IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политика

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение

    Е, нали за това говорим!
    След като Швеция беше превзета от руските войски, на стари миг-ови брички им сложиха нови ламарини и започнаха да ги предлагат дъмпингово като Грипен................
    +1111

    Даже под натиска на Руснаците е променена Шведската конституция и вече в чл. първи се говори че основната цел на Шведската нация е възстановяване на СССР в по-голям мащаб от преди.


    Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

    Коментар


    • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
      Пропусна да изпишеш кои държави са избрали различните варианти на F16 и колко бройки

      Очаквах да издрискаш кремълските опорни точки - направи го
      Но и пеленачетата в България знаят, че Грипен, само не F16, е избора на Путин
      Е, нали за това говорим!
      След като Швеция беше превзета от руските войски, на стари миг-ови брички им сложиха нови ламарини и започнаха да ги предлагат дъмпингово като Грипен.
      Ама, нашите се усетиха и президентът им отиде на французите на крака и летя тържествено с Рафал. От това, какъв по-як нишан искате?!
      Следващото стъпало би могло вече да бъде - президентът да иде в парламента и кат истински, неприкрит лобист да събуе обувката и да удря по трибуната: Искаме Рафал! Искаме Рафал! Няма значение, че е по-скъп, се нещо ще се измисли.
      Е, това е вече прекалено!

      Вместо това, французите решиха да с еправят на принципни и рекоха: при тази финансова рамка няма да участваме. Ние знаем, че вашият парламент е железен, непревзимаем и нямаме никакви шансове. А стоката ни е добра и струва повече от предлаганото.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
        Пропусна да изпишеш кои държави са избрали различните варианти на F16 и колко бройки

        Очаквах да издрискаш кремълските опорни точки - направи го
        Но и пеленачетата в България знаят, че Грипен, само не F16, е избора на Путин
        Не знам кви са Кремълските опорни точки .....явно ти си по-вътрешен човек. Сведи ни ги до знанието, кат бивш агент на ДС сигурно имаш още някоя връзка....

        И пак не чух нещо по конкретно:

        - Швеция напуска ЕС и става член на Евразииския съюз ?
        - Или SAAB се мести в Русия и става Руска компания ?

        Барби тези глупости може да ги разправяш в циганската махала на Лясковец и да се надяваш да ти повярват .....ама тук хората отказват да ядат доматето с колците............
        Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

        Коментар


        • "След като властите ни станаха съучастници на частни интереси и помогнаха в завладяването на чужд кораб на Бургаското пристанище, вместо като Швейцария на Балканите България е на път да се прочуе като Сомалия на Европейския съюз."
          https://bivol.bg/

          Коментар


          • Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение
            Голям тъпизъм си написал бате , като обикновенно.....
            Грипен се произвежда от Шведската компания SAAB.
            Швеция е член на ЕС !!!
            Приет е на въоръжение във военновъздушните сили на Швеция, Унгария, Чехия, Република Южна Африка , Тайланд , Бразилия и т.н.
            Не знам в коя паралелна реалност живееш , ама нито Швеция е член на Евразийската общност, нито Русия има контрол над SAAB , нито има Грипени на въоръжение в Русия...........
            Стига бълва дебилизми неотговарящи на реалността .........
            Пропусна да изпишеш кои държави са избрали различните варианти на F16 и колко бройки

            Очаквах да издрискаш кремълските опорни точки - направи го
            Но и пеленачетата в България знаят, че Грипен, само не F16, е избора на Путин

            Коментар


            • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
              Не се заблуждавайте!
              Борбата не е ГРИПЕН или F-16.
              Борбата е МОСКВА или НАТО и тя съвсем не е приключила!
              Голям тъпизъм си написал бате , като обикновенно.....

              Грипен се произвежда от Шведската компания SAAB.

              Швеция е член на ЕС !!!

              Приет е на въоръжение във военновъздушните сили на Швеция, Унгария, Чехия, Република Южна Африка , Тайланд , Бразилия и т.н.


              Не знам в коя паралелна реалност живееш , ама нито Швеция е член на Евразийската общност, нито Русия има контрол над SAAB , нито има Грипени на въоръжение в Русия...........

              Стига бълва дебилизми неотговарящи на реалността .........
              Last edited by markov; 10.01.2019, 13:58.
              Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

              Коментар


              • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
                Не се заблуждавайте!
                Борбата не е ГРИПЕН или F-16.
                Борбата е МОСКВА или НАТО и тя съвсем не е приключила!
                Ето тук вече ти давам пълно право!
                И трябва категорично да се избере ф+16, че да не ни последва горчивата участ на Швеция и Италия.
                Само ми е малк омъчно за Рафал, който реши да не участва, защото е по-скъп от рамката на нашия парлемент. А това е парламент, не е шега работа. Не е справедлив животът - който го удари на принципи, отнася го жестоко.
                Нали и ти беше за Рафал?

                Коментар


                • Всички купуват, гадове!
                  И затриват тази страна.

                  Тъпните на Татьянечка не струват, пълен боклук са!
                  Вероятно си струва да се чуе що е рекъл Христов. Но ..... Тъмен и мрачен е обаче! Направо безнадежден!

                  Казва нещо, дето и аз обичам да ползвам: Много мразя да съм прав за лоши неща!

                  Той не е социалист, но без значание какъв е, едно време направи един гаф, който ще си го следва постоянно. Няма правда на този свят, гафовете на Бойко предизвикват снизходителна усмивка и разперване на ръце, а гафът на Христов води до гнусливо сбръчкване на нос.
                  Да, той тогава и мен ме накара да се чувствам обиден, но се усети. Сега при всяка поява уточнява, че ползва метафори и се усмихва полу-назидателно. Това звучи пак леко двусмислено и не е много сигурно, че подобрява картината. Все едно постоянно повтаря: знам, че си падате леко тъповати и не знаете, що е метафора. Това е нещо, което не е това, което е и ... в следващото изречение ще се случи.

                  Проф. Иво Христов: Тръмп е първият американски президент, който си изпълнява предизборните обещания

                  Коментар


                  • Не се заблуждавайте!
                    Борбата не е ГРИПЕН или F-16.
                    Борбата е МОСКВА или НАТО и тя съвсем не е приключила!

                    Коментар


                    • Чичолина от Чикаго пак изблеяла поредната глупост......
                      Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                      Коментар


                      • Tatiana Christy

                        "Мъдрецът"-социалист Иво Христов, сравни ромите с крокодили, които ще ни изядат, защото „те не различват храната от този, който им я носи”.... въй, въй, въй. Как една американска поговорка перфидно се промъкна в тезата за проблемните роми. Възвишеният мега-ум на социалистите, каза, че политическите елити се заиграват с неграмотните роми за краткосрочни облаги, изпозвайки ги за машини за гласове! Въй, въй, въй, жива да не бях!

                        Добре, че ни осветли, професоре! Сега е редно и да ни осветлиш как така нито едно правителство, в което беше бсп не поде кампания с/у купуването на гласове и преследването на висши политици за организирано купуване на гласове от която и да е партия? М? Кагато организрахте купените антипротести с роми, докарани от гетата да скандират „Орешарски, обичаме те” нещо мълчахте, че са крокодили! Нещо професорската дълбока мисъл беше заспала и в покой тогава. М? Що така? Когато беше ясно като бял ден, че Бареков купува гласове на килограм из циганските махали, никой не сезира прокуратурата, м? Що тъй? Може би защото Пеевски не разрешава? Нали? Ами когато Станишев обикаляше гетата и се прегръщаше с ромите, обещавайки им манна небесна от бсп, пак мълчахте всичките. М? Що така?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнение
                          Май, не обясних добре в бързината как българският бизнес се ограничава "пазарно" чрез куриерските услуги от запада. Няколко големи бранда владеят пазара.
                          Конкретен пример - българо-френска фирма с производство тук и офериращи офиси тук и във Франция. Пратките - за цял свят, част от тях са малки опаковки. И от двете страни работят с UPS, рядко и с TNT. Френският офис предлага само продукция, получена оттук. Въпреки, многократно по-големите обеми пратки от българската страна, все още, френският офис работи с по-добра оферта от страна на UPS. От Париж изпращат по-евтино дотук, обратният път е по-скъп. Аналогично за останалия свят. Единствено, високата добавена стойност на продукта и уникалност в част от процесите, позволява фирмата тук да просперира.
                          Ако съпоставим аналогични бизнеси тук и там, дори при минимизирани разходи тук, предимството лесно изчезва от транспортния фактор.
                          Разпространението на китайското карго от Ротердам има по-ниска цена до дребния европейски потребител, отколкото китайско карго от нашата част към западния купувач.
                          Така, българинът и подобните му пълни западните баланси.

                          Но, поради спецификата на работа и сравнително ниския начален капитал, българи и други източно европейци, успяха да навлязат в транспортния бранш с камиони и то сериозно в последните години... Френският мосю иска да си е вкъщи в петък, да получава тройно за неудобствата му и дори се колебае дали тази работа е подходяща за извисения му духовен свят. Събратята му от нашия регион нямат тези терзания и започват български, румънски, чешки ... камиони да предлагат на западни фирми да обикалят из европейските пътища, че и на по-добра цена.
                          Приказка. Свободен пазар в действие.
                          Но, синдикатите на мосю не са доволни. Искат достойно заплащане(+ежедневна баня), а балкански субекти им пречат. Започват приказки как без бой ще загине френския транспортен елит. И тръгна Макрон, та чак към Варна се помъкна с Борисов да уговаря малко да се поспрем. Имаше едни медийни красиви морски пейзажи на двамата, но не бяха добре озвучени. На преден план останаха прегръдките и разбирателството....
                          Сега, що са изненадани толкова хора, малко се чудя )

                          И елегантно днес се лансира грижата за отдиха на човека зад волана. Хем, бизнеса на изток отслабен, хем който не издържи ще поеме към елисейските полета да кара техни камиони. Една стрелба за 2 заека.
                          Ако имахме яки синдикати сега им е време да зейнат за отдиха и спалните на берачите из необятните западни полета. И те от нашия регион...ма, добавената стойност не върви с тях




                          Добавените подробности напълно изясняват картината.
                          Това са те - ако пострада интересът, моментално забравят принципи и ценности.
                          Бях препоръчал на нашите мразилници да прочетат наследството на Дякон Левски, който с безпогрешен усет за нещата ги е усетел и разбрал.
                          Тя, всъщност, природата човешка си е такава, но поне да не играят тъп и лицемерен театър.

                          Ето и малко от актуалната подготовка при заминаването на протестиращите:


                          На протест в Брюксел: Превозвачи срещу "пакета Макрон"

                          Прочети още на: https://www.dnes.bg/eu/2019/01/10/na...-makron.398772

                          Добре споменаваш за берачите из полетата. Грозна и ужасяваща е картината из западните полета и свързани с тях човешки съдби.
                          Има и други. Домашни помощнички, частни болногледачи, работещи във ферми и др.. Много често това се случва на тъмно, на черно и без никакви осигуровки. Драматична е картината на български жени, които гледат тежко болни възрастни там. Работата, ангажиментът и отговорността са практически 24/7 срещу някакво заплащане, което не подлежи на описание и оценка.
                          За всичко това се знае чудесно, но доколкото няма реалистична икономическа алтернатива (един възрастен в хоспис би струвал на роднините си многократно повече), а и дето викаш, няма изтичане на добавена стойност, правят се на шантави и си затварят очите!
                          Ужасно са ревниви към добавената стойност! Понякога назидателно хванат някого, веят байряка и го разнасят из пресата, за успокоение на съвестта и туширане на напрежения.


                          Ти пак пишеш по нощите. Някога ти имаше един голям фен и запленен кандидат! Той дебнеше постоянно във форума да отреже главата на някой комуниС, но иначе ревниво и настоятелно изследваше творчеството ти, анализираше времена и периоди на поява, правеше хипотези от коя част на света участваш. Поизбледняли са спомените ми от онова време, дори не помня ника на лирическия герой.
                          Да не решиш, че се правя на хахав и подпитвам нещо. Не, но просто и аз бях забравил тази история и после изведнъж забелязах часа на писането ти и в мен непровокирано изпълзяха остатъчни спомени.



                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнение
                            Май, не обясних добре в бързината как българският бизнес се ограничава "пазарно" чрез куриерските услуги от запада. Няколко големи бранда владеят пазара.
                            Конкретен пример - българо-френска фирма с производство тук и офериращи офиси тук и във Франция. Пратките - за цял свят, част от тях са малки опаковки. И от двете страни работят с UPS, рядко и с TNT. Френският офис предлага само продукция, получена оттук. Въпреки, многократно по-големите обеми пратки от българската страна, все още, френският офис работи с по-добра оферта от страна на UPS. От Париж изпращат по-евтино дотук, обратният път е по-скъп. Аналогично за останалия свят. Единствено, високата добавена стойност на продукта и уникалност в част от процесите, позволява фирмата тук да просперира.
                            Ако съпоставим аналогични бизнеси тук и там, дори при минимизирани разходи тук, предимството лесно изчезва от транспортния фактор.
                            Разпространението на китайското карго от Ротердам има по-ниска цена до дребния европейски потребител, отколкото китайско карго от нашата част към западния купувач.
                            Така, българинът и подобните му пълни западните баланси.

                            Но, поради спецификата на работа и сравнително ниския начален капитал, българи и други източно европейци, успяха да навлязат в транспортния бранш с камиони и то сериозно в последните години... Френският мосю иска да си е вкъщи в петък, да получава тройно за неудобствата му и дори се колебае дали тази работа е подходяща за извисения му духовен свят. Събратята му от нашия регион нямат тези терзания и започват български, румънски, чешки ... камиони да предлагат на западни фирми да обикалят из европейските пътища, че и на по-добра цена.
                            Приказка. Свободен пазар в действие.
                            Но, синдикатите на мосю не са доволни. Искат достойно заплащане(+ежедневна баня), а балкански субекти им пречат. Започват приказки как без бой ще загине френския транспортен елит. И тръгна Макрон, та чак към Варна се помъкна с Борисов да уговаря малко да се поспрем. Имаше едни медийни красиви морски пейзажи на двамата, но не бяха добре озвучени. На преден план останаха прегръдките и разбирателството....
                            Сега, що са изненадани толкова хора, малко се чудя )

                            И елегантно днес се лансира грижата за отдиха на човека зад волана. Хем, бизнеса на изток отслабен, хем който не издържи ще поеме към елисейските полета да кара техни камиони. Една стрелба за 2 заека.
                            Ако имахме яки синдикати сега им е време да зейнат за отдиха и спалните на берачите из необятните западни полета. И те от нашия регион...ма, добавената стойност не върви с тях




                            +1
                            Браво, чудесен анализ.
                            Socialism -- You Make It, They Take It.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение

                              Даваш още един много удачен и адекватен пример за условията и средата, при която се прави бизнес в Бг. Тя е обективно неизгодна и допълнително утежнена поради безброй обстоятелства.

                              Ние нашите собствени дефекти си ги знаем и помежду си можем да говорим за тях със загриженост, болка и добронамереност, като акцентът е желанието да променим, подобрим, но като дойдат разни разбирачи, особено външни разбирачи, които демонстрират омраза и непоносимост към България, вече няма място за любезност и възпитано отношение.


                              Искам да се извиня пред теб в аванс, доколкото ти си била винаги образец за съдържателно и безукорно като форма писане, но аз вече съм друг и може да се случи да чуеш смущаващи изискания слух неща.
                              Понякога съм джаста-праста, неполиткоректен и дори цапардосан в устата.
                              Ако прочетеш повече, надявам се да разбереш! Е, не е нужно да ме оправдаваш.
                              Та така, бием враждебната среда, мразим се - това са ти познати неща.

                              Колкото - толкова, каквото - такова!
                              Май, не обясних добре в бързината как българският бизнес се ограничава "пазарно" чрез куриерските услуги от запада. Няколко големи бранда владеят пазара.
                              Конкретен пример - българо-френска фирма с производство тук и офериращи офиси тук и във Франция. Пратките - за цял свят, част от тях са малки опаковки. И от двете страни работят с UPS, рядко и с TNT. Френският офис предлага само продукция, получена оттук. Въпреки, многократно по-големите обеми пратки от българската страна, все още, френският офис работи с по-добра оферта от страна на UPS. От Париж изпращат по-евтино дотук, обратният път е по-скъп. Аналогично за останалия свят. Единствено, високата добавена стойност на продукта и уникалност в част от процесите, позволява фирмата тук да просперира.
                              Ако съпоставим аналогични бизнеси тук и там, дори при минимизирани разходи тук, предимството лесно изчезва от транспортния фактор.
                              Разпространението на китайското карго от Ротердам има по-ниска цена до дребния европейски потребител, отколкото китайско карго от нашата част към западния купувач.
                              Така, българинът и подобните му пълни западните баланси.

                              Но, поради спецификата на работа и сравнително ниския начален капитал, българи и други източно европейци, успяха да навлязат в транспортния бранш с камиони и то сериозно в последните години... Френският мосю иска да си е вкъщи в петък, да получава тройно за неудобствата му и дори се колебае дали тази работа е подходяща за извисения му духовен свят. Събратята му от нашия регион нямат тези терзания и започват български, румънски, чешки ... камиони да предлагат на западни фирми да обикалят из европейските пътища, че и на по-добра цена.
                              Приказка. Свободен пазар в действие.
                              Но, синдикатите на мосю не са доволни. Искат достойно заплащане(+ежедневна баня), а балкански субекти им пречат. Започват приказки как без бой ще загине френския транспортен елит. И тръгна Макрон, та чак към Варна се помъкна с Борисов да уговаря малко да се поспрем. Имаше едни медийни красиви морски пейзажи на двамата, но не бяха добре озвучени. На преден план останаха прегръдките и разбирателството....
                              Сега, що са изненадани толкова хора, малко се чудя )

                              И елегантно днес се лансира грижата за отдиха на човека зад волана. Хем, бизнеса на изток отслабен, хем който не издържи ще поеме към елисейските полета да кара техни камиони. Една стрелба за 2 заека.
                              Ако имахме яки синдикати сега им е време да зейнат за отдиха и спалните на берачите из необятните западни полета. И те от нашия регион...ма, добавената стойност не върви с тях





                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от vanevski Разгледай мнение
                                къде са високите огради,или си лъжете по навик???

                                оградени от високи стени и охрана.


                                А тук чернокожите си имат хубави къщи,даже и статуйки на светци има пред тях....които са християни,трябва да ги заснема
                                Ти в вартал с чернокожи ли живееш?!Блазе ти!!!!

                                Коментар

                                Working...
                                X