IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политика

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение

    Недей така ще му секнеш комсомолския жар и устрем.
    За жалост българското общество живее още в епохата на феодализмът от източен тип-корупция,беззаконие и неравноправие! ..Бившите източни общества на диктатура като нас ще си останем незряло, болно, неустроено общество! Ние не сме доистрадали принципът,че никой не е привилигерован всички са привилегировани!
    Революциите са борба за привилегии на определени части от обществото за сметка на останалите,прогресът на обществата мащабно се извършва при еволюцията,когато всички осъзнаят ,че правата и свободите на всеки отделен индивид трябва да се зачитат от закона и обществото! Именно тук е разликата между прогресиращите цивилизовани общества,и ниско цивилизованите диктатури предимно източни общества...

    "Философията на свободата" е създадена през 1992 г. специално за руснаците,сякаш са от първобитно-общинният строй!!!. Руският издател споделил с автора Кен Скуланд, че малко хора в Русия познават същинското значение на „собственост” и „данъци”. Тогава Скуланд пише кратко описание на философията, представена в книгата му. Това описание започва да се разпространява и сега се появява като епилог навсякъде по света, където се издава (на повече от 40 езика). То вдъхновява и Кери Пиърсън, който го превръща в кратка анимация през 2004 година...

    Лъжата е участ на робите. Свободните хора са длъжни да говорят истината.-

    Коментар


    • Това не са обикновени престъпници

      Циганите, които са пребили командоса приличат на афганистански мигранти в Германия.

      Това ми направи впечатление и при онова момче, което уби русенското момиче преди няколко месеца.

      Добре облечени и изглеждащи добре (нищо общо с представата за гето от ерата Зрънкови).

      И най-вече - излъчват жизнена енергия и безскрупулност на убийци.

      Това е бъдещето, ако не бъдат спрени.

      Приказките за интеграция и дежурните каканижения от либерален тип за институционалност, образование и работни места са напълно неадекватни.

      Тук имаме работа с дух от съвсем различно естество.

      Тези хора воюват за територия и я превземат лека-полека.

      От селата към центъра на големите градове.

      Това е експанзия.

      На този дух може и трябва да се противопостави само сила, енергичност, твърдост и характер.

      Т.е. друг дух, а не баналности от грантаджийско естество.

      Без помен от сантименталност и топла мекота.

      Животински е дискурсът.

      Режим на оцеляване.

      Не популизъм, а елементарен инстинкт за оцеляване.

      Или те нас или ние тях.

      Трябва да разберат на инстинктивно ниво, че ще бъдат смазани.

      А изобилната употреба на думата "трябва" за съжаление издава пожелателно мислене.

      Няма да се случи, защото е твърде късно.

      Снимките го доказват.

      А контекстът, извън нас не е по-различен за съжаление.



      Това са скотовете ! Мамка му на българското правосъдие !

      Коментар


      • Български държавни органи, събудете се!

        Една голяма група български граждани живее при пълно незачитане на нормите на гражданското общество в Република България, при отсъствие на елементарна култура, и желание за придобиване на такава, и с пълното си неуважение към различните от себе си, както и към символите и органите на държавата, като по този начин застрашава живота на обикновените български граждани, опорочава и изкривява модела на нормалното човешко съществуване в Република България.

        Последствията:

        1/ Побой с тояги и железни тръби над деца и техни треньори, трениращи гребане,

        2/ Изнасилване и убийство на млада жена – журналист в Русе (един от трите убити журналисти през годината в Европа !) (Този „човек” ще излезе от затвора след 5-7 години, поради добро държание, и „осъзнаване грозността на постъпката си”, поради остра болест, желание да се дообразова, или с мотив „да не се пречупва, предрешава съдбата му”),

        3/ Незачитане на българския пагон и побой над български военнослужещи, полиция на различни места, различни случаи, с риск за живота и трайни последици за потърпевшите,

        4/ Гавра с българското знаме, неприлични жестове, изгаряне (И след „деца били, не осъзнавали” – почти нищо!)

        5/ Брутално изритване на жена по стълби в подлез в Западна Европа – така, за удоволствие на компанията, с последвали жестоки травми (И, разбира се - „Made in/ Grown in Bulgaria”),

        6/ Хвърляне на камъни по влакове в движение – счупени стъкла, опасност за живота на служителите и пасажерите, затормозяване трафика, материални щети за сумарно хиляди левове,

        7/ Голяма част от тези хора не плащат обикновените комунални граждански такси (за вода, ток (като се прикачват незаконно, криминално, с риск за себе си, околните, служителите от енергийната система), такса жилище, такса смет, живеят в нарушение на градоустройствени планове, което, от една страна дискриминира останалите съвестни граждани, от друга страна „товари” същите тези граждани с тези такси, поради „солидарния” принцип на покриване на разходите, на практика (или не ползване на тези средства по нормално направление), както и благовидно да обясняват управляващите, че не е така…

        Държавата знае това (както и БХК), но си затварят очите вече няколко десетки години, по различни причини, осъществява дълбоко грешна политика към тези слоеве, което задълбочава проблема, разхайтва голяма част от тези хора…

        Дават се детски добавки и други социални помощи (дотук добре… ) на деца, родили деца, без отговорност на тези родители за образование и развитие, просто не изпращат децата си на училище и не им дават начални културни знания (защото ги нямат).

        На практика, почти всичко, което се спуска от държавата в пари, не се разходва от тези (многобройни) семейства за развитие и образование на децата им, и така се затваря бъдещето им, те са главните губещи…

        АВТОР: Димитър Гаврилов


        Коментар


        • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение

          О, Ванка!
          Ти за втори път днес правиш опит за изява и пак не ти се получава!
          Айде-де, музикантите омаляха да стоят прави и да чакат за посрещане на поредния ти смазващ материал с тържествен туш!

          Ако нема да участваш, сподели, че да освободим хората.
          Недей така ще му секнеш комсомолския жар и устрем.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от vanevski Разгледай мнение
            .
            О, Ванка!
            Ти за втори път днес правиш опит за изява и пак не ти се получава!
            Айде-де, музикантите омаляха да стоят прави и да чакат за посрещане на поредния ти смазващ материал с тържествен туш!

            Ако нема да участваш, сподели, че да освободим хората.

            Коментар


            • Лъжата е участ на робите. Свободните хора са длъжни да говорят истината.-

              Коментар


              • Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнение
                ЧНГ, Начев да е здрава и добра!

                Само ще дам дребен пример като допълнение, който преди години споменавах и все още, промяната е незначителна.
                Ако ми остане време довечера ще се разходя по-подробно по мненията, които прочетох по-долу. Радвам се, че не сте се отказали да пишете във враждебна среда ))

                Та, за куриерския бизнес. Купуваш от Амазон или ибей ...или масивен брой западни фирми и фирмички онлайн дадена стока и разходът за доставка е 20е, да речем. Искаш да го върнеш със същата куриерска фирма, която ти го е докарала до вратата и ти искат 120е.
                Отнася се и за местните фирми - получатели, макар съотношението да не е толкова драстично.
                Пътят е един и същ. Но равновесието е нарушено в посоките.
                Същото беше и при палетните доставки.
                Не само за България, а и за значителна част от държавите в източна Европа.
                Къде просперира онлайн бизнеса? Включително на китайските стоки?
                Или, къде производителите на продукция, плащат по-ниски транспортни разходи?

                Бурното развитие на международния транспорт в ИЕ промени в някаква степен положението.
                Дори, успя да навлезе с мащаб и конкурентни цени, в западния карго пазар.
                Това е!
                Липсата на работна ръка в този бранш и ценова конкуренция е, което ПРЕЧИ (от западна гледна точка)

                Ако каминионите са 180хил, както пишете, поне 250хил. човека ги карат(вероятно, повече, ако има изискване да са двама)
                Казват, че заплатите са над 2000 евро.

                Това, което чух е, че браншът има 17% дял в БВП-то н(не съм гледала), но ще е страшен удар за цялата ни икономика, ако се наложат изкуствени прегради и тук.
                Даваш още един много удачен и адекватен пример за условията и средата, при която се прави бизнес в Бг. Тя е обективно неизгодна и допълнително утежнена поради безброй обстоятелства.

                Ние нашите собствени дефекти си ги знаем и помежду си можем да говорим за тях със загриженост, болка и добронамереност, като акцентът е желанието да променим, подобрим, но като дойдат разни разбирачи, особено външни разбирачи, които демонстрират омраза и непоносимост към България, вече няма място за любезност и възпитано отношение.


                Искам да се извиня пред теб в аванс, доколкото ти си била винаги образец за съдържателно и безукорно като форма писане, но аз вече съм друг и може да се случи да чуеш смущаващи изискания слух неща.
                Понякога съм джаста-праста, неполиткоректен и дори цапардосан в устата.
                Ако прочетеш повече, надявам се да разбереш! Е, не е нужно да ме оправдаваш.
                Та така, бием враждебната среда, мразим се - това са ти познати неща.

                Колкото - толкова, каквото - такова!

                Коментар


                • ЧНГ, Начев да е здрава и добра!

                  Само ще дам дребен пример като допълнение, който преди години споменавах и все още, промяната е незначителна.
                  Ако ми остане време довечера ще се разходя по-подробно по мненията, които прочетох по-долу. Радвам се, че не сте се отказали да пишете във враждебна среда ))

                  Та, за куриерския бизнес. Купуваш от Амазон или ибей ...или масивен брой западни фирми и фирмички онлайн дадена стока и разходът за доставка е 20е, да речем. Искаш да го върнеш със същата куриерска фирма, която ти го е докарала до вратата и ти искат 120е.
                  Отнася се и за местните фирми - получатели, макар съотношението да не е толкова драстично.
                  Пътят е един и същ. Но равновесието е нарушено в посоките.
                  Същото беше и при палетните доставки.
                  Не само за България, а и за значителна част от държавите в източна Европа.
                  Къде просперира онлайн бизнеса? Включително на китайските стоки?
                  Или, къде производителите на продукция, плащат по-ниски транспортни разходи?

                  Бурното развитие на международния транспорт в ИЕ промени в някаква степен положението.
                  Дори, успя да навлезе с мащаб и конкурентни цени, в западния карго пазар.
                  Това е!
                  Липсата на работна ръка в този бранш и ценова конкуренция е, което ПРЕЧИ (от западна гледна точка)

                  Ако каминионите са 180хил, както пишете, поне 250хил. човека ги карат(вероятно, повече, ако има изискване да са двама)
                  Казват, че заплатите са над 2000 евро.

                  Това, което чух е, че браншът има 17% дял в БВП-то н(не съм гледала), но ще е страшен удар за цялата ни икономика, ако се наложат изкуствени прегради и тук.

                  Коментар



                  • Един генерал срещу "циганския произвол"

                    Прочети още на: https://www.dnes.bg/stranata/2019/01...roizvol.398688


                    Сайтът Днес май е част от групата инвестор, та като ми редактирате думичката "цигански", съобразявайте кого редактирате.
                    Може и да греша, де!
                    Колегиални поздрави на модературата.
                    През последните дни не се намесват много и някак доста по-спокойно се диша.

                    Е, ние също гледаме да не прекаляваме.
                    Дали пък не ни опитомиха?!?!?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение

                      Рационален си, звучиш разумно!
                      И аз няма за какво да се сърдя. В работата си се натискам да съм хладен и неемоционален, но душата ми иска друго и като му отпусна края след дълго стискане, спирка няма

                      Знам какво е да заспиш на пътя. Имам дори личен опит. Веднъж на Тракия - късно през нощта и малко преди да вляза в канавката, ме събуди тракане на камъни по дъното на колата. После години мислех за този случай и стигнах до извода, че по някакви причини Той е разпилял там тези чакъли, които иначе нямаше какво да правят на това място. Беше долу в равното, след Пловдив в посока София. А жена ми спеше дълбоко до мен. Кошмар.
                      От този момент нататък не мога дори да задрема в кола. Това ме спаси още веднъж когато хванах волана на заспал до мен шофьор. Тук ще спестя подробностите.
                      Само този, който не го е преживявал, си мисли, че това е екзотика. Важна част от живота е.

                      Само още нещо да отделя от изложението ти. Не желаеш да видиш моята истина за причините за този пакет. ОК, не си длъжен.
                      Да го кажем по друг начин. Ако ни отнемат ценовото предимство, бизнесът умира. Няма причина да наемат български превозвач при равни други условия. Няма такава причина. Не падай на нивото на Барбарона, който обяснява всичко с бентлитата и лъскавите млади любовници на българските псевдопредприемачи, които доминирали бизнеса.
                      Може да има изключения, но това е по-скоро невярно.
                      Истината е друга.
                      Заедно с транспортната услуга по принуда продаваме мъка и мизерия, която сваля цената.
                      Написах вече, после с помощта на колегата Чичи внесохме подробности. Фирмите са порядъково 60 х., камионите 180 х.
                      Преобладават дребни, семейни.
                      Работят за себе си и работят по този начин поради житейска принуда.
                      Ако не е така, няма да работят въобще.
                      Предлагам да не гледаш на българския шофьор като на неосъзнат, объркан, примитивен.
                      Не е такъв - това е собственик, който със собствения си труд, с труда на семейство, близки и др. плаща кредити и оцелява. Както успява.

                      На този етап въобще не искам да гледам и мисля в посока на заплахите, които отправят от бранша. Споменатото от теб излизане от ЕС, или пък прекратяване на регистрацията в Бг, изнасяне на бизнеса, пререгистрация в други държави или пък по-софистикейтид схеми със намеса на юридически лица, които са собственост на офшорни компании, които от своя страна са собственост на други офшорни, а някъде в края стоят клонове, които не са собственици, а преточват вноски по някакви фиктивни наеми и лизинги и фактурират услугите си ... творчески.
                      Toва с дребния бизнес е така. Може би поради преекспонирането на този въпрос се стига до напрежение което води до двете крайности.

                      Първо да кажа, че въпросът за мен е от първостепенна важност по отношение на безопасността. Разбирам че малкия частник иска да кара повече, за да изкара повече. Големия също е така. Но е много лесно един шофьор на тир да се превърне в масов убиец, поради преумора.
                      Надявам се си разбрал, че някои от детайлите за постигане на това са важни. Макрон е политик - той не знае какво става там долу. Бих възприел рамката, а детайлите да ги оставят на бранша.
                      Ценовото предимство на българския бизнес като цяло би трябвало да се осигури за сметка на печалбата на превозвачите. Знаеш предполагам че заплатата няма нищо общо с печалбата. Заплатата от друга страна трябва да е максимално висока. Само по този начин, не само тираджиите, но и другите ще могат да се просперират.
                      И друго - виждам твоята истина. Но би било добре да разбереш, че подобни мерки не се измислят за да изхвърлят конкурентите източна Европа от бизнеса. На първо място е безопасността по пътищата. А и някакси не може да се получи че при равни външни условия един превозвач от България би имал по-големи разходи от един германски такъв. Просто в България както казваш продават мъката си. Това трябва да се промени, и всъщност вместо да правят демонстрации които са смешни и жалки, да помогнат с мнението и присъствието си там където трябва. Иначе ще продължат да ги третират като животни. Само българските шофьори разбира се.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                        Томи има много като мен и семейството ми...Разбери проблема не е в комунизъм демокрация.Това са оправдания.Като започнах работа преди години въпреки че демокрацията беше дошла пред завода висеше на баща ми и на други работливи хора снимката като отличник в производството.У дома има една чанта ордени и медали...Баща ми нищо не пожела за себе си и за семейството си...Когато дойдоха у дома да го молят да вземе апартамент какъвто иска той отказа и каза дайте го на колегата че е с две малки деца и живее в мазе..Това го чух с ушите си...Та така баща ми не взе нищо освен заплатата си и работното облекло което му даваха.Работеше и си свиркаше с уста защо баба и дядо не са му купили музикален инструмент не знам...И никога не се оплака за целият си живот има 20 дена болнични щото го ритна магарето и му счупи ръката и той отиде след толкова болки чак след седмица на лекар та му чупиха наново ръката и я наместваха.И е бил войник три години планински стрелец това са някогашните специални сили...Аз като започнах работа имах чувството че някой върви пред мен и отваря вратата.Едно че повечето му колеги ме познаваха от дете а там дето не ме познаваха като чуеха кои са родителите ми хората се усмихваха и веднаха питаха как са?Та толкова за онова време.Всеки сам решава какъв да бъде.Баща ми е имал много възможности но си остана работник цял живот и никога не е съжалявал...Не може постоянно да се оправдаваме ту с това ту с онова....за нашите действия и постъпки.Никакъв строй не може да те принуди да си тарикат крадец алчен измамник мързеливец прелюбодеец и непочтен човек или не дай си Боже убиец.Така че извинения и оправдания няма как да минат нито при капитализма и демокрацията нито при социализма.
                        Мисля ,ме си идеалист човек и все още живееш в минало бешало.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Валидатор Разгледай мнение

                          Мога да взема отношения само по част от въпросите .....
                          Ей, какво стана с Капитализма? Нали държавата нямаше да се меси и да регулира както при социализма? Нали пазарът щеше да регулира всичко?
                          А пък сега държавата иска да регулира кога ядем, кога с.рем, кога и къде спим....
                          Бахти и капитализма!
                          Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                            Томи има много като мен и семейството ми...Разбери проблема не е в комунизъм демокрация.Това са оправдания.Като започнах работа преди години въпреки че демокрацията беше дошла пред завода висеше на баща ми и на други работливи хора снимката като отличник в производството.У дома има една чанта ордени и медали...Баща ми нищо не пожела за себе си и за семейството си...Когато дойдоха у дома да го молят да вземе апартамент какъвто иска той отказа и каза дайте го на колегата че е с две малки деца и живее в мазе..Това го чух с ушите си...Та така баща ми не взе нищо освен заплатата си и работното облекло което му даваха.Работеше и си свиркаше с уста защо баба и дядо не са му купили музикален инструмент не знам...И никога не се оплака за целият си живот има 20 дена болнични щото го ритна магарето и му счупи ръката и той отиде след толкова болки чак след седмица на лекар та му чупиха наново ръката и я наместваха.И е бил войник три години планински стрелец това са някогашните специални сили...Аз като започнах работа имах чувството че някой върви пред мен и отваря вратата.Едно че повечето му колеги ме познаваха от дете а там дето не ме познаваха като чуеха кои са родителите ми хората се усмихваха и веднаха питаха как са?Та толкова за онова време.Всеки сам решава какъв да бъде.Баща ми е имал много възможности но си остана работник цял живот и никога не е съжалявал...Не може постоянно да се оправдаваме ту с това ту с онова....за нашите действия и постъпки.Никакъв строй не може да те принуди да си тарикат крадец алчен измамник мързеливец прелюбодеец и непочтен човек или не дай си Боже убиец.Така че извинения и оправдания няма как да минат нито при капитализма и демокрацията нито при социализма.
                            Нещо май не си ме разбрал -- идеалисти има винаги и навсякъде. Дори има и комунисти идеалсти, но те със своята всеодайност създават прикритие на останалите крадци и мошенници. Ето дори Виденов, един идеалист се оказа в капана на крадливите комунисти около него. И сега той не е милионер, нито е в парламента, а си чете лекциите някъде. Това не дава индулгенции на системата че е добра и честна. Трябва да гледаш отвъд бащати и други такива идеалисти. Аз пък познавам не един, които като разбраха какъв е живота на запад и скъсаха с родителите си защото са го крили от тях. C'est la vie.
                            Socialism -- You Make It, They Take It.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Tomy Разгледай мнение

                              Не те познавам, може и да е вярно за вашето семейство, но всяка персонификация изкривява картината. За това е силата на Статистиката, защото изчиства не съществените грешки. Винаги в една система има и някакво количество бели и черни овци, въпросът е за бройката на останалите сиви овци!
                              Томи има много като мен и семейството ми...Разбери проблема не е в комунизъм демокрация.Това са оправдания.Като започнах работа преди години въпреки че демокрацията беше дошла пред завода висеше на баща ми и на други работливи хора снимката като отличник в производството.У дома има една чанта ордени и медали...Баща ми нищо не пожела за себе си и за семейството си...Когато дойдоха у дома да го молят да вземе апартамент какъвто иска той отказа и каза дайте го на колегата че е с две малки деца и живее в мазе..Това го чух с ушите си...Та така баща ми не взе нищо освен заплатата си и работното облекло което му даваха.Работеше и си свиркаше с уста защо баба и дядо не са му купили музикален инструмент не знам...И никога не се оплака за целият си живот има 20 дена болнични щото го ритна магарето и му счупи ръката и той отиде след толкова болки чак след седмица на лекар та му чупиха наново ръката и я наместваха.И е бил войник три години планински стрелец това са някогашните специални сили...Аз като започнах работа имах чувството че някой върви пред мен и отваря вратата.Едно че повечето му колеги ме познаваха от дете а там дето не ме познаваха като чуеха кои са родителите ми хората се усмихваха и веднаха питаха как са?Та толкова за онова време.Всеки сам решава какъв да бъде.Баща ми е имал много възможности но си остана работник цял живот и никога не е съжалявал...Не може постоянно да се оправдаваме ту с това ту с онова....за нашите действия и постъпки.Никакъв строй не може да те принуди да си тарикат крадец алчен измамник мързеливец прелюбодеец и непочтен човек или не дай си Боже убиец.Така че извинения и оправдания няма как да минат нито при капитализма и демокрацията нито при социализма.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Валидатор Разгледай мнение

                                Мога да взема отношения само по част от въпросите споменати от вас,
                                Рационален си, звучиш разумно!
                                И аз няма за какво да се сърдя. В работата си се натискам да съм хладен и неемоционален, но душата ми иска друго и като му отпусна края след дълго стискане, спирка няма

                                Знам какво е да заспиш на пътя. Имам дори личен опит. Веднъж на Тракия - късно през нощта и малко преди да вляза в канавката, ме събуди тракане на камъни по дъното на колата. После години мислех за този случай и стигнах до извода, че по някакви причини Той е разпилял там тези чакъли, които иначе нямаше какво да правят на това място. Беше долу в равното, след Пловдив в посока София. А жена ми спеше дълбоко до мен. Кошмар.
                                От този момент нататък не мога дори да задрема в кола. Това ме спаси още веднъж когато хванах волана на заспал до мен шофьор. Тук ще спестя подробностите.
                                Само този, който не го е преживявал, си мисли, че това е екзотика. Важна част от живота е.

                                Само още нещо да отделя от изложението ти. Не желаеш да видиш моята истина за причините за този пакет. ОК, не си длъжен.
                                Да го кажем по друг начин. Ако ни отнемат ценовото предимство, бизнесът умира. Няма причина да наемат български превозвач при равни други условия. Няма такава причина. Не падай на нивото на Барбарона, който обяснява всичко с бентлитата и лъскавите млади любовници на българските псевдопредприемачи, които доминирали бизнеса.
                                Може да има изключения, но това е по-скоро невярно.
                                Истината е друга.
                                Заедно с транспортната услуга по принуда продаваме мъка и мизерия, която сваля цената.
                                Написах вече, после с помощта на колегата Чичи внесохме подробности. Фирмите са порядъково 60 х., камионите 180 х.
                                Преобладават дребни, семейни.
                                Работят за себе си и работят по този начин поради житейска принуда.
                                Ако не е така, няма да работят въобще.
                                Предлагам да не гледаш на българския шофьор като на неосъзнат, объркан, примитивен.
                                Не е такъв - това е собственик, който със собствения си труд, с труда на семейство, близки и др. плаща кредити и оцелява. Както успява.

                                На този етап въобще не искам да гледам и мисля в посока на заплахите, които отправят от бранша. Споменатото от теб излизане от ЕС, или пък прекратяване на регистрацията в Бг, изнасяне на бизнеса, пререгистрация в други държави или пък по-софистикейтид схеми със намеса на юридически лица, които са собственост на офшорни компании, които от своя страна са собственост на други офшорни, а някъде в края стоят клонове, които не са собственици, а преточват вноски по някакви фиктивни наеми и лизинги и фактурират услугите си ... творчески.

                                Коментар

                                Working...
                                X