IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политика

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • СТАРИЧКО АМА ОЩЕ ПО-АКТУАЛНО.
    https://www.youtube.com/watch?v=q17VdAHIsgk

    Коментар


    • За феновете на предателя Навални-изгледайте го.Вижте какво мислят обикновенните руснаци за него.Все пак те са в "джаза" и са най в час
      https://www.youtube.com/watch?v=ow2foHjaaN8

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение
        Руски радари в Украйна на спътникови снимки - InformNapalm.org (Български)
        В източна Украйна бяха открити .ruски радари
        Ще ти издам една тайна.В украйнската армия има и руски автомати и руски самолети,вертолети,танкове,камиони.Има и американско,турско,френско оръжие.........Изводи Герасиме?

        Коментар


        • Руски радари в Украйна на спътникови снимки - InformNapalm.org (Български)
          В източна Украйна бяха открити .ruски радари

          Коментар


          • Първоначално изпратено от 000 Разгледай мнение
            Транспортът на товари между Европа и страните от Персийския залив по транспортния коридор Север-Юг, който минава по жп линиите на Русия, ще отнема два пъти по-малко време, отколкото през Суецкия канал.

            Това съобщи на брифинг заместник-генералният директор на Руските железници (РЖД) Алексей Шило, пише РИА "Новости".

            Разискванията на алтернативните маршурти се възобновиха, след като в края на март контейнеровоз блокира Суецкия канал за няколко дни. Един от вариантите е свръзан с Международния транспортен коридор (МТК) Север-Юг. Този мултимодален маршрут от Санкт Петербург до пристанището на Мумбай (Индия) е дълъг 7200 км. Съществуват три коридора: Транскаспийски (с използването на жп транспорт и пристанища), западен и източен (сухопътен).

            "Ако говорим за руската част от този маршрут, то ние имаме достатъчно много варианти за това как бихме могли да поемем тези товари (които минават по Суецкия канал). Това е мултимодален транспорт през Каспийско море и наши руски пристанища там. Както и пристанище 'Оля'. Инфраструктурата е готова, така че това е осигурено", разказа Шило.

            По западния маршрут за директен жп транспорт не е достатъчна линията Рещ - Астара (Иран) - Астара (Азербайджан). Заместник-генералният директор на компанията отбеляза, че в инвестиционната програма на РЖД са заложени средства за модернизащия на руския пропускателен пунк с Азербайджан.

            Засега за доставка на товари се използва мултимодален маршрут, който предполага автомобилен превоз по липсващия участък на жп линията в Иран, а след това товарене на азербайджански вагони на границата и отпътуване към територията на Русия.

            По думите на Шило, от гледна точка на тарифни и технологични решения, РЖД е направила "абсолютно всичко".

            "Знаем, че нашите европейски партньори водиха редица преговори, най-вече Финландия, за доставка на целулоза там (в Иран). Но досега не е имало такъв транспорт. Ако говорим за обеми, по това направление те са минимални, въпреки че от своя страна ние направихме много, за да се развие този маршрут", добави той.

            За маршрута Иран – Финландия превозът по МТК Север-Юг може да отнеме 13-14 дни. Ето как, подчерта ръководителят на РЖД, доставките по море са два пъти по-бавни.
            Click image for larger version

Name:	150543307_10220991456269949_8009405531651490145_o.jpg
Views:	19
Size:	46.1 КБ
ID:	3747687

            Коментар


            • Транспортът на товари между Европа и страните от Персийския залив по транспортния коридор Север-Юг, който минава по жп линиите на Русия, ще отнема два пъти по-малко време, отколкото през Суецкия канал.

              Това съобщи на брифинг заместник-генералният директор на Руските железници (РЖД) Алексей Шило, пише РИА "Новости".

              Разискванията на алтернативните маршурти се възобновиха, след като в края на март контейнеровоз блокира Суецкия канал за няколко дни. Един от вариантите е свръзан с Международния транспортен коридор (МТК) Север-Юг. Този мултимодален маршрут от Санкт Петербург до пристанището на Мумбай (Индия) е дълъг 7200 км. Съществуват три коридора: Транскаспийски (с използването на жп транспорт и пристанища), западен и източен (сухопътен).

              "Ако говорим за руската част от този маршрут, то ние имаме достатъчно много варианти за това как бихме могли да поемем тези товари (които минават по Суецкия канал). Това е мултимодален транспорт през Каспийско море и наши руски пристанища там. Както и пристанище 'Оля'. Инфраструктурата е готова, така че това е осигурено", разказа Шило.

              По западния маршрут за директен жп транспорт не е достатъчна линията Рещ - Астара (Иран) - Астара (Азербайджан). Заместник-генералният директор на компанията отбеляза, че в инвестиционната програма на РЖД са заложени средства за модернизащия на руския пропускателен пунк с Азербайджан.

              Засега за доставка на товари се използва мултимодален маршрут, който предполага автомобилен превоз по липсващия участък на жп линията в Иран, а след това товарене на азербайджански вагони на границата и отпътуване към територията на Русия.

              По думите на Шило, от гледна точка на тарифни и технологични решения, РЖД е направила "абсолютно всичко".

              "Знаем, че нашите европейски партньори водиха редица преговори, най-вече Финландия, за доставка на целулоза там (в Иран). Но досега не е имало такъв транспорт. Ако говорим за обеми, по това направление те са минимални, въпреки че от своя страна ние направихме много, за да се развие този маршрут", добави той.

              За маршрута Иран – Финландия превозът по МТК Север-Юг може да отнеме 13-14 дни. Ето как, подчерта ръководителят на РЖД, доставките по море са два пъти по-бавни.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение
                Невероятна мизерия: Това не е Венецуела, това е САЩ (видео)
                ................
                п.п. Мисля че там някъде мярнах импото....
                Що бре ..?
                Глей кви убави палатки ....Така са към, има - няма 30 000 000 човека в щатите...Даже филм направиха за тези хора - катунари ( по нашему..) и Оскари ще спечели....

                пп Ти бай факи не закачай - той е в лукс панелка ...От кашони...

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение

                  Няма проблем ,руснаците ще им подарят лайновози от техните.
                  Не те знам дали си ходил в говедария, аз съм бил много пъти. Има цели градове от каравани, плац асфалтиран и с направени изводи за ток и вода. По средата има постройка - в нея има течаща вода, бани и тоалетни. Има също там място където да излееш кофата с лай... от караваната. Ако приемем за вярна цифрата която се споменава че около 30 милиона янки живеят на каравана, то ще трябват бая лай...........вози. Така като гледам това клипче съм склонен да я завиша тази цифра

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                    Е........ си мамата, аз в индия не съм виждал такава мизерия- на палатка да живееш, да гледаш деца. Ами къде ходят до тоалетна?? Сигурно в предишната снимка на герасим. Тези лятото ще изкарат някакси, ще минират околните храсти и горички, а зимата?? И ако това е в някъде нагоре към канада където са студовете. Тези половината ще изпукат от студ
                    Няма проблем ,руснаците ще им подарят лайновози от техните.https://www.youtube.com/watch?v=usGD2yKelts
                    Last edited by Grosss; 16.04.2021, 17:56.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение
                      Невероятна мизерия: Това не е Венецуела, това е САЩ (видео)

                      п.п. Мисля че там някъде мярнах импото....
                      Е........ си мамата, аз в индия не съм виждал такава мизерия- на палатка да живееш, да гледаш деца. Ами къде ходят до тоалетна?? Сигурно в предишната снимка на герасим. Тези лятото ще изкарат някакси, ще минират околните храсти и горички, а зимата?? И ако това е в някъде нагоре към канада където са студовете. Тези половината ще изпукат от студ

                      Коментар


                      • Невероятна мизерия: Това не е Венецуела, това е САЩ (видео)




                        п.п. Мисля че там някъде мярнах импото....
                        Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                        Коментар


                        • Click image for larger version

Name:	151948928_3220320484961986_5052485242054725194_n.jpg
Views:	3
Size:	47.0 КБ
ID:	3747600
                          Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                          https://dnes.dir.bg/svyat/v-rech-za-...putin-s-klutin

                          Тик-так,тик-так....ку-ку....
                          Времето му изтича..

                          Коментар


                          • https://dnes.dir.bg/svyat/v-rech-za-...putin-s-klutin

                            Тик-так,тик-так....ку-ку....
                            Времето му изтича..

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение

                              Явно в мисленето си останал във края на 20 век.
                              Ами те Азиатците започнаха да се организират вече и това че в миналато са били противници явно не им е пречка. Апропо и в ЕС са събрани страни които са водили кръвопролитни воини помежду си.

                              Та чети и се образовай:

                              15 азиатско-тихоокеански икономики създадоха най-големия световен блок за свободна търговия. Той съставлява 30% от световната икономика, 30% от световното население и пазар за над 2,2 милиарда потребители. Наречено като Регионално всеобхватно икономическо партньорство (RCEP), новата инициатива увенча с успех 8-годишните усилия на Китай да се превърне в лидер на района, противопоставяйки се на транстихоокеанското търговско партньорство (ТТП), в което допреди 3 години участва и САЩ. Това бе мащабен проект, стартиран по времето на президента Барак Обама, но Доналд Тръмп излезе от него.

                              Така, САЩ сега отсъстват както от RCEP, така и от ТТП, което оставя най-голямата световна икономика извън две търговски групи, които обхващат най-бързо развиващия се регион на земята, коментира Ройтерс. В същото време RCEP може да помогне на Пекин да намали зависимостта си от отвъдокеанските пазари и технологии като смяната се ускори от задълбочаващата се пукнатина с Вашингтон, смята главният икономист на ING банк за Китай Ирис Пенг.

                              На фона на въпроси за участието на Вашингтон в Азия, RCEP може да затвърди позицията на Китай по-твърдо като икономически партньор с Югоизточна Азия, Япония и Корея, поставяйки втората по големина икономика в света в по-добра позиция да диктува търговските правила на региона.

                              Новото азиатско сътрудничество бе обявено от министър-председателя на Виетнам Нгуиен Ксюан Фук, докато беше председател на 37-ата среща на върха на Асоциация на страните от Югоизточна Азия (АСЕАН) в Ханой.

                              В RCEP влизат 10-те от АСЕАН - Индонезия, Малайзия, Филипините, Сингапур,Тайланд, Бруней, Бирма (днес Мианмар), Камбоджа, Лаос и Виетнам. Към тях се присъйединяват и 5-те най-големи в региона: Китай, Япония, Южна Корея, Австралия и Нова Зеландия.

                              Целта на новото търговско обединение е през следващите години постепенно да се намалят митата в много области. Все още няма конкретика за кои стоки как падат тарифите, но от министерството на финансите на Китай заявиха, че за някои това ще стане веднага, а за други - в рамките на 10 години.

                              Споразумението беше подписано в рамките на срещата на върха, в която основните въпроси бяха за напрежение в Южнокитайско море и плановете за следпандемично икономическо възстановяване в региона, където се е покачило съперничеството между САЩ и Китай.

                              В една необичайна онлайн церемония, лидерите на всички страни от РСЕ се редуваха да стоят зад своите търговски министри, които един по един подписваха копия на споразумението и след това показваха триумфално подписите си пред камерите.

                              RCEP скоро ще бъде ратифицирана от подписалите страни и ще влезе в сила. То ще допринесе за по-бързото възстановяване на икономиките на региона след пандемията, заяви премиерът на Виетнам.

                              Веднага след приключване на сесията, световните медии се фокусираха върху 3 акцента.

                              Едни поставиха заглавия за „историческия пробив" - за първи път Китай и Япония постигнаха двустранно споразумение за намаляване на мита. Други поставиха акцента, че независимо от съперничеството между Китай, Япония и Южна Корея, това е първото им съвместно споразумение за свободна търговия.

                              Много от тях акцентираха върху отсъствието на Индия като единствената страна в региона, която не е в споразумението и го тълкуват като израз на сложните икономически отношения на премиера Моди със западния свят. Твърденията се, че вратата на съюза за отворена за бъдещото й присъединяване.
                              Click image for larger version

Name:	123617165_214381036948416_4380699560906460401_n.jpg
Views:	3
Size:	40.0 КБ
ID:	3747475

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от cherney Разгледай мнение

                                Личният ми съвет е да спреш да се излагаш с подобни крайно нелепи твърдения. Да, тези държави имат бурно развитие и постигнаха много. За протокола, някои от тях сториха това и с помощта на САЩ. Тези държави, обаче, са и конкуренти / някои са и врагове /, което изключва вероятността от единен и общ пазар, който да представлява конкуренция на САЩ или ЕС. Китай е единствената страна, която може да е предизвикателство за САЩ и ЕС, .......дрън дрън дрън
                                Явно в мисленето си останал във края на 20 век.
                                Ами те Азиатците започнаха да се организират вече и това че в миналато са били противници явно не им е пречка. Апропо и в ЕС са събрани страни които са водили кръвопролитни воини помежду си.

                                Та чети и се образовай:

                                15 азиатско-тихоокеански икономики създадоха най-големия световен блок за свободна търговия. Той съставлява 30% от световната икономика, 30% от световното население и пазар за над 2,2 милиарда потребители. Наречено като Регионално всеобхватно икономическо партньорство (RCEP), новата инициатива увенча с успех 8-годишните усилия на Китай да се превърне в лидер на района, противопоставяйки се на транстихоокеанското търговско партньорство (ТТП), в което допреди 3 години участва и САЩ. Това бе мащабен проект, стартиран по времето на президента Барак Обама, но Доналд Тръмп излезе от него.

                                Така, САЩ сега отсъстват както от RCEP, така и от ТТП, което оставя най-голямата световна икономика извън две търговски групи, които обхващат най-бързо развиващия се регион на земята, коментира Ройтерс. В същото време RCEP може да помогне на Пекин да намали зависимостта си от отвъдокеанските пазари и технологии като смяната се ускори от задълбочаващата се пукнатина с Вашингтон, смята главният икономист на ING банк за Китай Ирис Пенг.

                                На фона на въпроси за участието на Вашингтон в Азия, RCEP може да затвърди позицията на Китай по-твърдо като икономически партньор с Югоизточна Азия, Япония и Корея, поставяйки втората по големина икономика в света в по-добра позиция да диктува търговските правила на региона.

                                Новото азиатско сътрудничество бе обявено от министър-председателя на Виетнам Нгуиен Ксюан Фук, докато беше председател на 37-ата среща на върха на Асоциация на страните от Югоизточна Азия (АСЕАН) в Ханой.

                                В RCEP влизат 10-те от АСЕАН - Индонезия, Малайзия, Филипините, Сингапур,Тайланд, Бруней, Бирма (днес Мианмар), Камбоджа, Лаос и Виетнам. Към тях се присъйединяват и 5-те най-големи в региона: Китай, Япония, Южна Корея, Австралия и Нова Зеландия.

                                Целта на новото търговско обединение е през следващите години постепенно да се намалят митата в много области. Все още няма конкретика за кои стоки как падат тарифите, но от министерството на финансите на Китай заявиха, че за някои това ще стане веднага, а за други - в рамките на 10 години.

                                Споразумението беше подписано в рамките на срещата на върха, в която основните въпроси бяха за напрежение в Южнокитайско море и плановете за следпандемично икономическо възстановяване в региона, където се е покачило съперничеството между САЩ и Китай.

                                В една необичайна онлайн церемония, лидерите на всички страни от РСЕ се редуваха да стоят зад своите търговски министри, които един по един подписваха копия на споразумението и след това показваха триумфално подписите си пред камерите.

                                RCEP скоро ще бъде ратифицирана от подписалите страни и ще влезе в сила. То ще допринесе за по-бързото възстановяване на икономиките на региона след пандемията, заяви премиерът на Виетнам.

                                Веднага след приключване на сесията, световните медии се фокусираха върху 3 акцента.

                                Едни поставиха заглавия за „историческия пробив" - за първи път Китай и Япония постигнаха двустранно споразумение за намаляване на мита. Други поставиха акцента, че независимо от съперничеството между Китай, Япония и Южна Корея, това е първото им съвместно споразумение за свободна търговия.

                                Много от тях акцентираха върху отсъствието на Индия като единствената страна в региона, която не е в споразумението и го тълкуват като израз на сложните икономически отношения на премиера Моди със западния свят. Твърденията се, че вратата на съюза за отворена за бъдещото й присъединяване.

                                Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                                Коментар

                                Working...
                                X