IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политика

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнение
    Май, не обясних добре в бързината как българският бизнес се ограничава "пазарно" чрез куриерските услуги от запада. Няколко големи бранда владеят пазара.
    Конкретен пример - българо-френска фирма с производство тук и офериращи офиси тук и във Франция. Пратките - за цял свят, част от тях са малки опаковки. И от двете страни работят с UPS, рядко и с TNT. Френският офис предлага само продукция, получена оттук. Въпреки, многократно по-големите обеми пратки от българската страна, все още, френският офис работи с по-добра оферта от страна на UPS. От Париж изпращат по-евтино дотук, обратният път е по-скъп. Аналогично за останалия свят. Единствено, високата добавена стойност на продукта и уникалност в част от процесите, позволява фирмата тук да просперира.
    Ако съпоставим аналогични бизнеси тук и там, дори при минимизирани разходи тук, предимството лесно изчезва от транспортния фактор.
    Разпространението на китайското карго от Ротердам има по-ниска цена до дребния европейски потребител, отколкото китайско карго от нашата част към западния купувач.
    Така, българинът и подобните му пълни западните баланси.

    Но, поради спецификата на работа и сравнително ниския начален капитал, българи и други източно европейци, успяха да навлязат в транспортния бранш с камиони и то сериозно в последните години... Френският мосю иска да си е вкъщи в петък, да получава тройно за неудобствата му и дори се колебае дали тази работа е подходяща за извисения му духовен свят. Събратята му от нашия регион нямат тези терзания и започват български, румънски, чешки ... камиони да предлагат на западни фирми да обикалят из европейските пътища, че и на по-добра цена.
    Приказка. Свободен пазар в действие.
    Но, синдикатите на мосю не са доволни. Искат достойно заплащане(+ежедневна баня), а балкански субекти им пречат. Започват приказки как без бой ще загине френския транспортен елит. И тръгна Макрон, та чак към Варна се помъкна с Борисов да уговаря малко да се поспрем. Имаше едни медийни красиви морски пейзажи на двамата, но не бяха добре озвучени. На преден план останаха прегръдките и разбирателството....
    Сега, що са изненадани толкова хора, малко се чудя )

    И елегантно днес се лансира грижата за отдиха на човека зад волана. Хем, бизнеса на изток отслабен, хем който не издържи ще поеме към елисейските полета да кара техни камиони. Една стрелба за 2 заека.
    Ако имахме яки синдикати сега им е време да зейнат за отдиха и спалните на берачите из необятните западни полета. И те от нашия регион...ма, добавената стойност не върви с тях




    Добавените подробности напълно изясняват картината.
    Това са те - ако пострада интересът, моментално забравят принципи и ценности.
    Бях препоръчал на нашите мразилници да прочетат наследството на Дякон Левски, който с безпогрешен усет за нещата ги е усетел и разбрал.
    Тя, всъщност, природата човешка си е такава, но поне да не играят тъп и лицемерен театър.

    Ето и малко от актуалната подготовка при заминаването на протестиращите:


    На протест в Брюксел: Превозвачи срещу "пакета Макрон"

    Прочети още на: https://www.dnes.bg/eu/2019/01/10/na...-makron.398772

    Добре споменаваш за берачите из полетата. Грозна и ужасяваща е картината из западните полета и свързани с тях човешки съдби.
    Има и други. Домашни помощнички, частни болногледачи, работещи във ферми и др.. Много често това се случва на тъмно, на черно и без никакви осигуровки. Драматична е картината на български жени, които гледат тежко болни възрастни там. Работата, ангажиментът и отговорността са практически 24/7 срещу някакво заплащане, което не подлежи на описание и оценка.
    За всичко това се знае чудесно, но доколкото няма реалистична икономическа алтернатива (един възрастен в хоспис би струвал на роднините си многократно повече), а и дето викаш, няма изтичане на добавена стойност, правят се на шантави и си затварят очите!
    Ужасно са ревниви към добавената стойност! Понякога назидателно хванат някого, веят байряка и го разнасят из пресата, за успокоение на съвестта и туширане на напрежения.


    Ти пак пишеш по нощите. Някога ти имаше един голям фен и запленен кандидат! Той дебнеше постоянно във форума да отреже главата на някой комуниС, но иначе ревниво и настоятелно изследваше творчеството ти, анализираше времена и периоди на поява, правеше хипотези от коя част на света участваш. Поизбледняли са спомените ми от онова време, дори не помня ника на лирическия герой.
    Да не решиш, че се правя на хахав и подпитвам нещо. Не, но просто и аз бях забравил тази история и после изведнъж забелязах часа на писането ти и в мен непровокирано изпълзяха остатъчни спомени.



    Коментар


    • Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнение
      Май, не обясних добре в бързината как българският бизнес се ограничава "пазарно" чрез куриерските услуги от запада. Няколко големи бранда владеят пазара.
      Конкретен пример - българо-френска фирма с производство тук и офериращи офиси тук и във Франция. Пратките - за цял свят, част от тях са малки опаковки. И от двете страни работят с UPS, рядко и с TNT. Френският офис предлага само продукция, получена оттук. Въпреки, многократно по-големите обеми пратки от българската страна, все още, френският офис работи с по-добра оферта от страна на UPS. От Париж изпращат по-евтино дотук, обратният път е по-скъп. Аналогично за останалия свят. Единствено, високата добавена стойност на продукта и уникалност в част от процесите, позволява фирмата тук да просперира.
      Ако съпоставим аналогични бизнеси тук и там, дори при минимизирани разходи тук, предимството лесно изчезва от транспортния фактор.
      Разпространението на китайското карго от Ротердам има по-ниска цена до дребния европейски потребител, отколкото китайско карго от нашата част към западния купувач.
      Така, българинът и подобните му пълни западните баланси.

      Но, поради спецификата на работа и сравнително ниския начален капитал, българи и други източно европейци, успяха да навлязат в транспортния бранш с камиони и то сериозно в последните години... Френският мосю иска да си е вкъщи в петък, да получава тройно за неудобствата му и дори се колебае дали тази работа е подходяща за извисения му духовен свят. Събратята му от нашия регион нямат тези терзания и започват български, румънски, чешки ... камиони да предлагат на западни фирми да обикалят из европейските пътища, че и на по-добра цена.
      Приказка. Свободен пазар в действие.
      Но, синдикатите на мосю не са доволни. Искат достойно заплащане(+ежедневна баня), а балкански субекти им пречат. Започват приказки как без бой ще загине френския транспортен елит. И тръгна Макрон, та чак към Варна се помъкна с Борисов да уговаря малко да се поспрем. Имаше едни медийни красиви морски пейзажи на двамата, но не бяха добре озвучени. На преден план останаха прегръдките и разбирателството....
      Сега, що са изненадани толкова хора, малко се чудя )

      И елегантно днес се лансира грижата за отдиха на човека зад волана. Хем, бизнеса на изток отслабен, хем който не издържи ще поеме към елисейските полета да кара техни камиони. Една стрелба за 2 заека.
      Ако имахме яки синдикати сега им е време да зейнат за отдиха и спалните на берачите из необятните западни полета. И те от нашия регион...ма, добавената стойност не върви с тях




      +1
      Браво, чудесен анализ.
      Socialism -- You Make It, They Take It.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение

        Даваш още един много удачен и адекватен пример за условията и средата, при която се прави бизнес в Бг. Тя е обективно неизгодна и допълнително утежнена поради безброй обстоятелства.

        Ние нашите собствени дефекти си ги знаем и помежду си можем да говорим за тях със загриженост, болка и добронамереност, като акцентът е желанието да променим, подобрим, но като дойдат разни разбирачи, особено външни разбирачи, които демонстрират омраза и непоносимост към България, вече няма място за любезност и възпитано отношение.


        Искам да се извиня пред теб в аванс, доколкото ти си била винаги образец за съдържателно и безукорно като форма писане, но аз вече съм друг и може да се случи да чуеш смущаващи изискания слух неща.
        Понякога съм джаста-праста, неполиткоректен и дори цапардосан в устата.
        Ако прочетеш повече, надявам се да разбереш! Е, не е нужно да ме оправдаваш.
        Та така, бием враждебната среда, мразим се - това са ти познати неща.

        Колкото - толкова, каквото - такова!
        Май, не обясних добре в бързината как българският бизнес се ограничава "пазарно" чрез куриерските услуги от запада. Няколко големи бранда владеят пазара.
        Конкретен пример - българо-френска фирма с производство тук и офериращи офиси тук и във Франция. Пратките - за цял свят, част от тях са малки опаковки. И от двете страни работят с UPS, рядко и с TNT. Френският офис предлага само продукция, получена оттук. Въпреки, многократно по-големите обеми пратки от българската страна, все още, френският офис работи с по-добра оферта от страна на UPS. От Париж изпращат по-евтино дотук, обратният път е по-скъп. Аналогично за останалия свят. Единствено, високата добавена стойност на продукта и уникалност в част от процесите, позволява фирмата тук да просперира.
        Ако съпоставим аналогични бизнеси тук и там, дори при минимизирани разходи тук, предимството лесно изчезва от транспортния фактор.
        Разпространението на китайското карго от Ротердам има по-ниска цена до дребния европейски потребител, отколкото китайско карго от нашата част към западния купувач.
        Така, българинът и подобните му пълни западните баланси.

        Но, поради спецификата на работа и сравнително ниския начален капитал, българи и други източно европейци, успяха да навлязат в транспортния бранш с камиони и то сериозно в последните години... Френският мосю иска да си е вкъщи в петък, да получава тройно за неудобствата му и дори се колебае дали тази работа е подходяща за извисения му духовен свят. Събратята му от нашия регион нямат тези терзания и започват български, румънски, чешки ... камиони да предлагат на западни фирми да обикалят из европейските пътища, че и на по-добра цена.
        Приказка. Свободен пазар в действие.
        Но, синдикатите на мосю не са доволни. Искат достойно заплащане(+ежедневна баня), а балкански субекти им пречат. Започват приказки как без бой ще загине френския транспортен елит. И тръгна Макрон, та чак към Варна се помъкна с Борисов да уговаря малко да се поспрем. Имаше едни медийни красиви морски пейзажи на двамата, но не бяха добре озвучени. На преден план останаха прегръдките и разбирателството....
        Сега, що са изненадани толкова хора, малко се чудя )

        И елегантно днес се лансира грижата за отдиха на човека зад волана. Хем, бизнеса на изток отслабен, хем който не издържи ще поеме към елисейските полета да кара техни камиони. Една стрелба за 2 заека.
        Ако имахме яки синдикати сега им е време да зейнат за отдиха и спалните на берачите из необятните западни полета. И те от нашия регион...ма, добавената стойност не върви с тях





        Коментар


        • Първоначално изпратено от vanevski Разгледай мнение
          къде са високите огради,или си лъжете по навик???

          оградени от високи стени и охрана.


          А тук чернокожите си имат хубави къщи,даже и статуйки на светци има пред тях....които са християни,трябва да ги заснема
          Ти в вартал с чернокожи ли живееш?!Блазе ти!!!!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от vanevski Разгледай мнение

            А пък вие горките....постоянно бълвате комунистическа пропаганда,не ви ли увряха чугунените глави най-сетне?

            Опропастихте всичко,демографска криза,бедност и отчаяние....
            къде т"ва?В Канада ли?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение

              За пореден път не позна.

              Т...
              https://www.youtube.com/results?sear...BE%D1%81%D1%82
              Лъжата е участ на робите. Свободните хора са длъжни да говорят истината.-

              Коментар


              • Първоначално изпратено от vanevski Разгледай мнение

                А пък вие горките....постоянно бълвате комунистическа пропаганда,не ви ли увряха чугунените глави най-сетне?

                Опропастихте всичко,демографска криза,бедност и отчаяние....
                За пореден път не позна.

                Такива като теб които зарязаха родината си при първата възможност и сега от странство плюят всичко в нея на принципа след мен и потоп сте виновни......
                Last edited by X_Y; 10.01.2019, 08:39.
                Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                Коментар


                • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                  Тоя е някакъв рядко упорит някакъв не му обръщайте внимания
                  +1111
                  Last edited by X_Y; 10.01.2019, 08:39.
                  Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                  Коментар


                  • къде са високите огради,или си лъжете по навик???

                    оградени от високи стени и охрана.


                    А тук чернокожите си имат хубави къщи,даже и статуйки на светци има пред тях....които са християни,трябва да ги заснема
                    Last edited by vanevski; 09.01.2019, 22:56.
                    Лъжата е участ на робите. Свободните хора са длъжни да говорят истината.-

                    Коментар


                    • Имаш ли още по-голям шрифт?
                      Че така не си убедителен.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнение

                        Ще, ще!
                        Ако циганията ви либерастска продължава все така - ще!
                        Питам къде са високите огради?
                        Лъжата е участ на робите. Свободните хора са длъжни да говорят истината.-

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                          Тоя е някакъв рядко упорит някакъв не му обръщайте внимания
                          Требва за заработва. Като не може друго...
                          Last edited by X_Y; 10.01.2019, 08:39.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение

                            Работническо дело няма почивен ден , работи по стахановски
                            А пък вие горките....постоянно бълвате комунистическа пропаганда,не ви ли увряха чугунените глави най-сетне?

                            Опропастихте всичко,демографска криза,бедност и отчаяние....
                            Лъжата е участ на робите. Свободните хора са длъжни да говорят истината.-

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение

                              Работническо дело няма почивен ден , работи по стахановски
                              Тоя е някакъв рядко упорит психопат някакъв не му обръщайте внимания
                              Last edited by national power; 10.01.2019, 09:52.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от vanevski Разгледай мнение

                                Това са гета,като циганските,а къде са високите огради?
                                Ще, ще!
                                Ако циганията ви либерастска продължава все така - ще!

                                Коментар

                                Working...
                                X