Първоначално изпратено от ravnovesie
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коронавирусът ще прерастне ли в пандемия?
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от alex1001111 Разгледай мнениеНякои сериозни уж сайтове упорито бълват новини за короната. Според вас поръчка ли е?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Мачу Пикчър Разгледай мнение
Логиката ти за по-голяма нервност сред екипа на саволета след нечия катастрофа е правилна. Нормална човешка реакция, 1 процент, и 99% мерки на шефовете, връзващи си гащите с натиск над персонала.
Сега имам билет за евтина компания, купен отдавна. Ако утре или в деня преди полета стане самолетна катастрофа, не ми пука, че вероятността за катастрофа с моя самолет ще се вдигне от 0.03 до 0.04.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеhttps://en.wikipedia.org/wiki/List_o...rcial_aircraft
Вижте списъка с катастрофи от последните 20 години и как в кратки промеждутъци, с различни самолети, на различни авиокомпании падат самолети в рамките на две три седмици. Нещо което иначе е много рядко.
Сега имам билет за евтина компания, купен отдавна. Ако утре или в деня преди полета стане самолетна катастрофа, не ми пука, че вероятността за катастрофа с моя самолет ще се вдигне от 0.03 до 0.04.
Коментар
-
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...rcial_aircraft
Вижте списъка с катастрофи от последните 20 години и как в кратки промеждутъци, с различни самолети, на различни авиокомпании падат самолети в рамките на две три седмици. Нещо което иначе е много рядко.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениечовек никога не трябва да пътува в самолет след като е паднал самолет. Вероятността след това да има още един паднал е много по-висока от нормалното. Това се обяснява с психиката на пилотите. Една част от тях са със сигурност с депресия. И ако видят паднал самолет желанието им за самоубийство стават много по-високо.
Те са запознати с много повече случаи на катастрофи, отколкото средния пасажер и са повече готови за действие в крайни ситуации.
Споко, педерасчета като некои страхливци тука просто не могат да излетят, да се вдигнат над пистата, па камо ли да са пилоти на самолети с хиляди часове във въздуха и стотици успешни кацания.Last edited by Мачу Пикчър; 06.07.2020, 14:08.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
Не, причината са си точно пилоти с депресия. Това е доказан през фактите пример за стадно поведение. Има си доста псипологически пейпъри на тази тема. За това и например по новини не се съобщава за самоубийства по принцип. Въпреки че самоубисттвата са от водещата причини за смъртност сред млади хора, често надвишаваща даже катастрофите. Но сега паднал самолет се налага да се съобщи
Коментар
-
Първоначално изпратено от alex1001111 Разгледай мнение
Причината е съвсем друга. Очаква се, че има още дефектни части произведени по същото време които също могат да дадат дефект. Спират се всички самолети от конкретен производител от конкретен модел.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениечовек никога не трябва да пътува в самолет след като е паднал самолет. Вероятността след това да има още един паднал е много по-висока от нормалното. Това се обяснява с психиката на пилотите. Една част от тях са със сигурност с депресия. И ако видят паднал самолет желанието им за самоубийство стават много по-високо.
Коментар
-
човек никога не трябва да пътува в самолет след като е паднал самолет. Вероятността след това да има още един паднал е много по-висока от нормалното. Това се обяснява с психиката на пилотите. Една част от тях са със сигурност с депресия. И ако видят паднал самолет желанието им за самоубийство стават много по-високо.
Коментар
-
Първоначално изпратено от representjah
Добре, задраскваме една нула от 69 хиляди полета и остават 6 900 годишно катастрофи. Това означава всеки ден около 19 самолетни катастрофи. Деветнайсет. Горе долу на нивото в първите години на авиацията: https://en.wikipedia.org/wiki/Aviati...hours%20flown.
Въпроса ми отново остава към теб - ти би ли се качил в самолет при тези цифри? И защо не? Защо просто не пренебрегнеш тази невероятно ниска вероятност и не пътуваш до Виена с 10 Евров билет?
Целта ми не е да те убеждавам, а да видиш колко зле се справя ума на човека с вероятности. Особено когато са някакви абстрактни цифри от типа едно на еди колко си. И веднага отива в графата "това не може да ми се случи на мен" = "невъзможно". Когато го видиш в пример като по-горе, започваш да се замисляш. Лично аз, със здравето си хазарт не играя. Виж, нямам проблем да залагам на чуждото.
На влизане в самолет хващат пътник с граната в багажа. Обяснението му е "Вероятноста да има 1 бомба в самолета е 1/100 000, но да има две бомби е 1/1 000 000". Човека просто намалявал вероятноста да има втора бомба на борда.
Мен винаги ме е било страх да летя. Преди няколко години изгледах набързо десеттина епизода за самолетните катастрофи на Нат Гео. Скоро след това се качих на самолет и летях най-спокойно. И вече е така.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Мачу Пикчър Разгледай мнение
Това 78-10 някакъв лаф ли е
Лаф е. Доста тъп при това
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от representjah
Добре, задраскваме една нула от 69 хиляди полета и остават 6 900 годишно катастрофи. Това означава всеки ден около 19 самолетни катастрофи. Деветнайсет. Горе долу на нивото в първите години на авиацията: https://en.wikipedia.org/wiki/Aviati...hours%20flown.
Въпроса ми отново остава към теб - ти би ли се качил в самолет при тези цифри? И защо не? Защо просто не пренебрегнеш тази невероятно ниска вероятност и не пътуваш до Виена с 10 Евров билет?
Целта ми не е да те убеждавам, а да видиш колко зле се справя ума на човека с вероятности. Особено когато са някакви абстрактни цифри от типа едно на еди колко си. И веднага отива в графата "това не може да ми се случи на мен" = "невъзможно". Когато го видиш в пример като по-горе, започваш да се замисляш. Лично аз, със здравето си хазарт не играя. Виж, нямам проблем да залагам на чуждото.
Качвам се на самолета!
Коментар
Коментар