IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скандално отношение на WizzAir

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Пилоте, какви са тези несериозни пилоти от WizzAir - да излетят от Будапеща дето е на две крачки и да не знаят че имало мъгла в София?

    И сега се бъзикат с нещастните пътници.

    Ако закъснението е по вина на друга авиокомпания, или че си се успал примерно, не виждам причина следващата авиокомпания да ти поема разходите. Мисля че KLM не лети от и до София (поправи ме ако бъркам), така че случаят с твоя познат е бил точно такъв. И тези 5 евро са проява на много добра воля.

    Моите случаи ги описах долу. След днешния скандал с WizzAir много сериозно ще се замислям дали да им ползвам услугите.

    Коментар


    • 22, годишно 15-20 пъти летя със самолет, но за щастие много рядко съм имал проблеми!

      Приятелът ми летя с KLM и въпреки закъснението от 24 часа не получи обезщетение и хотел!

      Причината за мъглата в София не е в Уиз Ер, а в тъпото разположение на софийското летище. В цяла софия може да няма мъгла, но на летището със сигурност ще има!

      Самолетът от Будапеща за София тръгва в 2:55 през ноща. Ако предположим, че си е загубил около 2 часа да лети до София и да се върне вероятно е кацнал в 5 часа сутринта! Няма авиокомпания в света, която да ти плати хотел за дневен престой! Единственото, което трябва да ти платят в такъв случай е закуска, обяд или вечеря.

      Това, че са обещали да платят в последствие не е чак толкова голям проблем!

      Аз веднъж заради снеговалеж в Милано трябваше да преспя и 3 часа чаках на опашка за ваучер за храна и хотел! 1000 пъти по доволен щях да бъда ако ми бяха върнали парите в последствие и бях си спестил това чакане!

      Коментар


      • Поведението на WizzAir е меко казано странно и скандално. Няма оправдание, тези пътници ги съветвам да си търсят правата до дупка!!!
        Пилоте, нямаш опит личи си.
        Тук не става дума за изпускане на връзки, а принудителен престой по друга причини и по вина 101% на WizzAir!
        Твоят приятел най-вероятно е изпуснал връзката не по вина на въпросната компания, затова се е разминал само с купон за храна.... Особено ако и двата полета са на една компания, и изпуснеш връзка, те са ти длъжни. Поведението на унгаро-поляците от WizzAir е скандално!
        Аз съм изпускал връзки и съм бил възмездяван щедро. Единият път Австрийските авиолинии ми поеха спането в Цюрих. Вторият път Луфтханза ми осигури телефон да говоря колкото си искам в Мюнхен, а после ми платиха алтернативен полет (даже два, с прекачване) за да се придвижа по пътя си...
        След днешния скандал WizzAir окончателно ми падна в очите... Чакам си Easyjet или Ryanair.

        Коментар


        • Преди няколко месеца един приятел летя за ЮАР през Амстердам и поради мъгла в Амстердам си закъсня връзката! KLM му платиха само 5 евро за храна и той сам трябваше да влезе в града и да си намери спане! Никой не му покри разходите в последствие!

          Лоу кост авиокомпаниите нямат офиси, а работят само чрез кол център и интернет! Много интересно ми е пред какъв офис са протестирали българите в Будапеща :-)

          По принцип правата на пътниците при всички авиокомпании са еднакви и няма разлика с каква авиокомпания пътува човек.

          Коментар


          • Скандално отношение на WizzAir

            При липса на реална конкуренция за нискобюджетни полети до България... От източноевропейска компания всичко може да се очаква.



            50 българи са забравени на летището в Будапеща

            7 ноември 2005 | 11:55
            Агенция "Фокус"


            Будапеща/София. Група от 50 български граждани, пътуващи по линията Париж – София с “лоу-кост” авиокомпанията Wizzair, буквално са станали “заложници” на превозвача, като от снощи се намират на летището в Будапеща, междинна спирка в полета, откъдето все още нямат официално потвърдена информация кога ще бъдат превозени до София. Това съобщи за Агенция “Фокус” директорът на в-к “Парижки вести” г-н Атанас Чобанов, който пътува с групата. Самолетът на компанията е долетял до София, но пилотът решил, че мъглата е много гъста и се върнал обратно в Будапеща. Българите се намират на летище до унгарската столица и нямат връзка с околния свят. Компанията отказва да им плати нощувка в хотел и не уточнява кога ще бъде следващия полет за България. Господин Чобанов съобщи, че пътниците са протестирали пред офиса на компанията, преди да получат устно обещание, че ще им бъде осигурен полет към 23 и 30 часа местно време тази вечер, като пътниците трябва сами да поемат разходите по престоя си, които, пак според устно обещание, ще им бъдат възстановени в София.
            Пътниците от полета протестират против “безотговорното поведение” на Wizzair, още повече, че голяма част от тях не разполагат с необходимите средства, които да покрият нощувка в хотел, след продължаващата вече над 30 часа “извънредна ситуация”.
          Working...
          X