Всички мобилни оператори са един дол дренки, както викаше бай ви Ганьо, всички са маскари. Така че - колкото им позволиш, толкова те цакат.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ТЕЛЕНОР ме измами
Collapse
X
-
От днеска почти си имат нов собственик, така че Келнерчето ще ги оправи
https://www.capital.bg/biznes/kompan...a_i_nova_tv_1/
Коментар
-
явно платформите за разплащане са много фортумо е само една от тях и тя много рядко допуска клиент да бъде подведен Allterco.com е подобна българска компания през която минават повечето проблемни поръчки -тя прибира парите от операторите и ги дава на търговците но е на страната на търговците независимо дали мамят . На държавата не и пука защото взема ддс-то .
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от alphaomega Разгледай мнениеТези измами се извършват чрез непоискани търговски съобщения (в този случай смс).
Ако получите такова съобщение в никакъв случай не отговаряйте. Обикновено вътре във съобщението има скрит линк за активация на платена услуга.
Например може да има бутон на който да пише отказ или не благодаря или нещо от този сорт. Когато натиснете този бутон вие автоматично активирате абонаментна услуга.
Най добре е такива съобщения изобщо да не ги отваряте.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Спящият бик Разгледай мнение"Теленор ме измами!" отдавна не е новина.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Тези измами се извършват чрез непоискани търговски съобщения (в този случай смс).
Ако получите такова съобщение в никакъв случай не отговаряйте. Обикновено вътре във съобщението има скрит линк за активация на платена услуга.
Например може да има бутон на който да пише отказ или не благодаря или нещо от този сорт. Когато натиснете този бутон вие автоматично активирате абонаментна услуга.
Най добре е такива съобщения изобщо да не ги отваряте.
Коментар
-
https://fortumo.com/ - мисля че това е страницата на фирмата която поддържа разплащанията в България .Доколкото разбирам тя е връзката между GSM- операторите и търговците на приложения .Имат и форма за оплаквания на крайни потребители -такива като нас .Доколкото разбирам имат желание тези разплащания да стават цивилизовано със съгласието на продавачи и клиенти и най важното имат капацитета да се справят с проблема защото GSM -операторите плащат на тях а те на "търговците" . На мен ми се струват много надеждни ...просто съм се хванал като удавник за сламка. надявам се да съм бил полезен и не на последно място тук въобще не става въпрос за 6 лева а за това че ни правят на маймуни.
ето и адреса за оплаквания :
https://s.fortumo.com/
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеТеленор ме измами- а бе не се притеснявай, и в германия мамят- водафон например са едни от топ измамниците- същата схема- докато цъкаш напред назад и си цъкнал на нещо което активира около 70-100 евро на месец. Плащаш и мълчиш, не помага нито врява, нито адвокат, нищо. Познат заради описания случай върна телефона
Коментар
-
Теленор ме измами- а бе не се притеснявай, и в германия мамят- водафон например са едни от топ измамниците- същата схема- докато цъкаш напред назад и си цъкнал на нещо което активира около 70-100 евро на месец. Плащаш и мълчиш, не помага нито врява, нито адвокат, нищо. Познат заради описания случай върна телефона
- 1 like
Коментар
-
[QUOTE=mironeze;n3282393]Притежавам джобен рутер със СИМ карта на Теленор, която служи само да дава интернет на устройствата ми. При влизане в рутера защитен с име и парола виждам, че съм получил СМС от номер 1920, в който пише, че успешно съм заплатил 12 лв. за услугата VM_Videos и че абонамента е за 1 месец. За прекратяване да изпратя STOP 198 на номер 19207. За информация 0882190530. Единствения изпратен от рутера СМС е към MY Telenor за регистрация, от където видях начислената сума. Не съм пращал и на 19207 за спиране на абонамента, понеже писах до КЗП и чакам отговор. Престъпно е Теленор да прави разплащане без потвърждение от наша страна с СМС или с изпратен до нас код от Теленор, който ще въведем за направата на платения абонамент. Аз правя онлайн разплащания, но банката ми изпраща парола на телефона или въвеждам номера на картата, зависи от вида на разплащането. Затова съветвам всички да пишат до КЗП и КРС.[/QU
При мен е същата работа,само че аз изпратих СТОР и след това получих още две съобщения .писах и на КЗП.
Коментар
Коментар