IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Всичко е по темата !!!. За Успеха....и причините за него. Искате ли да сте успешни?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
    Изглежда, понякога, за да си в състояние да обясниш нещо като на първолак, се иска да си поне - ако не и повече от - професор. Как беше...„ -сто пъти вече им обяснявам, вече аз самият го разбрах, а те...” Та, Михалаки се увлича. Простимо.
    Нямам представа как върви комуникацията на високо ниво и как се разбират хората там. Аз няма как да отида на неговото ниво, защото ми липсва много информация. Оправям се и на ниво първолак. Вече дали на него му е проблем да слезе на моето ниво не знам. Моята вяра е че са важни простите неща и в бизнеса и в живота. Не гледам сложни коефициенти и сложни сметки. Гледам дали продукта или услугата на дадена компания е ОК и дали има бъдеще и мисленето ми е до там. Кефя се например на човека измислил двоичната система. Да представиш всички числа с две цифри. Ето как опростяването води до велики неща. Без двоичната система нямаше да има компютри, нет и много други неща. Пресен пример от едно от най-най училищата в България. Уж са умни деца и уж директора им преподава обаче нещо от три седмици имат проблем да схванат що е то вектор и как така сбора от две страни в триъгълник е равен на третата страна. Обясних го по моя си първолашки начин на сина си. Вектора е колко крачки се придвижваш и в каква посока. Колкото и разходки да правиш е важно колко си се придвижил. Ето как може с едно изречение мога да обясня какво е вектор и най-вече какъв е смисълът на този вектор. Трудно е да се опитвам да уча нещо в което не виждам нито смисъл, нито полза. Моят син го обяснил така на съучениците и сега целият клас нямат грижи с векторите и с решаването им.
    Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.

    Коментар


    • Изглежда, понякога, за да си в състояние да обясниш нещо като на първолак, се иска да си поне - ако не и повече от - професор. Как беше...„ -сто пъти вече им обяснявам, вече аз самият го разбрах, а те...” Та, Михалаки се увлича. Простимо.
      Last edited by Pyramid; 10.10.2018, 04:55.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Money Разгледай мнение
        Всъщност нищо не приемам освен това, което самият аз разбирам. Това е и причината ти и Ив Макс да не можете да ме убедите във вашите емоционални залитания. Няма начин да оборите нещо, ако пъво не сте разбрали какво оборвате

        Имам желание да те разбера, но докато не споделиш собствени мисли и теории не виждам как да стане. Отстрани изглежда по друг начин с тези копи-пейст. Това че мислим различно не е лошо. То ако мислехме еднакво, нямаше да има какво да обсъждаме с теб. Та кое е това което ти си мислиш, пък аз не разбирам в крайна сметка? Обясни ми го като на първолак?
        Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.

        Коментар


        • Всъщност нищо не приемам освен това, което самият аз разбирам. Това е и причината ти и Ив Макс да не можете да ме убедите във вашите емоционални залитания. Няма начин да оборите нещо, ако пъво не сте разбрали какво оборвате

          Първоначално изпратено от Alonso Разгледай мнение
          За същото говоря и аз. Хората се различават по това, което смятат за доказано и по доказаното, което не приемат за доказано Например съм забелязал, че ти приемаш за доказано почти всичко, стига да го е казало някое "светило" в икономиката. Та хората постигат успех или неуспех спрямо вярата си. Вярата за кое е доказано и кое не е доказано. Примерно за теб може и да е доказано че е имало голям взрив, защото го е казал светилото Хокинг, ама за мен въобще не е доказано, защото аз не виждам никаква логика в твърденията му. Надявам се изказът ми да не ти звучи малко или много оплетен и да ме разбереш.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

            Сега воят е много по голям. Със Spacex унищожи гордостта им - Роскосмос, с Тесла обаче е на път да срине разкапаната им сатрапия
            За SpaceX - съгласен, ама за теслАта, как ти хрумна? Щяла да „срине”.'Меко казано, нямаш идея какви са пазарите на злите рашки както по обем, така и по структура. Дерзай.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              А тези статии ги пишат разни умници които за нищо не стават. Подобни умници пишеха и статии срещу спейсХ преди години в една северна държава. И то не какви да е, ами разни професори, разни учени, конструктори в областта... И то такива работи пишеха, че сега ако ги четеш, ще си помислиш че четеш някакви комикси.
              Не знам дали някой от тях вече не се е самоубил от срам, ама не съм чувал.
              Сега воят е много по голям. Със Spacex унищожи гордостта им - Роскосмос, с Тесла обаче е на път да срине разкапаната им сатрапия

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Selena Разгледай мнение

                От тук: https://bultimes.com/Фалшивият-визио...ете-дет/

                Съответно те вече откъде са го взели можеш да проследиш и сам. Виждам, че си му фен. В България доколкото знам още нямат пункт за зареждане, но видях тесли в центъра на София. Най-близкият пункт за зареждане май бил в Хърватска. http://www.ecars.bg/blogs/elektromob...a-supercharger

                Не ме разбирай погрешно. Големите фигури са често противоречиви. За това казах каквото казах. Времето ще покаже.
                И в България ще се навъдят зарядни. Не е,до тях въпросът. Мъск ... умно момче в оглупяваща страна. Добре, че има такива, да работят не само за имиджа ѝ, а и за реалната икокомика на,нейна територия, че иначе ... ето, вече повлякоха крак и американци, да стават ...РУСКИ граждани. А, що го притискат ... ами, прекалѝ, що. Едно не дотам печеливше начинание, да пробуташ на явно очертаващи се вече, като ахмаци, вместо да се дръпнат сами и да рекат „ -ОК, нека първо се вдигне реалният продукт и акциите неспекулативно, сами догонят, (- без мен) ” ...Е, Дълбоката държава държи на Имиджа, а той точно по него да удря, как така? И, вместо да направят няколко образователни дискусии по ТВ, решиха да го ударят. Явно, замитат отново проблема, вместо да го решат. Изводът? Ами, в оскотяваща Америка, се готви ново Преточване /ОГРОМНО! / на богатства, а той, импулсивно, е щял да изложи номера и хората (несвоевременно) да станат по-предпазливи. ЗАТОВА го удрят.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                  Не съм му фен. Или поне това което се влага в това понятие.
                  Но човека постигна неща които малко хора могат да постигнат, и за това заслужава уважение.
                  ............

                  Долният ми пост включва необходимото уважение..., преди всичко - по отношение възможностите на един човек да мотивира голяма група /незнаещи/ да си дадат парите...

                  Може да се окаже, че и други ще го уважават по различни причини...

                  За 500-те километра пробег - за каква обща цена на електромобила е ставало дума и колко е цената на батерията му?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                    ......
                    Доколкото си спомням, тесла може да измине около 500 километра с едно зареждане.
                    Средният американец кара около 20 мили днес. Около 30 километра. ......

                    А другото от тези мисли просто не си струва да се споменава.


                    Остава още да ДОуточниш, дали тия 20 мили /днес/, средният американец:

                    1. Изминава на прав участък от пътя, или има да преодолява наклони...

                    2. Използва ли /аджеба/ климатик /климатроник/, или се поти сред жегата? Климатикът ще ти увеличи тия 20 мили почти двойно...

                    3. Сам ли пътува този /среден американец/ в колата си, защото и това има голямо значение.


                    Встрани от горното, /чудно!/ - средният софиянец изминава средно по-голям дневен пробег от американеца...

                    Отново без връзка с горното - стоят доста въпроси за решаване. Дали средният американец /например/ ще е готов с намаляващият пробег през всяка от следващите години на експлоатация?

                    Да де, ако отчетем и факта, че след 4-5 години средният.... /който и да е той/ - ще снесе едни нови/чки/ 40 000 €/$, че и повече - за нова батерия..., или той ще си вземе нов електромобил, защото...

                    Доста неща дъвкахме вече... Темата се измества тук...

                    Моля, отговорите да бъдат, без вкарване на политически оттенък.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Selena Разгледай мнение

                      От тук: https://bultimes.com/Фалшивият-визио...ете-дет/

                      Съответно те вече откъде са го взели можеш да проследиш и сам. Виждам, че си му фен. В България доколкото знам още нямат пункт за зареждане, но видях тесли в центъра на София. Най-близкият пункт за зареждане май бил в Хърватска. http://www.ecars.bg/blogs/elektromob...a-supercharger

                      Не ме разбирай погрешно. Големите фигури са често противоречиви. За това казах каквото казах. Времето ще покаже.
                      Не съм му фен. Или поне това което се влага в това понятие.
                      Но човека постигна неща които малко хора могат да постигнат, и за това заслужава уважение.

                      Ми то в България повечето неща идват със закъснение. Няма платежоспособно население. Но пък развитието достига и до нас в даден момент. Навремето същото беше и с пропан-бутана. Газостанции имаше една в София, една в Сопот (ведомствена с талони) и една в Поморие.
                      Но по това време всичко беше наопаки. В Сопот произвеждаха газови уредби, но не продаваха на населението поради някакви идиотски причини...
                      Сега обаче газоколонки има на почти всяка бензиностанция.

                      А тези статии ги пишат разни умници които за нищо не стават. Подобни умници пишеха и статии срещу спейсХ преди години в една северна държава. И то не какви да е, ами разни професори, разни учени, конструктори в областта... И то такива работи пишеха, че сега ако ги четеш, ще си помислиш че четеш някакви комикси.
                      Не знам дали някой от тях вече не се е самоубил от срам, ама не съм чувал.
                      Last edited by Имхотеп; 08.10.2018, 00:42.
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                        Интересно е да споменеш на кой са тези мисли.
                        Подозирам че имат северен произход,
                        Доколкото си спомням, тесла може да измине около 500 километра с едно зареждане.
                        Средният американец кара около 20 мили днес. Около 30 километра. Ся, с едно зареждане в гаража ще изкара поне седмица.
                        Всички подобни разсъждения ги слушахме от много години и за спейсХ - "като излети - ще говорим. Като се приземи успешно - ще говорим. Като почнат клиентите да ги предпочитат - ще говорим..."
                        Ми говорете де, що не говорите?
                        Същото сега слушаме и за електричките. Неизгодно било, ама не можело, ама никой няма да ги иска.
                        Няма да ги иска, но ако искаш такава кола, ще трябва да платиш, и да чакаш няколко месеца.
                        А другото от тези мисли просто не си струва да се споменава.
                        От тук: https://bultimes.com/Фалшивият-визио...ете-дет/

                        Съответно те вече откъде са го взели можеш да проследиш и сам. Виждам, че си му фен. В България доколкото знам още нямат пункт за зареждане, но видях тесли в центъра на София. Най-близкият пункт за зареждане май бил в Хърватска. http://www.ecars.bg/blogs/elektromob...a-supercharger

                        Не ме разбирай погрешно. Големите фигури са често противоречиви. За това казах каквото казах. Времето ще покаже.
                        Last edited by Selena; 07.10.2018, 23:22.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Selena Разгледай мнение

                          А и дали е само това. Виж тука едни мисли за батерията:

                          Моделът на Мъск е съвсем същия – “Тесла” е бутиков продукт с огромна цена, а мотивацията някой да си я купи е чиста суета и фенщина. За същите пари можеш да си вземеш нормална кола с бензин, по-екологично чиста като цялостен ефект от електромобил, и от по-висок клас (например джип вместо седан). Обаче като е “Тесла” е все едно като “Епъл” – много сме “куул”, много сме яки и сме модерни, в крак с “топ оф дъ топ”.

                          Всъщност, всичко това е една огромна илюзия. Просто разумно произведен “електромобил” все още не съществува.

                          Концепцията на Мъск е абсолютно идиотска и това кара други големи компании, които имат инженери и учени в екипите си, да са по-предпазливи.

                          Идеята да се задвижва автомобил на базата на акумулатори е глупост. Не съществува акумулаторна технология, която да може в разумно място и на разумно тегло, да съхрани достатъчно ток. Мъск се опитва да ползва “литиево-йонни батерии”, т.е. технология подходяща най-много за лаптоп. Всъщност, това е технология, която още не може да задоволи нормално дори мобилните телефони. Защото се налага да ги презареждаме на всеки 2 или 3 дни.

                          А какво остава за автомобил.

                          В момента една малка градска кола – например електрическият модел на “Нисан” тежи 1,8 тона! Повтарям – 1,8 тона. Повече от лекотоварен автомобил (“баничарка”) при това пълен до горе. “Теслата” е от 2 тона нагоре!

                          Причина за това огромно тегло са акумулаторите. Те са навсякъде – в багажника, под седалките, изобщо всяко свободно място, за което се сетите, са акумулатори. Огромна част от теглото на колата са фактически “резервоарите за гориво”.

                          Това, чисто икономически, е глупост. Идеята на превозното средство е да вози полезен товар, а не просто да вози себе си. Всеки килограм маса е разход на енергия.

                          Но докато цените на тока са по-ниски от тези на бензина, това кой ли ще го гледа. Обаче се пропуска нещо много важно – цената на бензина е натоварена с огромни данъци и такси, за да пълнят държавната хазна. Повече от половината от цената на нафта или бензин са данъци. При тока няма такова натоварване. Там има единствено 20% ДДС.

                          Именно от тази данъчна намеса произтича една от илюзиите – цената на километър на електромобил е по-ниска. Да, сега е така, когато почти няма електромобили. Но като започнат да стават повече, те ще започнат да “подяждат” държавния бюджет. Мислите ли, че правителствата ще могат да съкратят толкова разходи (за България например ще трябва да са 5-6 милиарда лева), поради липса на приходи от акцизи и данъци върху горивата? Разбира се, че не. Станат ли електромобилите масови, в цената на тока ще влязат данъци, за да се хранят пенсионери, болници и училища.

                          Между другото, това и сега се случва. Екологичното гориво “пропан-бутан” беше натоварено с акцизи, просто защото твърде много коли минаха на него и започнаха да подяждат бюджета. Но иначе като “еко” идея, то беше страхотно.

                          Т.е. илюзията за ниската цената на тока ще се изпари, станат ли масови електромобилите.

                          Но това е само началото на проблемите.

                          Електромобилът, дори с най-добрата батерия, има къс пробег. Т.е. ще се наложат чести дозареждания. Но всяко дозареждане на батерия, дори по най-бързата технология е поне 6-7 пъти по-бавно от зареждане на дизел или бензин. Представете си всяка кола на станция да се зарежда по 10 минути, вместо 1-2 минути като сега.

                          Това ще предполага уголемяване 5-6 пъти на почти ВСИЧКИ “бензино”-станции. Всъщност всяка такава точка за презареждане ще се превърне в огромен индустриален комплекс с персонал, охрана и пр. И всички тези станции ще трябва да са много по-начесто.

                          Т.е. като някой гледа сега само електромобила, забравя да погледне необходимата инфраструктура.
                          Интересно е да споменеш на кой са тези мисли.
                          Подозирам че имат северен произход,
                          Доколкото си спомням, тесла може да измине около 500 километра с едно зареждане.
                          Средният американец кара около 20 мили днес. Около 30 километра. Ся, с едно зареждане в гаража ще изкара поне седмица.
                          Всички подобни разсъждения ги слушахме от много години и за спейсХ - "като излети - ще говорим. Като се приземи успешно - ще говорим. Като почнат клиентите да ги предпочитат - ще говорим..."
                          Ми говорете де, що не говорите?
                          Същото сега слушаме и за електричките. Неизгодно било, ама не можело, ама никой няма да ги иска.
                          Няма да ги иска, но ако искаш такава кола, ще трябва да платиш, и да чакаш няколко месеца.

                          А другото от тези мисли просто не си струва да се споменава.
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Selena Разгледай мнение

                            Да ти кажа не знам. Дразна го човеко и туй то мъка космическа и непрогледна мъгла относно мотивацията. Онзи ден обаче, индивидът сътвори една метафора, която ме събори от стола от смях. Желаех да доизясня етимологията й, но се намеси Олимп, а знаеш, когато боговете говорят, простосмъртните мълчат .
                            Т.е., минал е Ел Парцалисимо Гранде? Сефте.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                              Нещата са дълбоки и комплексни но, Мъск, някъде, е престанал да се вписва. Това дразни Дълбоката Държава, онА натиска политиците, и ето ни чуденки.
                              Тия дни на дълбоката държава й се поразказа играта, та нашият юнак може и да излезе пак печеливш.
                              Last edited by Selena; 07.10.2018, 21:58.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от tnm Разгледай мнение
                                Само светкавици или имаше и гръмотевици?
                                Да ти кажа не знам. Дразна го човеко и туй то мъка космическа и непрогледна мъгла относно мотивацията. Онзи ден обаче, индивидът сътвори една метафора, която ме събори от стола от смях. Желаех да доизясня етимологията й, но се намеси Олимп, а знаеш, когато боговете говорят, простосмъртните мълчат .
                                Last edited by Selena; 07.10.2018, 21:56.

                                Коментар

                                Working...
                                X