If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
За периода от 06.03.2015г. до 13.03.2015г. международните резерви на Русия намаляват с 5 милиарда долара по съвсем обясними причини, а от началото на годината до 13 март 2015г. международните резерви на Русия намаляват с около 33,76 милиарда долара.
Бе снощи гледах годовщината от Крим!!!Ми то уж с праздником,ама повече ми мязаше на панахида!!!Щурава работа,дет викаше Дядо Щукар!!!
За първите 2 месеца на 2015г. федералният бюджетен дефицит на Русия е бил 765,174 милиарда рубли. Нали Русия нямаше голям дефицит в бюджета. Защо сега има огромен дефицит, който е около 7,4 % от БВП? За домашно може да сметнете дефицита в долари.
За периода от 06.03.2015г. до 13.03.2015г. международните резерви на Русия намаляват с 5 милиарда долара по съвсем обясними причини, а от началото на годината до 13 март 2015г. международните резерви на Русия намаляват с около 33,76 милиарда долара.
На практика се оказва, че реализираните от Газпром загуби и пропуснати ползи надхвърлят сумата на текущия дълг на украинската компания "Нафтогаз Украйна", които в момента са предмет на арбитражни дела.
Не бе, Хаяско не се е набутал като кифла - той прави млрд. от валутна търговия и търговия с акции за няколко часа. Прецаква всички, щото е тарикат.
П.П. Сега се отказа от ю.пАток през БГ ( най-краткото трасе ), за да удължи/оскъпи тръбата през брат си Ердоган и после ще се чуди защо цената на газ не е конкурентна.
До октомври тоя е труп. Няма такъв идиотен като него. Да му мислят матрьошките и да почват диетата с борш отсега.
Между другото говорейки за автомобилната индустрия на Русия.
Тя е силно доминарана от чужди марки. Почти всяка една чужда марка има там завод за асемблиране най-малко. Някои даже произвеждат над 50% от компонентите в Русия.
Така, че това по никакъв начин не говори за някакво гадно отншение на Запада към Русия. Напротив Западът тръгна да помага на Русия - инвестира в Русия, създае работни места, произвеждаше и продаваше там коли.
Според Уикото - 9 от всеки 10 продадени коли в Русия са местно производство - което е много добър процент.
И Путин всичко това да го закчерне ей така с лека ръка. Въпросът е колко тъп трябва да си или колко да не ти пука за държавата - сигурно е комбинация от двете.
Квото им причини Путин на тея рашки, Запада може само да си мечтае.
Чакам Моркуфф-а, ама той зъ-зъ-зъъъ-запецна нещо
Лошото е, че такива като него не подозират какви глупости ръсят като разпрани нон-стоп.
---------------------
За протокола - Шевролет - Нива се произвежда от 2002 година още.
Рено-Нисан придоби контролния пакет на АвтоВаз ( 50.01% ) чак на 18.06.2014г като запазват споразумението с Шевролет за марката Нива.
Само, че хамериканосите се изтеглят от пазар и нов модел, който рекламираха, че ще се пуска нанай-чец.
-------------------------------------
П.П. Ха, сега някой да изброи колко глупости наръси Моркуфф-а за 2 дни, че рушнаците бойкотирали хамериканосите.
Е, що не ги бойкотираха от 2002 година досега? ( риторично ).
Чакам го да се обади, за да му го донацепя какви глупости ръси, ама той се покри
Да това е факт ...виж спада на американски марки спрямо общи япад ...разликата е голяма. Ако искаш да продължиш спора в тая насока виж каква част то тези марки са сделани в Русия и каква са доставки от други заводи на същите марки в русия....
Шевролет-Нива марката за кой пазар се прави, ако не е тайна?
Или Лада-Нива с нейните цели 5 хил. бройки за износ през 2014г.?
------------------------------
Последно кого бойкотират рушнаците? Своите производители ли или гадните хамериканоси?
2 ( два ) дена ни наду главите, че рушнаците бойкотирали хамериканските марки автомобили?!
Да това е факт ...виж спада на американски марки спрямо общия спад ...разликата е прекалено голяма. Ако искаш да продължиш спора в тая насока виж каква част то тези марки са сделани в Русия и каква са доставки от други заводи на същите марки от чужбина....
Междувременно пак може да ми раздуеш за мажото на Автоваз - Шевролет
Между другото говорейки за автомобилната индустрия на Русия.
Тя е силно доминарана от чужди марки. Почти всяка една чужда марка има там завод за асемблиране най-малко. Някои даже произвеждат над 50% от компонентите в Русия.
Така, че това по никакъв начин не говори за някакво гадно отншение на Запада към Русия. Напротив Западът тръгна да помага на Русия - инвестира в Русия, създае работни места, произвеждаше и продаваше там коли.
Според Уикото - 9 от всеки 10 продадени коли в Русия са местно производство - което е много добър процент.
Безспорни неща са .......факт е обаче че никои на никого не помага, това са чисто пазарни отношения , има голям пазар .......нормално е всеки голям да иска дял от него......
Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Между другото говорейки за автомобилната индустрия на Русия.
Тя е силно доминарана от чужди марки. Почти всяка една чужда марка има там завод за асемблиране най-малко. Някои даже произвеждат над 50% от компонентите в Русия.
Така, че това по никакъв начин не говори за някакво гадно отншение на Запада към Русия. Напротив Западът тръгна да помага на Русия - инвестира в Русия, създае работни места, произвеждаше и продаваше там коли.
Според Уикото - 9 от всеки 10 продадени коли в Русия са местно производство - което е много добър процент.
И Путин всичко това да го закчерне ей така с лека ръка. Въпросът е колко тъп трябва да си или колко да не ти пука за държавата - сигурно е комбинация от двете.
Квото им причини Путин на тея рашки, Запада може само да си мечтае.
Неуспешният опит да спре доставките за Украйна струва на Газпром $ 6 млрд.
Руският монополист Газпром е загубил от 5 до 6 милиарда долара заради неуспешния си опит да прекрати реверсивните доставки за Украйна през други европейски страни. Това пише днес Интерфакс на свои разчети, основани на отрасловата статистика и данни от източници в компанията.
В сумата влизат 5,5 млрд. долара от неосъществени приходи при доставките зад граница и до 400 милиона глоби (наричани в практиката отбиви) за недоставянето на договорени с купувачите обеми природен газ.
Става дума за около 16 - 17 млрд. куб. метра природен газ. Понякога те не отговарят на реалните потребности, но когато вносителят вижда, че доставчикът няма определени залегнали в договорите обеми, умишлено завишава заявките, за да получи глоби за неизпълнението им.
На практика се оказва, че реализираните от Газпром загуби и пропуснати ползи надхвърлят сумата на текущия дълг на украинската компания "Нафтогаз Украйна", които в момента са предмет на арбитражни дела.
Египет иска да произвежда руските автомобили "Лада"
Последна редакция: 16.09.2014,
Египетското правителство е предложило на руската компания "АвтоВАЗ" съвместно производство с местната "Nasr".
За това съобщи египетският министър на промишлеността Мунир Фахри Нур. "От едно такова съвместно производство ще спечелят и двете страни. "АвтоВАЗ" ще се завърне на египетския пазар, а "Nasr" ще се възроди", заяви Нур.
Египетският промишлен министър обаче уточни, че идеята на Кайро не е да се сглобяват руски автомобили "Лада". Предложението е за съвместно производство, без обаче да споменават подробности за естеството на оферирания джойнт-венчър.
Основата през 1960 г. "Nasr" в течение на няколко десетилетия произвеждаше автомобили по лиценз на италианския концерн "Fiat". През миналото десетилетие пък египтяните правеха коли по лиценз на сръбската компания "Zastava".
"АвтоВАЗ" има свой завод в Кайро, където понастоящем се сглобяват автомобили "Лада" 7 и 10. Планира се производството и на един от по-новите модели - "Лада Гранта".
Ми то си е автомобил за джипсита. Сигурен съм че най-се търсят червените Лади в Египет
Заводите на тези марки - са заводи на тези марки, не на Русия.
Приноси, БВПта, данъци, работни места - са следствие от това, че ЧУЖДАТА МАРКА с ЧУЖДИЯ СОБСТВЕНИК , са инвестирали там. Несъществени счетоводни подробности, в които си се вкопчил. Русия няма принос, тя се радва, че хората и вземат заплати, въпреки неспособността и сама да им ги осигури, а върховна наглост е, да се твърди, че продукцията е руска. Русия въобще страна ли е по сделката между работодателя чужденец и работниците в завода. Държавата Русия какво общо има с производството, освен да скуби капиталиста.
Тези заводи са там защото тези марки се борят за дял от местния пазар, нормално е някои успяват , други не и се изтеглят.
Аз пак те питам с твоята върховна мъдрост да ми обясниш по твоята си логика в България произвежда ли се сода или не ? Соди девня не е БГ собственост и не произвежда под БГ марка ?
Значи по твоята логика не се произвежда сода в България.......
Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар