IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Всичко е по темата !!!. За Успеха....и причините за него. Искате ли да сте успешни?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Scotty Разгледай мнение

    Дадох ги за пример, защото ги ползвам понякога. Но също и заради това, че лека полека зоните се разширяват и разширяват, докато не обхванат целия град. Тогава няма да има човек друг избор. И аз като гражданин не съм доволен от това. Иначе, че по Цариградско рейсовете се движат по-бързо от автомобил е така, само че зависи много накъде ситръгнал да пътуваш, защото с автомобил може да минеш от съвсем различно място, а не да се набиваш в центъра.
    Ти не си доволен, аз пък съм! Искам като ми се наложи да отида където и да е с колата лесно да паркирам, вместо разни тарикати да си приватизират паркоместата. В ежедневието колата рядко е необходима, освен ако не живееш извън града или в смотаните новопостроени квартали.

    пп примерът с 204 го даде ти, а той е единствена алтернатива от Окръжна само за места като пазара Красно село или Бъкстон. Откъде ще минеш и колко по-бързо можеш да стигнеш в 17 часа с кола? Пет минути, десет?
    Last edited by BONI; 28.06.2019, 14:41.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от pesimist4o na kvadrat Разгледай мнение

      Малко повече е , но принципа е правилен. За 2-3 спирки като е няма нужда да се чака транспорт, а се отива пеш. За същото разстояние е некъв абсурд да вадя колата от гаража, да се чудя де да спра и да обикалям / псувам/ 15 мин за място. Картата за СКГТ е 30 лева месечно / годишна/ ... подарък и транспорта генерално си го бива в някаква степен /без новите квартали. То в тях и няма къде да мине такъв транспорт./. Това сравнено с 300-1000 лева месечно разход за автомобил / гориво, такси, подслон, застраховки, ремонт, консумативи и обезценка/. . Ползвам кола поради чаветата /няма как/, но да имаш 2 + коли и да не слизаш от тях освен при лошо жилищно-работно планиране е неразбираемо...Да не пиша, че шоферите често са доста нагли/немат избор донякъде/ и паркосват де им падне...куп пари зе жеуезо дали, а за гараж и паркинг немат.....Требе яки глоби, данъци, скъпи зони и за сметка на това навсякъде....СКГТ рулзззз....:-)
      Не разбираш "тяхната логика". Така или иначе са си купили 2-3-4 трошки (средна възраст 12 години), плащат им данъци, поддръжка, застраховки, прегледи, винетки и т.н. и искат да си го "избият" от ежедневен транспорт. Затова мрънкат за цената на горивото и за платеното паркиране, прецакват им се дребните сметки. Нищо, нещата вървят в правилна посока и все по-скъпо ще им става.

      пп нямаш ли си квартални детска градина и училище, защо возиш децата с кола?
      Last edited by BONI; 28.06.2019, 14:27.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от BONI Разгледай мнение

        Казах ти, иди пробвай автобусите или метрото във Виена, Париж или Рим в час пик и ще видиш истинска тъпканица. Там имаш и "екстри" като снежинки, арабели, анадолци.

        пп не знам защо даде този пример, ама нито Окръжна болница нито дестинациите на 204 от там са зелена зона, що се оплакваш. Отделно по Цариградско в този момент 204 се движи по-бързо от кола.
        Дадох ги за пример, защото ги ползвам понякога. Но също и заради това, че лека полека зоните се разширяват и разширяват, докато не обхванат целия град. Тогава няма да има човек друг избор. И аз като гражданин не съм доволен от това. Иначе, че по Цариградско рейсовете се движат по-бързо от автомобил е така, само че зависи много накъде ситръгнал да пътуваш, защото с автомобил може да минеш от съвсем различно място, а не да се набиваш в центъра.
        Почвам да се чудя на хората как се радват на тая структура СКГТ, като че ли не е една мафиотска структура, която само събира пари, които отиват неясно къде... И няма такова нещо като лошо жилищно-работно планиране. Имаш апартамент в София на дадено място (не всички сме навлеци от провинцията), а пък работата обикновено се сменя през няколко годинки. Така че изобщо не може да става и дума за такова нещо. Тука буквално само се злобее срещу по-крайните квартали, все едно там не живее работната сила на страната...
        Last edited by Scotty; 28.06.2019, 14:28.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от pesimist4o na kvadrat Разгледай мнение

          Малко повече е , но принципа е правилен. За 2-3 спирки като е няма нужда да се чака транспорт, а се отива пеш. За същото разстояние е некъв абсурд да вадя колата от гаража, да се чудя де да спра и да обикалям / псувам/ 15 мин за място. Картата за СКГТ е 30 лева месечно / годишна/ ... подарък и транспорта генерално си го бива в някаква степен /без новите квартали. То в тях и няма къде да мине такъв транспорт./. Това сравнено с 300-1000 лева месечно разход за автомобил / гориво, такси, подслон, застраховки, ремонт, консумативи и обезценка/. . Ползвам кола поради чаветата /няма как/, но да имаш 2 + коли и да не слизаш от тях освен при лошо жилищно-работно планиране е неразбираемо...Да не пиша, че шоферите често са доста нагли/немат избор донякъде/ и паркосват де им падне...куп пари зе жеуезо дали, а за гараж и паркинг немат.....Требе яки глоби, данъци, скъпи зони и за сметка на това навсякъде....СКГТ рулзззз....:-)
          Еми искат коли хората......Много често баща и син не се разбират и не могат да ползват една кола.

          От друга страна, поддръжката на 2 коли дългосрочно струва колкото един двустаен, от по-евтините.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от pesimist4o na kvadrat Разгледай мнение

            Малко повече е , но принципа е правилен. За 2-3 спирки като е няма нужда да се чака транспорт, а се отива пеш. За същото разстояние е некъв абсурд да вадя колата от гаража, да се чудя де да спра и да обикалям / псувам/ 15 мин за място. Картата за СКГТ е 30 лева месечно / годишна/ ... подарък и транспорта генерално си го бива в някаква степен /без новите квартали. То в тях и няма къде да мине такъв транспорт./. Това сравнено с 300-1000 лева месечно разход за автомобил / гориво, такси, подслон, застраховки, ремонт, консумативи и обезценка/. . Ползвам кола поради чаветата /няма как/, но да имаш 2 + коли и да не слизаш от тях освен при лошо жилищно-работно планиране е неразбираемо...Да не пиша, че шоферите често са доста нагли/немат избор донякъде/ и паркосват де им падне...куп пари зе жеуезо дали, а за гараж и паркинг немат.....Требе яки глоби, данъци, скъпи зони и за сметка на това навсякъде....СКГТ рулзззз....:-)
            +100000000000 точно така. моркова за папурковците да е от правилната страна. (задната)

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Evgo Разгледай мнение

              На мен не ми е проблем, и от Оборище до Съдебната палата, съм за 15 мин пеша.

              Малко повече е , но принципа е правилен. За 2-3 спирки като е няма нужда да се чака транспорт, а се отива пеш. За същото разстояние е некъв абсурд да вадя колата от гаража, да се чудя де да спра и да обикалям / псувам/ 15 мин за място. Картата за СКГТ е 30 лева месечно / годишна/ ... подарък и транспорта генерално си го бива в някаква степен /без новите квартали. То в тях и няма къде да мине такъв транспорт./. Това сравнено с 300-1000 лева месечно разход за автомобил / гориво, такси, подслон, застраховки, ремонт, консумативи и обезценка/. . Ползвам кола поради чаветата /няма как/, но да имаш 2 + коли и да не слизаш от тях освен при лошо жилищно-работно планиране е неразбираемо...Да не пиша, че шоферите често са доста нагли/немат избор донякъде/ и паркосват де им падне...куп пари зе жеуезо дали, а за гараж и паркинг немат.....Требе яки глоби, данъци, скъпи зони и за сметка на това навсякъде....СКГТ рулзззз....:-)

              Коментар


              • Първоначално изпратено от diskmanv Разгледай мнение
                Ето пример.

                Нотито ми е до съдебната палата. За да стигна до него от Оборище имам две опции:

                5мин пеш+трамвай+8мин пеш= 25мин и 3.20лв/2.40лв. ако съм си купил 10билета.

                1мин.+колата+1мин. пеш = 15мин и 2лв/3лв..(1лв. синя и 1лв. за гориво или 2лв. синя +1лв. гориво)

                В задачата се пита какво ще предпочетете. Да се возите в горещ мръсен трамвай и да платите повече пари и време или в собствения автомобил?


                Ето за това центъра е задръстен...
                Задачата ти не е коректна, защото тоя автомобил има и поддръжка и консумативи, да не говорим за данък, преглед, гражданска и Каско евентуално. Ще ти сложа едни средни годишни 1500 кинта, което е 5 лв. на ден отгоре в най добрия случай. Сметката може и да набъбне доста повече, в зависимост от автомобила. Ако си и на платен паркинг през деня, което не е рядкост за работещите в центъра, уравнението става направо за изпит в СМГ.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Scotty Разгледай мнение

                  Ако искаш пробвай в 17 часа да се качиш в автобус 204 от спирка Окръжна болница... Метрото също си е претъпкано в час пик, вярно не е като Японското, няма професия тъпкач, но все пак си е препълнено, няма накъде да мръдне човек вътре.
                  Казах ти, иди пробвай автобусите или метрото във Виена, Париж или Рим в час пик и ще видиш истинска тъпканица. Там имаш и "екстри" като снежинки, арабели, анадолци.

                  пп не знам защо даде този пример, ама нито Окръжна болница нито дестинациите на 204 от там са зелена зона, що се оплакваш. Отделно по Цариградско в този момент 204 се движи по-бързо от кола.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от diskmanv Разгледай мнение
                    Ето пример.

                    Нотито ми е до съдебната палата. За да стигна до него от Оборище имам две опции:

                    5мин пеш+трамвай+8мин пеш= 25мин и 3.20лв/2.40лв. ако съм си купил 10билета.

                    1мин.+колата+1мин. пеш = 15мин и 2лв/3лв..(1лв. синя и 1лв. за гориво или 2лв. синя +1лв. гориво)

                    В задачата се пита какво ще предпочетете. Да се возите в горещ мръсен трамвай и да платите повече пари и време или в собствения автомобил?


                    Ето за това центъра е задръстен...
                    На мен не ми е проблем, и от Оборище до Съдебната палата, съм за 15 мин пеша.



                    А пък в моя квартал има незаконни бетонни гаражи, с метални врати, правени през 90-те години, към края.

                    И общината е започнала да ги вдига и да ги разчиства. То така и трябва, като са незаконни.

                    Мисля, че са давали по 1000 лв за тях, когато 1000 лв бяха доста пари, а едно хубаво ново PC беше 2000 лв.
                    Last edited by Evgo; 28.06.2019, 14:01.

                    Коментар


                    • Ето пример.

                      Нотито ми е до съдебната палата. За да стигна до него от Оборище имам две опции:

                      5мин пеш+трамвай+8мин пеш= 25мин и 3.20лв/2.40лв. ако съм си купил 10билета.

                      1мин.+колата+1мин. пеш = 15мин и 2лв/3лв..(1лв. синя и 1лв. за гориво или 2лв. синя +1лв. гориво)

                      В задачата се пита какво ще предпочетете. Да се возите в горещ мръсен трамвай и да платите повече пари и време или в собствения автомобил?


                      Ето за това центъра е задръстен...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от lefti Разгледай мнение

                        Едно семейство може и пет коли да има, стига да може да си плаща за тях. Хората трябва да разберат, че колата е лукс, а не необходимост, и затова трябва да си плащат и то солено. Градския в София е много добре развит, няма какво да се лъжем. С малки изключения автобусите са нови, движат се по разписание и метрото е перфектно. Картата е 50 лева, което е достъпно.Идеалния център даже трябва да е по 5 лева на час.
                        Лошото е, че свикне ли ти гъза да се вози в автомобил, после трудно се отвиква и затова се почва редовното мрънкане, че хората нямали пари, че са си платили вече и дрън дрън. Голямо реване за пари, ама иначе по две коли на семейство вече е стандарт.
                        Ама тука сме така, за тухли, ламарини и кръчми сме ларж, ама иначе цепим стотинката.
                        Глупости. Кои автобуси са нови? 204 или 280? В 21 век няма климатизация в доста от автобусите, да не говорим за трамвайните линии, където климатик има само в трамвай 7. Също така в никой от новопостроените квартали градски транспорт няма! Метрото все още обслужва малка част от столицата. Южните квартали (които впрочем са пренаселени и имат най-много нужда от градски транспорт) нямат нито градски транспорт, нито метро. За там автомобилът си е необходимост. Колко линии на градски транспорт влизат в кв. Манастирски ливади например? Наистина няма какво да се лъжем, абсолютно неприятно и почти невъзможно е да се пътува в час пик с градски транспорт. Поне това сочи моят опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от BONI Разгледай мнение

                          Глупости, истински препълнен е транспорта в Рим, в Париж, даже и Виена в час пик. Тука си е добре, особено метрото, ама селянина иска с колата в офиса направо да влезе, иначе що си я е купИл. Единственият начин да се превъзпита е да му бръкнеш в джоба.
                          Ако искаш пробвай в 17 часа да се качиш в автобус 204 от спирка Окръжна болница... Метрото също си е претъпкано в час пик, вярно не е като Японското, няма професия тъпкач, но все пак си е препълнено, няма накъде да мръдне човек вътре.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Scotty Разгледай мнение
                            Стига с тая мантра за градския транспорт. Той и сега е мега препълнен и не може да се качи човек в него в час пик, накъде още повече хора? Истината е, че градът се препълни, но не са ви виновни хората живеещи в него за това!
                            Глупости, истински препълнен е транспорта в Рим, в Париж, даже и Виена в час пик. Тука си е добре, особено метрото, ама селянина иска с колата в офиса направо да влезе, иначе що си я е купИл. Единственият начин да се превъзпита е да му бръкнеш в джоба.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от diskmanv

                              Не знам кой плаща само по 100лв. зелена зона, сигурно това са 10% от хората. Колко човека живеещи в зона, притежават собствен апартамен, и живеят сами в него за да имат само една кола. Нито един от съседите в моя вход е с една кола. А за втора е 200лв. Тоест по 150лв. на кола.
                              Едно семейство може и пет коли да има, стига да може да си плаща за тях. Хората трябва да разберат, че колата е лукс, а не необходимост, и затова трябва да си плащат и то солено. Градския в София е много добре развит, няма какво да се лъжем. С малки изключения автобусите са нови, движат се по разписание и метрото е перфектно. Картата е 50 лева, което е достъпно.Идеалния център даже трябва да е по 5 лева на час.
                              Лошото е, че свикне ли ти гъза да се вози в автомобил, после трудно се отвиква и затова се почва редовното мрънкане, че хората нямали пари, че са си платили вече и дрън дрън. Голямо реване за пари, ама иначе по две коли на семейство вече е стандарт.
                              Ама тука сме така, за тухли, ламарини и кръчми сме ларж, ама иначе цепим стотинката.

                              Коментар


                              • Стига с тая мантра за градския транспорт. Той и сега е мега препълнен и не може да се качи човек в него в час пик, накъде още повече хора? Истината е, че градът се препълни, но не са ви виновни хората живеещи в него за това!

                                Коментар

                                Working...
                                X