Велизар Енчев: Промоциите пречупиха достойнството на българите, в дните на бойкот хипермаркетите отчитат по-голям оборот
Велизар Енчев, член на Инициативния комитет, който организира бойкота на чуждите хипермаркети:
Четвъртият пореден бойкот на големите хранителни вериги в България завърши като третия – вместо загуби, хипермаркетите отчетоха повишение на оборотите. Според Националната агенция за приходите, на 5 март, ден преди бойкота, приходите от търговия с хранителни продукти възлизали на 25,5 млн. лв. На 6 март оборотите били 29,3 млн. лв., което е увеличение от близо 4 милиона лева.
Ако при първия бойкот на 13 февруари оборотите на веригите паднаха с близо 30 процента, при третия и четвъртия оборотите им се увеличиха. С едно важно уточнение – бойкотът на 6 март донесе 4 милиона повече оборот, но на стоки с 50% промоция. Което означава, че печалбата на търговските вериги са паднали, а потребителите са пазарували по-изгодно за тях.
Това са фактите, представени ни от НАП. Факти, които Инициативният комитет за бойкота не е в състояние нито да провери, нито да оспори.
Статията ми напомня една карикатура публикувана от барби- затворник трябва да избира между хляба и ключа за килията, ииииииии за съжаление тогава на барби, а днес и мое затворника избира хляба
Велизар Енчев, член на Инициативния комитет, който организира бойкота на чуждите хипермаркети:
Четвъртият пореден бойкот на големите хранителни вериги в България завърши като третия – вместо загуби, хипермаркетите отчетоха повишение на оборотите. Според Националната агенция за приходите, на 5 март, ден преди бойкота, приходите от търговия с хранителни продукти възлизали на 25,5 млн. лв. На 6 март оборотите били 29,3 млн. лв., което е увеличение от близо 4 милиона лева.
Ако при първия бойкот на 13 февруари оборотите на веригите паднаха с близо 30 процента, при третия и четвъртия оборотите им се увеличиха. С едно важно уточнение – бойкотът на 6 март донесе 4 милиона повече оборот, но на стоки с 50% промоция. Което означава, че печалбата на търговските вериги са паднали, а потребителите са пазарували по-изгодно за тях.
Това са фактите, представени ни от НАП. Факти, които Инициативният комитет за бойкота не е в състояние нито да провери, нито да оспори.
Статията ми напомня една карикатура публикувана от барби- затворник трябва да избира между хляба и ключа за килията, ииииииии за съжаление тогава на барби, а днес и мое затворника избира хляба
Коментар