Двама издали корупция за милиони в НКЖИ, почва разследване
...В ЕК били потресени от документите за авариен ремонт на 355 м. железен път между Самоводене и Велико Търново, който струвал на държавата 16 127 534 лв. без ДДС. Това прави над 45 млн. лв за 1 км железен път. Средната цена в Европа за подолен ремонт е около 1,2 - 2,3 млн евро, в зависимост от терена и сложностите. Между Черниче - Пейо Яворов пък е записан ремонт на 175 м. железен път, който струвал на данъкоплатците над 7 млн лв. Това прави над 40 млн за километър! Рекорден е ремонтът на 150 м край Плачковци, който ни е "струал" около 7 млн лв, което прави 46 млн лв на километър - абксолютен световен рекорд!
http://www.frognews.bg/news_73768/Dv...a_razsledvane/
И защо вместо да призовават за актуализация на бюджета и теглене на нови заеми, президент и политици не направят необходимото за спирането на тази чудовищна корупция?!
...В ЕК били потресени от документите за авариен ремонт на 355 м. железен път между Самоводене и Велико Търново, който струвал на държавата 16 127 534 лв. без ДДС. Това прави над 45 млн. лв за 1 км железен път. Средната цена в Европа за подолен ремонт е около 1,2 - 2,3 млн евро, в зависимост от терена и сложностите. Между Черниче - Пейо Яворов пък е записан ремонт на 175 м. железен път, който струвал на данъкоплатците над 7 млн лв. Това прави над 40 млн за километър! Рекорден е ремонтът на 150 м край Плачковци, който ни е "струал" около 7 млн лв, което прави 46 млн лв на километър - абксолютен световен рекорд!
http://www.frognews.bg/news_73768/Dv...a_razsledvane/
И защо вместо да призовават за актуализация на бюджета и теглене на нови заеми, президент и политици не направят необходимото за спирането на тази чудовищна корупция?!

Коментар