IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политика в България

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • https://dariknews.bg/novini/bylgarii...region-2312576
    https://www.bulgartransgaz.bg/pages/...-data-185.html

    Коментар






    • trud.bg
      Украински туроператор взимал комисионна да изпрати на безплатна почивка украинските бежанци в

      Коментар


      • Има частни общини, където решенията се взимат на софри с местни феодали, твърди Настимир Ананиев.



        mediapool.bg
        Коалицията обмисля намаляване на мандатите на кметовете до два - Mediapool.bg

        Коментар


        • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
          2/5 от корабите са на корабособственици от (Гърция + Малта)
          https://trud.bg/%D0%B3%D1%80%D1%8A%D...0%D0%BE%D0%BB/
          Повечето големи кораби НЕ са гръцки, както пишеш ти, поставяйки край на темата "на кого - какво му бяга" Повечето големи кораби (танкери) са на Китай. (но това вече го казахме)...
          Умен си, като журналист Първо плащания от посолството на Русия вестник Труд и втори, въпреки, че цялата статия е за танкери за петрол, са сложили снимка на кораб за газ Панчеревски моряци

          http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
            Повечето големи кораби са гръцки, а гръцките корабособственици са с най-голям флот в този бизнес. Толкова по темата с подробности и на кой какво му бяга

            2/5 от корабите са на корабособственици от (Гърция + Малта)


            https://trud.bg/%D0%B3%D1%80%D1%8A%D...0%D0%BE%D0%BB/


            Повечето големи кораби НЕ са гръцки, както пишеш ти, поставяйки край на темата "на кого - какво му бяга"

            Повечето големи кораби (танкери) са на Китай. (но това вече го казахме)...
            Last edited by mikomikov; 05.06.2022, 07:42.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
              Тъй като подробностите ти убягват... Изненада! Повече от корабите са чия собственост? Зная, че си информиран : китайски са..
              Повечето големи кораби са гръцки, а гръцките корабособственици са с най-голям флот в този бизнес. Толкова по темата с подробности и на кой какво му бяга

              http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                Глобалният флот от танкери за LNG обхваща общо 700 кораба в края на 2021 г. Между 2010 (360 тогава) и 2021 г. цифрите непрекъснато нарастват, с обеми на търговията с LNG, достигащи 488 милиарда м3 през 2020 г. Най-големият може да превозва до 266 000 кубически метра. Русия като водещ до скоро, а вероятно и още износител на газ в света, изнасяше по 197.2 милиарда кубически метра тръбопроводен газ през 2020 г. и 40.4 милиарда кубически метра втечнен природен газ (LNG). И те отдавна се натискат за този бизнес.

                Тъй като подробностите ти убягват... Изненада! Повече от корабите са чия собственост? Зная, че си информиран : китайски са.

                И другото, разбира се знаеш : наемът на тия (китайски) кораби - най-вероятно е/НЕ Е константа...

                Няма съмнение, че с корабите газът ще е "много по-евтин" от тоя - по тръбата...

                ............

                Другата (малка подробност) - Азия купува от Русия количествата енергоносители, които са в договорите им (това са по-големи количества от ония - за Европа), но се оказва, че отказаните доставки от Европа - ги обира отново Китай и региона...

                Малката подробност - за всички енергоносители - намират начин да ги "превърнат" от руски в демократичните НЕруски...

                Интересното е, че подобни превъплъщения ставали около бреговете на Африка... После дори щатските митничари (???) ги пропускали, защото там цените вече ставали невъзможни...

                Докъде се докараха с тия "санкции"... А цените на енергоносителите изобщо не са спирали... Това за кого ли е добре? Признавам, не мога да преценя.. Жестоки санкции.

                Коментар


                • Потреблението на природен газ в България е около 3 милиарда кубически метра годишно като варира в малки граници, между 2.9 и 3.2 милиарда, но въобще да ползваме газ, особено пък от един доставчик е тъпо и е една от простотиите на Тодор Живков, който се върза на руските глупости, докато руснаците се чудеха на кой тъпак да си продават газта. В мига в който заводите ни по соца минаха от мазут на газ по партийна повеля, Горбачов ни наду цените, станахме спонсор на СССР и България фалира скоростно, а заводите ни работещи на газ потънаха до ушите и само след 10 г. половината ги нямаше. Лошото е, че после това продължи. Вместо да има данъчни облекчения за сероочистващи инсталации и да се стимулира потреблението на мазут, газифицираха дори част от топлофикациите, а такива като Костов и Бойко близаха задника на Газпром, вместо да построим още няколко маршрута за доставки и терминал за сгъстен (не втечнен) газ на Черно Море. Ако го имахме, можеше да си доставяме по кораб на ден (да се чудим какво да го правим), ако щем и то евтин газ от Азия.
                  Last edited by Jay Gould; 04.06.2022, 21:05.
                  http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                  Коментар


                  • Глобалният флот от танкери за LNG обхваща общо 700 кораба в края на 2021 г. Между 2010 (360 тогава) и 2021 г. цифрите непрекъснато нарастват, с обеми на търговията с LNG, достигащи 488 милиарда м3 през 2020 г. Най-големият може да превозва до 266 000 кубически метра. Русия като водещ до скоро, а вероятно и още износител на газ в света, изнасяше по 197.2 милиарда кубически метра тръбопроводен газ през 2020 г. и 40.4 милиарда кубически метра втечнен природен газ (LNG). И те отдавна се натискат за този бизнес.
                    http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                    Коментар


                    • заяви пред "Дарик" съпредседателят на "Демократична България" Христо Иванов. Той определи като "инфантилна картина" идеята за пълен суверенитет на страната.

                      .... откак Мустафа ги сложи на власт, тези престанаха дори да се прикриват

                      Коментар


                      • В рамките на няколко месеца това е поредно посегателство срещу български културни центрове в РС Македония



                        novini.bg
                        Българският културен център "Иван Михайлов" в Битоля осъмна опожарен - Балкани - Новини Бг
                        Novini.bg - Актуалните новини - новините от днес и послед

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от forman777 Разгледай мнение
                          Бойко Борисов - национален предател №1

                          Борисов доброволно заложи схема, по която Газпром да придобие цялата ни газопреносна система

                          https://fakti.bg/mnenia/545465-boiko...ofWXiMC7O6sG24
                          Ааа 3 млрд не са ли 1/3 от гьола в АЕЦ Белене?

                          Коментар


                          • Бойко Борисов - национален предател №1

                            Борисов доброволно заложи схема, по която Газпром да придобие цялата ни газопреносна система

                            https://fakti.bg/mnenia/545465-boiko...ofWXiMC7O6sG24

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение


                              Ми, в рамките на диспута - мисля, че се опитваш да МЕ манипулираш! Ще ти докажа, че съм прав...

                              При началните условия - без възможност за груби грешки - инсталацията (тръбата със спирателна и друга арматура) - отдавна е изплатена (на база подавани количества газ, а и доставчикът редовно си плаща транзитните такси...

                              Друго начално условие (на опонентите на тезата с тръбата за подаване на газ) - инсталациите за втечнен природен газ - ВЕРОЯТНО също са се изплатили .. това, разбира се е по-малко вероятно от изплащането на разходите за тръбопровода.

                              Защо мислиш така? - (контрираш ме ти)...

                              Норвегия - ползва най-голямата инсталация за втечнен газ в Европа. От ДВЕ години тая инсталация беше в ремонт (или "ремонт" - допускам, че е била ПОНЕ поизоставена, защото едни тръби се поддържат много по-лесно..., а и веднъж монтирани - колко щатни специалисти да изискват, сравнено с поддръжката на съоръженията за втечнен газ?) - риторично....

                              ... .....

                              До тук може би нямаме разногласия...

                              1. Все пак - заводът, който втечнява газ - изисква повече средства за поддържане, работни заплати... За началната инвестиция не говорим...

                              2. Газовозите за транспорт на втечнен газ - какво пък за тях? Без пари ли са те? Опааа. Как се строи кораб от такива мащаби? Заплати на конструктори, строители, специалисти и работници..., Поддържане на специални спускови устройства и прилежащи спецове .., а кой Регистър не би следил периодично състоянието на този кораб? А, заплатите на персонала на команден и изпълнителен състав? Периодични ремонти, а вероятно тези кораби НЕ използват никакво гориво???

                              3. Терминалите за съхранение на газа до приемната страна - също е безплатен. Персоналът там е "вдъхновен" от идеята ние (в България) да получаваме евтин газ.

                              Да спра до тук, без да включвам компанията-доставчик (Кирчово протеже) и другите (вътрешни) служители... Защото и газовата компания в страната сигурно ще намали заплатите си?

                              Извод: газът по тръбата е по-скъп!
                              Извинявай но това горното, май се оптиваш да го кажеш на някой друг. Джей Голд например
                              Иначе аз те подкрепям в разсъжденията ти. Относно танкерите гъзовози даже посках едно филмче как и къде се правят. В Южна Корея се правят 70% от всички танкери. В момента има към 500 плаващи. Като се сметне тонажа им и се умножи по 600 се получава колко милиярда кубически метра газ може да се вози с тях. Ами не е толкоз много колкото е нужно зада не се ползва руски газ. Да не говирм че руснаците са четвърти по големина експортьор на ЛПГ, и ако един танкер ти го натоварт в Ямалския Завод за ЛПГ, кога и как после ще докажеш че е руски?

                              Коментар

                              Working...
                              X