Първоначално изпратено от Grosss
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коронавирусът прерастна в пандемия (2)
Collapse
X
-
Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
Туй на американския език не го разбирам. Ако искаш да го коментирам, го кажи на български.
А в "Бялата пръст" дали има Ковид, не зная. Изследванията не са го доказали. И да има, моят квартал е точно на другия край на града. В Шумен има 4 доказани с вируса от преди месец и нещо. От тогава са кръгла нула. И един умрял. От рак на белия дроб умря човекът, като междувременно беше преодолял вируса. И естествено го типосаха на Ковида.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
Гигов,
While jets, which comprise the majority of commercial aircraft, don’t use leaded fuel, smaller, piston-engine planes use enough leaded aviation fuel (nicknamed “avgas”) to account for half of the lead pollution in American skies, making it a real air quality issue.
Остави оловото, другото коментирай, какво се хващаш за една дума или за една запетайка.
Не каза дали в Бялата Пръст дали има епидемия или всичко е една лъжа.
А в "Бялата пръст" дали има Ковид, не зная. Изследванията не са го доказали. И да има, моят квартал е точно на другия край на града. В Шумен има 4 доказани с вируса от преди месец и нещо. От тогава са кръгла нула. И един умрял. От рак на белия дроб умря човекът, като междувременно беше преодолял вируса. И естествено го типосаха на Ковида.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от marketleverage Разгледай мнениеПравителството на германския канцлер Ангела Меркел съобщи критерия за регионална намеса, ако случаите на заразени с коронавирус повторно започнат да се увеличават, пише "Гардиън". Ако броят на новите случаи расте в продължение на седемдневен период до повече от 35 случая на 100 000 души, местните власти в съответния район ще трябва да върнат ограничителните мерки, наложени на 20 април. Накратко това означава затваряне на почти всички магазини в района, а също така затваряне на училищата, фризьорските салони, музеите и зоологическите градини. Ще останат отворени само магазините, които продават неща от първа необходимост като храна.
Прочети повече в Blitz.bg: https://blitz.bg/svyat/germaniya-obyavi-kriteriya-za-vrshchane-na-ogranichitelnite-merki_news743831.html
Област Видин 91 235 души ....
остави хората де се отпуснат малко,
изчакай летото да се разцъкат наляво-надясно хубаво
и наесен пак на дивана със карантини.
Естествено ще е така, няма нужда баба Меркел да ми казва,
като се намерят 1-2 заразени в офиса, фабриката и училището,
какво друго можем да правим
В САЩ разрешават по три бройки говеждо месо,
щото фабриките са изпоразени
и фермерите хвърлили говедата на екарисажа.Last edited by hazard; 05.05.2020, 23:38.
Коментар
-
Правителството на германския канцлер Ангела Меркел съобщи критерия за регионална намеса, ако случаите на заразени с коронавирус повторно започнат да се увеличават, пише "Гардиън". Ако броят на новите случаи расте в продължение на седемдневен период до повече от 35 случая на 100 000 души, местните власти в съответния район ще трябва да върнат ограничителните мерки, наложени на 20 април. Накратко това означава затваряне на почти всички магазини в района, а също така затваряне на училищата, фризьорските салони, музеите и зоологическите градини. Ще останат отворени само магазините, които продават неща от първа необходимост като храна.
Прочети повече в Blitz.bg: https://blitz.bg/svyat/germaniya-obyavi-kriteriya-za-vrshchane-na-ogranichitelnite-merki_news743831.html
Област Видин 91 235 души ....
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
Откъде ти хрумна, че в самолетното гориво има олово?
Олово имаше едно време в автомобилния бензин. Добаваше се съединението тетраетилолово, което намаляваше детонационните свойства на бензина. После го премахнаха и него.
В самолетите с реактивни и турбореактивни двигатели се използва керосин. А пък в самолетния керосин няма олово. Няма причина да има. Той сам по себе си има антидетонационни свойства.
Вярно че все още има самотети с бутални двигатели, ама това са малки самолети, за 5-10 човека. Или спортни. Там се използва авиационен бензин, но и там са премахнати оловните съединения.
While jets, which comprise the majority of commercial aircraft, don’t use leaded fuel, smaller, piston-engine planes use enough leaded aviation fuel (nicknamed “avgas”) to account for half of the lead pollution in American skies, making it a real air quality issue.
Остави оловото, другото коментирай, какво се хващаш за една дума или за една запетайка.
Не каза дали в Бялата Пръст дали има епидемия или всичко е една лъжа.
Коментар
-
Хайде още две жертви на Ковида....... тропосани:
Жертвите на COVID-19 в България вече са 80
В областната болница във Велико Търново е починал мъж на 80 г. Пациентът е страдал от диабет, бил е с перитонит и перфорирана язва. В МБАЛ Севлиево пък е починал 61-годишен мъж с диабет и артериална хипертония.
Нашата докторка от Сливен, бог да я прости жената, ама тя си имала астма. Не знам какво е това да оставиш лекар с астма да работи в инфекциозно отделение. Този началник, който е допуснал това е за затвора!
А от нейна страна не знам какво е? Саможертва или самоубийство?
Пък другата в София е тествана 4 пъти, три отрицателни теста докато е била на работа и един тест, когато са я взели в спешна помощ. И той отрицателен. Ама е жертва на Ковида. Нищо че няма пукнато доказателство, че е била заразена.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
Фреш, не разбра ли, пътуванията, почивките няма да бъдат вече за всеки, света се сменя, никой не чете вестници, чете Фейса.
Не може ром без един работен ден, на помощи и без 100 лв в джоба, да хваща нискобюджетен еднократен полет до Германия за 70 лв.
Навремето кои са имали коне, кои са има автомобили ?
Е, не и тия дето са работили на полето ! Че то колелото е било скъпо тогава.
Самолетите използват авиационно гориво с ОЛОВО все още, да не забравяме, малко по чист въздух дишаме сега.
Определено цените иначе ще са по-скъпи от 2019 година.
Кой ще пътува ? Ами средната и визша класа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
Фреш, не разбра ли, пътуванията, почивките няма да бъдат вече за всеки, света се сменя, никой не чете вестници, чете Фейса.
Не може ром без един работен ден, на помощи и без 100 лв в джоба, да хваща нискобюджетен еднократен полет до Германия за 70 лв.
Навремето каи са имали коне, кои са има автомобили ?
Е, не и тия дето са работили на полето !
Самолетите използват авиационно гориво с ОЛОВО все още.
Олово имаше едно време в автомобилния бензин. Добаваше се съединението тетраетилолово, което намаляваше детонационните свойства на бензина. После го премахнаха и него.
В самолетите с реактивни и турбореактивни двигатели се използва керосин. А пък в самолетния керосин няма олово. Няма причина да има. Той сам по себе си има антидетонационни свойства.
Вярно че все още има самотети с бутални двигатели, ама това са малки самолети, за 5-10 човека. Или спортни. Там се използва авиационен бензин, но и там са премахнати оловните съединения.
Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнениеВеликобритания изби рибата в Европа със свойте 195 хил заразени и 30 хил починали.
Болните хора от домовете за стари хора даже не ги приемат във болниците, щото нямало място.
А, допреди 2-3 седмици са ги приемали, но вече набързо ги изписват и ги връщат обратно, шото няма капацитет.
Болните над 80год у дома изчакват усложнение над средното за да бъдат приети в болница, ама дотогава те хвърлили топа.
Забавиха до последно карантините, летищата все още са отворени, нямаха маски, народа е свободолюбив .......
Коментар
-
Първоначално изпратено от absfresh Разгледай мнениеBulgagian Lev, ако помниш преди седмица две те попитах за скоростта на пср тестовете?
В момента на виенското летище ти правят тест при кацане и излитане ако искаш и е за около 3 часа грубо. Като дори го пращат на летището по кацане. Това донякъде отваря бизнес пътуванията поне. Доста скъп е, но се калкулира в цената на бизнес пътуването.
Дали е възможно да се прави подобен семеен тест, как мислиш. Вдига се 4 членно семейство, пуска се тест 3 часа преди полета и се налага на една плака, реално при един болен няма да излети цялото семейство. Вече 150-то-200 ерва на тест, ако ги разпръснеш на 4 билета става по-поносимо.
Имаш ли някакви идеи по въпроса?
Не може ром без един работен ден, на помощи и без 100 лв в джоба, да хваща нискобюджетен еднократен полет до Германия за 70 лв.
Навремето кои са имали коне, кои са има автомобили ?
Е, не и тия дето са работили на полето ! Че то колелото е било скъпо тогава.
Самолетите използват авиационно гориво с ОЛОВО все още, да не забравяме, малко по чист въздух дишаме сега.
Определено цените иначе ще са по-скъпи от 2019 година.
Кой ще пътува ? Ами средната и визша класа.
Last edited by hazard; 05.05.2020, 23:08.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от bulgarian lev Разгледай мнение
Защото бяха ,,експедитивни" с мерките. Да не говорим пък и там що е паплач и гета. От зеленичките. Всичко си идва на мястото. За съжаление.
/Поглед.инфо/ Дискусията за степента на опасност от коронавирусна инфекция и надеждността на статистическите данни за инфекцията с COVID-19 стана скандална в САЩ. Нов тласък на дискусията дадоха двама лекари от частна спешна клиника.
На 22 април Дан Ериксън и Артин Масихи от Ускорената спешна помощ в Бейкърсфийлд, Калифорния, проведоха видеоконференция и говориха за резултатите от своите 10 000 теста за коронавирус. Според тях 12% от тестваните жители на Калифорния са заразени. Екстраполирайки това върху цялото население на щата, Ериксън и Масих изчислиха, че 5 милиона калифорнийци могат да бъдат заразени с вируса. Разделяйки тази цифра на броя на смъртните случаи от COVID-19 в щата (приблизително 1200), те изчислили смъртността, която се оказа 0,03%, подобно на средната смъртност от сезонен грип.
„Милиони случаи, малък брой смъртни случаи“, подчерта Ериксън по време на видеоконференцията. Според него страховете за вируса са преувеличени, което поставя под съмнение необходимостта от широко разпространени карантинни мерки. И двамата лекари призоваха за премахване на социалната дистанция и възстановяване на нормалното функциониране на икономиката.
Този видеоклип спечели 5 милиона гледания за кратко време, но след това бе изтрит от администрацията на YouTube, което предизвика скандал. Онлайн публикацията на OffGuardian за пореден път публикува пълната версия на инструктажа на двамата лекари в YouTube, но сега тя е изтрита след 60 гледания, тоест почти моментално.
След това Дан Ериксън и Артин Масихи бяха поканени в Fox News. Лекарите казаха, че са били на стотици аутопсии, починали от хипертония, диабет, инсулт и други заболявания, но са принудени да напишат диагноза „починали от COVID-19“. Калифорнийските лекари бяха подкрепени от Елон Мъск, който забеляза, че през цялото това време болниците в Калифорния бяха наполовина празни. Мъск написа в "Туитър", че "за класифициране на всиички смъртни случаи като от "коронатавирус", дори ако "короната" не е станала причина за смъртта. - това е просто една лъжа".
Ето откъде започна. Американският колеж на лекарите за спешна медицина и Американската академия по спешна медицина не бяха съгласни с откритията на Ериксън и Масих . Представители на тези институции заявиха, че „категорично осъждат неотдавнашните мнения, изразени от лекарите Даниел Ериксън и Артин Масичи. "Тези безразсъдни и непроверени предположения ... са в противоречие с настоящата епидемиологична наука относно COVID-19."
Не бях съгласен със статистиката за коронавируса, цитирана от двамата калифорнийски лекари и професора по биология във Вашингтонския университет Карл Бургстром. Според него смъртността от COVID-19 е 0,14% от броя на заразените, тоест пет пъти по-висока. Той нарече данните на Ериксон и Масихи неправдоподобни и Бергстром премина над темата за принуждаването на лекарите да напишат причината за смъртта на коронавирус при всички диагнози.
Педиатърът Ричард Пан, ръководител на Калифорнийския законодателен комитет по здравеопазване, заяви , че Ериксън и Масих са ангажирани със самореклама, така че трябва да „отрежете тези медии (за да натиснете обратно на всяка медия)“, които ги подкрепят. Роб Дейвидсън, лекар за спешни случаи в Мичиган и изпълнителен директор на Комитета за защита на Medicare, определи анализа на калифорнийските лекари като „абсурдна статистическа бележка“.
Нова експлозия на дискусия предизвика факта, че отстраняването на видеоконференцията на Ериксън и Масих от YouTube е извършено, според представителя на тази компания, „за нарушаване на принципите за предотвратяване на дезинформация относно COVID-19“; YouTube "бързо премахва ... съдържание, което оспорва ефективността на препоръките за социално разстояние, издадени от местните здравни власти."
Тогава американският консерватор получи писмо от лекар от Уайоминг, който беше възмутен от цензурата в YouTube. „Не мога да повярвам, че това се случва в САЩ“, пише лекарят. - Кръвта ми изстина, когато разбрах, че днес YouTube изтри това видео ... Това противоречи на научния метод; това противоречи на всичко, на което се основават тази държава и западната цивилизация ... Навлизаме в много хлъзгава основа. "
Повечето американски медии мълчат за цензурата и фалшифицирането на диагнозите. Вниманието е насочено към факта, че федералните медицински власти опровергават заключенията на Ериксън и Масих. Daily Beast пише, че „Дан Ериксън и Артин Масих отправят диви претенции за смъртност от коронавирус“. Си Ен Ен каза на Андрю Ноймер, доцент от катедра „Обществено здраве и превенция на заболяванията“в Калифорнийския университет, който заяви, че приемането на шведската коронавирусна стратегия ще доведе до бедствие в общественото здраве: „Ако направим това, което прави Швеция, щяхме да имаме най-лошото резултати в Западното полукълбо “.
Привържениците на Доналд Тръмп в отговор започнаха атака срещу YouTube. Популярният водещ на Fox News Тъкър Карлсън нападна сайта, а радиоводещият Алекс Джоунс публикува брифинг на Ериксън и Маси на своя уебсайт и каза, че YouTube „ще забрани всяко видео съдържание, което противоречи на указанията на Световната здравна организация.“
Всъщност всички възражения срещу заключенията на двамата калифорнийски лекари се свеждат до факта, че тестовете им са проведени само в един окръг на един щат и че „истинските експерти“ не ги подкрепят. Единствено OffGuardian отбеляза, че "резултатите на калифорнийските лекари съответстват на проучванията, проведени в университета в Станфорд в САЩ и японските учени в Китай."
Дискусията около изказванията на Ериксън и Масих е политизирана до краен предел. Либералните медии нарекоха резултатите на калифорнийските лекари „ лъжата на дясното крило“. Въпреки това, те бяха подкрепени от Американската фондация за икономическо образование (Фондацията за икономическо образование(The Foundation for Economic Education), на чийто сайт, се предоставя случаи за натиск от администрацията на болниците и държавните органи към лекарите. "Ако сте починали по съвсем друга причина, но в същото време сте имали COVID, това все още се записва като смърт от COVID", казва д-р Нгози Езике, директор на Министерството на здравеопазването в Илинойс.
Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от bulgarian lev Разгледай мнение
Фреш, доколкото знам в нашата работа всяко генно-молекулярно изследване има технологично време и не може да се съкрати. Поне 24 часа с напълно автоматизиран процес са ПСР методиките. Инак някои да 48 часа.
Сигурен ли си че тестът е на базата ПСР? Много се учудвам, не е възможно за 3 часа.
Аз мернах някъде че ще се изисква тест при пътуване, при явяване на изпит. С клеймо 36 часа преди това.
А и смятам че ще стане необходимо, не само за бизнес пътуванията. А и за нормални. Инак те чака 14 дневна карантина като идеш някъде. Ами ако трябва да стоиш малко време...изобщо не става. Ще се правят тестове, то е ясно.
Но за едно семейство не знам дали във всички случаи един тест на един от членовете ще е достатъчен. Каква е гаранцията че семейството е било заедно през цялото време. Пък и теоретично един може да е заразен, другите не.
ПП: Извинявай, сега разбрах въпросът ти. Да, може да се използва една плака, но няма да се знае кой е позитивния от всичките.
https://www.viennaairport.com/pcrtest
How is a PCR test carried out?
The PCR test is implemented quickly and easily.- First you arrange for an appointment by contacting Confidence DNA Analysen GmbH directly, either by calling the telephone number +43-1-3684554 (DE/EN) or by sending an e-mail to office@confidence.at .
- Specimens for the PCR tests are taken from deep inside a person’s throat or nose.
- The tests results are available within a period of about three hours. The tested persons can either pick up their test results personally or have them sent to them.
- Confidence DNA Analysten GmbH charges customers € 190 (price incl. VAT) for providing this private service.
Коментар
-
Първоначално изпратено от bulgarian lev Разгледай мнение
Фреш, доколкото знам в нашата работа всяко генно-молекулярно изследване има технологично време и не може да се съкрати. Поне 24 часа с напълно автоматизиран процес са ПСР методиките. Инак някои да 48 часа.
Сигурен ли си че тестът е на базата ПСР? Много се учудвам, не е възможно за 3 часа.
Аз мернах някъде че ще се изисква тест при пътуване, при явяване на изпит. С клеймо 36 часа преди това.
А и смятам че ще стане необходимо, не само за бизнес пътуванията. А и за нормални. Инак те чака 14 дневна карантина като идеш някъде. Ами ако трябва да стоиш малко време...изобщо не става. Ще се правят тестове, то е ясно.
Но за едно семейство не знам дали във всички случаи един тест на един от членовете ще е достатъчен. Каква е гаранцията че семейството е било заедно през цялото време. Пък и теоретично един може да е заразен, другите не.
ПП: Извинявай, сега разбрах въпросът ти. Да, може да се използва една плака, но няма да се знае кой е позитивния от всичките.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
Коментар