Първоначално изпратено от Валидатор
Разгледай мнение
И аз няма за какво да се сърдя. В работата си се натискам да съм хладен и неемоционален, но душата ми иска друго и като му отпусна края след дълго стискане, спирка няма
Знам какво е да заспиш на пътя. Имам дори личен опит. Веднъж на Тракия - късно през нощта и малко преди да вляза в канавката, ме събуди тракане на камъни по дъното на колата. После години мислех за този случай и стигнах до извода, че по някакви причини Той е разпилял там тези чакъли, които иначе нямаше какво да правят на това място. Беше долу в равното, след Пловдив в посока София. А жена ми спеше дълбоко до мен. Кошмар.
От този момент нататък не мога дори да задрема в кола. Това ме спаси още веднъж когато хванах волана на заспал до мен шофьор. Тук ще спестя подробностите.
Само този, който не го е преживявал, си мисли, че това е екзотика. Важна част от живота е.
Само още нещо да отделя от изложението ти. Не желаеш да видиш моята истина за причините за този пакет. ОК, не си длъжен.
Да го кажем по друг начин. Ако ни отнемат ценовото предимство, бизнесът умира. Няма причина да наемат български превозвач при равни други условия. Няма такава причина. Не падай на нивото на Барбарона, който обяснява всичко с бентлитата и лъскавите млади любовници на българските псевдопредприемачи, които доминирали бизнеса.
Може да има изключения, но това е по-скоро невярно.
Истината е друга.
Заедно с транспортната услуга по принуда продаваме мъка и мизерия, която сваля цената.
Написах вече, после с помощта на колегата Чичи внесохме подробности. Фирмите са порядъково 60 х., камионите 180 х.
Преобладават дребни, семейни.
Работят за себе си и работят по този начин поради житейска принуда.
Ако не е така, няма да работят въобще.
Предлагам да не гледаш на българския шофьор като на неосъзнат, объркан, примитивен.
Не е такъв - това е собственик, който със собствения си труд, с труда на семейство, близки и др. плаща кредити и оцелява. Както успява.
На този етап въобще не искам да гледам и мисля в посока на заплахите, които отправят от бранша. Споменатото от теб излизане от ЕС, или пък прекратяване на регистрацията в Бг, изнасяне на бизнеса, пререгистрация в други държави или пък по-софистикейтид схеми със намеса на юридически лица, които са собственост на офшорни компании, които от своя страна са собственост на други офшорни, а някъде в края стоят клонове, които не са собственици, а преточват вноски по някакви фиктивни наеми и лизинги и фактурират услугите си ... творчески.
Коментар