IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Русия (2)

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от technotronic Разгледай мнение
    Новия кораб който от днес се включва в охраната на Крим

    Според руски източници ТТД на кораба са: Водоизместимост - 740 тона, дължина - 62,38 метра, Ширина - 10,9 метра, Скорост при пълен ход - 24,8 възла. Екипаж – 20 човека
    Окомплектован е с две скоростни надуваеми лодки с твърдо дъно, има и палуба за лек вертолет.
    Въоръжението включва едно 30-мм автоматично шестцевно оръдие АК-630 и двe 12,7-мм картечници "Корд".

    Коментар


    • Според мнението на редица експерти, легендата на ученията е следната: ивановските десантчици отработват десант в района на Печенга (на норвежката граница), арктическата бригада заема земята Франц-Йосиф, Северният флот освобождава така наречения път на Горшков – коридорът на придвижване в Северния Атлантически океан от Баренцово море между крайбрежието на Норвегия и Исландия, а далечната авиация се насочва към Норвегия, Исландия и Великобритания.

      Както предполагат анализаторите, това е нещо като сценарий на руски контраудар в отговор на агресията от страна на НАТО. Този сценарий се разработва като чернова още през съветските времена и оттогава до днес не е изгубил своята актуалност. Променили са се само видовете оръжие и тактиката на тяхното използване, но смисълът на практика е останал същия.

      Според този сценарий, основното при сблъсъка в Европа между Русия и НАТО е въпрос на време: доколко бързо ще може (ако изобщо може) да пристигне в Европа подкреплението от Северна Америка (САЩ и Канада). Единственият начин за доставка на много голям брой жива сила и техника са били и ще продължат да бъдат военноморските конвои.

      За да спре тези конвои, Русия трябва да вземе под контрол пространството на Северния Атлантически океан. Това е постижимо чрез провеждането на комплексна десантна операция в северната част на Норвегия с превземане въздушните бази и летища на НАТО, включително и ключовото от тях – исландският Кеплавик. Контролът над него ще бъде осигурен от руските военновъздушни сили (в това число и стратегическите бомбардировачи), и контролът над целия Атлантически океан до Азорските острови – крайна южна точка от маршрута на потенциалните конвои. Унищожаването на подобни конвои е чисто технически въпрос.

      За северния маршрут изобщо може да бъде забравено, прехвърлянето в Северна Норвегия и Исландия на руски спецназ и ВВС ще наруши целия баланс на силите в европейския театър от военни действия като цяло. Едновременно с това, Северният флот, включващ подводници с ядрено оръжие, може безпрепятствено да навлезе в Атлантическия океан, след което войната може да бъде счетена за приключила. А в това време поляците и 12-те американски танка в Латвия могат колкото си поискат (вероятно не повече от половин час) да изобразяват героична отбрана.

      Коментар


      • Ама как така се осмелявате да спорите с корабния инженер от Горнооряховските села?Той колко корабчета е направил и ги е пуснал в коритото на двора дето патките пият вода,

        Коментар


        • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
          Ами ТИ написа че над 22 възела корабът глисира, което няма нищо общо с истината. Показах ти кораби, които постигат много НАД 22 възела и очевидно НЕ ГЛИСИРАТ.
          Скоростта при която се постига "глисиране" зависи от формата на подводната част на кораба, най-вече от формата на носа. А корабът показан на руската снимка очевидно може да глисира при определена скорост.
          Айде глисирай в леглото, че от много лъжи носа ти ша стане по-дълъг от тебе. Ти и без туй си кинта и педесе, та нослето ти ша са влачи по земята.
          Този е направен да глисира и ти писах по-доле, ама ти не четеш, а дрънкаш.

          Под синия цвят, където свършва има червен цвят като клин, който върви от носа към кърмата и се отваря.

          Този червен цвят ти показва кога катер движи в икономичен режим и кога ще глисира. Или да си вдигне човката напред малко, а да си потопи гъза.

          П.П. Ако и сега не си ме разбрал - направо си губя времето с идиоти, които се мислят за "военни".

          Вижда се съвсем ясно, че и катерчето глисира, но е слабичко и като динамика и като скорост.

          Бавно ще ги вдига и една лодка ще му избяга без проблем, а т'фа се водело брегова охрана, дето трябва да ги гони
          ------------------------------

          П.П.П. От тия снимки, които си дал първите две въобще не са предвидени да глисират. Само кометата най-доле има такъв режим, ако се напъне без товар и на мах.

          Разбра ли какви глупости ме питаш в момента, понеже се опитваш да сравняваш ябълки с круши.

          Все едно ти да пишеш за формула едно, а па аз да ти качвам снимки на ЗАЗ и Жугули и да ти викам, а и те вдигат толкоз
          Last edited by marandi; 02.05.2015, 02:09.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
            Ами ТИ написа че над 22 възела корабът глисира, което няма нищо общо с истината. Показах ти кораби, които постигат много НАД 22 възела и очевидно НЕ ГЛИСИРАТ.
            Скоростта при която се постига "глисиране" зависи от формата на подводната част на кораба, най-вече от формата на носа. А корабът показан на руската снимка очевидно може да глисира при определена скорост.
            Айде глисирай в леглото, че от много лъжи носа ти ша стане по-дълъг от тебе. Ти и без туй си кинта и педесе, та нослето ти ша са влачи по земята.
            Коментирах снимката кога този катер ще тръгне да глисира, бре объл и при достигането на каква скорост, спрямо геометрията му.

            Разкажи ми още за корабите и да се посмея

            После защо нямаме армия? Ами, то само тъпанари спецове по всичко.

            П.П. От един поглед ти казах при каква скорост ще тръгне да глисира. Обади се на рушнаците и ги питай да видиш какво ще ти кажат

            Ама, после ще се покриеш кат' въшка.

            Както е проектиран под 20 възела няма да може да започне да обърне режим в глисиране, а ти си дрънкай, колкот' искаш през това време
            Last edited by marandi; 02.05.2015, 01:57.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от marandi Разгледай мнение
              Шапок,

              ти като слушаш прогнозата за времето, че най-ниски температури се очакват да бъдат 5 градуса целзий, а най-високи 20 градуса - сигурно си мислиш, че цял ден, когато пече слънце е 20 градуса, а като се скрие става 5 градуса.

              Чети по-внимателно какво съм писАл

              П.П. И не ми мятай картинки кой колко бил "вдигнал", щот' т'ва не е реалния режим на работа кат' се проектира.

              Ако беше малко по-семпъл щеше да знаеш, че рекорд за пресичане на Атлантик се прави преди 15 години и СРЕДНА скорост е 56 възела, но не е направен като задвижване, както този КАТЕР, който пусна колегата. И там говорим за кораб, а не за катер като този, дето е по-лек.

              Съвсем друг е принцип и задвижване. Виж си тъпите снимки, че навсякъде няма нито една вълна като са снимани. Ти море виждал ли си някога?

              Ай, наздраве, че ме ядоса
              Ами ТИ написа че над 22 възела корабът глисира, което няма нищо общо с истината. Показах ти кораби, които постигат много НАД 22 възела и очевидно НЕ ГЛИСИРАТ.
              Скоростта при която се постига "глисиране" зависи от формата на подводната част на кораба, най-вече от формата на носа. А корабът показан на руската снимка очевидно може да глисира при определена скорост.
              Айде глисирай в леглото, че от много лъжи носа ти ша стане по-дълъг от тебе. Ти и без туй си кинта и педесе, та нослето ти ша са влачи по земята.
              Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Не е лоша машинката, но е поръчкова и не е проектирана от рушнаци. Няква смеска е между американски и френски дизайн.
                --------------------------

                Долу където върви нулевото водолиние се вижда съвсем ясно, че в нормален режим 12-14 възела гази по една линия, а когато трябва да глисира вече тръгва по другата водолиния.

                Там с цветовете гледай. Но нос е слаб кат' скорост в този вариант, а отзад от тази снимка се вижда само една перка, което е малко.

                За 30 възела ще при тия габарити около 45-50 метра ще им трябват поне 3 двигателя и да не са вързани паралелно, както изглежда, а да са отделно.

                Обтекаемост горе е добре, ако пориш срещу вълната или заедно с нея. При ъгъл 60 градуса спрямо вълна ще направи проблем като движение, а камо ли да вдигне някога 30 възела.

                Стига ли ти толкоз?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
                  Ама ти наистина хабер нямаш от кораби.
                  Я ми кажи този кораб "глисирал" ли е?

                  Дребосък, хабер нямаш и от кораби. Аз поне съм се возил и на "Ракета", първите кораби на подводни криле в Русе и на "Метеор", който виждаш на снимката и на "Комета", морската версия на "Метеор".
                  Така е джуджи.
                  Шапок,

                  ти като слушаш прогнозата за времето, че най-ниски температури се очакват да бъдат 5 градуса целзий, а най-високи 20 градуса - сигурно си мислиш, че цял ден, когато пече слънце е 20 градуса, а като се скрие става 5 градуса.

                  Чети по-внимателно какво съм писАл

                  П.П. И не ми мятай картинки кой колко бил "вдигнал", щот' т'ва не е реалния режим на работа кат' се проектира.

                  Ако беше малко по-семпъл щеше да знаеш, че рекорд за пресичане на Атлантик се прави преди 15 години и СРЕДНА скорост е 56 възела, но не е направен като задвижване, както този КАТЕР, който пусна колегата. И там говорим за кораб, а не за катер като този, дето е по-лек.

                  Съвсем друг е принцип и задвижване. Виж си тъпите снимки, че навсякъде няма нито една вълна като са снимани. Ти море виждал ли си някога?

                  Ай, наздраве, че ме ядоса

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от marandi Разгледай мнение
                    То се вижда само от геометрията, която има като конструкция, ама аз какво ли разбирам от кораби да'е ...

                    Над 22 възела трябва вече да си в режим на глисиране, а т'фа не е такова.

                    Ай, лягай си и ти, че се напъна
                    Ама ти наистина хабер нямаш от кораби.
                    Я ми кажи този кораб "глисирал" ли е?

                    Мавритания поставя своя рекорд със скорост от 48,26 километра в час
                    Тоест скорост от 26 възела СРЕДНА СКОРОСТ.
                    И това е кораб на въглища и пара.
                    http://neshtoto.com/%D0%BD%D0%B0%D0%...C%D0%B8%D0%BD/

                    Или пък този е "глисирал"?

                    Куин Мери. СРЕДНА скорост 31 възела.
                    Пак на пара.

                    А глисира ето този:


                    Дребосък, хабер нямаш и от кораби. Аз поне съм се возил и на "Ракета", първите кораби на подводни криле в Русе и на "Метеор", който виждаш на снимката и на "Комета", морската версия на "Метеор".
                    Така е джуджи.
                    Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Ivan2015 Разгледай мнение
                      Информ, понеже има различни видове пенсии в Русия, то когато се говори за средна пенсия се разбира средна общо за всички видове пенсии, включително и инвалидните пенсии. Държавната статистика на Русия посочва, че през февруари 2015г. средната пенсия в Русия е била 12 045 рубли, а през март 2015г. средната пенсия в Русия е била 12 048 рубли.
                      Хаяско се беше направил на мъж и изцепи преди няколко години, че минималната пенция в Монголия не бива да бъде под 120 ойрос.

                      При балона в Монголия навсякъде т'фа в реално изражение е една пълна нула.

                      Даже не могат да си покрият наем за комната, както го водят, щот' там болшинството са безимотници ( по стара рушка традиция с крепостниците ).
                      ------------------------------

                      Сега при новата рамка за бюджет 2015г. това веднага се използва и орязаха актуализация на заплатите и пенциите по формулата досега.

                      В същото време набиха 10% намаляване на държавния бюджет - демек тепърва ще летят 'орицата на пътя.

                      При 6 милки чиновци в Монголия ги смятай колко са 10% кат' безработица.
                      --------------------------------

                      В Монголия няма как да видиш безработица колко е, понеже веднага след това я обират през затворите и ги тъпчат да бачкат без пари.

                      Т'фа са накратко специфичните моменти в т.нар. й икономика, които статистиката няма да ти ги хване
                      Last edited by marandi; 02.05.2015, 01:24.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от OMG Разгледай мнение
                        либо сгореет, либо утанует
                        Алкохолизм - ето будишие нации ( как сказал товорищ Ленин ).

                        БГ матрьошките са "в дупка" в момента - колкото и да се пънат колко секси е Монголия, все не им се получава.

                        То не бяха басни за заплати/пенции, не бяха чудеса за "технологии" кат' самовар и каша.

                        П.П. Пази Боже някой примат да открие, че водата можела да се стопли. После ще ти надуе главата къф откривател е

                        Ха, наздраве! ( за империята )

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от technotronic Разгледай мнение
                          Бабулал, 30 възела вдига кораба, оди да си лягаш вече
                          То се вижда само от геометрията, която има като конструкция, ама аз какво ли разбирам от кораби да'е ...

                          Над 22 възела трябва вече да си в режим на глисиране, а т'фа не е такова.

                          Ай, лягай си и ти, че се напъна

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от technotronic Разгледай мнение
                            Бабулал, 30 възела вдига кораба, оди да си лягаш вече
                            30 възела ще ги вдигне кат' цъфнат налъмите и с разни условия от типа - да няма нито една вълна, да няма вятър и да е пълнолуние с 2 виещи койота.
                            -------------------

                            Средно т'фа корито не може да направи повече от 17 възела кат', както и да го гледам, ама ти чети рушка преса и си вярвай, че рушнаците са най-най- ....

                            Коментар


                            • Бабулал, 30 възела вдига кораба, оди да си лягаш вече

                              Коментар


                              • либо сгореет, либо утанует
                                Yeah

                                Коментар

                                Working...
                                X