IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да си говорим за жени. Какво искат жените ?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от pa4anga Разгледай мнение

    В тази програмна среда сме , усещането е на база кода чрез който сме създадени и който е част от програмния ред на средата . Флуктуациите са показно ,примерно ....
    Ако беше гинеколог, щеше да говориш за флуктуации на матката и това би бил задоволителен отговор. Въпросът е - какъв е този код, на каква машина е писан, ние изкуствен интелект ли сме? Много хора са повлияни от филма "Матрицата". Но това е само един прочит, който в разсъжденията просто отива отвъд нашата реалност. В същото време тази наша реалност е доста примитивна предвид примитивните пет сетива, с които я възприемаме. Така че там, отвъд, е възможно нещата да са доста по-сложни от обяснението на един програмист. Ние сега сме в четвъртата индустриална революция и ще пълним обясненията за отвъдното с примитивните ни представи, произтичащи от нея като знание. Някога гравитацията е била обяснявана с ябълката на Нютон. После Айнщайн извади ОТО и я изгриза със все семките.
    Last edited by pinoccio; 14.05.2023, 17:11.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от pinoccio Разгледай мнение

      Мислиш ли, че има някакво движение? Ако погледнеш застиналото минало и застиналото бъдеще като неподвижни перспективи от една страна, като погледнеш сегашното като мигновено преминаване на едното в другото от друга страна - как точно го виждаш това движение? Изглежда, че май нищо не мърда и сме в мъртвата хватка на някаква статична картина, окачена в хола на Твореца. Как получаваме това усещане за движение?
      В тази програмна среда сме , усещането е на база кода чрез който сме създадени и който е част от програмния ред на средата . Флуктуациите са показно ,примерно ....

      Коментар


      • Първоначално изпратено от pa4anga Разгледай мнение

        Не съм съгласен , да познаваш механизмите не е достатъчно . Човек е движен от несъзнаваното , а там свободата е не хлъзгава а парадоксална . И под свобода нямам в предвид осъзнаването а изход .
        Мислиш ли, че има някакво движение? Ако погледнеш застиналото минало и застиналото бъдеще като неподвижни перспективи от една страна, като погледнеш сегашното като мигновено преминаване на едното в другото от друга страна - как точно го виждаш това движение? Изглежда, че май нищо не мърда и сме в мъртвата хватка на някаква статична картина, окачена в хола на Твореца. Как получаваме това усещане за движение?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Arana Разгледай мнение

          Първо следва да ги познаваш, а да го овладееш вече е фаза две. Респект ако дотам си стигнал. Аз засега ги опознавам.
          Да съм стигнал, колко да съм стигнал .Да кажем ,че вс проблем е възможност ....

          Коментар


          • Първоначално изпратено от pa4anga Разгледай мнение

            Не съм съгласен , да познаваш механизмите не е достатъчно . Човек е движен от несъзнаваното , а там свободата е не хлъзгава а парадоксална . И под свобода нямам в предвид осъзнаването а изход .
            Първо следва да ги познаваш, а да ги овладееш и ползваш вече е фаза две. Респект ако дотам си стигнал. Аз засега ги опознавам.
            Last edited by Arana; 14.05.2023, 15:57.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Arana Разгледай мнение

              Познавайки механизмите си на практика свободен. Дали ще са кабалистите, учениците на Кастанеда или последователите на Хермес всичко опира до познаване на механизмите. Естествено трябва и индивидът да еволюира, но не е лесно. Даже в тази темичка проблемите с еволюирането са очевадни.

              София ще видим как ще се очертае тази година, защото духовете май ме слагат за зъбчато колело на някои събития. Живот и здраве …

              Приятна сиеста засега
              Не съм съгласен , да познаваш механизмите не е достатъчно . Човек е движен от несъзнаваното , а там свободата е не хлъзгава а парадоксална . И под свобода нямам в предвид осъзнаването а изход .
              Last edited by pa4anga; 14.05.2023, 15:39.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от pa4anga Разгледай мнение

                Т.е. развиваш анимусът си . Лошо няма но не забравяй ,че егото е илюзия .Развивай анимусът си за да развиваш женското си ниво на съзнание . Стигни до София ! АрхитекЪТ те е определил за жена и пътят е този . Аз съм на етап в търсене на грешки на матрицата , там може би е ключът за свободата .
                Познавайки механизмите си на практика свободен. Дали ще са кабалистите, учениците на Кастанеда или последователите на Хермес всичко опира до познаване на механизмите. Естествено трябва и индивидът да еволюира, но не е лесно. Даже в тази темичка проблемите с еволюирането са очевадни.

                София ще видим как ще се очертае тази година, защото духовете май ме слагат за зъбчато колело на някои събития. Живот и здраве …

                Приятна сиеста засега
                Last edited by Arana; 14.05.2023, 15:35.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Arana Разгледай мнение

                  В рамките на майпата, аз съм си заседнала в его фазата и не ми е зор да се възвишавам особено. Който иска да се бъхти
                  Т.е. развиваш анимусът си . Лошо няма но не забравяй ,че егото е илюзия .Развивай анимусът си за да развиваш женското си ниво на съзнание . Стигни до София ! АрхитекЪТ те е определил за жена и пътят е този . Аз съм на етап в търсене на грешки на матрицата , там може би е ключът за свободата .

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от pa4anga Разгледай мнение

                    Мъжът търси архетипът на майката , там където се е чувствал в безопасност и в едно цяло със вселената, господа , майка си ! Това е и парадоксът ,че у живия живот това е метафизика и за постигането му не е нужна жена а повдигане ,възвишаване и осмисляне и разбиране на природата и естеството на нещата . Нагонът , егото и прочие са програми на архитекта , програми за робство ! Изключително трудна задача !
                    В рамките на майпата, аз съм си заседнала в его фазата и не ми е зор да се възвишавам особено. Който иска да се бъхти

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Arana Разгледай мнение

                      Затова казах изкуство. Иначе материален господар на материалната вселена си е мъжката енергия. Разбирай строителство, миньорство, корабоплаване и всякакво покоряване на материалния свят, енергията за всичко това предполагам знаеш кой я подава.
                      Мъжът търси архетипът на майката , там където се е чувствал в безопасност и в едно цяло със вселената, господа , майка си ! Това е и парадоксът ,че у живия живот това е метафизика и за постигането му не е нужна жена а повдигане ,възвишаване и осмисляне и разбиране на природата и естеството на нещата . Нагонът , егото и прочие са програми на архитекта , програми за робство ! Изключително трудна задача !

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от pa4anga Разгледай мнение

                        Нека уточним , мое мнение е,че творчеството не е изначално женска територия .Мъжът твори-създава без емоцията да е градивен елемент , с разум , дънов има много верни постулати . Виж емоционалното творене е друга материя , там на мъжа му трябва анима и балансът е крехък , щото кодът си е код . И според мен процесът е обратен , емоция ,чувства , творене т.е. анимата ги превзема .
                        Затова казах изкуство. Иначе материален господар на материалната вселена си е мъжката енергия. Разбирай строителство, миньорство, корабоплаване и всякакво покоряване на материалния свят, енергията за всичко това предполагам знаеш кой я подава.

                        В този контекст архитектурата ми е много гранична.
                        Last edited by Arana; 14.05.2023, 15:16.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Arana Разгледай мнение

                          Не сещам къде беше - принципно всеки творчески процес може да доведе до този страничен ефект поради самия характер на процеса. Сетих се - Сандт Гуру. Творчеството е женска, мощна женска енергия. Всяко изкуство принцино.

                          Мелинда Донер го казва по различен начин в книгата си.
                          Нека уточним , мое мнение е,че творчеството не е изначално женска територия .Мъжът твори-създава без емоцията да е градивен елемент , с разум , дънов има много верни постулати . Виж емоционалното творене е друга материя , там на мъжа му трябва анима и балансът е крехък , щото кодът си е код . И според мен процесът е обратен , емоция ,чувства , творене т.е. анимата ги превзема .

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от pa4anga Разгледай мнение

                            Кокретното е повдигането . Един по повдигащ се дух няма да те манипулира ,защото ще знае,че това вкарва и него енергиино във спиралата надолу, а постигането на целта ,чрез този похват носи обвързване със жертвата/ите и пристрастява .
                            Добре заковано. Ще си отворим езотерична тема в раздела за забавления. Гаранция поне две жени оттук ще пишат в нея

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Arana Разгледай мнение

                              Тогава е комбинация. Основата може да е всеки елемент по тази логика, освен ако нямаш предвид нещо конкретно и очевидно, което пропускам.
                              Кокретното е повдигането . Един по повдигащ се дух няма да те манипулира ,защото ще знае,че това вкарва и него енергиино във спиралата надолу, а постигането на целта ,чрез този похват носи обвързване със жертвата/ите и пристрастява .

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от pa4anga Разгледай мнение

                                Както и Да Винчи ,както и много други . Обяснението би могло да бъде ,че анимата ги е превзела и от там творчеството .
                                Не сещам къде беше - принципно всеки творчески процес може да доведе до този страничен ефект поради самия характер на процеса. Сетих се - Сандт Гуру. Творчеството е женска, мощна женска енергия. Всяко изкуство принцино.

                                Мелинда Донер го казва по различен начин в книгата си.

                                Коментар

                                Working...
                                X