IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политика

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

    Бе много сте интересни с тоя златен стандарт. Обаче още преди хартиените пари монетите не са били само златни. Много, ама много малка част от тях са били златни.
    И поне малко помислете преди да разправяте че златният стандарт е панацея за икономиката. Не е.

    Смяташ ли, че си коментирал пълно цитата ми? Не си!

    Хайде сега - върни се на написаното след Златният стандарт.

    Четеш ли как се бори инфлация?

    Писал ли съм за производство и реализация на продукцията на пазарите? Писал съм.

    Хайде сега ми кажи къде е производството в България?

    Можеш да направиш сравнение с производството в Германия.

    Хайде сега да ни кажеш КОЙ има пазари, които му помагат да направи една перфектна Осигурителна система?

    Та, защо, ако СМЕ /България и Германия/ - страни в ЕС - проблемите ни са различни: и с безработицата, и с инфлацията, но и с ОСИГУРЯВЯНЕТО?



    ..................................................


    Златният стандарт включих в поста си, за да припомня какво се е случвало във времената на Бисмарк..., но също и в първите десетилетия на 20 век, когато и осигуряването, и застраховането... - са били в "Златни лева", но това няма отношение към процесите сега.

    Бях писал примерат за Дизел, който продава първият си прототип на магната Нобел - за 1 млн. златни марки - и по думите на сина му: от банката носят златото в чувалчета, в две каляски, теглени с коне. Банковите служители пренасят чувалчетата върху масивната баварска маса, за да бъде преброено и в един момент масата почва да поддава, защото не издържа на тежестта на златните монети...

    Това е било тогава.



    .................................................. .....


    Последното ти изречение е твоя трактовка. Никъде не съм казал, че Златният стандарт е панацея за икономиката. В Поста ми казвам, че АКО икономиката я има - то тя е условието за съществуване на доходи, на осигуряване, на потребление, на непрекъснато растящо производство и качествени услуги... /все неща, които не са съпоставими за обикновения човек от различни страни, които са членове на ЕС/.

    Схващаш ли пропастта, която съществува между българи и германци, или пак ще се мотаеш в нещо от миналото - в Златния стандарт?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
      Работен обем 799 см3 Мощност 45 к.с.
      Горивна система Дизел Common rail
      Данните са за смарт 2007 година
      Ти луд ли си да сравняваш една сапунерка ТРАБАНТ
      с един автомобил СМАРТ ?
      TRABANT Technical data
      Engine: Two cylinder two stroke otto engine type P65/66
      Displacement: 594.5 cc (36 cu in)
      Bore × Stroke: 72 mm × 73 mm
      Rated power: 19.1 kW at 4200 rpm
      Torque: 54 N·m at 3000 rpm
      Compression ratio: 7.8 ± 2 : 1
      Vmax: 100 km/h
      SMART Technical data
      0.8 cdi (diesel) 799 cm3 54 PS (40 kW; 53 bhp) 130 N⋅m (96 lb⋅ft) 86 g/km 84 mph (135 km/h) 16.8 s
      1.0 mhd (petrol) 999 cm3 71 PS (52 kW; 70 bhp) 92 N⋅m (68 lb⋅ft) 97 g/km (130 g/km in NA) 90 mph (145 km/h) 10.7 s
      1.0 turbo (petrol) 999 cm3 84 PS (62 kW; 83 bhp) 120 N⋅m (89 lb⋅ft) 115 g/km 90 mph (145 km/h) 9.9 s
      1.0 Brabus (petrol) 999 cm3 102 PS (75 kW; 101 bhp) 147 N⋅m (108 lb⋅ft) 119 g/km 96 mph (154 km/h) 8.9 s
      Last edited by barbaron; 01.09.2018, 19:51.

      Коментар


      • Разположение на двигателя
        Отзад, напречно
        Работен обем
        799 см3
        Мощност
        45 к.с.
        Горивна система
        Дизел Common rail
        Наличие на компресор
        Турбокомпресор
        Газоразпределителен механизъм
        OHC
        Разположение на цилиндрите
        Редови
        Брой цилиндри
        3
        Диаметър на цилиндъра
        65.5 мм
        Ход на бутало
        79 мм
        Степен на сгъстяване
        18.5
        Брой клапани на цилиндър
        2
        Данните са за смарт 2007 година

        Коментар


        • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
          Без коментар и предупреждение, вчера Ирак затвори въздушното си пространство за руски самолети, които използват иракски въздушен коридор по линията Латакия - военни бази в Иран и Латакия - Москва. По този начин, руски самолети, базирани в Сирия, за да стигнат родината- майка Раша, вече ще трябва да заобикалят Европа.
          В същото време Пентагона /САЩ/ предупреди Русия и Сирия, че ще се намеси с въздушни атаки, ако Башар Асад и Путин използват химически и БОВ по гражданите на Идлиб.
          Барба, я ми кажи, на кого е васален сега Ирак? Да не би НАТО , доминиран от САЩ, да са напуснали страната? ГолЕм си сладур, наистина. То не бе полягане, слагане, надуване на фобски дудуци. И, на този фон, ТИ да „вадиш информация от независими и безпристрастни” източници?
          - Да, бе. Да.
          Last edited by Pyramid; 01.09.2018, 19:09.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Еееми трабант е трябвало да го консервират за двайс години и да го отворят.
            Сигурен съм че много хора, и ти включително, биха си купили трабант вместо мерцедес с два-три цилиндъра.

            КАто ти гледам IP-to не е краварско,така че и ти ще си на опашката. Погледни моето къде е и се замисли какво ще си купя

            Коментар


            • А бе какво става в държавата- и сайта на нои е капут

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                Когато не знаеш какво да кажеш, по-добре си мълчи.И трите марки вече имат така наречените малки коли с по 2-3 цилиндъра и мощност от по 45-60коня. Защо траби да не можеше да се мери с тях. Ако си в европа и работиш на до 20км от дома каква кола ти трябва- двуместна, за да отидеш и да се върнеш от работа. Траби можеше да бъде част от пейзажа тук

                ИИИИИИИ добре е да погледнеш линка- статията е на дойче веле
                Еееми трабант е трябвало да го консервират за двайс години и да го отворят.
                Сигурен съм че много хора, и ти включително, биха си купили трабант вместо мерцедес с два-три цилиндъра.

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                  Басе вате как звучи "да унищожи част от конкуренцията".

                  Сещам се за трабант как беше затворен, и сигурно защото беше пряк конкурент на мерцедес, ауди и бмв.

                  Когато не знаеш какво да кажеш, по-добре си мълчи.И трите марки вече имат така наречените малки коли с по 2-3 цилиндъра и мощност от по 45-60коня. Защо траби да не можеше да се мери с тях. Ако си в европа и работиш на до 20км от дома каква кола ти трябва- двуместна, за да отидеш и да се върнеш от работа. Траби можеше да бъде част от пейзажа тук

                  ИИИИИИИ добре е да погледнеш линка- статията е на дойче веле

                  Коментар


                  • Басе вате как звучи "да унищожи част от конкуренцията".

                    Сещам се за трабант как беше затворен, и сигурно защото беше пряк конкурент на мерцедес, ауди и бмв.

                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • За този, който се интересува

                      Да, саксонците са особняци. Заради силния диалект в Германия често им се подиграват. По този повод дори ще чуете, че който говори по този начин, не ще да е с твърде бистра глава. Именно този вид презрение кара саксонците да се гневят. И да реагират по свой си начин: не си мълчат, а казват право в очите онова, което не им харесва. В самия край на ГДР например пълнеха площади и скандираха: "Ние сме народът" и "Без насилие!". Така беше през съдбовната есен на 1989 година, когато енергията им събори една стена и помете един режим. Мирната революция тогава не тръгна от Берлин, Бранденбург или Мекленбург, а именно от Саксония. В Лайпциг, Плауен и Дрезден хората излизаха на протест. И можем да кажем, че Обединението на Германия е плод на саксонския кураж.

                      Но тъкмо Обединението на Германия, на което хората възлагаха толкова много надежди, днес е една от причините, поради която те отново излизат на протести - в Кемниц и в други саксонски градове. Защото имат усещането, че ги водят за носа – както едно време, когато партийните величия на бившата ГДР определяха всичко. Днес саксонците се чувстват манипулирани от западногерманците, заели възлови места в управлението и администрацията. Показателно е, че местният депутат от ХДС Арнолд Фаац, един от активистите на мирната революция от 1989, говори за "цунами от надменност", заляло неговата провинция след промените. Икономиката на Саксония, или онова, което беше останало от нея след войната и 40-те години планова икономика на ГДР, беше доунищожено. В първите години след 1989 Саксония загуби близо 80 процента (!) от работните места в индустрията. По този начин несъмнено е била елиминирана и част от източногерманската конкуренция. А подобни неща остават в съзнанието на хората.


                      https://www.dw.com/bg/%D0%BA%D0%B0%D...%B8/a-45314705

                      Статия на дойче веле, а не на раша тудей. Между другото около 50-70% от източногерманските фабрики са ликвидирани при обединението

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение

                        от козяк ...много им се иска на милите.

                        пък те Иракчаните и руски оръжия купуват папоследък
                        Напълно възможно е , но тези статии които гугъл при мен намира са от 2014-2015- тоес прекалено са стари, затова питам

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                          Барби откъде е тази информация че не я намирам
                          От козяк ...много им се иска на милите.

                          Пък те Иракчаните и Руски оръжия купуват яко напоследък че американските били само за комуфлаж …....
                          Last edited by markov; 01.09.2018, 18:19.
                          Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                            Oooo, vate,

                            АМК

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
                              Без коментар и предупреждение, вчера Ирак затвори въздушното си пространство за руски самолети, които използват иракски въздушен коридор по линията Латакия - военни бази в Иран и Латакия - Москва. По този начин, руски самолети, базирани в Сирия, за да стигнат родината- майка Раша, вече ще трябва да заобикалят Европа.
                              В същото време Пентагона /САЩ/ предупреди Русия и Сирия, че ще се намеси с въздушни атаки, ако Башар Асад и Путин използват химически и БОВ по гражданите на Идлиб.
                              Барби откъде е тази информация че не я намирам

                              Коментар


                              • Oooo, vate,

                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X