IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще има ли война Украйна - Русия / Конфликтът Хамас-Израел

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • [QUOTE=supertrader;n3928572][B]Mateev, старите и само някои модели издържаха, сега вече няма. Изчисляват ги за 150, да се подновяват. Един немец ми разправя, новия Фолксваген като му изтичала още гаранцията и почва да се обажда, ел.инсталацията и всякакви други неща и постоянно в сервиза. Обаче той си бил продал стария Пасат на комшията си, и видял че онзи пуска обява да го продава, не му се кара стар модел кола и продал новия и си купил неговия стария..така казва се оттървах и на сервиз не ходя, иначе излизане няма. И пак не са толкова здрави като онкато....,..

    Като казваш "немец" ти разправя, къде живееш? Май и ти ползваш блага от западна Европа, а възхваляваш мизерията на изтока?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Mateev, старите и само някои модели издържаха, сега вече няма. Изчисляват ги за 150, да се подновяват. Един немец ми разправя, новия Фолксваген като му изтичала още гаранцията и почва да се обажда, ел.инсталацията и всякакви други неща и постоянно в сервиза. Обаче той си бил продал стария Пасат на комшията си, и видял че онзи пуска обява да го продава, не му се кара стар модел кола и продал новия и си купил неговия стария..така казва се оттървах и на сервиз не ходя, иначе излизане няма. И пак не са толкова здрави като онези елементарни коли, но направени с части проектирани от хора учили металознание. Ти знаеш ли че народа сега проектира на компютри всякакви машини и не знае ча такова нещо съществува, всяка фирма със собственни стандарти кой материал с кой работи с едни половината преписвани от някъде коефициенти. Месинг безоловен няма, защото такава сплав не може да се произвежда и правят втулки по машини за хранителновкусовата промишленост. Проблема е и че има много изгубени знания, техните носители са починали и с това знанията са изтрити.
      Наборе излагаш се.....не разбираш как работи световната икономика....
      То и старите налъми издържат повече от всяка съвременна обувка, ама ти с такива ли ходиш?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение
        на колене
        севрната православна жамахирия НА КОЛЕНЕ

        ЕС трябва да запази хладнокръвие - Русия скоро няма да има къде да складира газа

        "Газпром" може да бъде принуден да затваря кладенци, които трудно ще върне в експлоатация отново заради старото оборудване, смята Сорос

        https://www.investor.bg/evropa/334/a...a-gaza-353020/


        ЩЕ КОЛЕНИЧАТ и ще купуваме газ то "нигер със сняг" на ЕДНОЦИФРЕНИ ЦЕНИ!
        АМИН
        РАЗПАДА на ра$$ия Е ПО БЛИЗО ОТ ПЛАНИРАНЕТО
        Газът има едно много интересно свойство: САМ излиза от находището и, като затвориш крана, спокойно, си стои затворен. Иди ги разправяй на неграмотниците тези си глупотевини.

        Коментар


        • Mateev, старите и само някои модели издържаха, сега вече няма. Изчисляват ги за 150, да се подновяват. Един немец ми разправя, новия Фолксваген като му изтичала още гаранцията и почва да се обажда, ел.инсталацията и всякакви други неща и постоянно в сервиза. Обаче той си бил продал стария Пасат на комшията си, и видял че онзи пуска обява да го продава, не му се кара стар модел кола и продал новия и си купил неговия стария..така казва се оттървах и на сервиз не ходя, иначе излизане няма. И пак не са толкова здрави като онези елементарни коли, но направени с части проектирани от хора учили металознание. Ти знаеш ли че народа сега проектира на компютри всякакви машини и не знае ча такова нещо съществува, всяка фирма със собственни стандарти кой материал с кой работи с едни половината преписвани от някъде коефициенти. Месинг безоловен няма, защото такава сплав не може да се произвежда и правят втулки по машини за хранителновкусовата промишленост. Проблема е и че има много изгубени знания, техните носители са починали и с това знанията са изтрити.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от better Разгледай мнение

            Хммм затуй ли е тоя вой на ватата. Гледам фатмаците от МВРО маршируват из софето.
            Кво е МВРО? Може би някаква организация към МВР?

            Коментар


            • щурец, те в момента са яко отрицателни, с тези пари понеже са в ембарто и нямат право да купуват и внясят за тях имат нулева стойност, ако не се купува и внася контрабанда, но не са пари в брой и не знам как ще оперират с тях. Очаквам в един момента да кажат - стига толкова подарък и да спрат газта и нефта. Тогава ще лъснат като тиган на месечина колко са ги заместили, руския газ са го заместили с руски, петрола същата работа..само устите им големи. Вместо като имат такова приятество сега с украинците да им налеят едни два трилиона евро и Украйна да живне, те стискат парите и вечно ги дават по пътища неведоми. Китай не е само фабриката на Света, той е пералнята на крадените пари наедро от политиците на запада, крадат и ги наливат там, Китай се къпеше в пари, защото парите политиците предимно ги откраждат.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                бай Митьо, здрави са, леките автомобили произведени в СССР бяха с ред и се чакаше много защото са здрави. Имаше полски фиати, купуваш го веднага, ЗАЗ дори спряха да ги внасят - украински, чупи се на другия - първия ден. На полския фиат ресурса на двигателя беше 100 000 км със зор, ако не дефектира е износен на толкова километри. Знаем ги много добре не сме слобопаметни. Ладите и особенно волгите въртяха по милион километра, в момента всичко западно е леш - дават му ресурс 150 000 км.
                Това не е вярно. На Мерцедесите и Аудитата двигателите им издържат минимум по 500 000 километра, че и доста повече. Купуваш си стара кола на 100 000 километра, която в действителност е на 200 или 300 хиляди. Караш я още 200 или 300 хиляди и пак я продаваш с работещ двигател. Всичко друго може да се повреди по тези коли, но не и двигателя.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  бай Митьо, здрави са, леките автомобили произведени в СССР бяха с ред и се чакаше много защото са здрави. Имаше полски фиати, купуваш го веднага, ЗАЗ дори спряха да ги внасят - украински, чупи се на другия - първия ден. На полския фиат ресурса на двигателя беше 100 000 км със зор, ако не дефектира е износен на толкова километри. Знаем ги много добре не сме слобопаметни. Ладите и особенно волгите въртяха по милион километра, в момента всичко западно е леш - дават му ресурс 150 000 км.
                  Боже, боже.....ти за тъпанари ли ни имаш? Помня колко беха здрави....взимаш я нова и веднага започваш да я правиш. Като минимум трябваше да притегнеш всички болтове. Не бъркай просто устройство с хубаво и качествено. Първите модели, по откраднатите чертежи бяха най-добри....всички техни нови разработки бяха мале, мале...
                  Май си забравил приказката....сделано в СССР и руско изделие е горе долу читаво, ако е направено в сряда. Защо в сряда, ако не помниш мога да ти кажа.

                  Коментар


                  • ЩЕ КОЛЕНИЧАТ и ще купуваме газ то "нигер със сняг" на ЕДНОЦИФРЕНИ ЦЕНИ!
                    По-правилно е вместо ЕСНОЦИФРЕНИ да са ОТРИЦАТЕЛНИ

                    Справка- FON

                    Коментар


                    • Сега тази техника която се дава на украинците те ще окотят за нула време, ако не бъде унищожена още по бързо. Те не знаят че западната техника се поддържа с мляко от пилена едното място се слага, на другото мляко от крак от пиле, хидравличните трансмисии нямат нищо общо с правено в СССР да долееш маслото с нафта ако нямаш масло. Ако не сложиш точния вискозитет машината като запали тръгва сама.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • briko, волгите и ладите ги навъртаха масово. Понеже се използваха за таксиметрови и по повече от милион километра и то не рядко. Иначе със сигурност имам навъртени половин милион километра, нищо не са.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          бай Митьо, здрави са, леките автомобили произведени в СССР бяха с ред и се чакаше много защото са здрави. Имаше полски фиати, купуваш го веднага, ЗАЗ дори спряха да ги внасят - украински, чупи се на другия - първия ден. На полския фиат ресурса на двигателя беше 100 000 км със зор, ако не дефектира е износен на толкова километри. Знаем ги много добре не сме слобопаметни. Ладите и особенно волгите въртяха по милион километра, в момента всичко западно е леш - дават му ресурс 150 000 км.
                          Какъв автомобил притежаваш? 1000000 километра е абсурден пробег за автомобил! Влекач за полуремарке може да прекара тези километри, но после са ремонтите. За лична употреба на автомобил, кога ще изтъркаляш един милион километра? Няма да го доживееш.
                          Last edited by briko; 28.05.2022, 19:40.

                          Коментар


                          • better, ако сега си купиш мерцедес правен в Русия..има такива, ще викаш ура, в сравнение с немския е по добър.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • бай Митьо, здрави са, леките автомобили произведени в СССР бяха с ред и се чакаше много защото са здрави. Имаше полски фиати, купуваш го веднага, ЗАЗ дори спряха да ги внасят - украински, чупи се на другия - първия ден. На полския фиат ресурса на двигателя беше 100 000 км със зор, ако не дефектира е износен на толкова километри. Знаем ги много добре не сме слобопаметни. Ладите и особенно волгите въртяха по милион километра, в момента всичко западно е леш - дават му ресурс 150 000 км.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Смятат да правят електромобили и с техния лош навик да правят нещата здрави, ако им е позволено могат да завземат пазара примерно с електрически мерцедеси и никой няма да може да припари до качеството което могат да направят. И там е истина, не в ойла или газта а с кюмюра кой ще се занимава да го копае дори. После атомната енергетика, като не искат собственни атомни централи от тях да си купят другите, ще си купуват ток, а с тези новите реактори цената му ще бъде нищожна.
                                "Сделано с топором" ....карайте си ги.

                                Коментар

                                Working...
                                X