетоводители
      Осчетоводи ги на части като разход - отделно крака, плотове, плоскости....
      А фактурата като вече е издадена за цели неща, как да я разпарчетосам на части?

      Коментар


      • Re: Въпрос за осчетоводяване на разходи за мебели

        Първоначално изпратено от интересуващ_се
        Здравейте, имам фирма с 30 000 г. доход
        работя от вкъщи
        тази година се мебелих с офис мебели - офис кухня и т.н.
        мога ли да ги запиша като разход, защото по предпазливи счетоводители не ми дават

        Подяволите, тази фирма иначе ще отчете 30 000 лв. печалба и ще плати 3 000 лв. данък.
        А няма кьорав разход
        Аз за дейността си ползвам офиса - жилище, интернета, телефона, мебелие, компютъра

        Защо по-дяволите да плащам данък
        Ако дойдат данъчните и ги питам какво предлагат, от улицата ли да работя, ще се трогнат ли?

        Моля нека ми пишат само с опит по въпроса или счетоводители
        Осчетоводи ги на части като разход - отделно крака, плотове, плоскости....

        Коментар


        • Въпрос за осчетоводяване на разходи за мебели

          Здравейте, имам фирма с 30 000 г. доход
          работя от вкъщи
          тази година се мебелих с офис мебели - офис кухня и т.н.
          мога ли да ги запиша като разход, защото по предпазливи счетоводители не ми дават

          Подяволите, тази фирма иначе ще отчете 30 000 лв. печалба и ще плати 3 000 лв. данък.
          А няма кьорав разход
          Аз за дейността си ползвам офиса - жилище, интернета, телефона, мебелие, компютъра

          Защо по-дяволите да плащам данък
          Ако дойдат данъчните и ги питам какво предлагат, от улицата ли да работя, ще се трогнат ли?

          Моля нека ми пишат само с опит по въпроса или счетоводители
        Working...
        X