If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Битовате електроника отдавна се прави в Югоизтояна Азия/Китай. Там няма кой знае какво ноу-хау, ниска печалба и висока конкуренция. Всички го могат. Лидерството на US в ИТ бизнеса идва от Intel, IBM, Cisco, Oracle, Microsoft, Broadcom, ..., които държат огромно количество патенти в тая индустрия и ще имат технологична преднина пред любимите ви китайци, руснаци и европейци в следващите поне 30-50 години. Каквото са направили в Азия е дошло от US - чист аутсорсинг.
А бе момчета,
Като погледна към небето все едни такива гиганти виждам, като А380, Руслан, Мрия, разни свръхзвукови Конкорди с пламтящи дири...
Но не в това е спора.
Тук някои тръгнаха да погребват американската авиационна и космическа промишленост, автомобилостроене, електроника, земеделие ... Абе, живи да ги оплачеш американците... Само един кух долар им остана...
Къде по добре сме ние. Във всичко сме най-... С гайдите!
никoй не е погребвал авиационната промишленост....четеш като дявола евангелието сигурно щото си много пристрастен....само казвам, че вече и там не са единствен лидер както е било преди 30 години ...факт. За коя електроника думаш...за битова ли, кажи ми един тв американска марка, или cd player,или digital camera...canon бие херох (нарицателното за копирна машина), трябва да си сляп, че да не го виждаш. влез в best buy или circuit city и се поогледай
Коментар
zloblivi_podhvurlqniq
Re: ...
вълчо ти си наред
я сега кажи колко са прости американците
Коментар
zloblivi_podhvurlqniq
Re: ...
адски са зле американците
щом за въоръжаване и космическа промишленост както казва горо,дават
такива луди пари
бюджета на холивудските филми вече достигна 300 милиона
имат военни , индустриални бази и разознаване в цял свят
най-новите технологии идват от америка
Тъй тъй, в гайдите и свирнята сме най-добри. Като държава.
Като лично представяне и възможности изобщо не ми дреме за хамериканците и техните хамерикански мечти.
И аз като Маранди съм си все така на малцово.
А бе момчета,
Като погледна към небето все едни такива гиганти виждам, като А380, Руслан, Мрия, разни свръхзвукови Конкорди с пламтящи дири...
Но не в това е спора.
Тук някои тръгнаха да погребват американската авиационна и космическа промишленост, автомобилостроене, електроника, земеделие ... Абе, живи да ги оплачеш американците... Само един кух долар им остана...
Къде по добре сме ние. Във всичко сме най-... С гайдите!
А 380 къде лети?, че са и тесни летищата, пък в сегашната криза...
Колкото и да не ми се ще ще е поредния конкорд май!
Жоро, летища и клиенти за А 380 има бол, там пазарната ниша е осигурена отдавна. Ръста на пазара засега може да спадне на 2% годишно, като в бъдеще посоката е само нагоре. Поне засега тренда е такъв, поради липсата на пряка корелация на този сегмент на икономиката с кризите през последните 30 г.
Дори ръста в цената на петрола през 70-те и рецесията не са е повлияли на авиацията за повече от 6 месеца.
идеята е, че небето също както и пътищата се пренатоварва и задръства от трафик на безброй самолети...да се пренасят повече пътници и карго с по-малко машини...
Не е точно така, но има нещо вярно. Има и други концепции за развитие освен с използването на все по-големи самолети, но това е въпрос на друга тема разглеждаща моментното състояние на пазара, търсенето и т.н, хората надали се интересуват от пълен анализ на ситуацията в авиацията. Ще се развиват и VLJ и ULJ (повече инфо в мрежата).
Не забравяйте и още едно нещо: не е нормално сервитьорките и таксиметровите шофьори да имат ваканционни жилища и да пътуват на почивка със самолет по два пъти на година зад граница. Говоря за Европа и Америка.
А 380 къде лети?, че са и тесни летищата, пък в сегашната криза...
Колкото и да не ми се ще ще е поредния конкорд май!
Жоро, летища и клиенти за А 380 има бол, там пазарната ниша е осигурена отдавна. Ръста на пазара засега може да спадне на 2% годишно, като в бъдеще посоката е само нагоре. Поне засега тренда е такъв, поради липсата на пряка корелация на този сегмент на икономиката с кризите през последните 30 г.
Дори ръста в цената на петрола през 70-те и рецесията не са е повлияли на авиацията за повече от 6 месеца.
идеята е, че небето също както и пътищата се пренатоварва и задръства от трафик на безброй самолети...да се пренасят повече пътници и карго с по-малко машини...
А 380 къде лети?, че са и тесни летищата, пък в сегашната криза...
Колкото и да не ми се ще ще е поредния конкорд май!
Жоро, летища и клиенти за А 380 има бол, там пазарната ниша е осигурена отдавна. Ръста на пазара засега може да спадне на 2% годишно, като в бъдеще посоката е само нагоре. Поне засега тренда е такъв, поради липсата на пряка корелация на този сегмент на икономиката с кризите през последните 30 г.
Дори ръста в цената на петрола през 70-те и рецесията не са е повлияли на авиацията за повече от 6 месеца.
А на това в статията дето си я постнал не обърнах вниманиЕ
42,6 милиарда долара, които той си осигури само в рамките на пет часа в понеделник, със сигурност гарантират съживяването на изпадналия в затруднения европейски гигант.
Жив ли е вече гиганта?
Наздраве!
бяха закъснели с деливърито на a380
А по пазарен дял доскоро бяха трети, даже не втори. Незнам може и да се е променило съотношението, пък и не ме интересува...
А 380 къде лети?, че са и тесни летищата, пък в сегашната криза...
Колкото и да не ми се ще ще е поредния конкорд май!
И преместване още по назад в пазарното разпределение!
Айде надзраве!
Коментар