IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нона Караджова нахрани медиите с 5 милиона лева

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • А къде назначиха мъжа и и защо фирмата се е затрупала с проекти по ЕФ.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Спекулант Разгледай мнение
      ПР и реклама се плащат, какво лошо?!
      Май проблема е само че не е дала нищо на вас?
      Ако плащаше с твойте пари, Няма никакъв проблем, но когато е с нашите (на данъкоплатците), не са ли множко ?

      Коментар


      • ПР и реклама се плащат, какво лошо?!
        Май проблема е само че не е дала нищо на вас?
        Добрият, стар Батя

        Коментар


        • Нона Караджова нахрани медиите с 5 милиона лева

          Милиони левове е изразходвала за различни кампании в електронните медии министърът на околната среда и водите Нона Караджова. За периода от встъпването си длъжност през август 2009 г. до септември 2012 г. за информационна кампании и пиар са раздадени 4 982 014 лв., установи разследване на „Преса дейли“.

          През 2009 г. само две медии са получили пари от Министерство на околната среда и водите. За публикуване на статии във вестник „Дневник“ са отпуснати 60 000 лева на „Икономедия“ АД, а други 18 000 лв. са дадени на агенция „Фокус“ за електронен клипинг.

          През следващата 2010 г. сумата за медиите минава половин милион лева, като рязко се сменят предпочитанията на министерството към използваните за информационни услуги медии - най-вече към радиостанциите и тв канали: 156 000 лв. са отпуснати на „Дарик радио“ за 20-минутна рубрика в рамките на 7 месеца. За излъчването на рекламни клипове на BTV Media Group са дадени 120 640 лв., а на Нова тв – 80 029 лв. За пиар услуги Нона Караджова плаща 52 520 лв. на собственичката на „Великан 3" ЕООД Веселина Паскова – Мънъри. За създаване на специализирани рубрики програма „Хоризонт“ на националното радио получава 155 326 лв. „Фокус нунти“ на Красимир Узунов и адвокат Трифон Балевски сключва договор за 16 546 лв. за изготвяне на медиен клипинг от агенция „Фокус“. В същото време за печатни медии отиват само скромни суми: за отпечатване на материали по Оперативна програма „Околна среда“ (ОПОС) са дадени 15 372 лв. на „Ембиънт Медиа Пул“ ООД. Едва 2 160 лв. получава държавната БТА за създаване на електронен архив със статии по екологична тематика. Общо за 2010 г., според официалните документи с които „Преса дейли“ разполага, Нона Караджова харчи за медийни изяви 518 932 лв.

          Целия текст виж тук
        Working...
        X