Първоначално изпратено от barbaron
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Политика
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение
Когато твърдиш нещо на всеослушание , трябва да можеш да го докажеш ... иначе в най-безобидния случай това се нарича фейк .
https://www.youtube.com/watch?v=lUvb4RYLs-o
Простак съм Азъ - Непобедим !!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнениеПрочетох репликите ви за секунда и пак ви оставям да показвате на целия свят, че процеса на затъпяване и опростачване на българите, останали на българска територия, услешно е приключил
Само 5% от тях не са се поддали на обработката
Коментар
-
Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение
Как тъй да нямаш ... ами докажи си твърдението "че на запад купуваха тошовите електрокари, за да ползват оловото от акумулаторите, а останалите метали ги претопяваха. Евтино им излизаше :-)"
Или и това е като всяко друго твое твърдение ...?Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнениеПодигравките и обидите с човешките чувства, емоции, вяра ... могат да доведат до разходка до редакцията на Шарли.
Вие, французите, ги разбирате тези неща!
Нека да поговорим тогава за заданието ти, че да се хвърлям на работа. Очевидно е, че тази нощ няма да се спи.
Предстои да ходя до хранилището и да изискам да издирят и направят копия на огромно количество документация:
- цялата технологична документация да всички произвеждани за износ електрокари,
- всички международни договори за износ на такава продукция.
Имам молба да ми осигуриш методологическа помощ за извеждане на средните стойности:
- средна претеглена цена,
- средно претеглено тегло на количеството олово в един кар.
Дай да се разберем и за курса Долар/Преводна рубла. Трънският не върви.
Оловото все пак е местен ресурс, така че трябва да говорим и за икономически обоснован курс лев/долар и лев/пр.рубла.
Когато си пръв в света в дадено производство, можеш да си позволиш известна ценова политика на дадени пазари, което да ти позволи тяхното бъдещо завладяване
Сексуалните ти фиксации на стари години говорят за една лична драма, дълбока фрустрация от неизживяна младост, което трябва да се изясни и лекува.
Коментар
-
Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнениеИнфантилните ти религиозни полюции не са ми интересни.
Вие, французите, ги разбирате тези неща!
Нека да поговорим тогава за заданието ти, че да се хвърлям на работа. Очевидно е, че тази нощ няма да се спи.
Предстои да ходя до хранилището и да изискам да издирят и направят копия на огромно количество документация:
- цялата технологична документация да всички произвеждани за износ електрокари,
- всички международни договори за износ на такава продукция.
Имам молба да ми осигуриш методологическа помощ за извеждане на средните стойности:
- средна претеглена цена,
- средно претеглено тегло на количеството олово в един кар.
Дай да се разберем и за курса Долар/Преводна рубла. Трънският не върви.
Оловото все пак е местен ресурс, така че трябва да говорим и за икономически обоснован курс лев/долар и лев/пр.рубла.
Когато си пръв в света в дадено производство, можеш да си позволиш известна ценова политика на дадени пазари, което да ти позволи тяхното бъдещо завладяване
Сексуалните ти фиксации на стари години говорят за една лична драма, дълбока фрустрация от неизживяна младост, което трябва да се изясни и лекува.
Коментар
-
Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнениеИнфантилните ти религиозни полюции не са ми интересни.
Относно "славните години" на производство на "високо технологичните" продукти - гордост на тошовото време- електрокари - тежки колички с акумулатор (с много олово) и електромотор (с много мед);
- компютри от серията ЕС - дефектни копия на остаряла технология на IBM;
- металолеещите "гиганти" Кремиковци и тем подобни
Или и това е като всяко друго твое твърдение ...?
Коментар
-
Кой е Сорос и как направи богатствата си ?
Сорос е разпространител по света и у нас на неолибералния американски капиталистически обществен модел с неговата либерална( представителна) демокрация, която самите американци намират за "фалшива". Той бе вкаран у нас с американския икономически план „Ран Ът“. Започна да го вкарва в България още 1985 г като съветваше Луканов и компания да взимат външни заеми( до тогава България нямаше външни заеми), осигуряваше им банки от където да теглят заемите и прибираше проценти за себе си. Така направи с всички останали бивши комунистически страни, стана дупе и гащи с техните комунистически елити, подкупваше ги по този начин и за кратко време израсна като финансов магнат и американски олигарх с 8 милиарда долара богатство, цялото направено от ограбване външните дългове на бившите комунистически страни.
Първа и безспорна е вината на техните последни комунистически елити. Както се казва в оная народна поговорка „Не е важно кой яде зелника, а кой му го дава!“
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнениеИ през 1970 и през 1980 г. един коитус е равен на един коитус - това представлява полов акт между индивид от мъжки пол с индивид от женски пол. Актът се извършва според повелята на Бога, създал Природата и Човека:
Обичайте се и плодете се!
Опитът за извършване на насилствено съвкупление с Бога е извратено до невъобразима степен.
С горното указах ли достатъчно убедително, че няма такова явление "цената на оловото на международния пазар в USD"?
Славните години на българските електрокари
Относно "славните години" на производство на "високо технологичните" продукти - гордост на тошовото време- електрокари - тежки колички с акумулатор (с много олово) и електромотор (с много мед);
- компютри от серията ЕС - дефектни копия на остаряла технология на IBM;
- металолеещите "гиганти" Кремиковци и тем подобни
Last edited by barbaron; 23.10.2018, 17:15.
Коментар
-
Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение"Многознайко" празнодумко, очакваме да обосновеш твърдението си поне този път, указвайки ни:
- цената на един електрокар на Балканкар в USD 1970 и 1980 г.;
- теглото на оловото в такъв електрокар;
- цената на оловото на международния пазар в USD.
Обичайте се и плодете се!
Опитът за извършване на насилствено съвкупление с Бога е извратено до невъобразима степен.
С горното указах ли достатъчно убедително, че няма такова явление "цената на оловото на международния пазар в USD"?
Славните години на българските електрокари
Last edited by nachev; 23.10.2018, 16:54.
Коментар
-
Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение"Многознайко" празнодумко, очакваме да обосновеш твърдението си поне този път, указвайки ни:
- цената на един електрокар на Балканкар в USD 1970 и 1980 г.;
- теглото на оловото в такъв електрокар;
- цената на оловото на международния пазар в USD.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнениеТова е очевидно, но целта на повтарянето на дадени легенди е тяхната максимално широка дистрибуция сред хора и слоеве, които нямат източници на коректна информация или просто ги мързи да търсят и мислят.
Делнична политика, чукане на центове ... такива неща!
Нещо като "чепките".
За друго всъщност идеше реч.
Някога, в преддемократичните времена имаше министерство на външната търговия, защото тази дейност беше държавен монопол. Това само по себе си не е интересно.
Интересно е това, че в онези времена същото това министерство събираше информация за всички сделки, правеше изследвания и проучвания и по методика от едновремешния СИВ, изваждаше данни за килограмови цени по видове оборудване, като разбивката е била доста подробна.
В прединформационната, индустриална епоха, този подход може и да е имал някакво обяснение и оправдание, сега наистина вече звучи леко смешновато.
- цената на един електрокар на Балканкар в USD 1970 и 1980 г.;
- теглото на оловото в такъв електрокар;
- цената на оловото на международния пазар в USD.
Коментар
-
Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение
Това са приказаки за / на / бавноразвити ...
Делнична политика, чукане на центове ... такива неща!
Нещо като "чепките".
За друго всъщност идеше реч.
Някога, в преддемократичните времена имаше министерство на външната търговия, защото тази дейност беше държавен монопол. Това само по себе си не е интересно.
Интересно е това, че в онези времена същото това министерство събираше информация за всички сделки, правеше изследвания и проучвания и по методика от едновремешния СИВ, изваждаше данни за килограмови цени по видове оборудване, като разбивката е била доста подробна.
В прединформационната, индустриална епоха, този подход може и да е имал някакво обяснение и оправдание, сега наистина вече звучи леко смешновато.
Last edited by nachev; 23.10.2018, 16:19.
Коментар
Коментар