If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Аз имах неприятно преживяване с Евроинс. Откраднаха ми колата - нова, на 2 месеца, лизингована в Евролийз. След това започна едно безкрайно мотаене, чакане на бележка от полицията, бележка от прокуратурата. Застраховката ми не беше изплатена дори и след като набавих всички бележеки и изтече максималния според закона срок за изплащане на застраховка след представяне на всички документи. След това малко се изнервих и почнах да ги тормозя, свързах се с агенцията за защита на потребителите и се обадих на автомобилния дилър, който ми препоръча Евролийз и Евроинс. В резултат тия от Евроинс взеха и се обидиха и дори един господин ми се обади да ми се скара, че съм се държал неблагодарно .. В края на краищата, около 6-7 месеца след кражбата на колата, ми платиха каквото трябваше, но поради мотаенето загубих доста нерви и малко пари от течащия лизинг.
Най-неприятното и непрофесионално беше, че през цялото време ми обясняваха как цялата процедура щяла да свърши другата седмица, всичко щяло да стане много бързо и лесно, да съм се обадел след пет дена да проверя и т.н. Всъщност ако бяха казали в началото, че ще отнеме 6 месеца щях да го приема спокойно и нямаше да се оплаквам от тях.
ако съм разбрала жокера правилно
но въпреки това, всеки сам решава каква политика да следва за селекция на портфейла! за мен тази компания е кооперативна. винаги бързо отговарят, пращат необходимите указания, не се крият, не увъртат, не са от тежките за работа. от тях съм чула много сериозни и аргументирани предложения, особено във времето на хауса с друстранните протоколи. когато други изискваха да се подписват на място декларации за вина, или да се убеждава и втория да ходи на оглед, щото иначе- отказ... за тях работат хора, които заслужават сериозно уважение!
аз имам тотален анти фаворит! при него всичко е много различно от това което разбирам като застраховане. Антито- променя договори (та и тарифите по тях) с писмо (не с анекс), прекратява полица, като изземва оригинала , за откуп изисква копие на дебитна карта (не само номера на банковата сметка) и прочие иновации...
застраховането НЕ Е занаят, а ПРОФЕСИЯ!
http://www.broko.bg/blog
Де Ниро, може да съм пропуснал нещо, но не се сещам коя е.Върти ми се една ама дали за нея става дума....
Еми не знам коя ти се върти. Ако имаш идея коя компания не застрахова коли под 3000лв и над 100 000лв. Коя иска задължителен GPS за сметка на клиента - 550лв на година.Коя работи само с един единствен сервиз в софия и там се чака най-малко 2-3 месеца. Коя компания има офиси по високите етажи на сгради. И се върти около 10-то място по пазарен дял, може да се сетиш.
п.с.Последен жокер, листната е на борсата. И акциите й са едни от най-губещите по време на спада Съвсем заслужено...
та чак и над 75000 за софиянци... GPS- са си е без пари, тия 550 лв са си проста такса обсужване и то със роуминг
застраховането НЕ Е занаят, а ПРОФЕСИЯ!
http://www.broko.bg/blog
................
За да я открия темата, ще попитам знаете ли коя е компанията която не е изплатила застраховката на починалият при снимки на последния Сървайвър ?
Малко разбирах от застраховане и ще следя с интерес нови мнения.
...................
Застраховани, но за злополука: Още двама починали в историята на шоуто
Всеки от участниците в "Сървайвър" има застраховка за злополука. Тя е направена в "Булстрад" от bTV, съобщиха от частната медия. От екипа на телевизията обаче са категорични, че застраховката не покрива инфаркт. Ръководството на bTV е потресено от нещастието.
................
Световната история на приключенското шоу познава още два случая на смърт по време на снимките. Те са станали още при първите игри, преди България да започне да снима риалитито. В единия случай участник се е самоубил, а в другия - играч е бил изяден от акула.
Де Ниро, може да съм пропуснал нещо, но не се сещам коя е.Върти ми се една ама дали за нея става дума....
Еми не знам коя ти се върти. Ако имаш идея коя компания не застрахова коли под 3000лв и над 100 000лв. Коя иска задължителен GPS за сметка на клиента - 550лв на година.Коя работи само с един единствен сервиз в софия и там се чака най-малко 2-3 месеца. Коя компания има офиси по високите етажи на сгради. И се върти около 10-то място по пазарен дял, може да се сетиш.
п.с.Последен жокер, листната е на борсата. И акциите й са едни от най-губещите по време на спада Съвсем заслужено...
Е кажете коя е де. Интересно ми е защото вече повече от 3 год. не съм в бранша след 10 "добри" години в него. А пък Булстрад и Армеец чак толкова да са се подобрили, въпреки че всичко е възможно????
Аз понеже съм имал вземане даване с почти всички компании мога да кажа, че Булстрад и Армеец са ми фаворити.
Другите си имат доста недостатъци. Едни повече, други по-малко. Не ми се изброяват в детайли, че ще стане 1 час писане.
Най-неадекватната компания мисля, че на всички е ясно коя е
Много от вас карат коли, имат застраховки живот, имуществени, застраховат товари и т. н.
Нека направим пресявка в застрахователния сектор.
С кои застрахователи сте срещали проблеми, спънки или нежелание да си изплатят застраховката и с кои не сте имали проблеми?
За да я открия темата, ще попитам знаете ли коя е компанията която не е изплатила застраховката на починалият при снимки на последния Сървайвър ?
Малко разбирах от застраховане и ще следя с интерес нови мнения.
Коментар