IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв автомобил подхожда на голям инвеститор

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от netware5
    Първоначално изпратено от justpassingby
    Първоначално изпратено от Optic
    Първоначално изпратено от Arxangel
    Golemite djipove naistina ne sa mnogo praktichni za grada, osobenno vecher iz centura kato naspirat sichki i ot dvete stranni na malkite ulichki se minava edvam edvam s goliama kola, ne stavat za grada, no puk za patuvane na dulgi razstoiania sa super

    Edit: izviniavam se za povtorenieto, neta v office-a e ujasen dneska
    Напротив, много са практични:
    1. Не ти пука много-много за дупките.
    2. Катериш всички бордюри и паркираш където си искаш.
    3. Гледаш отвисоко.
    4. Обикновено другите ти правят път. Много полезно е при преустрояване на светофар, тип най-лява лента - десен завой. Начин на приложение: Трябва ти тежък, черен джип с тъмни стъкла и железа отпред и отзад, тип "инкасо", за да не оставя съмнение в твоята решителност /правил съм го с чероки, става също и с кубче или аналогичен/. Предполагам не става с лигави кайени и прочее паркетни джипове. Даваш мигач и бавно доближаваш пространството между двете коли отдясно, като се стремиш да вкараш ръба за да блокираш задния. Хладнокръвно продължаваш напред, докато се размърдат. /В случая масивните железа подсказват кой ще си го отнесе ако не реагират. / Пресичаш дясната лента и повтаряш процедурата за следващата лента. Особено подходяща маневра за светофари като този на околовръстното с Борис 3. и други подобни.
    Njamash si na prestava kolko si prav ))) I az se ubejdavam vuv sustoto Negativ e samo razhoda na gorivo, kojto e podobavast, no who carres v krajna smetka
    За града са добри - хубаво сте обяснили защо. За офроуд - там работата е ясна Но за нормални пътища и магистрали с високи скорости - не! Високо им е центъра на тежестта, нестабилни са в завой. Обръщал съм се с голям джип на покрив, та знам какво е. Затова сега си карам Сааба с 200 по магистралата и си свиркам като ги гледам как се клатят по завоите.... Само Кайените ми се опират, ама то туй друга бира
    И ти си прав. Но явно често караш междуградско. Явно специализация му е майката: джип за градския хаос и бърза лимузина от горен клас за междуградско (още повече, че имаш и семейство, трябва ти нещо по-безопасно). Щях да добавя и кабрио, ама се сетих каква мърсотия е по пътищата...
    "Only when the dusk starts to fall does the owl of Minerva spread its wings and fly."

    Коментар


    • netware5 това животно е много по-ниско.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от EquityPrivate
        S tova trudno shte se oburnesh
        Не знам, докато не го пробвам не мога да кажа Но съм карал братовчеда му Дискавъри и с над 120 по магистрала Хемус преди тунела на Витиня по завоите не се чувствах много комфортно....
        He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

        Коментар


        • S tova trudno shte se oburnesh

          Коментар


          • Първоначално изпратено от justpassingby
            Първоначално изпратено от Optic
            Първоначално изпратено от Arxangel
            Golemite djipove naistina ne sa mnogo praktichni za grada, osobenno vecher iz centura kato naspirat sichki i ot dvete stranni na malkite ulichki se minava edvam edvam s goliama kola, ne stavat za grada, no puk za patuvane na dulgi razstoiania sa super

            Edit: izviniavam se za povtorenieto, neta v office-a e ujasen dneska
            Напротив, много са практични:
            1. Не ти пука много-много за дупките.
            2. Катериш всички бордюри и паркираш където си искаш.
            3. Гледаш отвисоко.
            4. Обикновено другите ти правят път. Много полезно е при преустрояване на светофар, тип най-лява лента - десен завой. Начин на приложение: Трябва ти тежък, черен джип с тъмни стъкла и железа отпред и отзад, тип "инкасо", за да не оставя съмнение в твоята решителност /правил съм го с чероки, става също и с кубче или аналогичен/. Предполагам не става с лигави кайени и прочее паркетни джипове. Даваш мигач и бавно доближаваш пространството между двете коли отдясно, като се стремиш да вкараш ръба за да блокираш задния. Хладнокръвно продължаваш напред, докато се размърдат. /В случая масивните железа подсказват кой ще си го отнесе ако не реагират. / Пресичаш дясната лента и повтаряш процедурата за следващата лента. Особено подходяща маневра за светофари като този на околовръстното с Борис 3. и други подобни.
            Njamash si na prestava kolko si prav ))) I az se ubejdavam vuv sustoto Negativ e samo razhoda na gorivo, kojto e podobavast, no who carres v krajna smetka
            За града са добри - хубаво сте обяснили защо. За офроуд - там работата е ясна Но за нормални пътища и магистрали с високи скорости - не! Високо им е центъра на тежестта, нестабилни са в завой. Обръщал съм се с голям джип на покрив, та знам какво е. Затова сега си карам Сааба с 200 по магистралата и си свиркам като ги гледам как се клатят по завоите.... Само Кайените ми се опират, ама то туй друга бира
            He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

            Коментар


            • Az pak shte si pusna moeto - edno si baba znae, edno si bae

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Optic
                Първоначално изпратено от Arxangel
                Golemite djipove naistina ne sa mnogo praktichni za grada, osobenno vecher iz centura kato naspirat sichki i ot dvete stranni na malkite ulichki se minava edvam edvam s goliama kola, ne stavat za grada, no puk za patuvane na dulgi razstoiania sa super

                Edit: izviniavam se za povtorenieto, neta v office-a e ujasen dneska
                Напротив, много са практични:
                1. Не ти пука много-много за дупките.
                2. Катериш всички бордюри и паркираш където си искаш.
                3. Гледаш отвисоко.
                4. Обикновено другите ти правят път. Много полезно е при преустрояване на светофар, тип най-лява лента - десен завой. Начин на приложение: Трябва ти тежък, черен джип с тъмни стъкла и железа отпред и отзад, тип "инкасо", за да не оставя съмнение в твоята решителност /правил съм го с чероки, става също и с кубче или аналогичен/. Предполагам не става с лигави кайени и прочее паркетни джипове. Даваш мигач и бавно доближаваш пространството между двете коли отдясно, като се стремиш да вкараш ръба за да блокираш задния. Хладнокръвно продължаваш напред, докато се размърдат. /В случая масивните железа подсказват кой ще си го отнесе ако не реагират. / Пресичаш дясната лента и повтаряш процедурата за следващата лента. Особено подходяща маневра за светофари като този на околовръстното с Борис 3. и други подобни.
                Njamash si na prestava kolko si prav ))) I az se ubejdavam vuv sustoto Negativ e samo razhoda na gorivo, kojto e podobavast, no who carres v krajna smetka

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Grigorius
                  Абе вижте последния АутоБилд и тогава коментирайте Ауди

                  P.S. Всички свестни марки предлагат тест драй, че даже и за 24 и повече часа. Покарайте всичко и тогава коментирайте. Ауди ис дъ бест ъф дъ бест
                  Щом самите германци правят тестдрайв и класират АУДИ пред БМВ и Мерцедес мисля, че може да им се вярва.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Arxangel
                    Golemite djipove naistina ne sa mnogo praktichni za grada, osobenno vecher iz centura kato naspirat sichki i ot dvete stranni na malkite ulichki se minava edvam edvam s goliama kola, ne stavat za grada, no puk za patuvane na dulgi razstoiania sa super

                    Edit: izviniavam se za povtorenieto, neta v office-a e ujasen dneska
                    Напротив, много са практични:
                    1. Не ти пука много-много за дупките.
                    2. Катериш всички бордюри и паркираш където си искаш.
                    3. Гледаш отвисоко.
                    4. Обикновено другите ти правят път. Много полезно е при преустрояване на светофар, тип най-лява лента - десен завой. Начин на приложение: Трябва ти тежък, черен джип с тъмни стъкла и железа отпред и отзад, тип "инкасо", за да не оставя съмнение в твоята решителност /правил съм го с чероки, става също и с кубче или аналогичен/. Предполагам не става с лигави кайени и прочее паркетни джипове. Даваш мигач и бавно доближаваш пространството между двете коли отдясно, като се стремиш да вкараш ръба за да блокираш задния. Хладнокръвно продължаваш напред, докато се размърдат. /В случая масивните железа подсказват кой ще си го отнесе ако не реагират. / Пресичаш дясната лента и повтаряш процедурата за следващата лента. Особено подходяща маневра за светофари като този на околовръстното с Борис 3. и други подобни.
                    "Only when the dusk starts to fall does the owl of Minerva spread its wings and fly."

                    Коментар


                    • Golemite djipove naistina ne sa mnogo praktichni za grada, osobenno vecher iz centura kato naspirat sichki i ot dvete stranni na malkite ulichki se minava edvam edvam s goliama kola, ne stavat za grada, no puk za patuvane na dulgi razstoiania sa super

                      Edit: izviniavam se za povtorenieto, neta v office-a e ujasen dneska
                      [url]http://knol.google.com/k/knol/system/knol/pages/Search?&start=0&num=10&q=nikola%20koevski&local

                      Коментар


                      • Golemite djipove naistina ne sa mnogo praktichni za grada, osobenno vecher iz centura kato naspirat sichki i ot dvete stranni na malkite ulichki se minava edvam edvam s goliama kola, ne stavat za grada, no puk za patuvane na dulgi razstoiania sa super
                        [url]http://knol.google.com/k/knol/system/knol/pages/Search?&start=0&num=10&q=nikola%20koevski&local

                        Коментар


                        • С тие джипове са ми мноо странни ... къв е смисъла да караш 4х4 у градо ... 2 тона халумин за нищо

                          фен съм на Крайслер http://www.theweeklydriver.com/conte...ysler-300C.jpg

                          Коментар


                          • Тука един кара Линкълн, направо бензиностанцията за него само работи, след като напълни и удрят кепенците, че свършили бензина.... да им имам проблемите.... Майбаха (москвича-така викам на моя) му е майката фърчи не се удържа, от далеко пешеходеца може да се ориентира да пресича или не, комфорта е супер, лъха на соц реализъм, данъците малко...

                            Коментар


                            • Какви са тези мижави хикс 5-ци, кюта, емели-и?! "Големите" инвеститори вече почнаха да внасят американски джипове Кадилаци с РЗП размерите на малък едностаен по новите стандарти. Като излезе на пътя заема цялото платно

                              Към джипа върви цистерна на промоция или малка бензиностанция на кредит! ))

                              Коментар


                              • И на мен ми харесва X5 и по наблюдения и разговори, повечето европейци карат такива коли заради високия клас безопасност. и все пак пред дървото на пътя със 180км/ч всички са равни карам си френска кола и засега съм доволен...

                                Коментар

                                Working...
                                X