IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

НЕ на монополните и картелирани цени в България!

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Модераторчето,защо ми изтри другата половина от поста в който изреждах останалите държави в ЕС с по-евтини горива от тези в България?
    Нещо нередно ли написах?Ако е така "извинявам" се много!

    Модератор: Никой не е трил постът ви. Ако някой редактира по някакъв начин, отдолу се показва, както ще се покаже на вашият пост моята редакция и часът и датата на поправката.
    Last edited by Eti_; 13.03.2011, 22:20.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от rogers Разгледай мнение
      Лукойл изнася и за всички околни страни - ама те откъде да знаят
      знаем...и ги продава и по-евтино...
      та, затова и в Благоевградската му база е по-ниска цената, но хората близо до границата направо в Македония зареждат
      ...а майчето Лукойл и в Белгия продава по-евтини от България....щото има конкурентен пазар

      Коментар


      • Тука някаква таблица от 2002 се мята...

        Та някой да каже какви бяха цените на горивата 2002г? - 60ст, 80ст? Не си спомням...
        Че да има протести за 60ст литъра - е**си пропагандата
        Last edited by Eti_; 13.03.2011, 22:18.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
          Елементарно, Уотсън. Споменатите две световни компании не го правят, просто защото басните за по-евтините горива в ЕС са само за местна консумация....Истината е, че горивата в БГ са едни от най-евтините в ЕС. От 26 държави в ЕС само в 3-4 горивата са по-евтини!

          След като се убедихте че е така взехте да говорите за ДДС, акцизи и производствени разходи... Нали искате да живеете в пазарна икономика?! Или вече не искате и си искате обратно при социализма, къде държавата определяше цените въз основа на производствените разходи?!
          Лъжеш!
          Валентин Златев лъжеш елементарно!
          Държавите с по-евтино гориво са повече от 3-4.
          Кипър,Естония,Унгария-въпреки че ДДС-то в тази държава е 25%,Латвия,Литва,Люксембург,Малта,Полша,Румъния-ДДС 24%,Словакия,Словения,Испания.Я,те май станали 4 пъти повече от 3 -4.И това че размера на заплатите няма никакво отношение към цените не горивата,не е актуално.Едно е на бизнеса месечните разходи за горива да са му в размерна 10% от оборота да речем,друго е когато тези разходи са му в размер на 2-3 %.Или ще кажеш,че размера на заплатите няма връзка с оборота на компаниите?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
            .......

            След като се убедихте че е така взехте да говорите за ДДС, акцизи и производствени разходи... Нали искате да живеете в пазарна икономика?! Или вече не искате и си искате обратно при социализма, къде държавата определяше цените въз основа на производствените разходи?!
            Ако има елементарна обективност при теб, ще признаеш, че с това стартирах темата

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
              Нали искате да живеете в пазарна икономика?! Или вече не искате и си искате обратно при социализма, къде държавата определяше цените въз основа на производствените разходи?!
              Ха ха ха,

              термини пазарна икономика, социализъм - за балъците.

              Та не разбрах, как така БГ е пазарна икономика, пък в същото време държавата определя над 40% от цената на горивата? Какво имаме - пазарна иконимика или социализъм?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от rogers Разгледай мнение
                Оф душа от де ги мислиш тия глупости ми е чудно- кви високооктанови бензини ма, къде го видя това, и при дизела е 40% дела на вноса - същата работа.
                Моля те, не ми навирай измислените графики на Георги Ангелов.
                Би имало някакъв смисъл от нея, ако е съпоставена с видове бензини,респ.горива и задължително и като ценова стойност.
                Кой....малоумник, иначе би тръгнал с тази таблица да доказва нещо, като през януари 2002, поради пълен монопол и наличие на 2 вида бензин, но сравнява с януари 2010, когато най-малко ЕС и пазара...и мощните автомобили изискват и друг клас гориво.
                И виждаш ли някъде кой внася, че може и Лукойл да внася...туй дето не може да го произведе...
                Last edited by съни(тя); 13.03.2011, 22:07.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
                  Елементарно, Уотсън. Споменатите две световни компании не го правят, просто защото басните за по-евтините горива в ЕС са само за местна консумация....Истината е, че горивата в БГ са едни от най-евтините в ЕС. От 26 държави в ЕС само в 3-4 горивата са по-евтини!

                  След като се убедихте че е така взехте да говорите за ДДС, акцизи и производствени разходи... Нали искате да живеете в пазарна икономика?! Или вече не искате и си искате обратно при социализма, къде държавата определяше цените въз основа на производствените разходи?!
                  Ей тикво, цените на горивата в България е редно да са най-ниските в цялата ЕС предвид че Лукчо работи със скапан руски нефт. На това качество на горивата тия цени са безумие, да не говорим че и от гледна точка пазар пак е редно да са най-ниски предвид покупателната способност на хората.

                  Коментар


                  • Лукойл изнася и за всички околни страни - ама те откъде да знаят

                    Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
                    Елементарно, Уотсън. Споменатите две световни компании не го правят, просто защото басните за по-евтините горива в ЕС са само за местна консумация....Истината е, че горивата в БГ са едни от най-евтините в ЕС. От 26 държави в ЕС само в 3-4 горивата са по-евтини!

                    След като се убедихте че е така взехте да говорите за ДДС, акцизи и производствени разходи... Нали искате да живеете в пазарна икономика?! Или вече не искате и си искате обратно при социализма, къде държавата определяше цените въз основа на производствените разходи?!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от не_е_смешно Разгледай мнение
                      Излиза според теб,че на споменатите две свтовни компании им е по-изгодно да продават по -евтино техни продукти на пазарите от ЕС отколкото в БГ
                      Елементарно, Уотсън. Споменатите две световни компании не го правят, просто защото басните за по-евтините горива в ЕС са само за местна консумация....Истината е, че горивата в БГ са едни от най-евтините в ЕС. От 26 държави в ЕС само в 3-4 горивата са по-евтини!

                      След като се убедихте че е така взехте да говорите за ДДС, акцизи и производствени разходи... Нали искате да живеете в пазарна икономика?! Или вече не искате и си искате обратно при социализма, къде държавата определяше цените въз основа на производствените разходи?!
                      Last edited by Forex Master; 13.03.2011, 21:57.
                      Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

                      Коментар


                      • Аман от плитки разсъждения.

                        Дянков да впряга БАН да измислят алтернативни източници на енергия вместо да осъществяват контакт с извънземни, освен ако те - извънземните - не ни дадат едно ЕМП

                        Защо го казвам това? Защото от достоверни източници знам, че хамериканци, руснаци, германци, японци и китайци са създали такъм източник на неизчерпаема енергия, но са създали картел и не вкарват в експлоатация новите източници, за да могже да обере колкото се може повече простолюдието.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от moderebov Разгледай мнение
                          Туй значи ли че сега не трябва да се протестира???

                          Още 2002-ра е трябвало! И не само тогава, крайно време е да се упражнява натиск върху правителството да работи в полза на хората а не да обслужва чужди интереси!
                          Абсолютно си прав.

                          Но това е малки брат на големия проблем. Крайно време е правителствата на така наречените големи сили да почнат да работят за народите си, а не за арабите - но това е трудно осъществимо, защото те са в комбина - правителствата и арабите.
                          А другия фундаментален проблем за БГ е, че цените на горивата са съизмерими с тези в Европа, а заплатите са 10 пъти по-ниски. Усещането на увеличението на цените на горивата не е едно и също за Холандия и за БГ.

                          Тука не става въпрос за някакви стотинки. Както каза един човек, нормалната цена бензина за БГ сега е 1-1,20 лв. Някой с пилешки мозък обаче ще ме рефренира с пазарната икономика, ама аз ще го изпреваря - пазарната икономика е за балъците, а както казах преди известно време, те, балъците на световно ниво значително намаляват - за справка виж северна Африка.

                          Коментар


                          • Оф душа от де ги мислиш тия глупости ми е чудно- кви високооктанови бензини ма, къде го видя това, и при дизела е 40% дела на вноса - същата работа.

                            Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнение
                            ...защото тогава тези като теб, които се чувстват комфортно с монополите бяха по-силни...или ние по-заспали ....което те устройва ....но все някога нещата се променят

                            А таблицата отразява нарастване на вноса на високооктанови бензини.
                            Чуждите вериги бензиностанции не могат да си позволят да продават "боклука" на Лукойл в този сегмент

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от rogers Разгледай мнение
                              Дял на вноса в местното потребление на бензин в България. Разликата със 2002 година е огромна - защо тогава никой не протестираше срещу "монопола" на лукойл?


                              Щото тогава правителствата на Бг бяха "правилните" за СъвеЦкия съюз.Докато сега на Бибитко му набиват канчето от ЕС и това го принуждава да прави въртели на "демократа" Путин.А такива волности не се нравят на "братския руски" ръководител.И съответно това незабавно се калкулира в цената на енергоносителите.Но като се каже на русофилите,че чрез енергоносителите блядовете се опитват да налагат имперската си политика,те ще ти донесат от девет дерета вода че това не е така.Цените според тях са определени само на пазарен принцип.вЕрвайте ми!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от rogers Разгледай мнение
                                Дял на вноса в местното потребление на бензин в България. Разликата със 2002 година е огромна - защо тогава никой не протестираше срещу "монопола" на лукойл?
                                ...защото тогава тези като теб, които се чувстват комфортно с монополите бяха по-силни...или ние по-заспали ....което те устройва ....но все някога нещата се променят

                                А таблицата отразява нарастване на вноса на високооктанови бензини.
                                Чуждите вериги бензиностанции не могат да си позволят да продават "боклука" на Лукойл в този сегмент
                                Last edited by съни(тя); 13.03.2011, 21:42.

                                Коментар

                                Working...
                                X