IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Състояние на глобалната икономика

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Което идва да рече, че китайците имат поле за растеж.

    Продажбите на автомобили в Русия:
    1)
    - за 4 месеца от началото на 2008г. бяха 938,942, но от тях бяха на китайски автомобилни фирми едва 13,467 или 1.434%.
    2)

    - за 4 месеца от началото на 2019г. бяха 539,946, но от тях бяха на китайски автомобилни фирми едва 7,730 или ПО-МАЛКО ОТ 1.432%....
    Тоест за 11 години китайците продължават да не могат да убедят дори руските потребители, че китайските автомобилни фирми имат качествен продукт...






    https://aebrus.ru/upload/iblock/543/...april-2019.pdf
    https://aebrus.ru/upload/iblock/854/...b1a72b9742.pdf

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Inform Разгледай мнение


      Продажбите на автомобили в Русия за 4 месеца от началото на 2019г. бяха 539,946, но от тях бяха на китайски автомобилни фирми едва 7,730 или ПО-МАЛКО ОТ 1.44%....


      Дори и руснаците НЕ ВЯРВАТ на китайското "качество"...





      https://aebrus.ru/upload/iblock/543/...april-2019.pdf
      Което идва да рече, че китайците имат поле за растеж.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
        Това, a priori, да обявяваме всичко китайско заниско качество, обяснява много от случаите, когато китайците изненадват „висококачествения” Западен свят.
        Пък и знайно е, най-добре се смее този, който се смее последен...

        Продажбите на автомобили в Русия за 4 месеца от началото на 2019г. бяха 539,946, но от тях бяха на китайски автомобилни фирми едва 7,730 или ПО-МАЛКО ОТ 1.44%....


        Дори и руснаците НЕ ВЯРВАТ на китайското "качество"...





        https://aebrus.ru/upload/iblock/543/...april-2019.pdf

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Inform Разгледай мнение
          Продажбите на автомобили в Китай:
          1)
          - за 4 месеца от началото на 2010г. бяха 6,165,900
          2)
          - за 4 месеца от началото на 2019г. бяха 6,836,600 (като от тях обаче НАД 40.5% или 2,770,200 бяха на китайски автомобилни фирми тоест с НИСКО КАЧЕСТВО)
          Тоест за 9 години има увеличение от 10.88%.

          Продажбите на автомобили в ЕС:
          1)
          - за 4 месеца от началото на 2010г. бяха 4,809,647
          2)
          - за 4 месеца от началото на 2019г. бяха 5,336,703 (като от тях обаче НАД 97% бяха на автомобилни фирми от ЕС, САЩ, Япония и Южна Корея)
          Тоест за 9 години има увеличение от 10.96%.



          https://www.acea.be/uploads/press_re...FINAL-1004.pdf
          https://www.acea.be/uploads/press_re...1904_FINAL.pdf
          http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5223330.html
          http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5039105.html
          http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5223331.html
          http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5222884.html
          Това, a priori, да обявяваме всичко китайско заниско качество, обяснява много от случаите, когато китайците изненадват „висококачествения” Западен свят.
          Пък и знайно е, най-добре се смее този, който се смее последен...

          Коментар


          • Продажбите на автомобили в Китай:
            1)
            - за 4 месеца от началото на 2010г. бяха 6,165,900
            2)
            - за 4 месеца от началото на 2019г. бяха 6,836,600 (като от тях обаче НАД 40.5% или 2,770,200 бяха на китайски автомобилни фирми тоест с НИСКО КАЧЕСТВО)
            Тоест за 9 години има увеличение от 10.88%.


            Продажбите на автомобили в ЕС:
            1)
            - за 4 месеца от началото на 2010г. бяха 4,809,647
            2)
            - за 4 месеца от началото на 2019г. бяха 5,336,703 (като от тях обаче НАД 97% бяха на автомобилни фирми от ЕС, САЩ, Япония и Южна Корея)
            Тоест за 9 години има увеличение от 10.96%.





            https://www.acea.be/uploads/press_re...FINAL-1004.pdf
            https://www.acea.be/uploads/press_re...1904_FINAL.pdf
            http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5223330.html
            http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5039105.html
            http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5223331.html
            http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5222884.html
            Last edited by Inform; 15.06.2019, 19:15.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

              Те така и в Рашастан откак ги подпукаха със санкциите - смятаха да създават свои клонинги на кво ли не, ама единствено инфлация успяха да си размножат успешно
              Ей, ако коментирам кратерите на Марс, вия пак към любимата ви Русия ше го обърнете?

              А, да!
              Влязох тук, за да обърна внимание на Информ, че има нова вкусна за неговия спам тема - "Световна енергетика".
              Last edited by eta orel; 12.06.2019, 18:47.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от eta orel Разгледай мнение
                Следствие от американските санкции срещу "Хуавей": до две години Китай смята да се самообезпечава с 40% микроелектронни чипове, до 2025-а - със 70%, а до 2030 - да догони и изпревари САЩ по количество и качество.

                https://www.cnbc.com/2019/06/04/chin...trade-war.html
                Те така и в Рашастан откак ги подпукаха със санкциите - смятаха да създават свои клонинги на кво ли не, ама единствено инфлация успяха да си размножат успешно

                Коментар


                • Чудесна новина е, че кредитите, които нефинансовия сектор (общо държавния и частния) в Китай:
                  1)
                  - дължеше в края на 1995г. бяха едва 747 МИЛИАРДА долара или ЗА СЪЖАЛЕНИЕ едва 102.2% от БВП на Китай
                  2)
                  - дължеше в края на 2018г. бяха вече 33,196 МИЛИАРДА долара или НАД 33.1 ТРИЛИОНА долара или вече ЗА ЩАСТИЕ вече 254.0% от БВП на Китай


                  За сравнение кредитите, които нефинансовия сектор (общо държавния и частния) в САЩ:
                  1)
                  - дължеше в края на 1995г. бяха 14,399 МИЛИАРДА долара или 188.5% от БВП на САЩ
                  2)
                  - дължеше в края на 2018г. бяха 51,192 МИЛИАРДА долара или 249.8% от БВП на САЩ





                  https://stats.bis.org/statx/srs/table/f1.2?p=19994&c=
                  https://stats.bis.org/statx/srs/table/f1.1?p=19961&c=
                  https://stats.bis.org/statx/srs/table/f1.2?p=20184&c=
                  https://stats.bis.org/statx/srs/table/f1.1?p=20184&c=

                  Коментар


                  • Следствие от американските санкции срещу "Хуавей": до две години Китай смята да се самообезпечава с 40% микроелектронни чипове, до 2025-а - със 70%, а до 2030 - да догони и изпревари САЩ по количество и качество.

                    https://www.cnbc.com/2019/06/04/chin...trade-war.html

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Inform Разгледай мнение
                      Абонатите на мобилни телефонни услуги в Китай:
                      1)
                      - в края на 2011г. бяха 986.25 МИЛИОНА
                      - за сравнение населението на Китай в края на 2011г. беше 1,347.35 МИЛИОНА души
                      2)
                      - в края на 2018г. бяха 1,566.10 МИЛИОНА
                      - за сравнение населението на Китай в края на 2018г. беше 1,395.38 МИЛИОНА души





                      http://www.stats.gov.cn/english/Pres...222_72118.html
                      http://www.stats.gov.cn/english/Pres...8_1651335.html
                      Т.е., някои са на два, че може, и на повече абонамента. Нищо ново под слънцето. Прояери сам, колко са били у нас, сумарно, всички ...да речем, още през 2009-та...

                      Коментар


                      • Абонатите на мобилни телефонни услуги в Китай:
                        1)
                        - в края на 2011г. бяха 986.25 МИЛИОНА
                        - за сравнение населението на Китай в края на 2011г. беше 1,347.35 МИЛИОНА души
                        2)
                        - в края на 2018г. бяха 1,566.10 МИЛИОНА
                        - за сравнение населението на Китай в края на 2018г. беше 1,395.38 МИЛИОНА души





                        http://www.stats.gov.cn/english/Pres...222_72118.html
                        http://www.stats.gov.cn/english/Pres...8_1651335.html

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Inform Разгледай мнение
                          Приходите на Huawei общо от Европа, Близкия Изток и Африка:
                          1)
                          - през 2011г. бяха 35.8% от глобалните приходи
                          2)
                          - през 2018г. бяха вече 28.4% от глобалните приходи


                          За сравнение приходите на Huawei от Китай:
                          1)
                          - през 2011г. бяха 32.2% от глобалните приходи
                          2)
                          - през 2018г. бяха вече 51.6% от глобалните приходи





                          Вярващите в китайското качество на високотехнологични продукти намаляват извън Китай...


                          https://www.huawei.com/en/press-events/annual-report
                          Едва ли. Китай вдига дела на вътрешното си потребление, като мярка срещу прекалената зависимост от експорта. Планомерно и последователно.

                          Коментар


                          • Приходите на Huawei общо от Европа, Близкия Изток и Африка:
                            1)
                            - през 2011г. бяха 35.8% от глобалните приходи
                            2)
                            - през 2018г. бяха вече 28.4% от глобалните приходи


                            За сравнение приходите на Huawei от Китай:
                            1)
                            - през 2011г. бяха 32.2% от глобалните приходи
                            2)
                            - през 2018г. бяха вече 51.6% от глобалните приходи





                            Вярващите в китайското качество на високотехнологични продукти намаляват извън Китай...


                            https://www.huawei.com/en/press-events/annual-report

                            Коментар


                            • ЗА ЩАСТИЕ има СПАД във външнотърговският оборот между ЕС и Русия:
                              1)
                              За 2 месеца от началото на 2018г.
                              - Външнотърговският оборот на ЕС с Русия беше 6.41% от външнотърговският оборот на ЕС с целия свят
                              - Външнотърговският оборот на Русия с ЕС беше 45.3% от външнотърговският оборот на Русия с целия свят
                              2)
                              За 2 месеца от началото на 2019г.
                              - Външнотърговският оборот на ЕС с Русия беше 6.17% от външнотърговският оборот на ЕС с целия свят
                              - Външнотърговският оборот на Русия с ЕС беше 43.2% от външнотърговският оборот на Русия с целия свят


                              За сравнение има увеличение във външнотърговският оборот между Китай и Русия:

                              1)
                              За 2 месеца от началото на 2018г.
                              - Външнотърговският оборот на Китай с Русия беше 2.32% () от външнотърговският оборот на Китай с целия свят
                              - Външнотърговският оборот на Русия с Китай беше 16.0% от външнотърговският оборот на Русия с целия свят
                              2)
                              За 2 месеца от началото на 2019г.
                              - Външнотърговският оборот на Китай с Русия беше 2.49% () от външнотърговският оборот на Китай с целия свят
                              - Външнотърговският оборот на Русия с Китай беше 16.6% от външнотърговският оборот на Русия с целия свят





                              http://data.stats.gov.cn/english/easyquery.htm?cn=A01
                              https://ec.europa.eu/eurostat/web/in...s/publications
                              http://www.gks.ru/bgd/free/b04_03/Is...Stg/d04/73.htm

                              Коментар


                              • АвтоВАЗ прекратява продажбите на Lada в България

                                Руският производител АвтоВАЗ прекратява продажбите на автомобили от марката Lada в Европа, съобщиха от прес службата на компанията. Досега моделите от тази марка се предлагаха на пазарите в Германия, Австрия, България, Литва и Унгария.

                                „Заради новите екологични норми в европейските държави сме принудени да коригираме нашия износ в този регион. Принудени сме да напуснем тези пазари, но в същото време ще продължим сътрудничеството ни с алианса Renault-Nissan за създаването на глобален модел, с които да се завърнем по-късно", се казва в съобщението на АвтоВАЗ.

                                https://www.investor.bg/novini/444/a...gariia-280531/


                                Любопитното е, че от началото на 2016г. до края на февруари 2019г. или за 3 години и 2 месеца:
                                1)
                                - продадените НОВИ автомобили от марката Лада общо в ЕС и ЕФТА (Швейцария, Норвегия и Исландия) бяха едва 15,228 или ПО-МАЛКО ОТ 16 ХИЛЯДИ
                                2)
                                - продадените изобщо НОВИ автомобили от най-различни марки общо в ЕС и ЕФТА (Швейцария, Норвегия и Исландия) бяха ЗА ЩАСТИЕ 48,761,782 или ПОВЕЧЕ ОТ 48.7 МИЛИОНА
                                Тоест интересът към Лада е много слаб и затова и техните продажби общо в ЕС и ЕФТА бяха ПО-МАЛКО ОТ една тридесета от един процент.


                                https://www.acea.be/statistics/tag/c...-registrations

                                Коментар

                                Working...
                                X