IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задуха вятърът на промяната при застрахователните компании

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • ЦВЕТЕЛИНА БОРИСЛАВОВА НА ВСЯКА ЦЕНА ИСКА ДА КУПИ „ЛЕВ ИНС”

    От три месеца насам натискът от страна на жената, с която се свързва СИБанк и премиера Бойко Борисов за изкупуване на застрахователната компания „Лев Инс”, преминава във фазата на преса.

    Високопоставени източници на afera.bg от Израел довериха, че Цветелина Бориславова вече е посещавала няколко пъти „обетованата земя” с настоятелната оферта да купи „Лев Инс”. Засега обаче еврейските съдружници в компанията се дърпали от подобна сделка.

    Уклончивото поведение на евреите обаче нищо не означава, още повече, че Цветелина Бориславова дала да се разбере, че „на всяка цена” иска компанията, което означава, че каквато и да е посочена цена, тя няма да я притесни. Бориславова дори била готова да заложи на един от най-известните адвокати в света, също евреин, и също така в близки отношения с израелските съдружници в „Лев Инс”.

    Собственици на „Лев Инс” са:

    ЛЕВ КОРПОРАЦИЯ, националност: BGR, стойност на дяловото участие: 7395.157 хиляди лева, представляващо 31.739% от общия капитал
    "ЮЛИОС БАЕЙР ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ЕКУИТИ ФОНД", националност: USA, стойност на дяловото участие: 1224.55 хиляди лева, представляващо 5.256% от общия капитал
    ТОКУДА БАНК, националност: BGR, стойност на дяловото участие: 736.45 хиляди лева, представляващо 3.161% от общия капитал
    "ЕУГЕНИА II ИНВЕСТМЪНТ ХОЛДИНГС ЛИМИТИД", националност: CYM, стойност на дяловото участие: 74.15 хиляди лева, представляващо 0.318% от общия капитал
    АС БГ, националност: BGR, стойност на дяловото участие: 3437.301 хиляди лева, представляващо 14.754% от общия капитал
    "ЯАД ПИРЗУЛ-1984", националност: ISR, стойност на дяловото участие: 4566.846 хиляди лева, представляващо 19.6% от общия капитал
    "РАХИТИ МЕИР КЛАСИК", националност: ISR, стойност на дяловото участие: 5865.546 хиляди лева, представляващо 25.173% от общия капитал

    Компанията участва като собственик в:

    НАЦИОНАЛНА ОСИГУРИТЕЛНА КОМПАНИЯ БАЛКАН (10.0%)
    АИДА-96 (70.0%)
    ЦЕНТЪР ВЪЗДУШНО СПАСЯВАНЕ "ЕЙД ЕЪР" АД (25.0%)
    БЪЛГАРСКИ НАЦИОНАЛЕН ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН ЯДРЕН ПУЛ (5.0%)
    ФАКТОРИ (83.75%)

    С ЕКСПРЕС ГРУП (15.0%)
    ЛЕВ ИСТЕЙТ (26.0%)
    ЛЕВ ИНВЕСТ (30.0%)
    БУЛГЕРИЪН ИНВЕСТМЪНТ ГРУП (46.154%)
    ЗДРАВНООСИГУРИТЕЛЕН ИНСТИТУТ (80.0%)
    ЖИВОТОЗАСТРАХОВАТЕЛЕН ИНСТИТУТ (83.692%)

    В компанията, която се свързва с името на Алексей Петров, всъщност следа от неговото име няма. В нея обаче управлява Ива Павлова, с която Петров живее без брак. Наполедък обаче компанията се тресе от подвижни пясъци в управлението.

    Източниците на afera.bg от Израел потвърдиха, че до този момент един от основните съдружници в „Лев Инс” Маир Хаим Овадия след ареста на Алексей Петров не е стъпвал в България, въпреки изявеното от него желание. Ива Павлова обаче е съветвала Маир Овадия да не предприема такова пътуване, защото можело да го арестуват още на границата. Което, меко казано, звучи странно.

    След като басейн „Спартак” бе охотно предаден „без бой” на властта, идва ред на „Лев Инс”, коментират близки до управляващия властови лагер. Според тях, пробивът в застрахователната компания е подготвен от вътрешни „къртици” и това обяснява желанието „на всяка цена” Цветелина Бориславова да притежава „Лев Инс”. „Предложението, на което не може да се откаже” се аргументира и от факта, че евреите разбират перфектно от сделки, от които никога не губят. Загряването на тигана идва и от пусната мълва, че може да се отнеме лиценза на застрахователната компания, което трябва да се тълкува като прийом „притискане до стената”.

    А влизането на „Лев Инс” в ръцете на Цветелина Бориславова ще оформи окончателно вендетата „Бойко Борисов – Алексей Петров”.



    Afera.bg

    Коментар


    • крайно време е не за ветрец, а за ураган!
      кой може да носи риск за 5 млн срещу 120 лева!? особено по отговорности!!!
      застраховането НЕ Е занаят, а ПРОФЕСИЯ!
      http://www.broko.bg/blog

      Коментар


      • Re: Задуха вятърът на промяната при застрахователните компан

        Първоначално изпратено от Мариян Йорданов
        Причините са комплексни
        Основната причина е, че застрахователите сами си отрязаха клона на който стояха! Не може да си плащаш автокаско на европейски цени и след това да те правят на маймуна! Не може цените при застраховането да са европейски, а при настъпило застрахователно събитие номерата които ти въртят да са ориенталски! Овцете за стригане попривършиха...
        Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

        Коментар


        • Задуха вятърът на промяната при застрахователните компании

          Спадът при застраховка Автокаско, от която компаниите печелеха, налага да бъдат спрени загубите от Гражданска отговорност на МПС, за да могат застрахователите да оцелеят

          http://www.investor.bg/?cat=85&id=82793

          От началото на 2009 г. премийният приход от застраховка Автокаско намалява с 3,5% на годишна база до 204 млн. лв. Само за април спадът на годишна база е още по-внушителен, минус 6,91%.

          Причините са комплексни, но водещата е намалелият внос на нови и употребявани автомобили и остаряването на съществуващия автомобилен парк (съответно намаляващата му оценка и намаляващите премии). В основата на процесите е кризата, която понижи покупките на нови автомобили, а и намалява желанието на собствениците на автомобили да ги застраховат. Последното се отнася за по-стари автомобили.

          Негативно се отразява и по-затрудненото изплащане от някои от застрахователите да изплащат щети при удар на паркинг и въвеждането на двустранни протоколи при ПТП, чрез което КАТ вече не е задължен да посещава мястото на инцидент и опасенията.

          Според Цветанка Крумова от ЗПАД Армеец в Западна Европа Автокаско е губеща услуга, а Гражданска отговорност печеливша, което досега е обратно на ситуацията у нас.

          Досега, защото данните показват, че при при Гражданска отговорност ситуацията от началото на годината е коренно различна от тази при Автокаско за същия период. От началото на 2009 г. ръстът при премийният приход от задължителната застраховка е с 19% до 149 млн. лв. За 2008 г. на годишна база и двете застраховки бяха с ръст от 23-24%.

          Само в последния месец два застрахователя вдигнаха цените по Гражданска отговорност с 20-23%, като това са ДЗИ и Евроинс. Малко преди тях и Булстрад, Български имоти и още няколко компании повишиха цените си чувствително.

          Именно защото Гражданска отговорност е задължителна застраховка процесът по вдигане на цените се улеснява. Доскоро цените й бяха ниски и защото компаниите натрупваха клиентска база, на която да предлагат печелившата Автокаско. За целта застрахователите предлагаха до 15% отстъпка от Автокаско, ако имате Гражданска отговорност към същата компания.

          Дали обаче занапред цените само ще растат? Едва ли.

          Основна причина за реализираните загуби от Гражданска отговорност в последните години е ценовата конкуренция между компаниите в стремежа им да завоюват пазарен дял.

          По застраховка „Гражданска отговорност, свързана с притежаването и използването на МПС” нетният технически резултат е отрицателен в размер на минус 27,2 млн. лв. за първото полугодие на 2008 г.

          Претенциите по Гражданска отговорност имат 5-годишна давност и e рано да се каже какви са реалните загуби, които ще отчетат застрахователите срещу вече сключени полици.

          Реално поради структурата на застраховката и загубите от нея може да се стигне до ситуация, в която обезщетенията по вече сключените полици се плащат с премийния приход по новите полици. Тоест съответният застраховател се нуждае да сключва нови полици. Но ако вдигне цените на застраховката, ще намалее интересът към неговия продукт и няма да постъпват достатъчно средства. Така той се принуждава вместо да вдига цените, да ги свали, като това е ситуация наричана „обърната спирала“ в средите на застрахователите.

          Данни за Автокаско
          http://www.investor.bg/?cat=85&id=82793
        Working...
        X