IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще има ли война Украйна - Русия / Конфликтът Хамас-Израел

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • supertrader, кажИ чесно....вЕрваш ли на тия глупости дето ги пишеш?

    Коментар


    • al4en, мутри както се казва, те са напаст и като се има предвид колко са бедни хората в страната от която са тези са от тези докарали я до там - до просешка тояга. Крадели им пералните, как ще откраднат неща които хората там нямат, в каква мизерия живеят само като животни.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Нещото което се сменя струва 10 - 15 лева е 2-3 часа труд, нищо му е нямало, просто е бил прегряван и то слабо. А може и гумичките на клапаните да не са били от подходяща гума. Но специално в България можеха да се купят правени от български майстор, които издържат дълго и каучука не се втвърдява, така че уплътняват остава еластичен до по висока температура - температурно устойчив както се казва. Тойота е имала проблем с тези уплътнителни малки семеринги са те в двигателите си и са почвали на малък пробег да горят масло, този българин им е продал рецептата за каучука срещу една чисто нова Тойота тъмно зелена. Проблема на Тойота им е коствал милиони долари и се излага марка и губи и пазар..познавам сина на този човек, Тойотата той още я кара и е фен на марката, скоро си купи на старо Тойота Камри. Поправя коли от сутрин до вечер, просто баща му е трябвало да им поиска на японците поне не знам - може би няколко милиона, примерно 5, произвеждат 10 милиона коли и това е по долар на кола да е, нещо такова. Та някой голям в кавички майстор ви е купил колата на 90 000 км , той двигателя е само разработен на толкова.
        То не се знае и как е експлоатиран...

        Коментар


        • Нещото което се сменя струва 10 - 15 лева е 2-3 часа труд, нищо му е нямало, просто е бил прегряван и то слабо. А може и гумичките на клапаните да не са били от подходяща гума. Но специално в България можеха да се купят правени от български майстор, които издържат дълго и каучука не се втвърдява, така че уплътняват остава еластичен до по висока температура - температурно устойчив както се казва. Тойота е имала проблем с тези уплътнителни малки семеринги са те в двигателите си и са почвали на малък пробег да горят масло, този българин им е продал рецептата за каучука срещу една чисто нова Тойота тъмно зелена. Проблема на Тойота им е коствал милиони долари и се излага марка и губи и пазар..познавам сина на този човек, Тойотата той още я кара и е фен на марката, скоро си купи на старо Тойота Камри. Поправя коли от сутрин до вечер, просто баща му е трябвало да им поиска на японците поне не знам - може би няколко милиона, примерно 5, произвеждат 10 милиона коли и това е по долар на кола да е, нещо такова. Та някой голям в кавички майстор ви е купил колата на 90 000 км , той двигателя е само разработен на толкова.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Оскверниха гробовете на Едит Пиаф, Балзак и Шопен!

            Оскверниха гробовете на Едит Пиаф, Балзак и Шопен! В основата е Зеленски СНИМКИ (blitz.bg)

            Украинци с тузарски джипове бият на убиване мъже посред бял ден в центъра на Виена

            Украинци с тузарски джипове бият на убиване мъже посред бял ден в центъра на Виена ВИДЕО 18+ (blitz.bg)

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              бай Митьо, здрави са, леките автомобили произведени в СССР бяха с ред и се чакаше много защото са здрави. Имаше полски фиати, купуваш го веднага, ЗАЗ дори спряха да ги внасят - украински, чупи се на другия - първия ден. На полския фиат ресурса на двигателя беше 100 000 км със зор, ако не дефектира е износен на толкова километри. Знаем ги много добре не сме слобопаметни. Ладите и особенно волгите въртяха по милион километра, в момента всичко западно е леш - дават му ресурс 150 000 км.
              Двигателя на Ладата на родителите ми даде фира на около 90 000 км. Сериозно износени незнам си какво дето предпазва влизането на масло в цилиндрите, съответно влиза масло в цилиндрите, цапа свещите и не пали след 5-10 км пробег.

              Вече беше началото на демокрацията и бяха почнали да се появяват западни возила втора ръка, съответно на Ладата ремонта щеше да струва повече от самата кола и логично отиде за скрап, въпреки перфектното купе.

              Коментар


              • Нещо от нета.
                Actualno.com - актуалните анкети: Накъде върви войната в Украйна?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение

                  Напротив. Дегресът е невероятен. Азимов беше прав.
                  Не е до възможност, нямаме избор.....иначе всичко гърми....веднага. Засега само забавяме момента. Което по никакъв начин не прави първите опити в същата среда, по-добри от последните.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от бай Митьо Разгледай мнение

                    Наборе излагаш се.....не разбираш как работи световната икономика....
                    То и старите налъми издържат повече от всяка съвременна обувка, ама ти с такива ли ходиш?
                    Напротив. Дегресът е невероятен. Азимов беше прав.

                    Коментар


                    • [QUOTE=supertrader;n3928572][B]Mateev, старите и само някои модели издържаха, сега вече няма. Изчисляват ги за 150, да се подновяват. Един немец ми разправя, новия Фолксваген като му изтичала още гаранцията и почва да се обажда, ел.инсталацията и всякакви други неща и постоянно в сервиза. Обаче той си бил продал стария Пасат на комшията си, и видял че онзи пуска обява да го продава, не му се кара стар модел кола и продал новия и си купил неговия стария..така казва се оттървах и на сервиз не ходя, иначе излизане няма. И пак не са толкова здрави като онкато....,..

                      Като казваш "немец" ти разправя, къде живееш? Май и ти ползваш блага от западна Европа, а възхваляваш мизерията на изтока?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Mateev, старите и само някои модели издържаха, сега вече няма. Изчисляват ги за 150, да се подновяват. Един немец ми разправя, новия Фолксваген като му изтичала още гаранцията и почва да се обажда, ел.инсталацията и всякакви други неща и постоянно в сервиза. Обаче той си бил продал стария Пасат на комшията си, и видял че онзи пуска обява да го продава, не му се кара стар модел кола и продал новия и си купил неговия стария..така казва се оттървах и на сервиз не ходя, иначе излизане няма. И пак не са толкова здрави като онези елементарни коли, но направени с части проектирани от хора учили металознание. Ти знаеш ли че народа сега проектира на компютри всякакви машини и не знае ча такова нещо съществува, всяка фирма със собственни стандарти кой материал с кой работи с едни половината преписвани от някъде коефициенти. Месинг безоловен няма, защото такава сплав не може да се произвежда и правят втулки по машини за хранителновкусовата промишленост. Проблема е и че има много изгубени знания, техните носители са починали и с това знанията са изтрити.
                        Наборе излагаш се.....не разбираш как работи световната икономика....
                        То и старите налъми издържат повече от всяка съвременна обувка, ама ти с такива ли ходиш?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение
                          на колене
                          севрната православна жамахирия НА КОЛЕНЕ

                          ЕС трябва да запази хладнокръвие - Русия скоро няма да има къде да складира газа

                          "Газпром" може да бъде принуден да затваря кладенци, които трудно ще върне в експлоатация отново заради старото оборудване, смята Сорос

                          https://www.investor.bg/evropa/334/a...a-gaza-353020/


                          ЩЕ КОЛЕНИЧАТ и ще купуваме газ то "нигер със сняг" на ЕДНОЦИФРЕНИ ЦЕНИ!
                          АМИН
                          РАЗПАДА на ра$$ия Е ПО БЛИЗО ОТ ПЛАНИРАНЕТО
                          Газът има едно много интересно свойство: САМ излиза от находището и, като затвориш крана, спокойно, си стои затворен. Иди ги разправяй на неграмотниците тези си глупотевини.

                          Коментар


                          • Mateev, старите и само някои модели издържаха, сега вече няма. Изчисляват ги за 150, да се подновяват. Един немец ми разправя, новия Фолксваген като му изтичала още гаранцията и почва да се обажда, ел.инсталацията и всякакви други неща и постоянно в сервиза. Обаче той си бил продал стария Пасат на комшията си, и видял че онзи пуска обява да го продава, не му се кара стар модел кола и продал новия и си купил неговия стария..така казва се оттървах и на сервиз не ходя, иначе излизане няма. И пак не са толкова здрави като онези елементарни коли, но направени с части проектирани от хора учили металознание. Ти знаеш ли че народа сега проектира на компютри всякакви машини и не знае ча такова нещо съществува, всяка фирма със собственни стандарти кой материал с кой работи с едни половината преписвани от някъде коефициенти. Месинг безоловен няма, защото такава сплав не може да се произвежда и правят втулки по машини за хранителновкусовата промишленост. Проблема е и че има много изгубени знания, техните носители са починали и с това знанията са изтрити.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от better Разгледай мнение

                              Хммм затуй ли е тоя вой на ватата. Гледам фатмаците от МВРО маршируват из софето.
                              Кво е МВРО? Може би някаква организация към МВР?

                              Коментар


                              • щурец, те в момента са яко отрицателни, с тези пари понеже са в ембарто и нямат право да купуват и внясят за тях имат нулева стойност, ако не се купува и внася контрабанда, но не са пари в брой и не знам как ще оперират с тях. Очаквам в един момента да кажат - стига толкова подарък и да спрат газта и нефта. Тогава ще лъснат като тиган на месечина колко са ги заместили, руския газ са го заместили с руски, петрола същата работа..само устите им големи. Вместо като имат такова приятество сега с украинците да им налеят едни два трилиона евро и Украйна да живне, те стискат парите и вечно ги дават по пътища неведоми. Китай не е само фабриката на Света, той е пералнята на крадените пари наедро от политиците на запада, крадат и ги наливат там, Китай се къпеше в пари, защото парите политиците предимно ги откраждат.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X