Ами сега? Кой ще продава на русия резервни части за Boeing and Airbus
и кой ще ги поддържа ? 2/3 от авиофлотата на русия са чужди самолети
Или ще ползват МиГ-29
Според Фьодор Борисов от Транспортния институт към Висшето училище по икономика в Москва в Русия има 980 по-големи самолета. От тях 777 самолета са наети на лизинг, като 515 от тях са от чуждестранни лизингови компании.
Оказва се, че и с титана няма да има проблеми
Boeing suspends buying titanium from Russia, assures of 'sufficient supply'
In fact, both Boeing and Airbus announced on 1 March 2022 that they are suspending support for their aircraft in Russia. This includes supply of spare parts, as well as maintenance and technical support.
Around one-third of Russia’s commercial fleet is homegrown, most are small airplanes, not designed to go long distances. The two-thirds that Airbus, Embraer, and Boeing provide remains critical to all Russia’s airlines.
https://simpleflying.com/russia-how-...-to-sanctions/
и кой ще ги поддържа ? 2/3 от авиофлотата на русия са чужди самолети
Или ще ползват МиГ-29
Според Фьодор Борисов от Транспортния институт към Висшето училище по икономика в Москва в Русия има 980 по-големи самолета. От тях 777 самолета са наети на лизинг, като 515 от тях са от чуждестранни лизингови компании.
Оказва се, че и с титана няма да има проблеми
Boeing suspends buying titanium from Russia, assures of 'sufficient supply'
In fact, both Boeing and Airbus announced on 1 March 2022 that they are suspending support for their aircraft in Russia. This includes supply of spare parts, as well as maintenance and technical support.
Around one-third of Russia’s commercial fleet is homegrown, most are small airplanes, not designed to go long distances. The two-thirds that Airbus, Embraer, and Boeing provide remains critical to all Russia’s airlines.
https://simpleflying.com/russia-how-...-to-sanctions/
Коментар