Този път Путлер няма късмет. Има оживяли свидетели !
-----------------------------
Стюардът Зулфугар Асадов, който е оцелял при катастрофата на самолета край Актау, разказва подробности за катастрофата
В интервю за азербайджански медии той разказва, че по време на полета над Грозни е имало 3 удара по самолета, в резултат на които е бил ранен в ръката. По думите му ударът от страната на лявото крило се е чул, след като пилотът е вдигнал самолета.
„На 25 декември в 8:00 ч. сутринта самолетът излетя от Баку за Грозни. При захода за кацане виждаме, че летището в Грозни е в мъгла. Командирът се снижава, но поради лошата видимост отива на втори кръг, а след това - на трети. В крайна сметка решава да лети до най-близкото летище. Отвън се чува странен звук. Със Стюардът Айдън Рахимли отиваме в кабината, пътниците изпадат в паника, успокояваме ги. Последва втори удар, удариха ме в ръката, сякаш ме бяха ударили с брадва. Излизам от кабината и усещам третия удар. Ейдън ми помага да превържа ръката си с кърпа.
Капитанът казва, че ще кацнем на вода. Продължаваме според инструкциите. Пътниците си обличат спасителните жилетки - казва той.
След това капитанът решава да се приземи не на вода, както е бил посъветван, а на сушата, като задава курс към Актау, тъй като има голям риск всички да загинат на вода, а работата на двигателя е нарушена поради външните удари, което означава твърдо кацане, за което пътниците са предупредени.
„Пилотите се опитват да задържат самолета, без да губят височина.Удряме се в земята, самолетът се разкъсва на две. Мисля, че съм мъртъв.Но съм в съзнание, кървя, трудно ми е да дишам, с Ейдън лежим до вратата, опитвам се да я отворя, влиза въздух, става по-лесно.Помагаме на пътниците, излизаме заедно.Чака ни спасителен екип. Благодаря на Аллах, че съм жив. И всичко това благодарение на героизма на командира и втория пилот“, - обобщава стюардесата.
Той подчерта, че информацията за предполагаем взрив на кислородна бутилка в кабината, която се разпространява в руските медии, не отговаря на действителността.
-----------------------------
Стюардът Зулфугар Асадов, който е оцелял при катастрофата на самолета край Актау, разказва подробности за катастрофата
В интервю за азербайджански медии той разказва, че по време на полета над Грозни е имало 3 удара по самолета, в резултат на които е бил ранен в ръката. По думите му ударът от страната на лявото крило се е чул, след като пилотът е вдигнал самолета.
„На 25 декември в 8:00 ч. сутринта самолетът излетя от Баку за Грозни. При захода за кацане виждаме, че летището в Грозни е в мъгла. Командирът се снижава, но поради лошата видимост отива на втори кръг, а след това - на трети. В крайна сметка решава да лети до най-близкото летище. Отвън се чува странен звук. Със Стюардът Айдън Рахимли отиваме в кабината, пътниците изпадат в паника, успокояваме ги. Последва втори удар, удариха ме в ръката, сякаш ме бяха ударили с брадва. Излизам от кабината и усещам третия удар. Ейдън ми помага да превържа ръката си с кърпа.
Капитанът казва, че ще кацнем на вода. Продължаваме според инструкциите. Пътниците си обличат спасителните жилетки - казва той.
След това капитанът решава да се приземи не на вода, както е бил посъветван, а на сушата, като задава курс към Актау, тъй като има голям риск всички да загинат на вода, а работата на двигателя е нарушена поради външните удари, което означава твърдо кацане, за което пътниците са предупредени.
„Пилотите се опитват да задържат самолета, без да губят височина.Удряме се в земята, самолетът се разкъсва на две. Мисля, че съм мъртъв.Но съм в съзнание, кървя, трудно ми е да дишам, с Ейдън лежим до вратата, опитвам се да я отворя, влиза въздух, става по-лесно.Помагаме на пътниците, излизаме заедно.Чака ни спасителен екип. Благодаря на Аллах, че съм жив. И всичко това благодарение на героизма на командира и втория пилот“, - обобщава стюардесата.
Той подчерта, че информацията за предполагаем взрив на кислородна бутилка в кабината, която се разпространява в руските медии, не отговаря на действителността.
Коментар