IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политика в България

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Д-р Мария Гаргамел си подала оставката и фон дер Лайнен я е приела. Много проста наистина, сега остава на сухо, вече не е еврокомисарка, и министър-председателка няма да е.
    От своя страна Гешев поиска оставката на Сарафов, а пък този Сарафов и той иска оставки, иска оставката на своя заместник в националната следствена служба.
    Е, много оставки, много нещо ...

    Коментар


    • Първата ръка от 4 млрд. лева за пътни ремонти е за Velico & Со

      Ясни са победителите в два от общо шест района

      На практика пътната агенция осигури победата на същите фирми от ГЕРБ, разчиствайки им пътя чрез елиминиране на конкуренцията. Оказа се, че нито една от останалите десетина компании не може да напише грамотно оферта.

      Отстранени от надпреварата фирми коментираха пред Mediapool, че АПИ е предпочела най-високите цени за поддържането на пътищата, намеквайки за комисионни, които се раздават в определена посока.
      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Retro_696 Разгледай мнение

        Е,хайде да ни изкарваш ,че сме някакви аборигени....
        Малко цифри за 2022г.
        България - 81 човека на 1млн.
        САЩ -140 човека на 1млн.
        Германия- 33 човека на 1млн.

        Естествено,че в тоя случай,САЩ не бива да са ни пример,но пък не можем и да кажем ,че там цари някакво беззаконие,та затова имат почти два пъти повече жертви от нас на пътя....

        Да ,сравнявайки се с Германия ,трябва да се стремим да намалим жертвите поне наполовина....Но Германия също е трябвало да извърви своя път...
        1970- 270 човека на 1млн.
        1980 -180 човека на 1млн.
        1990 -140 човека на 1млн.
        2000 - 85 човека на 1млн.
        2010 - 50 човека на 1млн.

        https://www.prnewswire.com/news-rele...301767609.html
        https://www.adac.de/news/bilanz-verkehrstote/
        https://www.mvr.bg/opp/%D0%BF%D0%BE%...B8%D0%BD%D0%B8

        Между другото направи ми впечатление,че в Германия има 358 000 ранени,което е около 4000 души на 1млн.
        В България 8400 ранени,което е приблизително около 1300 души на 1млн.
        Не съм убеден обаче,че в България се вписват всички ранени в статистика,предполагам,че по-скоро тук се вписват само по-тежко ранените...А в Германия ,имайки предвид педантичността им,пристига линейката,човека леко поодран,но директно влиза в системата ,като ранен....

        Защо ти го пиша всичко това...Абсолютно съм съгласен с теб,че трябва да се прави всичко възможно да се намалят катастрофите...Но нека да не превръщаме всеки трагичен инцидент в - "тази държава за нищо не става","тука живеят само идиоти,мутри,престъпници..."малоумни сме ,не сме дорасли за нещо си.." и прочее....

        Тенденцията е ,че катастрофите с фатален изход и тука намаляват 1990 г. - 1900 жертви
        2022 г - 530 жертви,т.е.,

        1990г - 210 на 1млн.
        2022 г.- 80 на 1млн.

        Няма да се впускам в подробности,колко автомобила са се движили по пътищата 1990 г и колко сега..
        Точно същият пример със САЩ щях да дам и аз,за да се види колко са нелепи подобни твърдения, че щом имало жертви на катастрофи цялата страна била скапана.
        Друг въпрос е,че средната възраст на колите в България е 19 години при 9 за Германия. Ами една 9 годишна кола е много по-сигурна от 20 годишна трошка. Естествено важен е и видът на автомобила, но ако правим сравнение между автомобили от един и същ вид, то със сигурност 9 годишните коли са по-безопасни от 19 годишните.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от petrg5s


          Даже и да приемем твърденията ти за верни,там спираше ли на пешеходна пътека?
          Изхвърляше ли си пепелника през прозореца? Спазваше ли ограниченията и правилата?
          На паркинг спираше ли на място за инвалиди?
          Не случайно казах,от всяко дърво(Бай Ганъо) свирка(европеец) не става.

          Що не живя 7г в русия?

          Щото на запад крадат повече, чрез финансовата система, която е под техен контрол, и има много за подаяния и да поддържат по-поносима среда за клетниците така, че да изглежда благодатно, а в Русия е глад, защото са надолу в дълговата спирала и колко могат да живят на гърба на останалия свят. Има и други причини, но това е основната. Колко хора го осмислят това е съвсем отделна тема.
          Last edited by X_Y; 18.05.2023, 18:41.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Chio Разгледай мнение

            Кой ще инвестира в държавата на мутрите? На фона на цирка тези дни в прокуратурата?
            Цирк Булгарикус е най-скъпият цирк в света!

            Коментар


            • Коментар


              • Първоначално изпратено от petrg5s Разгледай мнение

                Шофирал ли си в чужбина?
                Ако беше щеше да знаеш за какво говорим.
                А на колега Бай-Ганъо на когото 30км/ч се струват нещо от научната фантастика,това отдавна го има навън ,разбира се в определени райони/квартали не в целия град.За БГ е неприложимо,поради ред причини ,но основната е ,че при нас всичко е сбъркано.

                Иначе здрав контрол+ефективни санкции дават прекрасни резултати.Ние няма смисъл да измисляме топлата вода.Просто трябва да "изплагиатстваме" разни неща от развитите нации
                По цифрите,които съм дал и по твоята логика - САЩ са два пъти по неразвита нация от нас....

                ПП.7 години в Германия,в различни периоди достатъчни ли са,като шофиране ,или да добавям и други локации...

                ПП Чак сега забелязах на кого отговарям....Няма да се повтори!

                Коментар


                • Коментар


                  • Първоначално изпратено от Retro_696 Разгледай мнение
                    Защо ти го пиша всичко това...Абсолютно съм съгласен с теб,че трябва да се прави всичко възможно да се намалят катастрофите...Но нека да не превръщаме всеки трагичен инцидент в - "тази държава за нищо не става","тука живеят само идиоти,мутри,престъпници..."малоумни сме ,не сме дорасли за нещо си.." и прочее....
                    Шофирал ли си в чужбина?
                    Ако беше щеше да знаеш за какво говорим.
                    А на колега на когото 30км/ч се струват нещо от научната фантастика,това отдавна го има навън ,разбира се в определени райони/квартали не в целия град.За БГ е неприложимо,поради ред причини ,но основната е ,че при нас всичко е сбъркано.

                    Иначе здрав контрол+ефективни санкции дават прекрасни резултати.Ние няма смисъл да измисляме топлата вода.Просто трябва да "изплагиатстваме" разни неща от развитите нации
                    Last edited by X_Y; 18.05.2023, 18:41.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Chio Разгледай мнение

                      Сори, като общество не сме дорасли за описаното. Израстваме от деца с беззаконието, това ще се промени само насила със санкция
                      Е,хайде да ни изкарваш ,че сме някакви аборигени....
                      Малко цифри за 2022г.
                      България - 81 човека на 1млн.
                      САЩ -140 човека на 1млн.
                      Германия- 33 човека на 1млн.

                      Естествено,че в тоя случай,САЩ не бива да са ни пример,но пък не можем и да кажем ,че там цари някакво беззаконие,та затова имат почти два пъти повече жертви от нас на пътя....

                      Да ,сравнявайки се с Германия ,трябва да се стремим да намалим жертвите поне наполовина....Но Германия също е трябвало да извърви своя път...
                      1970- 270 човека на 1млн.
                      1980 -180 човека на 1млн.
                      1990 -140 човека на 1млн.
                      2000 - 85 човека на 1млн.
                      2010 - 50 човека на 1млн.

                      https://www.prnewswire.com/news-rele...301767609.html
                      https://www.adac.de/news/bilanz-verkehrstote/
                      https://www.mvr.bg/opp/%D0%BF%D0%BE%...B8%D0%BD%D0%B8

                      Между другото направи ми впечатление,че в Германия има 358 000 ранени,което е около 4000 души на 1млн.
                      В България 8400 ранени,което е приблизително около 1300 души на 1млн.
                      Не съм убеден обаче,че в България се вписват всички ранени в статистика,предполагам,че по-скоро тук се вписват само по-тежко ранените...А в Германия ,имайки предвид педантичността им,пристига линейката,човека леко поодран,но директно влиза в системата ,като ранен....

                      Защо ти го пиша всичко това...Абсолютно съм съгласен с теб,че трябва да се прави всичко възможно да се намалят катастрофите...Но нека да не превръщаме всеки трагичен инцидент в - "тази държава за нищо не става","тука живеят само идиоти,мутри,престъпници..."малоумни сме ,не сме дорасли за нещо си.." и прочее....

                      Тенденцията е ,че катастрофите с фатален изход и тука намаляват 1990 г. - 1900 жертви
                      2022 г - 530 жертви,т.е.,

                      1990г - 210 на 1млн.
                      2022 г.- 80 на 1млн.

                      Няма да се впускам в подробности,колко автомобила са се движили по пътищата 1990 г и колко сега..
                      Last edited by Retro_696; 18.05.2023, 12:24.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                        Има и по-добро решение, но не знам защо не го правят. Ами както при тировете на всяка една лека кола се слага пломбиран тахограф (вече има и електронни) и всяко едно нарушение се записва в него, заедно с GPS координатите. И веднъж годишно при прегледа на колата данните от тахографа се свалят и на шофьора налагат няколко хиляди лева глоба, ако някъде не е карал както трябва.

                        А ако почакаме още няколко години в бъдещето, то тогава колите сами ще започнат да спазват пътните знаци и няма да дават на шофьора да превиши скоростта.
                        Добро е по принцип, ако не караш всеки сам да си купува тахографа. По финансови причини, у нас, много трудно ще стане.

                        Коментар


                        • Tsvetomir Genchev
                          16 мин ·
                          Рядко се изказвам на стената си за политика и подобни теми, но всичко това, което се вижда и случва тези дни някак ме натъжава, защото общо като народ, общество, ценности, не сме мръднали дори малко в израстването си след 1878г., освобождението.
                          Затова така силно отново резонират в мен думите от преди повече от 100 г., на големия приятел на България Константин Иречек !
                          Толкова сурова и неподправена истина:
                          1.Българин с българин не може да се разбере. Те все гръмогласят."
                          2. "България е с население 2 милиона души, което е разделено на три групи: бивши министри, настоящи министри и бъдещи министри."
                          3. "За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата."
                          4. "Българите са много неопитни и самонадеяни; със своите детински неразбранщини бъркат развитието и бъдащността на Отечеството си. Всеки иска да стане министър. Във време, гдето всички трябва да се заловят за усърдна работа, за да уредят и възвисят Отечеството си, занимават се с дребни лични препирни. Свидетелство за това са тукашните вестници, които в Европа са съвършенно без пример по своят си див език и стил. Няма възторг, няма самоотвержен патриотизъм, няма горещата любов за истината и за доброто, няма съгласие (рядко можеш да намериш тука няколко души приятели: единът мрази другия и няма по между им съгласие)...." - писмо от 20 феврyapи 1880 г.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Chio Разгледай мнение
                            Камерите са решението. Навсякъде, 24 часа, електронни фишове. След няколко години само като видят знак за записване с камера и всички ще намалят скоростта.
                            Има и по-добро решение, но не знам защо не го правят. Ами както при тировете на всяка една лека кола се слага пломбиран тахограф (вече има и електронни) и всяко едно нарушение се записва в него, заедно с GPS координатите. И веднъж годишно при прегледа на колата данните от тахографа се свалят и на шофьора налагат няколко хиляди лева глоба, ако някъде не е карал както трябва.

                            А ако почакаме още няколко години в бъдещето, то тогава колите сами ще започнат да спазват пътните знаци и няма да дават на шофьора да превиши скоростта.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Chio Разгледай мнение

                              Сори, като общество не сме дорасли за описаното. Израстваме от деца с беззаконието, това ще се промени само насила със санкция
                              Казаното от мен, НЕ ОТМЕНЯ И НЕ ЗАМЕСТВА санкциите. Просто, тогава и само тогава, ще имаме качествена промяна в поведението, действията и резултатите. То е ясно, че ще се почне ( и даже, че е започнато вече) със санкциите. Ама сам виждаш, санкции уж има но, нито са ЗА ВСЕКИ, нито са НЕОТМЕНИМИ, нито, естествено, има ясно видимо подобрение. За жалост.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                Камерите са външен фактор, УЯЗВИМ на човешко въздействие. Истинското Решение е ВСЕКИ да бъде отговорен към и пред себе си, към и пред близките си и непознатите И ВСЕКИ ПЪТ, НАКАЗАНИЕТО ДА Е НЕОТВРАТИМО, независимо от това, свой, чужд, познат, непознат, приятел или не. Една условна присъда за убийство "по непредпазливост", т.к.извършителят не е бил осъждан, имал чисто досие или татко прокурор , ОБЕЗСМИСЛЯ ВСЯКАКВИ ПРОТЕСТИ И Т.Н.
                                Сори, като общество не сме дорасли за описаното. Израстваме от деца с беззаконието, това ще се промени само насила със санкция

                                Коментар

                                Working...
                                X