http://epicenter.bg/article/Dots--Da...ka/144418/11/0
Дарина Григорова: “Социалният пол“ е наднационален опит за обезобразяване на човека.
Русия зае категорична позиция по отношение на джендър и гей активистите през март 2012 г. Оттогава започна масираната кампания за демонизиране на Путин и информационното остракиране на Русия, защото само тя дръзна да се опълчи юридически на идеологията на "социалния пол ".
Предлогът на конвенцията е защитата на жените от насилие, но целта е насилието над християнския мироглед и над всички традиционно мислещи европейци.
Конвенцията ще узакони и прецеденти като налудничавата ситуация в САЩ със серията от съмнителни спомени за насилие над жени отпреди 20-25 години – холивудските актриси срещу Харви Уайнстийн, която щеше да е налудничава, ако нямаше сериозни юридически последствия.
В същото време европейските жени, подложени на брутално насилие от мигрантите от Афганистан, Пакистан, Близкия Изток и прочее държави със специфична култура на поведение, включваща и педофилията като “особеност”, остават онеправдани, дори заклеймени. Примерът в Кьолн е емблематичен, но далеч не инцидентен, а липсата на осъдени е част от криворазбраната представа за расизъм и “европейска вина” – поредната брънка от идеологията на т.нар. човешки права. Реалното изнасилване не се порицава, а се премълчава, докато хипотетичното отпреди 25 години се осъжда с публично остракиране и дамгосване с любезното съдействие на медиите.
На Балканите хората са консервативни, но не пречат на джендър активистите да действат в полето на грантовете и акционизма, това е достатъчен реверанс към “европейските ценности”. Няма нужда от превръщането на “социалния пол” в норма, което би имало гибелни последствия, защото националното законодателство във всички сфери ще трябва да се съобразява с това безобразие и да преформатира/обезобрази насилствено обществото под страх от наказание, а това е терор, джендър терор.
“Европа на многообразието” може да приеме нашето въздържане от легитимирането на “социалния пол”, както правят унгарците – защо да не проявим малко разум, ако не воля?
Дарина Григорова: “Социалният пол“ е наднационален опит за обезобразяване на човека.
Русия зае категорична позиция по отношение на джендър и гей активистите през март 2012 г. Оттогава започна масираната кампания за демонизиране на Путин и информационното остракиране на Русия, защото само тя дръзна да се опълчи юридически на идеологията на "социалния пол ".
Предлогът на конвенцията е защитата на жените от насилие, но целта е насилието над християнския мироглед и над всички традиционно мислещи европейци.
Конвенцията ще узакони и прецеденти като налудничавата ситуация в САЩ със серията от съмнителни спомени за насилие над жени отпреди 20-25 години – холивудските актриси срещу Харви Уайнстийн, която щеше да е налудничава, ако нямаше сериозни юридически последствия.
В същото време европейските жени, подложени на брутално насилие от мигрантите от Афганистан, Пакистан, Близкия Изток и прочее държави със специфична култура на поведение, включваща и педофилията като “особеност”, остават онеправдани, дори заклеймени. Примерът в Кьолн е емблематичен, но далеч не инцидентен, а липсата на осъдени е част от криворазбраната представа за расизъм и “европейска вина” – поредната брънка от идеологията на т.нар. човешки права. Реалното изнасилване не се порицава, а се премълчава, докато хипотетичното отпреди 25 години се осъжда с публично остракиране и дамгосване с любезното съдействие на медиите.
На Балканите хората са консервативни, но не пречат на джендър активистите да действат в полето на грантовете и акционизма, това е достатъчен реверанс към “европейските ценности”. Няма нужда от превръщането на “социалния пол” в норма, което би имало гибелни последствия, защото националното законодателство във всички сфери ще трябва да се съобразява с това безобразие и да преформатира/обезобрази насилствено обществото под страх от наказание, а това е терор, джендър терор.
“Европа на многообразието” може да приеме нашето въздържане от легитимирането на “социалния пол”, както правят унгарците – защо да не проявим малко разум, ако не воля?
Коментар