IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политика (архив до 24.08.2016 г.)

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Manyface God" Разгледай мнение
    Може, стига руските мекерета да спрат, да и пречат на живота.
    Временно поизвадих този-онзи от игнора си, ама да видим, докога:
    Значи, да попитам: Каква е връзката м/у руските мекерета и тунела под Шипка?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от javor Разгледай мнение
      Ехааа,колко странно.....
      http://www.economic.bg/bg/news/6/sim...i-v-sveta.html
      При Нобел награди, неслучайно няма графа за "икономика".

      БаМмкуфф е едно послушно комсомолче, което нанесе непоправими щети на БГ икономиката, задържайки разплащанията от общини/държава към частни фирми, а в същото време изнудвайки да си внасят ДДС. По този начин фалира хиляди фирми и забави икономически ръст на БГ, който можеше да бъде поне 2% нагоре, за да се догонват развитите държави в Юръп ( поне Румъния, Албания и да мечтаем за Словения да кажем ... )

      Ще остане запомнен с безсрамният си пазарлък, че фирма, която поиска 10% по-ниско от вземанията си към държавата, ще бъде обслужена приоритетно от държавата, все едно БГ фирмите са просяци ....
      ------------------------------------------------------------------

      П.П. За момента имате едно успешно управление при Царя, който даде импулс досега и тогавашния ФинМин Велчев, който подготви дълговата структура за форс-мажор влизане в ЕЗ, при нужда, ако валутният борд се окаже под натиск.

      БаМмкуфф е поредното комунистическо леке, което е с много мераци, но нереални качества

      Да е жива и здрава жена му, че му купува медальончета и тенекета, щото той е пълен неудачник като финансист и икономист.
      Last edited by marandi; 12.02.2016, 18:08.

      Коментар


      • Ехааа,колко странно.....
        http://www.economic.bg/bg/news/6/sim...i-v-sveta.html
        Last edited by aleks262; 12.02.2016, 17:31.

        Коментар


        • Yeah

          Коментар


          • Туркинята дето разпарчетоса онова корито сигурно е била оборудвана с такива памперси.


            Та натовските пилоти да не ги мислим. По съм загрижен за другарите от варваристан, че там не Pampers, ами еднопластова тоалетна хартия е дефицит вече.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Макс Разгледай мнение
              Пазарна икономика разбиираш ли... Пазарът веднага е отговорил на засиленото търсене

              Ааа да,пазарна икономика !!!

              Венецуела добави и дефолт към списъка със страхове
              В сряда венецуелските облигации отчетоха спад за трети пореден ден заради страховете, че страната е близо до дефолт

              Ръководителят на Руската централна банка (РЦБ) Елвира Набиулина призна на среща с банкери в четвъртък, че се притеснява от нестабилността на рублата, разклатена от котировките на петрола.
              Днес рублата поевтиня значително, като курсът на долара превиши 80 рубли, а на еврото - 91 рубли

              Другаре,друго вие не можете да сътворите!
              Ойде конио у реката???

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Manyface God" Разгледай мнение
                Може, стига руските мекерета да спрат, да и пречат на живота.
                В случая са т.нар. сфиянци, които си мислят, че БГ империя трябва да им плаща масрафите за безплатен транспорт, евтино парно и сие ...

                П.П. Спирането на подобно безумие е лесно. Правят една петиция онлайн и изнасят истинските факти като себестойност на проекта, защото ще го плащат всички българи през данъците, а на всичкото отгоре това е неработещо и рязко ще увеличи шансовете Габрово да се обезлюди в пъти.

                После един домейн, хостинг + фб страница. Малко рекламна кампания за 200 гущерос и са готови.
                ----------------------------------------------

                Причината да не им го направя е, че бачкам по по-едри неща в момента и нямам време. Да кажем това им е приличен вариант с нисък бюджет и макс ефективност.

                Все още тежи манголският модел за свръх-централизация и самите шопета не са лоши ( визирам тия, които са 3 линии назад шопи ). Но комунизмът докара селинджърите от цяло БГ там и те определено нямат аргументи да бъдат столица на БГ със скромните си 140 години.

                Болярите си мълчим, въпреки че сме били столица на Империята 900 години и тогава живеехте по-добре. Руското мекерета имат принос столицата да се премести в незащитен район като Софето, където сте на течение от всякъде ( мамалиги, сърбели и фрочие ).

                Тотална стратегическа грешка и затова жизнен стандарт спада, нон-стоп, обезлюдяване и сие ...

                П.П. Гледайте го от страна на селинджърите в Софето - Ще обезлюдим БГ и поне 20% от миграцията ще кацне при нас, другите 80% ще духнат в чужбина, ама за нас си е келепир, че трепем нон-стоп БГ-то ( по манголски тертип: столица-прованс ).

                В никоя държава няма подобна комплексарщина някой да бучи под път и над път, че бил "столичанин" - хаха

                Коментар


                • http://www.investor.bg/forum/attachm...1&d=1455287822
                  Attached Files
                  The strongest stand last.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Макс Разгледай мнение
                    Пазарна икономика разбиираш ли... Пазарът веднага е отговорил на засиленото търсене

                    ихаааааааааааааа
                    Не спори с идиот-соросоид! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                      Видях поста, бидейки извън акаунта си. Съдържанието е повече от тревожно.
                      Може ли БГ Империя да се справи с това първо /което е у нас, което непосредствено и тежко засяга интересите на българските граждани и българската природа/ и едва след това, да бие лошите извън днешните ни граници?
                      Може, стига руските мекерета да спрат, да и пречат на живота.
                      The strongest stand last.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                        Видях поста, бидейки извън акаунта си. Съдържанието е повече от тревожно.
                        Може ли БГ Империя да се справи с това първо /което е у нас, което непосредствено и тежко засяга интересите на българските граждани и българската природа/ и едва след това, да бие лошите извън днешните ни граници?
                        Не мога да си вдигна болярския задник и да кажа на габровци, че софиянци са се настървили да вземат едни кухи кинти от тях, като ще им разсипят и без това обезлюдяващият град-красавец, който дава решителният принос за Освобождението при боевете на Шипка.

                        Без тях, нямаше да има Освобождение.

                        П.П. Надценяваш ме като влияние

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от marandi Разгледай мнение
                          Проектът за обходен път на Габрово с тунел под Шипка изпълнява две основни задачи: да изведе трафика, който сега минава през центъра на Габрово, извън града и да направи алтернативна, по-бърза връзка между северна и южна България (между Габрово и Шипка). Възложител на проекта е Агенция пътна инфраструктура (АПИ), а финансирането идва по линия на оперативна програма „Транспорт” на ЕС.

                          Проектът сега

                          Проектираният обходен път започва от пътен възел при село Поповци. След това той преминава през габровските квартали Чехлевци, Велчевци, дядо Дянко, обхожда кв. Смирненски и стига до кв. Радецки. От там пътят навлиза в природен парк „Българка“ по поречието на река Паничарка и Козята река. След това е предвидено началото на тунел под връх Шипка, с дължина 3220 м. В момента проектът има издадено положително решение по ОВОС от МОСВ: http://www3.moew.government.bg/files...nie_4-2012.pdf.
                          За обходния път е обявен търг за довършване на проекта и строителство: http://www.aop.bg/case2.php?newver=2...&doc_id=501820.

                          Правим публичен този въпрос сега, тъй като в настоящия момент все още има възможност за промени: проектирането не е приключило и няма одобрение за финансиране от оперативна програма „Транспорт”.

                          Проблеми на предложения вариант за обходен път
                          Настоящият вариант на проекта предлага изнасянето на трафика от центъра към други квартали на Габрово. Така не само че проблема не се решава, а механично се прехвърля от едни граждани на града към други, но дори и на практика се утежнява, защото ако тунелът под Шипка бъде построен, трафикът ще се увеличи. Според данни от доклада по ОВОС: за 2008 транзитният трафик за денонощие се оценява на 2027 МПС, докато за 2028 прогнозите са за 3250 МПС. Самият доклад по ОВОС аргументира необходимостта от изнасянето на този трафик от центъра на града с проблемите: повишаване на азотните окиси, серен двуокис, въглероден окис, сажди, 3-4 бензпирен, както и за залпови замърсявания при ПТП и превишаване на хигиенната норма на нива на шум за жилищните зони. (стр.74 от Доклада за ОВОС).

                          Наред с това, одобреният вариант на трасе ще наложи отчуждаване на частни имоти и къщи. Съгласно Конституцията на България (чл. 17, ал. 5) принудително отчуждаване на собственост за държавни и общински нужди може да става само въз основа на закон, при условие че тези нужди не могат да бъдат задоволени по друг начин.

                          Най-сериозният проблем е нелогично подцененият вариант за дълъг тунел (7400 м), който е разглеждан още през 2008 г. Вместо това е приет къс вариант на тунел, което означава път с дължина над 4 км. и ширина между 15 и 40 м. да бъде изграден директно през природен парк Българка, който е защитена зона от Натура 2000. Той ще минава през една от най-дивите части на парка – долината на Козята река, където се намират първокласни местообитания на мечка, вълк и рис.

                          Българка е един от младите паркове у нас, който съществува едва от 2003 г. и има за цел опазването на буковите гори, които са вододайни зони, осигуряващи питейна вода на Габрово и района. Освен директно унищожение на площи, този вариант на пътя ще доведе до увеличаване на шума и замърсяването, фрагментация на местообитанията и прогонване на животни.

                          Адекватните алтернативи
                          Алтернатива на трасето е предложена още през 2010 г. от местните инициативни комитети. Тя обаче не е разгледана в доклада по оценка на въздействие върху околната среда. През изминалите години това провокира близо 700 поименни възражения, които са внесени в различни институции.

                          Обходен път на Габрово е необходим, заради минаващия в момента през града трафик от Габрово до Шипка. Абсолютно наложително е обаче да се разгледа варианта, предложен от местните инициативни комитети, известен като „план Мусман”, по идеята на германския архитект през 30-те години на ХХ век. Тази алтернатива е с десетина километра по-дълга, но чрез нея се избягва преминаването на обходния път през страничните западни квартали.

                          За преминаването през природен парк Българка, единственият приемлив вариант е изграждането на дълъг тунел. Този вариант е бил заложен в заданието на фонд Републиканска инфраструктура още през още през 2008 и 2009 г., но впоследствие изчезва от последващите заданията на проекта. Дългият тунел би позволил цялото строителство и използването на трасето да става под земята. Така ще се опази гората, която дава питейна вода на Габрово, както и дивата природа на природен парк Българка. На практика това означава прекратяване на проектирането от страна на АПИ и връщане на етап оценка на въздействие върху околната среда.

                          В основата на това предложение е залегнала т.нар. идея за територии без пътища. Тя не е нова, но в последните години се дискутира особено активно в Европа не само по екологични, но и по икономически причини. Общоприетото схващане е, че по този начин освен че се запазва биоразнообразието се спестяват финансови ресурси. Тази тема беше част и от 11-тата конференция на страните-членки на Конвенцията по биологично разнообразие, където България участва от 1992 г.
                          ------------------------------------------------------------------------------------------------

                          П.П. Накратко се работи винаги в две посоки. Първо се дава проект, който е наистина добър, но ще струва еди-колко си, а после този проект се подменя с по-евтина и неработеща алтернатива, за да могат да се ошмулят едни кинти.

                          Това е едната посока, а другата е, следващото ценово помпене в пъти на проекта за глупости, който на всичкото отгоре ще бъде неработещ.

                          Нито ще облекчи Габрово от трафик и мръсотия, ще съсипят парк Българка, а Габрово е на каптаж и има голям проблем с водата - демек пак ще подложат населението на воден режим и няма да има железница, а някаква псевдо-асфалт площадчица за 3 км трасе.

                          Цената не я давам за това "чудо" на чудесата, защото постоянно се мени в посока нагоре

                          П.П. Сефте виждам на път, минаващ през няколко квартала ( пет квартала ) + национален парк, да му викат "обходен"

                          Лилиту е уникум като вземе да осира пейзажа - хаха
                          Видях поста, бидейки извън акаунта си. Съдържанието е повече от тревожно.
                          Може ли БГ Империя да се справи с това първо /което е у нас, което непосредствено и тежко засяга интересите на българските граждани и българската природа/ и едва след това, да бие лошите извън днешните ни граници?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                            Те май затова ги и държат тези проекти, "легално да вкарат едни пари някъде" а не точно нещо да бъде развито и усъвършенствано. Ако, все пак, нещо се случи, е на принцип остатъчен, "този път мина" и т.н. Поне така ги усещам тези неща.
                            Проектът за обходен път на Габрово с тунел под Шипка изпълнява две основни задачи: да изведе трафика, който сега минава през центъра на Габрово, извън града и да направи алтернативна, по-бърза връзка между северна и южна България (между Габрово и Шипка). Възложител на проекта е Агенция пътна инфраструктура (АПИ), а финансирането идва по линия на оперативна програма „Транспорт” на ЕС.

                            Проектът сега

                            Проектираният обходен път започва от пътен възел при село Поповци. След това той преминава през габровските квартали Чехлевци, Велчевци, дядо Дянко, обхожда кв. Смирненски и стига до кв. Радецки. От там пътят навлиза в природен парк „Българка“ по поречието на река Паничарка и Козята река. След това е предвидено началото на тунел под връх Шипка, с дължина 3220 м. В момента проектът има издадено положително решение по ОВОС от МОСВ: http://www3.moew.government.bg/files...nie_4-2012.pdf.
                            За обходния път е обявен търг за довършване на проекта и строителство: http://www.aop.bg/case2.php?newver=2...&doc_id=501820.

                            Правим публичен този въпрос сега, тъй като в настоящия момент все още има възможност за промени: проектирането не е приключило и няма одобрение за финансиране от оперативна програма „Транспорт”.

                            Проблеми на предложения вариант за обходен път
                            Настоящият вариант на проекта предлага изнасянето на трафика от центъра към други квартали на Габрово. Така не само че проблема не се решава, а механично се прехвърля от едни граждани на града към други, но дори и на практика се утежнява, защото ако тунелът под Шипка бъде построен, трафикът ще се увеличи. Според данни от доклада по ОВОС: за 2008 транзитният трафик за денонощие се оценява на 2027 МПС, докато за 2028 прогнозите са за 3250 МПС. Самият доклад по ОВОС аргументира необходимостта от изнасянето на този трафик от центъра на града с проблемите: повишаване на азотните окиси, серен двуокис, въглероден окис, сажди, 3-4 бензпирен, както и за залпови замърсявания при ПТП и превишаване на хигиенната норма на нива на шум за жилищните зони. (стр.74 от Доклада за ОВОС).

                            Наред с това, одобреният вариант на трасе ще наложи отчуждаване на частни имоти и къщи. Съгласно Конституцията на България (чл. 17, ал. 5) принудително отчуждаване на собственост за държавни и общински нужди може да става само въз основа на закон, при условие че тези нужди не могат да бъдат задоволени по друг начин.

                            Най-сериозният проблем е нелогично подцененият вариант за дълъг тунел (7400 м), който е разглеждан още през 2008 г. Вместо това е приет къс вариант на тунел, което означава път с дължина над 4 км. и ширина между 15 и 40 м. да бъде изграден директно през природен парк Българка, който е защитена зона от Натура 2000. Той ще минава през една от най-дивите части на парка – долината на Козята река, където се намират първокласни местообитания на мечка, вълк и рис.

                            Българка е един от младите паркове у нас, който съществува едва от 2003 г. и има за цел опазването на буковите гори, които са вододайни зони, осигуряващи питейна вода на Габрово и района. Освен директно унищожение на площи, този вариант на пътя ще доведе до увеличаване на шума и замърсяването, фрагментация на местообитанията и прогонване на животни.

                            Адекватните алтернативи
                            Алтернатива на трасето е предложена още през 2010 г. от местните инициативни комитети. Тя обаче не е разгледана в доклада по оценка на въздействие върху околната среда. През изминалите години това провокира близо 700 поименни възражения, които са внесени в различни институции.

                            Обходен път на Габрово е необходим, заради минаващия в момента през града трафик от Габрово до Шипка. Абсолютно наложително е обаче да се разгледа варианта, предложен от местните инициативни комитети, известен като „план Мусман”, по идеята на германския архитект през 30-те години на ХХ век. Тази алтернатива е с десетина километра по-дълга, но чрез нея се избягва преминаването на обходния път през страничните западни квартали.

                            За преминаването през природен парк Българка, единственият приемлив вариант е изграждането на дълъг тунел. Този вариант е бил заложен в заданието на фонд Републиканска инфраструктура още през още през 2008 и 2009 г., но впоследствие изчезва от последващите заданията на проекта. Дългият тунел би позволил цялото строителство и използването на трасето да става под земята. Така ще се опази гората, която дава питейна вода на Габрово, както и дивата природа на природен парк Българка. На практика това означава прекратяване на проектирането от страна на АПИ и връщане на етап оценка на въздействие върху околната среда.

                            В основата на това предложение е залегнала т.нар. идея за територии без пътища. Тя не е нова, но в последните години се дискутира особено активно в Европа не само по екологични, но и по икономически причини. Общоприетото схващане е, че по този начин освен че се запазва биоразнообразието се спестяват финансови ресурси. Тази тема беше част и от 11-тата конференция на страните-членки на Конвенцията по биологично разнообразие, където България участва от 1992 г.
                            ------------------------------------------------------------------------------------------------

                            П.П. Накратко се работи винаги в две посоки. Първо се дава проект, който е наистина добър, но ще струва еди-колко си, а после този проект се подменя с по-евтина и неработеща алтернатива, за да могат да се ошмулят едни кинти.

                            Това е едната посока, а другата е, следващото ценово помпене в пъти на проекта за глупости, който на всичкото отгоре ще бъде неработещ.

                            Нито ще облекчи Габрово от трафик и мръсотия, ще съсипят парк Българка, а Габрово е на каптаж и има голям проблем с водата - демек пак ще подложат населението на воден режим и няма да има железница, а някаква псевдо-асфалт площадчица за 3 км трасе.

                            Цената не я давам за това "чудо" на чудесата, защото постоянно се мени в посока нагоре

                            П.П. Сефте виждам на път, минаващ през няколко квартала ( пет квартала ) + национален парк, да му викат "обходен"

                            Лилиту е уникум като вземе да осира пейзажа - хаха
                            Last edited by marandi; 12.02.2016, 15:32.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                              Няма нищо лошо да се печелят европейски проекти в областта на екологията...
                              Има си фонд в ЕК за тази цел, защо част от парите да не дойдат в БГ ?
                              В тези проекти участват младежи, студенти, дипломанти, аспиранти - все дечковци дето са запалени по природата и имат място под слънцето.....Никога не са им излишни командировъчните и някой лев по проекта.

                              Има и по - възрастни 40 ++ годишни, но те са повече за да раздават ум и разум...Все пак се ходи по планини, морета, реки и блата..
                              Те май затова ги и държат тези проекти, "легално да вкарат едни пари някъде" а не точно нещо да бъде развито и усъвършенствано. Ако, все пак, нещо се случи, е на принцип остатъчен, "този път мина" и т.н. Поне така ги усещам тези неща.

                              Коментар


                              • Добре дошли в Готард - най-дългия тунел в света!
                                31.08.2015 г.

                                След месеци на упорит, монотонен труд, две мощни "къртици" достигнаха средата на тунела през октомври 2010 г. Двата строителни сегмента на тунела бяха съединени, което стана повод за тържества. Снимка: "Ройтерс".

                                Швейцария завърши строителството на най-дългия тунел в света, съобщиха с гордост местни медии.

                                Тунелът се казва Готард и ще свързва жителите на два планински града, които до момента бяха недостъпни един за друг заради тежкия скален масив на швейцарските Алпи. Освен това той ще бъде транспортна връзка за достъп до индустриалните и културни центрове Цюрих, Милано и Торино.

                                Новият тунел е с дължина от 57 километра. Той преминава под връх Пиц Ватгира в масива Готард. С пробиването му, Швейцария подобри рекорда за най-дълъг тунел в света, който до 2010 г. държеше японският Сейкан, с дължина от 53,8 километра, който свързва островите Хокайдо и Хоншу.

                                Готард е финансиран изцяло от Швейцария. Цената му възлиза на около 10,3 млрд. долара. Когато съоръжението отвори за обслужване на пътници, времето за пътуване между Цюрих, Лугано и Милано ще бъде скъсено с един час. Влаковете ще се движат през тунела със скорост от повече от 240 км/ч.

                                Сен Готард е тунел, който представлява важен елемент от изграждането на високоскоростната железопътна мрежа в Европа, отбелязаха швейцарските власти. Той ще позволи милиони тонове стоки, които сега се превозват с камиони през Алпите, да достигат до предназначението си с влак.
                                -----------------------------------------------------------------------------------

                                П.П. Вадим калкулатора, делим 10 млрд. на 57 км ( тунел ) + високоскоростна железница и получаваме = 175 милки на километър, с всичките му "отчуждавания", еколози, археолози и палеонтолози.

                                С Шипка не можем да го сравним още, понеже още няма тунел, но едни милки литнаха и скоро ще навлезем в графата млрд. без да има нищо насреща.

                                И защо няма да има железница под Шипка, предвид бавната Балканска линия, която е строена още от царско време и е еднопосочна? Как ще сравняваме нещата? Кон за кокошка вероятно ...
                                Last edited by marandi; 12.02.2016, 15:10.

                                Коментар

                                Working...
                                X