Не само, че нищо не е свършило, терорът тепърва започва! Трябва спешно да напуснем СЗО!
Международните здравни правила са изменени! ПРЕГОВОРИТЕ ЗА "ПАНДЕМИЧНОТО" СА УДЪЛЖЕНИ – „ДО 1 ГОДИНА“:
https://apps.who.int/.../pdf_files/W...ACONF15-en.pdf
Човешките права и свободи претърпяха поражение пред мощта на глобалния елит и фармацевтичния капитал. Какво по-добро място да се скриеш зад филантропски идеи или организация, загрижена за здравето на човечеството, ако си разработчик на фармацевтичноекспериментаторство (престъпно обезчовечаване)?
Какво решиха вместо нас за нашето здраве и бъдеще?
Държавите членки на СЗО се споразумяха за пакет от критични изменения на Международните здравни правила (2005) (IHR) и поехаконкретни ангажименти за приключване на преговорите по глобално споразумение за пандемия най-късно до 1 (една) година.
В моето училище ни учеха на „четене с разбиране“ и ако сте от този модел образовани хора, не е трудно да изкарате скрития смисъл задприетите текстове относно:
глобално изграждане на индустриален комплекс за спешни случаи на ФАРМАЦЕВТИЧНИ БОЛНИЦИ, който се стреми да предизвикаНЕСТИХВАЩИ „пандемични извънредни ситуации“, които ще ВЛОШАТ още повече ЗДРАВЕТО НИ със „съответни пандемични продукти“ –лекарства, „ваксини“, диагностика, медицински устройства, продукти за контрол на вектори, лични предпазни средства, продукти за обеззаразяване, помощни продукти, антидоти, клетъчни и генно базирани терапии и други здравни технологии.
Решено е създаването на:
1. „Национален орган по МЗП“ на национално ниво, за да координира прилагането на тези правила в рамките на юрисдикцията на държавата-страна (Член 4).
2. Генералният директор на СЗО определя дали дадено събитие представлява извънредна ситуация за общественото здраве от международнозначение, извънредна ситуация и пандемия (чл.12).
3. Санитарни правила за превозвачите, директно според предписаното от СЗО - прилагане на борда, както и по време на качване и слизане.Националните здравни власти могат само да допълват - към по-строги правила (чл.24 и чл.27).
4. Още по-строги правила за пътниците. Държава-член може... да принуди пътуващия да се подложи на...:
- най-малко инвазивен медицински преглед, който би постигнал целта на общественото здраве;
- ваксинация или друга профилактика
- допълнителни установени здравни мерки, които предотвратяват или контролират разпространението на обявената пандемична заплаха
- изолация, карантина или поставяне на пътуващия под наблюдение на общественото здраве.
- заплащане на здравни такси, направени в държавата член дори след напускането й (чл.31).
5. Изисквания към представяните здравни документи – според приложенията одобрени от СЗО. Автентичността и верността им се подлагат напроверки. Името на личния лекар или лекаря издал сертификата е на документа. КРАЙ С ФАЛШИВИТЕ СЕРТИФИКАТИ!!! ОСВЕН ТОВА ВСИЧКИЛИЧНИ И ЗДРАВНИ ДАННИ СА ДОСТЪПНИ ЗА ПРОВЕРЯВАЩИТЕ. (чл.36-чл.39 и чл.45 и Приложение 6)
6. Увеличава се финансирането, но не за здравеопазването, а за спазване на здравните правила и изграждане на системите за контрол заспазването им (чл.44). ЧЕСТИТО!
7. Създава се Координационен финансов механизъм – проучва, идентифицира, набира, контролира финансовите механизми за прилагане наздравните правила.
8. За тези, на които им стиска да прочетат повече – нека отделят внимание на текстове: чл.1, чл.2, чл.12, чл.13, чл.24, чл.27, чл.31, чл.35, чл.44,чл.54, Приложения 1, 4, 6, както и връзките, на които можете да се убедите в изнесеното тук:
https://apps.who.int/.../pdf_fi les/WHA77/A77_ACONF14-en.pdf
https://apps.who.int/.../pdf_fi les/WHA77/A77_ACONF8-en.pdf
https://apps.who.int/.../pdf_fi les/WHA77/A77_ACONF14-en.pdf
ПРАВИТЕЛСТВАТА ИМАТ МЕЖДУ 10 И 18 МЕСЕЦА ЗА ВЪЗРАЖЕНИЯ ИЛИ ОТХВЪРЛЯНЕ НА ИЗМЕНЕНИЯТА В МЗП.
В предишни публикации съм обяснила как става това.
ПРАВИТЕЛСТВАТА ИМАТ „ДО 12 МЕСЕЦА“ ДА НАПРАВЯТ ТАКА, ЧЕ ДА ПРЕКРАТЯТ ПРОЦЕСА ПО ПРЕГОВОРИТЕ ЗА „ПАНДЕМИЧНИЯ АКТ“
НИЕ НЯМАМЕ ВРЕМЕ – „ДНЕС“ НИЕ ГИ ПОСОЧВАМЕ, „УТРЕ“ - ТЕ НАС.
АКО НЕ ПОСОЧИМ НИКОГО – ИМА КОЙ ДА ГО НАПРАВИ ВМЕСТО НАС И ТОВА НЕ Е В НАША ПОЛЗА.
СКРИТОТО УПРАВЛЕНИЕ СЕ Е ПОГРИЖИЛО, ГЛЕДА НИ КАТО "ЕВТИНО МЕНЮ" И СЕ КЕФИ НА ПОЛИТИЧЕСКАТА НИ АПАТИЯ.
НАЛИВА ПАРИ В „ТЪЛПОИДИТЕ“, ЗА ДА НИ УВЕРЯВАТ В УСПЕХА НА НАШЕТО БЕЗДЕЙСТВИЕ.
ТРИ ГОДИНИ НИКОЙ В „НАРОДНОТО“ СЪБРАНИЕ НЕ ОСПОРИ И НЕ СЕ ПРОТИВОПОСТАВИ НА ПРЕГОВОРИТЕ ЗА ПАНДЕМИЧЕН ИНСТРУМЕНТ.
ТРИ ГОДИНИ НИКОЙ НЕ ПОДКРЕПИ ПОДПИСКАТА НИ ЗА НАПУСКАНЕ НА СЗО.
5 ПАРЛАМЕНТА –„СПЯЩИ КРАСАВИЦИ“ СЕ РАЗПАДНАХА И ЯВНО ИМ ТРЯБВА ЗАМЕСТИТЕЛ – СЪВСЕМ НОВИ ИГРАЧИ.
адв. Нина Ламбова
Международните здравни правила са изменени! ПРЕГОВОРИТЕ ЗА "ПАНДЕМИЧНОТО" СА УДЪЛЖЕНИ – „ДО 1 ГОДИНА“:
https://apps.who.int/.../pdf_files/W...ACONF15-en.pdf
Човешките права и свободи претърпяха поражение пред мощта на глобалния елит и фармацевтичния капитал. Какво по-добро място да се скриеш зад филантропски идеи или организация, загрижена за здравето на човечеството, ако си разработчик на фармацевтичноекспериментаторство (престъпно обезчовечаване)?
Какво решиха вместо нас за нашето здраве и бъдеще?
Държавите членки на СЗО се споразумяха за пакет от критични изменения на Международните здравни правила (2005) (IHR) и поехаконкретни ангажименти за приключване на преговорите по глобално споразумение за пандемия най-късно до 1 (една) година.
В моето училище ни учеха на „четене с разбиране“ и ако сте от този модел образовани хора, не е трудно да изкарате скрития смисъл задприетите текстове относно:
глобално изграждане на индустриален комплекс за спешни случаи на ФАРМАЦЕВТИЧНИ БОЛНИЦИ, който се стреми да предизвикаНЕСТИХВАЩИ „пандемични извънредни ситуации“, които ще ВЛОШАТ още повече ЗДРАВЕТО НИ със „съответни пандемични продукти“ –лекарства, „ваксини“, диагностика, медицински устройства, продукти за контрол на вектори, лични предпазни средства, продукти за обеззаразяване, помощни продукти, антидоти, клетъчни и генно базирани терапии и други здравни технологии.
Решено е създаването на:
1. „Национален орган по МЗП“ на национално ниво, за да координира прилагането на тези правила в рамките на юрисдикцията на държавата-страна (Член 4).
2. Генералният директор на СЗО определя дали дадено събитие представлява извънредна ситуация за общественото здраве от международнозначение, извънредна ситуация и пандемия (чл.12).
3. Санитарни правила за превозвачите, директно според предписаното от СЗО - прилагане на борда, както и по време на качване и слизане.Националните здравни власти могат само да допълват - към по-строги правила (чл.24 и чл.27).
4. Още по-строги правила за пътниците. Държава-член може... да принуди пътуващия да се подложи на...:
- най-малко инвазивен медицински преглед, който би постигнал целта на общественото здраве;
- ваксинация или друга профилактика
- допълнителни установени здравни мерки, които предотвратяват или контролират разпространението на обявената пандемична заплаха
- изолация, карантина или поставяне на пътуващия под наблюдение на общественото здраве.
- заплащане на здравни такси, направени в държавата член дори след напускането й (чл.31).
5. Изисквания към представяните здравни документи – според приложенията одобрени от СЗО. Автентичността и верността им се подлагат напроверки. Името на личния лекар или лекаря издал сертификата е на документа. КРАЙ С ФАЛШИВИТЕ СЕРТИФИКАТИ!!! ОСВЕН ТОВА ВСИЧКИЛИЧНИ И ЗДРАВНИ ДАННИ СА ДОСТЪПНИ ЗА ПРОВЕРЯВАЩИТЕ. (чл.36-чл.39 и чл.45 и Приложение 6)
6. Увеличава се финансирането, но не за здравеопазването, а за спазване на здравните правила и изграждане на системите за контрол заспазването им (чл.44). ЧЕСТИТО!
7. Създава се Координационен финансов механизъм – проучва, идентифицира, набира, контролира финансовите механизми за прилагане наздравните правила.
8. За тези, на които им стиска да прочетат повече – нека отделят внимание на текстове: чл.1, чл.2, чл.12, чл.13, чл.24, чл.27, чл.31, чл.35, чл.44,чл.54, Приложения 1, 4, 6, както и връзките, на които можете да се убедите в изнесеното тук:
https://apps.who.int/.../pdf_fi les/WHA77/A77_ACONF14-en.pdf
https://apps.who.int/.../pdf_fi les/WHA77/A77_ACONF8-en.pdf
https://apps.who.int/.../pdf_fi les/WHA77/A77_ACONF14-en.pdf
ПРАВИТЕЛСТВАТА ИМАТ МЕЖДУ 10 И 18 МЕСЕЦА ЗА ВЪЗРАЖЕНИЯ ИЛИ ОТХВЪРЛЯНЕ НА ИЗМЕНЕНИЯТА В МЗП.
В предишни публикации съм обяснила как става това.
ПРАВИТЕЛСТВАТА ИМАТ „ДО 12 МЕСЕЦА“ ДА НАПРАВЯТ ТАКА, ЧЕ ДА ПРЕКРАТЯТ ПРОЦЕСА ПО ПРЕГОВОРИТЕ ЗА „ПАНДЕМИЧНИЯ АКТ“
НИЕ НЯМАМЕ ВРЕМЕ – „ДНЕС“ НИЕ ГИ ПОСОЧВАМЕ, „УТРЕ“ - ТЕ НАС.
АКО НЕ ПОСОЧИМ НИКОГО – ИМА КОЙ ДА ГО НАПРАВИ ВМЕСТО НАС И ТОВА НЕ Е В НАША ПОЛЗА.
СКРИТОТО УПРАВЛЕНИЕ СЕ Е ПОГРИЖИЛО, ГЛЕДА НИ КАТО "ЕВТИНО МЕНЮ" И СЕ КЕФИ НА ПОЛИТИЧЕСКАТА НИ АПАТИЯ.
НАЛИВА ПАРИ В „ТЪЛПОИДИТЕ“, ЗА ДА НИ УВЕРЯВАТ В УСПЕХА НА НАШЕТО БЕЗДЕЙСТВИЕ.
ТРИ ГОДИНИ НИКОЙ В „НАРОДНОТО“ СЪБРАНИЕ НЕ ОСПОРИ И НЕ СЕ ПРОТИВОПОСТАВИ НА ПРЕГОВОРИТЕ ЗА ПАНДЕМИЧЕН ИНСТРУМЕНТ.
ТРИ ГОДИНИ НИКОЙ НЕ ПОДКРЕПИ ПОДПИСКАТА НИ ЗА НАПУСКАНЕ НА СЗО.
5 ПАРЛАМЕНТА –„СПЯЩИ КРАСАВИЦИ“ СЕ РАЗПАДНАХА И ЯВНО ИМ ТРЯБВА ЗАМЕСТИТЕЛ – СЪВСЕМ НОВИ ИГРАЧИ.
адв. Нина Ламбова
Коментар