42% от фирмите, произвеждащи части за автомобилната индустрия са в много сериозни финансови затруднения и са застрашени от фалит.
Във връзка с тази тема искам да ви кажа да карате много внимателно, да се грижите за колите си и да се снабдите със сигурно превозно средство за следващите няколко години. Поради липсата на чипове и суровини ( китайското ембарго) сервизите имат много сериозни проблеми с набавяне на части за поправка. Актуално имам кола с откраднато тахо като абсолютно никой не може да каже кога ще бъде доставена частта, може след пет месеца, може след година. За щастие клиентът ми успя да изрови един екземпляр в Рига. Остава само да се надяваме частта да е оригинална и да функционира. Собственикът на сервиза ми каза, че има няколко мерцедеса с чукнати щосщанги и ще стоят в халето му 5 месеца докато дойдат частите!
Във връзка с тази тема искам да ви кажа да карате много внимателно, да се грижите за колите си и да се снабдите със сигурно превозно средство за следващите няколко години. Поради липсата на чипове и суровини ( китайското ембарго) сервизите имат много сериозни проблеми с набавяне на части за поправка. Актуално имам кола с откраднато тахо като абсолютно никой не може да каже кога ще бъде доставена частта, може след пет месеца, може след година. За щастие клиентът ми успя да изрови един екземпляр в Рига. Остава само да се надяваме частта да е оригинална и да функционира. Собственикът на сервиза ми каза, че има няколко мерцедеса с чукнати щосщанги и ще стоят в халето му 5 месеца докато дойдат частите!
Коментар