IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политика в България

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

    Казал е ама дешко вече го няма, сталин също го няма, а скоро и вас няма да ви има.
    Дрън-дрън, идеологиите никога не умират. Лошото е че се изопачават и използват за манипулация. А иначе все човешки - алчност, завист, надежда, страх, любов , отчаяние и т.н. И се управляват от религия и идеология.

    Коментар



















    • medianews.bg
      Композиция от 30 вагона с английски боклук на гара Мездра
      MediaNews получи сигнал, че на гара Мездра е забелязана композиция от 30 вагона, превозваща бали с боклук. След направената проверка, стана ясно, че к...




















      Мутрокомунистите крадци отровиха България..

      Коментар


      • https://www.clubz.bg/114824-sofiya_prayd_prekrasen_praznik…

















        clubz.bg
        София Прайд - прекрасен празник, смотан протест
        Вчерашният 14-ти София Прайд беше страхотно шоу и прекрасен празник на свободата, човешките права и ЛГБТ общността, който събра хиляди млади, стари и цели семейства. ...

        СТРАХОТНО ШОУ..








        Те са пак тук, бившите настоящи комунисти слуги на ДОГАН , МЕСТАН И ПУТИН..Крадливи мутрокомунисти Живковисти.. ..

        Коментар


        • Тези хора все още заемат важни постове в България и все още определят бъдещето и



          АСБ: Докато е в САЩ ген. Николай Русев е против МиГ-29, в България казва друго


          Командирът на авиобазата в Граф Игнатиево бригаден генерал Николай Русев дава негативна оценка на самолетите МиГ-29 докато се обучава в САЩ, а когато вече е в България, говори нещо различно.

          Това заявиха от Атлантическия съвет на България във връзка с днешния коментар на ген. Русев пред bTV, в който той се застъпи за използването на съветските самолети в българските ВВС, като заяви, че се поддържат "в перфектно състояние" и обяви за спекулации възраженията срещу продължаването на тяхната експлоатация.

          По време на пребиваването си в САЩ той е на обратното мнение.

          "Използването на МиГ-29 до края на техния жизнен цикъл е възможно решение, но същевременно то е крайно скъпо решение и съотношението разходи към ефективност е тотално неприемливо от финансова гледна точка. Такова решение би обрекло българската бойна авиация на изчезване." - пише ген. Русев (тогава все още подполковник) в своя курсова работа от 2016 г., докато се обучава във висшата военновъздушна академия на САЩ.

          "България не трябва да разчита на ъпгрейдване на авиониката на самолетите МиГ-29 и на потенциалната им модернизация, с цел повишаване на техните бойни способности, защото такова краткосрочно "закърпване на положението" би било опустошително за дългосрочното здраве на българската бойна авиация", се казва още в анализа му.

          "Няма как да не се съгласим с тази позиция! Съвпада с нашето виждане, че отдавна трябваше да прекратим да наливаме още пари в старите съветски самолети, камо ли да правим опити за безнадеждна "модернизация" на отдавна остарялата и оперативно несъвместима тяхна авионика.Такава модернизация ще струва повече от 100 милиона лева. Но пък такава "модернизация" на авиониката на МиГ-29 е капан, който "връзва ръцете" на Министерството на отбраната към старите самолети за още поне 10 години, капан, чрез който да изливаме в Русия още стотици милиони български левове за допълнителни ремонти и поддръжка." - подчертават от АСБ.

          "Интегритет се нарича единство между думи и дела, и между думи и думи. Интегритетът е задължително условие, за да командваш хора! Зад натрапването на използването на МиГ-29 още десет години стоят геополитически, корпоративни и лични меркантилни интереси."

          Те са пак тук, бившите настоящи комунисти извадени от нафталина, имат си правителство в момента, и правят всичко възможно България да се върне назад.

          По-сериозен опит ще има след изборите, когато се опитат с помощта новите варвари - чалга групата да обърнат посоката.
          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от sinbad Разгледай мнение
            Дешко е казал много,но не всичко!
            Казал е ама дешко вече го няма, сталин също го няма, а скоро и вас няма да ви има.
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Дешко е казал много,но не всичко!

              Коментар


              • Жалко за летеца, но това са единични случаи.
                Погледнете във държавните болници как се влиза за нещо дребно, пък ги пускат на високо платена пътека за изрязан бъбрек и ползване на системи и машини, там са масовите убийци, във ръководството.
                Пациента се третира със лекарства във клинично изпитание, пак срещу заплащане от фирмите, нямат наяждане шефовете.
                Естествено поне една трета от получените пари заминават към управляващите, които им пазят гърба.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                  За летците все стават грешки. Дали някъде в света 10% от тях се пенсионират, на всичките останали не им знаят къде са им кокалите.
                  Комшията ми е пенсиониран летец - от випуска 2-ма са доживяли пенсия? Имало и випуски без НИ един късметлия

                  Няма спор, че професията е много рискова. По тая причина сериозната и постоянна подготовка е от жизнено значение. Това е едната страна на медала. Другата е техническата изправност самолета. По тия две точки не може и не бива да се допускат никакви компромиси. И да остане само оня непредвидимия и неизбешен риск от случайното лошо стечение на обстоятелства.

                  В случая обаче е напълно ясно, че летците ни нямат дори базова подготовка. Това с 25-30 часа годишно летене не става. Не може да бъде "ас" летец с нелетене. С това не искам да поставям петно на загиналия летец, не е негова вината, че не е летял достатъчно. Но не може на такъв нетрениран летец да изпълнява една от най-сложните задачи в авиацията- да лети нощем над морето. И отгоре на всичко в бойна обстановка.
                  Да припомня само че един от семейство Кенеди, синът на убития президент Кенеди, също загина в самолет, летейки над морето нощем. И той няма необходимата подготовка за такъв полет.
                  Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                    Глупости говориш ти. Какви са тези ПЪРВИ дванайсет часа? Аз ти говоря за СИСТЕМНА непрекъсната подготовка. Нея я няма.
                    Не казвам, че са виновни дванайсетте часа нальот и кога ще бъдат направени. Казвам, че ежегодно летците трябва да летят по 120-140 часа. Американците летят по 180-200 часа годишно. Казвам, че летецът трябва да лети всеки месец по десетина-дванайсет часа.
                    А този летец, както и всички останали е летял по двайсетина часа годишно, последните десетина години. Този човек, както и 70-80% от останалите ни летци, трябваше да бъдат пенсионирани или уволнени, щом няма на какво да летят. А останалите десетина летци на бойни самолети да извършват подготовката си в пълен обем. Другите да отиват в селскостопанската и гражданската авиация.
                    Вместо това идиотът Каракачанов наново отвори военно-въздушното училище. На нас ни трябва един-двама, максимум трима военни пилоти да година, обаче отваряме цяло училище за тях. Сто пъти ще е по-евтино нашите пилоти да се обучават в Германия или Полша, например. Където все още има мигове.
                    Само дето дебелакът е гушнал едни пари от частния авиационен бизнес, защото така държавата ще подготвя летжи за гражданската авиация.

                    Впрочем преди 2-3 години загинаха едни военни летци с вертолет, мисля в Пловдив. Пак заради човешка грешка, заради недостатъчна подготовка. Ама Каракачанката пак потули случая.
                    За летците все стават грешки. Дали някъде в света 10% от тях се пенсионират, на всичките останали не им знаят къде са им кокалите.
                    Комшията ми е пенсиониран летец - от випуска 2-ма са доживяли пенсия? Имало и випуски без НИ един късметлия
                    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от 20000леваЗАПЛАТА Разгледай мнение

                      Това са глупости. Дали дванадестия час ще се случи през Януари или пред Юни е все едно. Няма вариант летеца да прескочи периода в който е неопитен и допуска грешки. Даже напротив колкото по-малко летят толкова по-добре за тях. И по 1000 часа на ден да летяха първите 12 часа винаги ще трябва да се състоят и представляват риск.
                      Глупости говориш ти. Какви са тези ПЪРВИ дванайсет часа? Аз ти говоря за СИСТЕМНА непрекъсната подготовка. Нея я няма.
                      Не казвам, че са виновни дванайсетте часа нальот и кога ще бъдат направени. Казвам, че ежегодно летците трябва да летят по 120-140 часа. Американците летят по 180-200 часа годишно. Казвам, че летецът трябва да лети всеки месец по десетина-дванайсет часа.
                      А този летец, както и всички останали е летял по двайсетина часа годишно, последните десетина години. Този човек, както и 70-80% от останалите ни летци, трябваше да бъдат пенсионирани или уволнени, щом няма на какво да летят. А останалите десетина летци на бойни самолети да извършват подготовката си в пълен обем. Другите да отиват в селскостопанската и гражданската авиация.
                      Вместо това идиотът Каракачанов наново отвори военно-въздушното училище. На нас ни трябва един-двама, максимум трима военни пилоти да година, обаче отваряме цяло училище за тях. Сто пъти ще е по-евтино нашите пилоти да се обучават в Германия или Полша, например. Където все още има мигове.
                      Само дето дебелакът е гушнал едни пари от частния авиационен бизнес, защото така държавата ще подготвя летжи за гражданската авиация.

                      Впрочем преди 2-3 години загинаха едни военни летци с вертолет, мисля в Пловдив. Пак заради човешка грешка, заради недостатъчна подготовка. Ама Каракачанката пак потули случая.
                      Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
                        Днес има официални сведения за нальота на загиналия летец, м-р Терзиев.

                        майор Терзиев от началото на годината е имал 12 ч. и 50 минути нальот

                        Разбирате ли за какво си говорим, драги зрители? За да се поддържа подготовката на един летец на изстребител или щурмовик, същият трябва да лети по 120-140 часа годишно. До сега м-р Терзиев трябваше да има 50-60 часа. Ама той има по-малко от 13ч. Както и всички други. Не е по-различно положението и предните години. Нашите летци едва успяват да съберат по 20-25 часа годишно. Летецът трябва да лети, а не да си играе на тренажора. И аз си играя на игрички, но това не ме прави пилот.
                        Разбирате ли драги зрители, че ръководството на МО, в лицето на Каракачанския дебелак, на оня идиот от БЗНСто и въобще тъпите корумпирани герберастки маймуни, съзнателно унищожават нашата авиация и нашите летци. Ясно ли ви е, че м-р Терзиев го уби Каракачанов?

                        Всъщност и служебният министър трябваше да си е депозирал вече оставката. Той трябваше да поиска сведения за качеството на подготовката на военните ни летци и да отмени нощните стрелби над морето. Това е може би най-сложната задача в авиацията. Ако министърът не е разбирал това, то мястото му не е там.
                        Това са глупости. Дали дванадестия час ще се случи през Януари или пред Юни е все едно. Няма вариант летеца да прескочи периода в който е неопитен и допуска грешки. Даже напротив колкото по-малко летят толкова по-добре за тях. И по 1000 часа на ден да летяха първите 12 часа винаги ще трябва да се състоят и представляват риск.

                        Коментар


                        • Днес има официални сведения за нальота на загиналия летец, м-р Терзиев.

                          майор Терзиев от началото на годината е имал 12 ч. и 50 минути нальот

                          Разбирате ли за какво си говорим, драги зрители? За да се поддържа подготовката на един летец на изстребител или щурмовик, същият трябва да лети по 120-140 часа годишно. До сега м-р Терзиев трябваше да има 50-60 часа. Ама той има по-малко от 13ч. Както и всички други. Не е по-различно положението и предните години. Нашите летци едва успяват да съберат по 20-25 часа годишно. Летецът трябва да лети, а не да си играе на тренажора. И аз си играя на игрички, но това не ме прави пилот.
                          Разбирате ли драги зрители, че ръководството на МО, в лицето на Каракачанския дебелак, на оня идиот от БЗНСто и въобще тъпите корумпирани герберастки маймуни, съзнателно унищожават нашата авиация и нашите летци. Ясно ли ви е, че м-р Терзиев го уби Каракачанов?

                          Всъщност и служебният министър трябваше да си е депозирал вече оставката. Той трябваше да поиска сведения за качеството на подготовката на военните ни летци и да отмени нощните стрелби над морето. Това е може би най-сложната задача в авиацията. Ако министърът не е разбирал това, то мястото му не е там.
                          Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • свалете им охраната от НСО - на бойко, пеевски, доган и сие.
                            разчистете мутрите от мвр, нсо, данс, гдбоп и тн
                            направете още една комисия в следващия парламент, за да може повече хора да си кажат за рекета от страна на скритата коалиция герб-дпс

                            и тези мутри няма да си подадат носа на улицата (както прави доган) и няма да смеят да ходят по улицата в чужбина, защото там антуража им е без оръжие....

                            нека си държат милионите дома и да умират всеки ден от страх, че някой снайперист може да ги гръмне.

                            парите не са всичко
                            това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

                            Коментар


                            • Българската народна банка съобщи, че всички български банки, които имат отношения с Делян Пеевски, Васил Божков и Илко Желязков, са блокирали сметките и банкови... Вижте повече


















                              svobodnaevropa.bg
                              Всички банки в България са блокирали сметките на Божков и Пеевски, съобщи БНБ








                              Коментар


                              • Даниел Митов: Г-жа Караянчева е най-големият политически боец, който познавам! - ВИДЕО

















                                dunavmost.com
                                Даниел Митов: Г-жа Караянчева е най-големият политически боец, който познавам!
                                Караянчева: ГЕРБ трябва да спечели, обратното е хаос




















                                ПКП и ФАКИпедалаки слуги на мутрокомунистите от БКП крадци..Страх тресе мутренската кочина..Крадците в затвора..Откачиха троловете на ГЕРБ-ДПС ..
                                Много имате да патите червените мутротролове слуги на ДПС и МОСКВА..
                                Last edited by Kiro; 13.06.2021, 08:08.

                                Коментар

                                Working...
                                X