If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Напълни се системата с някакви психо и лъже-либертарианци с боза в главта. A между нас казано са най-обикновени папагали, които трябва да прочетат историята на Южна Корея, ако могат да схванат нещо.
Ако трябва да сме коректни не е баш така сметката.
1. Между 20-30 % са разходите по продажбата на застроховките - там някъде е комисионната която е за застрахователния брокер и застрахователния агент - тоест покрива разходите за офиси , персонал и т.н.
2. 2% е окончателния данък във премията на всяка застраховка.
3.Щетите в чужбина на автомобили с Българска застраховка ГО са много големи. -------
Близо 100 млн. евро всяка година изтичат от България за плащане на обезщетения по системата "Зелена карта". Голяма част от претенциите обаче били застрахователни измами предимно в Румъния и Италия. Това обявиха експерти в застраховането по повод проблемите с "Гражданска отговорност", които се оказа, че далеч надхвърлят казуса с фалита на кипърския застраховател "Олимпик".
Така е и това също се дискутираше в поста на журналиста. Но точка 3 не е вярна- бг застрахователите плащат по бг цени, а не по немски или френски цени. чАС работа в опел струва 110-115 евро + ддс, колко струва в бг. Тоест ще трябва застрахования да доплати от джоба си ако той е виновен за щетата. Иначе каското е еднакво в бг и германия- за нова кола трябваше в бг да платя около1600 лв- пререгистрирах колата тук сега плащам около 75-77 евро на месец- това е каско и го
Fédération Française de l'Assurance La Fédération Française de l’Assurance rassemble les entreprises d’assurances et de réassurance opérant en France, soit 280 sociétés représentant plus de 99% du marché. https://www.ffa-assurance.fr/content.../nos-adherents
Излезе ми като пост от калин манолов май че е народен представител, но от коя партия представа си нямам. Извинявам се сега погледнах- журналист от българия във въздуха
Ако трябва да сме коректни не е баш така сметката.
1. Между 20-30 % са разходите по продажбата на застроховките - там някъде е комисионната която е за застрахователния брокер и застрахователния агент - тоест покрива разходите за офиси , персонал и т.н.
2. 2% е окончателния данък във премията на всяка застраховка.
3.Щетите в чужбина на автомобили с Българска застраховка ГО са много големи. -------
Близо 100 млн. евро всяка година изтичат от България за плащане на обезщетения по системата "Зелена карта". Голяма част от претенциите обаче били застрахователни измами предимно в Румъния и Италия. Това обявиха експерти в застраховането по повод проблемите с "Гражданска отговорност", които се оказа, че далеч надхвърлят казуса с фалита на кипърския застраховател "Олимпик".
Излезе ми като пост от калин манолов май че е народен представител, но от коя партия представа си нямам. Извинявам се сега погледнах- журналист от българия във въздуха
Раздели го на 30 компании и излиза по 20 мил на компания ,от лапачи не можем се оттърва.
Днес е 10 ноември, 29 години след 1989 година.
Всичките тези 29 години преминават под знака на
постояното боричкане между различни кланове на комунистите. Точно тези които доведоха България дo третата национална катастрофа.
Акад. Георги Марков: Тъжно е, че след 10 ноември надеждата за по-добро бъдеще не се осъществи
През 1987 година Тодор Живков беше в Китай и на връщане от Китай се отбива в българското посолство в Москва. Тогава той казва: „Вижте какво, от перестройката на Горбачов нищо няма да излезе“. Тогава той е познал, защото Горбачов с приказки, с гласност за повече социализъм, започва да разгражда от настройката на системата. Горбачов се срути, той не успя да спази системата. Си Дзинпин в Китай обаче успя да я запази и да я промени. Това не се случи в Източна Европа. Някои може да се радват, но пък мен ми е тъжно, че в Чикаго живеят 135 хил. млади българи, и че в заводите ни няма вече квалифицирана работна ръка. Има безработица, работа за метачи, но не и квалифицирана работна ръка. И каква икономика можем да развиваме за напред? Изнасяме руди, а на времето правеха електрокари, мотокари и акумулатори и какво ли не. За съжаление, равносметката в икономически план не е положителна.
Тъжното е, че надеждата на хората за едно по-добро бъдеще не се осъществи. Вярно, ние пътуваме свободно по света, но какво от това, когато чета в интернет, че български роби-строители в Германия работят за по 2 евро на час, а техните колеги - за 14 евро. За какво става дума? Малко трябва да се снижи възторженият тон и на управляващи и на опозиция. Пропуснахме историческия шанс, както и други държави от Източна Европа. Нашият народ заслужаваше нещо по-добро. Едно европейско бъдеще, но не да ровят хората в кофите за боклук.
Днес е 10 ноември, 29 години след 1989 година.
Всичките тези 29 години преминават под знака на
постояното боричкане между различни кланове на комунистите. Точно тези които доведоха България дo третата национална катастрофа.
Не ме интересува българската система за бонус - малус, свързана с колата, а не с основния водач. Да ви скубят колкото си искат, докато реагирате като Gigov.
Но ето как е във Франция:
Просто като информация за всички
Излезе ми като пост от калин манолов май че е народен представител, но от коя партия представа си нямам. Извинявам се сега погледнах- журналист от българия във въздуха
Днес е 10 ноември, 29 години след 1989 година.
Всичките тези 29 години преминават под знака на
постояното боричкане между различни кланове на комунистите. Точно тези които доведоха България дo третата национална катастрофа.
Коментар