IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Евтини полети

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • http://www.skyscanner.net/

    Коментар


    • silno me interesuvam ewtini samoletni poleti,dvposo4ni ot Sofia do Bologna Italy,gledah dosta oferti na uj niski firmi ,no vsi4ko be6e nad 250 lv,dali nqkoi moje da mi dade informacia
      Blagodarq mn!

      Коментар


      • Някой летял ли е със SkyEurope? Ще ходя до Виена през април и ако си взема сега билет, цената е 81Е в двете посоки?

        Коментар


        • САЩ и ЕС отвориха взаимно небето си
          "ДНЕВНИК"21/11 - 18:25 ч.




          САЩ и Европейският съюз изненадващо се споразумяха за либерализирането на международния въздушен транспорт, съобщи в понеделник вестник "Уолстрийт джърнъл". Медията уточни, че споразумението, едно от централните в инициативата "Открито небе", трябва да бъде ратифицирано от 25-те страни в ЕС и от американското правителство, преди да влезе в сила.

          Искаме да отворим вратите за интензивна конкуренция, заяви пред журналисти Джон Байърли, заместник-помощник на държавния секретар на САЩ. Това е исторически шанс за подобряване на качеството на гражданската авиация между САЩ и ЕС.

          Двата континента никога не са били толкова близо един до друг, подчерта и американският търговски министър Норман Минета във Вашингтон. Споразумението е първата стъпка по пътя към отварянето на пазара, каза от своя страна главният преговарящ на ЕС Даниел Калея. Представителите и на двете страни подчертаха, че очакват либерализацията да бъде въведена със зимното разписание.

          По силата на договорката всяка европейска авиокомпания ще може да лети от всяко летище на ЕС до всеки град в САЩ и обратно.

          Досега европейските авиопревозвачи можеха да летят до САЩ само от своята родина, например "Луфтханза" (Lufthansa) - само от Германия. Освен това в бъдеще вече няма да има ограничения за броя на трансатлантическите полети, за типа на самолетите или за маршрутите на полетите.

          Споразумението предвижда и по-интензивно съструдничество в сферата на авиационната сигурност.

          Експерти очакват по-силна конкурентна битка в бранша, от което ще спечелят най-вече пътниците.

          Малко вероятно е обаче да се стигне до по-ниски цени на билетите. В момента надпреварата между авиокомпаниите в трансатлантическия сегмент вече е изключително напрегната, посочва германският в. "Зюддойче цайтунг".

          Европейският преговорен екип наблегна, че трябва да се премахнат и горните граници за участието на чуждестранни инвеститори в американските авиокомпании. В момента американското законодателство позволява само до 25% от акциите на даден авиопревозвач да бъдат в чужди ръце.

          В тежките преговори в последните месеци Брюксел настояваше за още по-широк обхват на споразумението, но Вашингтон не бе готов на повече отстъпки. Срещу обещанията на американския президент за вдигане на лимита за чужди акционери се образува силна опозиция, в това число и в Конгреса, и в самите авиокомпании. Опасенията бяха, че с допускането на чуждестранни предприемачи се застрашават американските работни места.

          Със споразумението САЩ получават освен всичко друго и по-широк достъп до лондонското летище "Хийтроу", най-важният разпределителен център на авиацията в Европа, обяснява още "Уолстрийт джърнъл".

          Досега на аерогарата можеха да кацат само "Юнайтед ерлайнс" (United Airlines) и "Американ ерлайнс" (American Airlines).

          Т.нар. Открито небе е серия от споразумения, които трябва да заместят договореностите в бранша сред Втората световна война. След близо двегодишни преговори ЕС и САЩ прекъснаха разговорите по новото споразумение през юни 2004 г., но после отново ги възобновиха.
          http://imoti.start.bg
          http://pravo.start.bg
          [url]http://zakoni.start.bg[/url

          Коментар


          • Доколкото знам нискотарифните компании успяват да смъкнат от цената най-вече като кацат на по-отдалечени(второстепенни летища), където таксите за обслужване на самолетите са по-ниски. Друг начин за намаляване на разходите е като се продават само електронни билети и по-този начин не се плащат комисионни на пътните агенции.
            В самолетите не се дава храна, но може да се купи и т.н.

            Като цяло моделът работи за по-каси дестинации (до 3000 км). За по-дългите пътниците предпочитат да имат някакъв конфорт и да знаят относително точно кога ще пристигнат.

            Най-голямото неудобство според мен е, че часът (а и датата) на пристигане не е гарантиран и закъсненията са огромни. Аз съм летял два пъти с такава компания. Първият път самолета излетя с 3 часа закъснение, а вторият направо го отложиха за следващия ден. Но пък, ако човек няма бърза работа ...

            Коментар


            • Не се надявай да им продаваш перки, имат си
              Коментарът е с аналитичен характер и не представлява препоръка по смисъла на ЗПЗФИ.

              Коментар


              • Нямам идея какво значи "нискотарифни", доколко стигат разликите в тарифите, на какво се дължат /не е чак толкова на цената на горивото/, на по-икономични самолети ли или по-ниски заплати на пилотите?
                А да не е на по-ниски разходи покрай обслужването? Щото такова вече ми мирише на проблеми с кацането и излитането или и с двете. Или просто директивно приемат по-ниска норма на печалба? Или от всичко по малко, да не кажа по много?
                И още: а защо тогава, ако е толкова добро, "България Ер" не е и тя "нискотарифна" ?
                Я само к'ви пътникопотоци ще обслужва!?!
                И къде зяпат математиците - оптимизатори? Ами за родния превозвач нали по-важно е присъствието по света?
                На сигурността - явно, майната Й.

                P.S.
                Къде греша?

                Коментар


                • Никола, пробвай направо на www.wizzair.com.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid
                    Това-чудесно.
                    По колко падания на седмица се предвиждат?
                    Нискотарифните авиокомпании летят с нови и по модерни самолети от традиционните!

                    Коментар


                    • Хиляди благодарности!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Nikola
                        Това е пефектно, но от каде мога да си купя билет?
                        Виж lowcost.start.bg

                        Коментар


                        • Това е пефектно, но от каде мога да си купя билет?

                          Коментар


                          • Това-чудесно.
                            По колко падания на седмица се предвиждат?

                            Майтап бе, Уили ! ;-)

                            Коментар


                            • Евтини полети

                              ЧЕСТИТО!

                              Мисля, че вече няма нужда да плащаме по 250-300 евро за билет до Европа.

                              Евтини авиокомпании напират към София

                              Превозвачите до последно сменят часовете за кацане и излитане

                              Белчо Цанев

                              Три авиокомпании, които предлагат евтини полети, ще летят до София от есента. "Уиз еър" (Wizz air), "Скай Юръп" (SkyEurope) и "Мей еър" (May air) са заявили слотове (дни и часове за кацане) за редовни полети до летище София, съобщиха от аеропорта. Първа до България поиска да лети унгарската "Уиз еър". Тя обяви цени от 9,99 евро за еднопосочен билет без летищни такси и започна продажба преди три месеца. Първият полет е планиран за 18 септември, но все още не са ясни точните часове за кацане и излитане, съобщиха от летище София. "Уиз еър" поиска часове за кацане между 23,30 и 1,40, а за излитане - 5,30 и 6,00. Те обаче съвпадат с времето, в което аерогарата се затваря за полети заради изграждането на новия пътнически терминал и на полосата за излитане и кацане. Преговорите продължиха и вчера.
                              Евтини полети Братислава - София заяви от 1 ноември и словашко-английската "Скай Юръп". Във вторник и четвъртък самолетите й ще кацат в София в 12,20 и ще излитат в 12,50. Часовете за петък и неделя са 17,00 и 17,30.
                              За края на септември полети заяви и италианската "Мей еър", базирана в Болоня.
                              До София започват да летят и две авиокомпании от ЕС. От 1 септември от Брюксел ще лети "Брасъл еърлайнс". Полетите са във вторник, четвъртък и събота. Самолетите й ще кацат в София в 13,55 и ще излитат в 14,35 часа. От 31 октомври полети до София започва и гръцката "Ейджиън еър". Самолетите й ще кацат в София всеки ден в 10,30 и ще излитат обратно в 11,00 часа.
                            Working...
                            X