IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Състояние на глобалната икономика

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Външнотърговският оборот на Китай с Русия:
    1)
    - през 1997г. беше едва МИЗЕРНИТЕ 2.87% от целия външнотърговки оборот на Китай
    2)
    - за 6 месеца от началото на 2019г. беше едва МИЗЕРНИТЕ 2.33% от целия външнотърговски оборот на Китай
    Тоест за ПОВЕЧЕ ОТ 21 ГОДИНИ дялът на Русия от външнотърговският оборот на Китай ЗА ЩАСТИЕ ИМА СПАД!!!!


    За сравнение външнотърговският оборот на България със СССР:
    - през 1988г. беше НАД 58.07% от стойността на целия външнотърговски оборот на България


    Така, че ЗА ЩАСТИЕ Китай не е станал икономически зависим от Русия както България беше станала преди 1989г...





    http://statlib.nsi.bg:8181/bg/lister...04298&page=360
    http://statlib.nsi.bg:8181/bg/lister...04298&page=361
    http://www.stats.gov.cn/english/stat...1999e/q07e.htm
    http://data.stats.gov.cn/english/easyquery.htm?cn=A01

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Inform Разгледай мнение
      Продажбите на автомобили в Русия:
      1)
      - за 7 месеца от началото на 2008г. бяха 1,760,898, но от тях бяха на китайски автомобилни фирми едва 24,561 или МИЗЕРНИТЕ 1.39%.
      2)

      - за 7 месеца от началото на 2019г. бяха 968,718, но от тях бяха на китайски автомобилни фирми едва 18,528 или МИЗЕРНИТЕ 1.91%.
      Тоест за 11 години китайците продължават да не могат да убедят дори руските потребители, че китайските автомобилни фирми имат качествен продукт...






      https://aebrus.ru/en/media/press-rel...l-vehicles.php
      Информър, след като оправи демографията в България, сега си се захванал и с глобалната икономика. Като си такъв експерт, кАжи какво ти говори тази графика. Все пак имаме мераци за ЕЗ, а не за СССР.
      https://d3fy651gv2fhd3.cloudfront.ne.../interest-rate

      Коментар


      • Продажбите на автомобили в Русия:
        1)
        - за 7 месеца от началото на 2008г. бяха 1,760,898, но от тях бяха на китайски автомобилни фирми едва 24,561 или МИЗЕРНИТЕ 1.39%.
        2)

        - за 7 месеца от началото на 2019г. бяха 968,718, но от тях бяха на китайски автомобилни фирми едва 18,528 или МИЗЕРНИТЕ 1.91%.
        Тоест за 11 години китайците продължават да не могат да убедят дори руските потребители, че китайските автомобилни фирми имат качествен продукт...






        https://aebrus.ru/en/media/press-rel...l-vehicles.php

        Коментар


        • Външнотърговският оборот между:
          1)
          - Китай и Русия за 4 месеца от началото на 2019г. беше 33,518 МИЛИОНА долара или ПО-МАЛКО ОТ 34 МИЛИАРДА долара
          2)
          - Беларус и Русия за 4 месеца от началото на 2019г. беше 10,329 МИЛИОНА долара или НАД 10 МИЛИАРДА долара
          Тоест външнотърговският оборот между Китай и Русия беше едва ПО-МАЛКО ОТ 3.3 ПЪТИ ПОВЕЧЕ от външнотърговският оборот между Беларус и Русия...


          За сравнение населението в края на 2018г.:
          1)
          - в Китай беше 1,395,380 ХИЛЯДИ души или НАД 1.395 МИЛИАРДА души
          2)
          - в Беларус беше 9,475.2 ХИЛЯДИ души или ПО-МАЛКО ОТ 10 МИЛИОНА души
          Тоест населението на Китай беше НАД 147 ПЪТИ ПОВЕЧЕ ОТ населението на Беларус и въпреки това външнотърговският оборот между Китай и Русия беше едва ПО-МАЛКО ОТ 3.3 ПЪТИ ПОВЕЧЕ от външнотърговският оборот между Беларус и Русия...


          Браво на Китай, че не желае да става зависим както Беларус във външната търговия с Русия!!!!






          http://www.stats.gov.cn/english/Pres...8_1651335.html
          http://www.belstat.gov.by/en/ofitsia...nd-minsk-city/
          http://www.gks.ru/bgd/free/b04_03/Is...tg/d04/116.htm

          Коментар


          • Не бях влизал отдавна в тази тема и сега виждам че Иванушка е открил втори фронт

            До сега воюваше с Руснаците , явно вече и с Китайците е започнал

            Чудя се аз защо Дън Сяо Пин ми изглеждаше леко притеснен напоследък , пък то ква била работата
            Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

            Коментар


            • Продажбите на автомобили в Китай:
              - за 5 месеца от началото на 2019г. бяха 8,839,700 (като от тях обаче 39.7% бяха на китайски автомобилни фирми тоест с НИСКО КАЧЕСТВО)


              Продажбите на автомобили в ЕС:
              - за 5 месеца от началото на 2019г. бяха 6,737,491 (като от тях обаче 97.5% бяха на автомобилни фирми от ЕС, САЩ, Япония и Южна Корея)


              Дори китайските потребители продължават да предпочитат чужди марки автомобили пред автомобилите на китайските фирми...






              https://www.acea.be/uploads/press_re...1905_FINAL.pdf
              http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_31/con_5224052.html
              http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_31/con_5224381.html

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Което идва да рече, че китайците имат поле за растеж.

                Продажбите на автомобили в Русия:
                1)
                - за 4 месеца от началото на 2008г. бяха 938,942, но от тях бяха на китайски автомобилни фирми едва 13,467 или 1.434%.
                2)

                - за 4 месеца от началото на 2019г. бяха 539,946, но от тях бяха на китайски автомобилни фирми едва 7,730 или ПО-МАЛКО ОТ 1.432%....
                Тоест за 11 години китайците продължават да не могат да убедят дори руските потребители, че китайските автомобилни фирми имат качествен продукт...






                https://aebrus.ru/upload/iblock/543/...april-2019.pdf
                https://aebrus.ru/upload/iblock/854/...b1a72b9742.pdf

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Inform Разгледай мнение


                  Продажбите на автомобили в Русия за 4 месеца от началото на 2019г. бяха 539,946, но от тях бяха на китайски автомобилни фирми едва 7,730 или ПО-МАЛКО ОТ 1.44%....


                  Дори и руснаците НЕ ВЯРВАТ на китайското "качество"...





                  https://aebrus.ru/upload/iblock/543/...april-2019.pdf
                  Което идва да рече, че китайците имат поле за растеж.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                    Това, a priori, да обявяваме всичко китайско заниско качество, обяснява много от случаите, когато китайците изненадват „висококачествения” Западен свят.
                    Пък и знайно е, най-добре се смее този, който се смее последен...

                    Продажбите на автомобили в Русия за 4 месеца от началото на 2019г. бяха 539,946, но от тях бяха на китайски автомобилни фирми едва 7,730 или ПО-МАЛКО ОТ 1.44%....


                    Дори и руснаците НЕ ВЯРВАТ на китайското "качество"...





                    https://aebrus.ru/upload/iblock/543/...april-2019.pdf

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Inform Разгледай мнение
                      Продажбите на автомобили в Китай:
                      1)
                      - за 4 месеца от началото на 2010г. бяха 6,165,900
                      2)
                      - за 4 месеца от началото на 2019г. бяха 6,836,600 (като от тях обаче НАД 40.5% или 2,770,200 бяха на китайски автомобилни фирми тоест с НИСКО КАЧЕСТВО)
                      Тоест за 9 години има увеличение от 10.88%.

                      Продажбите на автомобили в ЕС:
                      1)
                      - за 4 месеца от началото на 2010г. бяха 4,809,647
                      2)
                      - за 4 месеца от началото на 2019г. бяха 5,336,703 (като от тях обаче НАД 97% бяха на автомобилни фирми от ЕС, САЩ, Япония и Южна Корея)
                      Тоест за 9 години има увеличение от 10.96%.



                      https://www.acea.be/uploads/press_re...FINAL-1004.pdf
                      https://www.acea.be/uploads/press_re...1904_FINAL.pdf
                      http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5223330.html
                      http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5039105.html
                      http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5223331.html
                      http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5222884.html
                      Това, a priori, да обявяваме всичко китайско заниско качество, обяснява много от случаите, когато китайците изненадват „висококачествения” Западен свят.
                      Пък и знайно е, най-добре се смее този, който се смее последен...

                      Коментар


                      • Продажбите на автомобили в Китай:
                        1)
                        - за 4 месеца от началото на 2010г. бяха 6,165,900
                        2)
                        - за 4 месеца от началото на 2019г. бяха 6,836,600 (като от тях обаче НАД 40.5% или 2,770,200 бяха на китайски автомобилни фирми тоест с НИСКО КАЧЕСТВО)
                        Тоест за 9 години има увеличение от 10.88%.


                        Продажбите на автомобили в ЕС:
                        1)
                        - за 4 месеца от началото на 2010г. бяха 4,809,647
                        2)
                        - за 4 месеца от началото на 2019г. бяха 5,336,703 (като от тях обаче НАД 97% бяха на автомобилни фирми от ЕС, САЩ, Япония и Южна Корея)
                        Тоест за 9 години има увеличение от 10.96%.





                        https://www.acea.be/uploads/press_re...FINAL-1004.pdf
                        https://www.acea.be/uploads/press_re...1904_FINAL.pdf
                        http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5223330.html
                        http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5039105.html
                        http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5223331.html
                        http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5222884.html
                        Last edited by Inform; 15.06.2019, 19:15.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                          Те така и в Рашастан откак ги подпукаха със санкциите - смятаха да създават свои клонинги на кво ли не, ама единствено инфлация успяха да си размножат успешно
                          Ей, ако коментирам кратерите на Марс, вия пак към любимата ви Русия ше го обърнете?

                          А, да!
                          Влязох тук, за да обърна внимание на Информ, че има нова вкусна за неговия спам тема - "Световна енергетика".
                          Last edited by eta orel; 12.06.2019, 18:47.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от eta orel Разгледай мнение
                            Следствие от американските санкции срещу "Хуавей": до две години Китай смята да се самообезпечава с 40% микроелектронни чипове, до 2025-а - със 70%, а до 2030 - да догони и изпревари САЩ по количество и качество.

                            https://www.cnbc.com/2019/06/04/chin...trade-war.html
                            Те така и в Рашастан откак ги подпукаха със санкциите - смятаха да създават свои клонинги на кво ли не, ама единствено инфлация успяха да си размножат успешно

                            Коментар


                            • Чудесна новина е, че кредитите, които нефинансовия сектор (общо държавния и частния) в Китай:
                              1)
                              - дължеше в края на 1995г. бяха едва 747 МИЛИАРДА долара или ЗА СЪЖАЛЕНИЕ едва 102.2% от БВП на Китай
                              2)
                              - дължеше в края на 2018г. бяха вече 33,196 МИЛИАРДА долара или НАД 33.1 ТРИЛИОНА долара или вече ЗА ЩАСТИЕ вече 254.0% от БВП на Китай


                              За сравнение кредитите, които нефинансовия сектор (общо държавния и частния) в САЩ:
                              1)
                              - дължеше в края на 1995г. бяха 14,399 МИЛИАРДА долара или 188.5% от БВП на САЩ
                              2)
                              - дължеше в края на 2018г. бяха 51,192 МИЛИАРДА долара или 249.8% от БВП на САЩ





                              https://stats.bis.org/statx/srs/table/f1.2?p=19994&c=
                              https://stats.bis.org/statx/srs/table/f1.1?p=19961&c=
                              https://stats.bis.org/statx/srs/table/f1.2?p=20184&c=
                              https://stats.bis.org/statx/srs/table/f1.1?p=20184&c=

                              Коментар


                              • Следствие от американските санкции срещу "Хуавей": до две години Китай смята да се самообезпечава с 40% микроелектронни чипове, до 2025-а - със 70%, а до 2030 - да догони и изпревари САЩ по количество и качество.

                                https://www.cnbc.com/2019/06/04/chin...trade-war.html

                                Коментар

                                Working...
                                X