IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коронавирусът ще прерастне ли в пандемия?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
    човек никога не трябва да пътува в самолет след като е паднал самолет. Вероятността след това да има още един паднал е много по-висока от нормалното. Това се обяснява с психиката на пилотите. Една част от тях са със сигурност с депресия. И ако видят паднал самолет желанието им за самоубийство стават много по-високо.
    Равновестко за мен е пълна загадка как работи онова нещо дето ти е в черепа.Плод на каква химична реакция е това умозаключение

    Коментар


    • Първоначално изпратено от alex1001111 Разгледай мнение
      Някои сериозни уж сайтове упорито бълват новини за короната. Според вас поръчка ли е?
      Ами опасността не е преминала, има повишение в някои страни, в други намаление, явно така ще влезем във есента със нова сила

      Коментар


      • Някои сериозни уж сайтове упорито бълват новини за короната. Според вас поръчка ли е?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Мачу Пикчър Разгледай мнение

          Логиката ти за по-голяма нервност сред екипа на саволета след нечия катастрофа е правилна. Нормална човешка реакция, 1 процент, и 99% мерки на шефовете, връзващи си гащите с натиск над персонала.

          Сега имам билет за евтина компания, купен отдавна. Ако утре или в деня преди полета стане самолетна катастрофа, не ми пука, че вероятността за катастрофа с моя самолет ще се вдигне от 0.03 до 0.04.
          Нападаш алкохола от бара, снабдяваш се със стотина икони - за всеки случай, и на всеки десет минути молитва и може и да намалиш шанса до нормалния

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
            https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...rcial_aircraft

            Вижте списъка с катастрофи от последните 20 години и как в кратки промеждутъци, с различни самолети, на различни авиокомпании падат самолети в рамките на две три седмици. Нещо което иначе е много рядко.
            Логиката ти за по-голяма нервност сред екипа на саволета след нечия катастрофа е правилна. Нормална човешка реакция, 1 процент, и 99% мерки на шефовете, връзващи си гащите с натиск над персонала.

            Сега имам билет за евтина компания, купен отдавна. Ако утре или в деня преди полета стане самолетна катастрофа, не ми пука, че вероятността за катастрофа с моя самолет ще се вдигне от 0.03 до 0.04.

            Коментар


            • https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...rcial_aircraft

              Вижте списъка с катастрофи от последните 20 години и как в кратки промеждутъци, с различни самолети, на различни авиокомпании падат самолети в рамките на две три седмици. Нещо което иначе е много рядко.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                човек никога не трябва да пътува в самолет след като е паднал самолет. Вероятността след това да има още един паднал е много по-висока от нормалното. Това се обяснява с психиката на пилотите. Една част от тях са със сигурност с депресия. И ако видят паднал самолет желанието им за самоубийство стават много по-високо.
                Според мен пилотите не са такива кекави, каквито ги съдиш според вас сегашните.

                Те са запознати с много повече случаи на катастрофи, отколкото средния пасажер и са повече готови за действие в крайни ситуации.

                Споко, педерасчета като некои страхливци тука просто не могат да излетят, да се вдигнат над пистата, па камо ли да са пилоти на самолети с хиляди часове във въздуха и стотици успешни кацания.
                Last edited by Мачу Пикчър; 06.07.2020, 14:08.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение

                  Не, причината са си точно пилоти с депресия. Това е доказан през фактите пример за стадно поведение. Има си доста псипологически пейпъри на тази тема. За това и например по новини не се съобщава за самоубийства по принцип. Въпреки че самоубисттвата са от водещата причини за смъртност сред млади хора, често надвишаваща даже катастрофите. Но сега паднал самолет се налага да се съобщи
                  Във филма "Breaking Bad" пилот разбива самолет с пътници защото дъщеря му е наркоманка и т.н. Не че съм съгласен нс теб за депресираните пилоти, но просто се сетих за изключителния филм.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от alex1001111 Разгледай мнение

                    Причината е съвсем друга. Очаква се, че има още дефектни части произведени по същото време които също могат да дадат дефект. Спират се всички самолети от конкретен производител от конкретен модел.
                    Не, причината са си точно пилоти с депресия. Това е доказан през фактите пример за стадно поведение. Има си доста псипологически пейпъри на тази тема. За това и например по новини не се съобщава за самоубийства по принцип. Въпреки че самоубисттвата са от водещата причини за смъртност сред млади хора, често надвишаваща даже катастрофите. Но сега паднал самолет се налага да се съобщи

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                      човек никога не трябва да пътува в самолет след като е паднал самолет. Вероятността след това да има още един паднал е много по-висока от нормалното. Това се обяснява с психиката на пилотите. Една част от тях са със сигурност с депресия. И ако видят паднал самолет желанието им за самоубийство стават много по-високо.
                      Причината е съвсем друга. Очаква се, че има още дефектни части произведени по същото време които също могат да дадат дефект. Спират се всички самолети от конкретен производител от конкретен модел.

                      Коментар


                      • човек никога не трябва да пътува в самолет след като е паднал самолет. Вероятността след това да има още един паднал е много по-висока от нормалното. Това се обяснява с психиката на пилотите. Една част от тях са със сигурност с депресия. И ако видят паднал самолет желанието им за самоубийство стават много по-високо.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от representjah

                          Добре, задраскваме една нула от 69 хиляди полета и остават 6 900 годишно катастрофи. Това означава всеки ден около 19 самолетни катастрофи. Деветнайсет. Горе долу на нивото в първите години на авиацията: https://en.wikipedia.org/wiki/Aviati...hours%20flown.

                          Въпроса ми отново остава към теб - ти би ли се качил в самолет при тези цифри? И защо не? Защо просто не пренебрегнеш тази невероятно ниска вероятност и не пътуваш до Виена с 10 Евров билет?

                          Целта ми не е да те убеждавам, а да видиш колко зле се справя ума на човека с вероятности. Особено когато са някакви абстрактни цифри от типа едно на еди колко си. И веднага отива в графата "това не може да ми се случи на мен" = "невъзможно". Когато го видиш в пример като по-горе, започваш да се замисляш. Лично аз, със здравето си хазарт не играя. Виж, нямам проблем да залагам на чуждото.


                          Има един виц
                          На влизане в самолет хващат пътник с граната в багажа. Обяснението му е "Вероятноста да има 1 бомба в самолета е 1/100 000, но да има две бомби е 1/1 000 000". Човека просто намалявал вероятноста да има втора бомба на борда.
                          Мен винаги ме е било страх да летя. Преди няколко години изгледах набързо десеттина епизода за самолетните катастрофи на Нат Гео. Скоро след това се качих на самолет и летях най-спокойно. И вече е така.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Мачу Пикчър Разгледай мнение



                            Това 78-10 някакъв лаф ли е

                            Лаф е. Доста тъп при това

                            Коментар



                            • Коментар


                              • Първоначално изпратено от representjah

                                Добре, задраскваме една нула от 69 хиляди полета и остават 6 900 годишно катастрофи. Това означава всеки ден около 19 самолетни катастрофи. Деветнайсет. Горе долу на нивото в първите години на авиацията: https://en.wikipedia.org/wiki/Aviati...hours%20flown.

                                Въпроса ми отново остава към теб - ти би ли се качил в самолет при тези цифри? И защо не? Защо просто не пренебрегнеш тази невероятно ниска вероятност и не пътуваш до Виена с 10 Евров билет?

                                Целта ми не е да те убеждавам, а да видиш колко зле се справя ума на човека с вероятности. Особено когато са някакви абстрактни цифри от типа едно на еди колко си. И веднага отива в графата "това не може да ми се случи на мен" = "невъзможно". Когато го видиш в пример като по-горе, започваш да се замисляш. Лично аз, със здравето си хазарт не играя. Виж, нямам проблем да залагам на чуждото.


                                Точно така, тези числа, които ти и аз си прехвърляме, не говорят нищо на чувството ми, така че бих се качил или не бих на самолет въз основа на личната ми информация в годините за преживели авоикатастрофа познати/близки, а такива около мен няма. Между прочем, с интерес гледам поредицата на НатГео за самолетните катастрофи и тяхното разследване. Те повече могат да влияят на решението ми да се кача или не и да ти кажа твърдо се качвам.
                                Качвам се на самолета!

                                Коментар

                                Working...
                                X