IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политика

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Биволъ

    За парче от салама...
    Собственик на хотелиерската компания "Виктория Груп ВМ" на агент "Стефан" (Вълчо Кузмов Арабаджиев) и благоверната му Маринела е офшорката Okeanos Consultants, която пък е собственост на друга офшорка - Salama Delta. Salama Delta фигурира в Panama Papers, но достъп до тези документи в България имаше само агент "Владимир" от ДС, публикуващ в "24 часа". Агент "Владимир" не благоволи да уведоми публиката за връзката с агент "Стефан" от ДС.
    Ето така едни бивши агенти прилапват салама, а други бивши агенти манипулират публиката за малко парче от него. #Лустрация

    Бивол правилно припомнят, че българските партньори по разследването "Панама пейпърс" бяха "24 часа" - с достъп до досиетата на компания с участието на български граждани и какво се оказва? Журналистите от "24 часа" /вероятно след консултации с главния редактор и собстнечката/ решили да спестят информация и да покрият един или друг - разбира се "случайно". И съвършено безплатно.
    Става въпрос за "официозът" 24 часа - той да разкрие данни за корупция и офшорни сметки на властимащи?Може, ама друг път? Така, чрез подставени медии и "независими" НПО се контролират и външни разследвания.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от 000 Разгледай мнение
      Снощи въртя по каналите и хоп руска тв и темата е пенсионната реформа.Жените на 60г. Ако има 3 деца 57/56г/,4 деца още по-рано,над 5 деца-50г пенсиониране на жената.Готвят закон защитаваш хората, които са близко до пенсионна възраст от съкращение и трудова дискриминация.В Сибир и други тежки раони се запазват досегашните години за пенсиониране .Та ще рече,че този Путин не е бил толкова голям гад.А и отчетоха,че продължителността на живота се вдига постоянно. За барабарон-друго си е да те карат и взимат от работа с проходилката пра-пра внуците във Франция.
      Ни внуци , ни Франция ...

      Коментар


      • Снощи въртя по каналите и хоп руска тв и темата е пенсионната реформа.Жените на 60г. Ако има 3 деца 57/56г/,4 деца още по-рано,над 5 деца-50г пенсиониране на жената.Готвят закон защитаваш хората, които са близко до пенсионна възраст от съкращение и трудова дискриминация.В Сибир и други тежки раони се запазват досегашните години за пенсиониране .Та ще рече,че този Путин не е бил толкова голям гад.А и отчетоха,че продължителността на живота се вдига постоянно. За барабарон-друго си е да те карат и взимат от работа с проходилката пра-пра внуците във Франция.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
          ХУ, и днес сте он файър,
          Жалваш ли се?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнение
            Ветко отива с адвокат пред швейцарски или френски нотариус и започва да 'пее'. После надлежно заверените показания за връзката му с партийни дейци и магистрати се прибират в сейф и Ветко се връща ни лук ял ни лук мирисал. Делото се провлачва и обезличава и така. Вероятно в момента тече пазарлъка за каква част от активите да минат в ръцете на #КОЙ#

            ПП Мирослав Найденов мисля беше и онзи Емо с цигарите все видни гербери - те май пяха в чужбина... някой да е чул нещо за тях или разследвания за техните доходи и бизнеси?
            За тях не, но имаше за Сивия кардинал.
            Завърши с липса на престъпление.

            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Ветко отива с адвокат пред швейцарски или френски нотариус и започва да 'пее'. После надлежно заверените показания за връзката му с партийни дейци и магистрати се прибират в сейф и Ветко се връща ни лук ял ни лук мирисал. Делото се провлачва и обезличава и така. Вероятно в момента тече пазарлъка за каква част от активите да минат в ръцете на #КОЙ#

              ПП Мирослав Найденов мисля беше и онзи Емо с цигарите все видни гербери - те май пяха в чужбина... някой да е чул нещо за тях или разследвания за техните доходи и бизнеси?
              това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

              Коментар


              • Ilian Vassilev

                Значи за престъплението на 15 милиона лева, източени по ДДС линия от Ковачки имаше "условна" присъда. Синът Арабаджиев по дело за десетки милиони лева и обвинения по ДДС е пуснат под 20 хиляди лева гаранция?!?
                Иванчева под пранги?
                Пишман прокурори, пишман медии, пишман съд.
                Справедливост , не на този свят.
                Фейк правителство - фейк реалност.
                Трябваше им спешно медиен скандал за да покрият информационно скандала с пътя в Своге. Сега ще деескалират случая, защото Ветко и Цацаров не се познават от вчера. Освен това той е в чужбина и може да се разприказва. Тези дни вървят трескави преговори - Ветко да си плати, а пък прокурорите ще направят ялово обвинение с цел случаят да не стигне до съда или ако случайно стигне да падне като Ковачки с условна присъда. Да не забравяме тези "бизнесмени" не са се утвърдили след битки на пазара, а за назначени за милионери, и разпределят средства..

                Коментар


                • Tatiana Christy

                  Синът на Ветко пуснат под гаранция, защото за обвинението му са използвани забранени записващи средства. Добре ли разбрах? Също така разбирам, че основните обвиняеми са две клети счетоводителки. Добре ли разбрах?

                  Коментар


                  • ХУ, и днес сте он файър,

                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение
                      Пък аз чета че Украинците бягат масово в Русия....били стигнали вече 5 милиона...
                      Чудесно
                      Руснаците, заселени в Украина в миналото, а сега руски "троянски коне", да избягат всичките от Украина в русия
                      Всяка жаба да си знае гьола и да не мърси езерото на украинските лебеди

                      Коментар


                      • Пък аз чета че Украинците бягат масово в Русия....били стигнали вече 5 милиона...

                        Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                        Коментар


                        • А ето и едно добро нещо въведено в Америка което немедлено требе и у нас да се въведе.Немедлено


                          Саморегулираща се безопасност, или какво означава да си рисков шофьор в САЩ Сподели

                          Диференцираните застраховки (известни като бонус-малус в България) нямат алтернатива и не могат да бъдат отлагани повече

                          Тези дни по медиите отново се коментират нови промени в законите и възможности, които в доста други държави не са задължителни, но застрахователните компании са направили така, че хората да предпочитат да ги използват.
                          Андрей Ненов е българин, член на Института за пътна безопасност, живее в САЩ и работи като мениджър в Американската автомобилна асоциация. Той ни разказва подробно как са уредени тези неща там.
                          Има неща, без които в Америка не можеш да минеш – застраховката за колата е едно от тях. По закон минималното ниво на гражданска отговорност е задължително за всички – непритежаването му може да ви вкара в затвора, освен десетките хиляди долара сметка, която няма да можеш да избегнеш, ако нямаш кой да те прикрие при инцидент.
                          Има неща в Америка, които са измислени и внедрени на базата на опита и риска. Пазарът и рискът определят повечето бизнес и частни решения. Започването на работа почти винаги минава през дръг-тест (за наркотици). В повечето компании няма да ви вземат при положителна проба – твърде много риск е за компанията да наеме подобен рисков човек – знаеш ли го кога ще се напие или надруса и ще ви съсипе бизнеса. В моята компания, освен дръг-теста, има и проверка на полицейския регистър за пътни нарушения – катастрофи, минаване на червено, превишена скорост и пр. При над 3 за последните три години – няма работа. Твърде рисков си, а и даваш лош пример за компания фокусирана в пътната безопасност и помощ. Когато голяма компания или държавна организация наемат подизпълнител – проверката е задължителна – лошо реноме гарантира, че едва ли ще спечели поръчката. Твърде рисково.
                          От години в България се прилага една порочна, непазарна практика на застраховане, която не помага по никакъв начин за възпитанието на шофьори и пешеходци. А именно практиката на уравниловка и еднаквите застрахователни премии, независими от кола и шофьор, води големите трагедии след себе си. Няма как да ме убедите, че Опел Корса, Джип 4х4 и товарен камион могат да причинят едни и същи бели, макар и при един и същ шофьор. Няма как да ме убедите, че шофьор с 15 нарушения зад гърба си последните 10 години, и такъв с 1 нарушение за същия период са еднакво рискови на пътя. Няма как да ме убедите, че шофьор предизвикал 2-3 сериозни катастрофи, и не дай си боже смърт на пътя, може да има същата застраховка в бъдеще, както примерно момиче, което кара винаги с 5 км под ограничението на скоростта. Това е просто нелепо, но е и много опасно. Това е всъщност именно онази уравниловка, която направи хората еднакво безотговорни.
                          Диференцираните застраховки, които се прилагат по цял свят (известни като идеята бонус-малус в България), нямат алтернатива и не могат да бъдат отлагани повече. Те могат само да помогнат с борбата за безопасност на пътя.
                          Да боравим с факти:
                          В САЩ нормалната застраховка за семеен автомобил (Нисан, Мазда, Форд около 100-110 кс.), е около 80-90 $/месец при един шофьор. Това е гражданската отговорност, като за лимит на застрахователно събитие покрива около 30-50 хил $ щети. Ако е необходимо по-високо застраховане – напр. 100-200 хил.$ и пълно “Автокаско” на колата – може да скочи до 100-150$/месец. Това е за един шофьор и една кола. Когато застраховката е семейна за 2-3 шофьори и 2-3 коли – тогава, макар и с отстъпки, общата цена стига до 200-400$/месец При по-мощните автомобили и по-новите – цената се качва с 20-100%. Колкото по-нова е колата, толкова е по-скъпа застраховката. В определянето й обаче влизат още много фактори. На първо място – какъв е шофьорът. За млад шофьор (16-20 годишен) рискът е много голям поради липсата на опит и обикновено това оскъпява застраховката с поне 50-80%. Ако е направил и 1-2 нарушения – цената скача поне двойно. Факторът нарушения на пътя – превишена скорост, неизправни мигачи, катастрофа, минаване на червено, бясно (неразумно, несъобразено с условията и опасно за другите) каране и пр. оскъпява застраховката с 10-50-300%. Всяко нарушение на пътя, за което е съставен акт се записва в полицейските регистри и от тях застрахователите черпят информация. Застраховката ми преди година я качиха с 30$/месец защото спрели съпругата ми заради неизправен заден фар. 30$ по 12 месеца е 360$ само заради това, на пръв поглед, безобидно нарушение. Миналата година на мой познат – студент първа година, най-ниското, което му предложиха, бе 600$/месец. Той е на 19 години, а вече има 2 катастрофи зад гърба си. Колата му – 20-годишна, струва 3000$.
                          Застрахователните компании предлагат и много отстъпки – така например, ако си инсталираш смарт устройство за следене на поведението ти (към компютъра на автомобила с GPS ), което следи кога караш, колко бързо ускоряват и спираш, колко си опасен на пътя, има отстъпка от 10-20% . Ако колата ти е с инсталирана аларма или я държиш в гараж – също има отстъпка. Цената на застраховката е резултат на сложна формула, в която се отчитат много фактори, но на първо място е резултат от 2 – марка на автомобила и що за шофьор я кара. Най-добре и най-евтино е и двете да са изрядни.
                          Това е стимулът. Застрахователите наказват финансово, ако си безотговорен, а държавата наказва съдебно, яко нямаш застраховка. Застрахователните компании се борят за повече клиенти, като предлагат отстъпки, промоции и т.н. Но същевременно компаниите си имат оценка на риска, който определя премиите им. Те знаят, че е глупаво да дадат евтина застраховка на агресивен шофьор, защото това ще им струва скъпо и прескъпо. Има пазарна война за клиенти, и когато избираш застраховка, е нормално да провериш цената поне в 4-5 застрахователи. Редовно ми се случва да намеря компания, която ми дава 30-50% по-ниско от другите. Двете системи – държавен контрол и частна застраховка, се допълват, без държавата пряко да се меси в цените.
                          Истинският контрол и безопасност на пътя изискват въвеждането максимално бързо на подобна система в България. Две неща трябва да се осигурят:
                          1. Държавата да осигури регистър на нарушенията на шофьорите с достъп за четене на застрахователните компании и съдебните органи до него
                          2. Застрахователните компании да разработят самостоятелни рисково обосновани продукти за застраховане, които да отчитат едновременно
                          • Тип, мощност, състояние на автомобила.
                          • Персонален профил – възраст, нарушения и пр. на шофьора.
                          И оттам свободно пазарно определяне на цените, на база горните две.
                          Когато подобен модел бъде въведен, той самостоятелно ще стимулира безопасността на пътя и ще изглади съществуващи нерешими проблеми.
                          Примери:
                          1. Автомобилна компания наема шофьор за обслужване на камионите/автобусите й. Той обаче има 10 нарушения зад гърба си и изведнъж застраховката му става вместо 200 лв. на година, 2000 лв. на година, които компанията трябва да плати. Дали ще го наеме?
                          2. В светлината на катастрофата при Своге, очевидно е, че много хора щяха да бъдат спасени, ако имаше колани на седалките. Спорът за коланите в автобусите, който очевидно не се решава заради финансовия проблем – твърде е скъпо да преоборудваш автобус, може да бъде решен много лесно. Застраховката на автобуса, ако е изправен с минат технически преглед е 200 лв./месец примерно, а ако няма колани – 1000 лв./месец.
                          a. Дали, при тази сметка собственика ще се мотае дълго?
                          b. Откъде накъде заради стиснатостта и немърливостта на собственика – застраховател и Държавния фонд ще плащат солидните обезщетения?
                          c. Автомобилният/автобусният парк много бързо ще се обнови, а старите небезопасни превозни средства ще намерят нови цени и път към други държави.
                          3. В САЩ карането без книжка е подсъдно, особено ако е след отнемане заради пияно шофиране или много нарушения. Дали в България, ако има вероятността да влезеш за няколко месеца в затвора, ще рискуваш да се качиш на кола. Както онзи убиец на 3-ма студенти, който бе с 95 нарушения, ако не се лъжа.
                          4. Имаш млад шофьор – неопитен. Ама той/тя много искали да се возят с приятелите си и да карат бясно. Слагаш му застраховка – но не на автомобила, а на автомобил+шофьор, която е с 300% по-скъпа, заради младостта на шофьора, и заради това че има 1 акт за превишена скорост, и да видим колко често ще се изкуши да кара със 180 км/ч. А ако направи още едно нарушение – качваш застраховката с още 100% .
                          5. Всички тези шофьори, които имат по 5-10 нарушения, и не им пука дали изпреварват при двойно непрекъсната, дали премигват зад теб по магистралата, дали ще продължат да го правят, ако вместо 50 лв. глоба еднократно, или на ръка (!), им се наложи вместо 200 лв. на година, да плащат по 1000 на година? Превенцията на безопасността не е в еднократните глоби, а в това да знаеш, че всеки ден/месец ще е така, докато не станеш по-малко рисков.
                          6. Имало проблем с автомобили, регистрирани в България, но които се шофират в чужбина. При които компаниите трябвало да изплащат огромни обезщетения. Елементарно решение – добавяш фактор “извън страната” и цената за застраховка скача с 100-200%. В САЩ например, ако трябва да ходиш в Мексико с автомобила – се плаща отделна застраховка. Защо да се открива топлата вода?
                          7. Ама застрахователните компании се опасявали, че ако една въведе системата, ще пострадат финансово. Нищо подобно – дай й право да определя цените на пазарен принцип и да може да предложи с 10-20% по-евтина застраховка на шофьори, които нямат нарушения и ви гарантирам, че след 4 месеца ще си удвои пазарния дял.
                          В предложените промени няма нищо ново. Нищо, което вече да не е изпитано и да не е дало своя резултат. Просто трябва да се приложи. Без особена административна намеса, а просто да се остави пазарът да определя цените и стимулира безопасността на движението.
                          Андрей Ненов, мениджър в ААА (Американска Автомобилна Асоциация) и член на Института за пътна безопасност

                          Коментар


                          • Aз пък чета че
                            Россияне массово бегут из страны




                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение
                              Ирак и Иран ще преминат изцяло към използването на националните си валути при извършването на търговски операции. Това съобщи председателят на Иракско-иранската търговска камара Яхя ал Ишак, цитиран от световните агенции. „Отказваме се от доларовите транзакции, повечето търговски сделки ще се осъществяват в евро, ирански риали и иракски динари“, каза Ал Ишак. По думите му, при някои сделки се предвижда система на взаимноизгоден обмен. Годишният търговски оборот между Багдад и Техеран е около 8 милиарда долара.
                              Лека полека краварите отвратиха и насъскаха целият свят срещу себе си.Краят им ще бъде жалък.И ще го гледам с кеф по телевизора.Както са и въоръжени гражданската война им е сигурна.Ще избиват и бесят соросоиди и банкстери а Уолстриит ще стане кенеф като мавзолея насред София

                              Коментар


                              • Ирак и Иран ще преминат изцяло към използването на националните си валути при извършването на търговски операции. Това съобщи председателят на Иракско-иранската търговска камара Яхя ал Ишак, цитиран от световните агенции. „Отказваме се от доларовите транзакции, повечето търговски сделки ще се осъществяват в евро, ирански риали и иракски динари“, каза Ал Ишак. По думите му, при някои сделки се предвижда система на взаимноизгоден обмен. Годишният търговски оборот между Багдад и Техеран е около 8 милиарда долара.
                                Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                                Коментар

                                Working...
                                X