IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мтел- мнения

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ademon Разгледай мнение
    Хора, какво стана с отпадането на роуминга, гледам някакви пакети се предлагат с гигабайти за чужбина и то на разумни цени, но ако ще отпадне изцяло-з какво да се хабя с преподписване?
    Стана туй, че ако не му е изгодно на оператора просто спира роуминга за съответния план. Ако искаш да ползваш минаваш на друг - по-дървен. СМС-и с предупреждения за спирането на роуминга се изпращат от няколко седмици. Тъй че в тоя момент - много внимателно. Дори и нов договор да подпишеш с някакви обещания, на тия не им пука и винаги могат да те харзулнат. От друга страна може да се окаже, че са ти спрели роуминга без да си разбрал. Прима и Боб със сигурност нямат роуминг по масово ползваните тарифи/планове/.

    Коментар


    • https://www.facebook.com/irina.marud...55309558048809

      Днес осъзнах, че увеличението с 1.99 лв на кабелната ми към Мтелминалия месец не е било случайно - защото го имаше и този месец. Пропуснала съм драмата, но явно съм станала абонат на MTel Sport Max+, който не съм искала - активират ти го без да го искаш, "ползваш" безплатно известно време, и после ако ти с активно действие не спреш пакета, започваш да плащаш по 2 лв/месец.

      Комисия за защита на потребителите вече се е намесила. Според сайта им:

      "Абонатите на цифровата телевизия няма да заплащат за тези канали след 31.03.2017г., ако изрично не заявят желанието си да ги получават. Услугата е предплатена и няма да бъде предоставена, в случай че клиентът не внесе месечната такса в аванс. "

      Но вижте какво пише във фактурата ми за месец май:

      "След 31.03.2017 ползването на трите канала за посочените абонати
      продължава, ако заплатят 1,99 лв./мес. за следващия месечен период на фактуриране. Ако спортното съдържание не е достатъчно атрактивно за
      абонатите, може да бъде заявен отказ до 01.07.2017 като Мтел/Близу ще възстановят месечните абонаменти за периода на ползване. Начините за отказ са:
      • В магазини на Мтел и Близу;
      • С обаждане на *88, 080020011 или 070043700;
      • В онлайн портала на Близу /my.blizoo.bg/;
      • В онлайн портала на Мтел – Моят Мтел."

      Позайте от едни път заявявала ли съм желание да получавам услугата!

      Да видим какво ще обяснят този път - фактурата ми вече е препратена на КЗП.

      Коментар


      • Хора, какво стана с отпадането на роуминга, гледам някакви пакети се предлагат с гигабайти за чужбина и то на разумни цени, но ако ще отпадне изцяло-з какво да се хабя с преподписване?

        Коментар


        • Напоследък взех да се замислям дали да не се върна при тях!
          входни врати интериорни врати
          Last edited by garnara; 10.05.2017, 13:52.

          Коментар


          • Не че ми харесват и одобрявам похватите им, но докато има овце и законът е врата в полето ще стрижат. Колко месеца се рева и обяснява как да ги спрете тези канали ? И пак стадото не разбрало...И този "джурналист" като четеше новините не разбираше ли поне какво чете
            Между другото май не го правят на всички този номер, колега с мтел телефония и близу тв и нет няма надценка и без да се е занимавал

            Коментар


            • М-тел надписват ми сметките два пъти, взимат парите ми тайно

              http://pik.bg/%E2%80%9E%D0%BC%D1%82%...ews651090.html

              Коментар


              • Първоначално изпратено от buy4o Разгледай мнение
                Служители на Мтел се качили в такси и попитали за цената.
                – Предлагаме безлимитен пакет за 3 лв – отговорил таксиметровият шофьор
                Когато пристигнали на адреса, той казал:
                – 88 лева и 35 стотинки, ако обичате.
                – Но нали казахте 3 лв! – възмутили се пътниците
                – Вижте сега – обяснил шофьорът – при безлимитния пакет скоростта е ограничена до 10 км/ч, а Вие помолихте да карам по бързо. По високата скорост се таксува по 3,30 лв за всеки 10 км/ч. Освен това безлимитния пакет е валиден само в рамките на един район, а Вие пътувахте в съседния район – това вече е вътрешноградски роуминг. Пътуване извън началния район се таксува еднократно по 9 лева. Освен това при вътрешноградски роуминг се заплаща на километър и ние начисляваме за първоначалните 100 км, а това са още 33 лв. Как така „скъпо“? Нашата стандартна тарифа е 49 ст/км, а Вие плащате в роуминг по 33 ст/км. Даже излиза по-евтино! Освен това Вие бяхте няколко човека. От 1 янури услугата „групови пътувания“ е платена – по 6,50 лв на човек. И още 13 лв Ви начислихме за музикален пакет, тъй като Вие качвайки се в таксито с това си действие се съгласихте да използвате тази платена услуга. Така че всичко е правилно – 88 лева и 35 стотинки...


                Алюзиите, които ползваш са забележителни. Това, че си поддържаш темата е достойно за уважение.

                Беше казал, че ще учиш хората на това, да са активни /според твоите критерии/. Е, вече всички тук са в твоите проблеми. Някои от тях може да те последват, като сменят оператора /в знак на съпричастност/. Едно не разбирам. Защо, самият ти - след като си недоволен - не смениш оператора? Не ти е изтекъл договора? Ако е така, знай, че винаги можеш да си намериш причини, за да не постъпиш адекватно, в унисон с целта, която преследваш.
                Я времето няма да е хубаво, я котка ще ти пресече пътя, я нещо друго... В една детска поемка се казваше: "Ту му млякото горещо - ту пък - друго нещо..."

                Това е пич - дадох едно рамо, за да ти повдигна темата. Очевидно това е основният ти проблем. Бъди здрав.
                Last edited by безимeн; 21.04.2017, 18:09.

                Коментар


                • Служители на Мтел се качили в такси и попитали за цената.
                  – Предлагаме безлимитен пакет за 3 лв – отговорил таксиметровият шофьор
                  Когато пристигнали на адреса, той казал:
                  – 88 лева и 35 стотинки, ако обичате.
                  – Но нали казахте 3 лв! – възмутили се пътниците
                  – Вижте сега – обяснил шофьорът – при безлимитния пакет скоростта е ограничена до 10 км/ч, а Вие помолихте да карам по бързо. По високата скорост се таксува по 3,30 лв за всеки 10 км/ч. Освен това безлимитния пакет е валиден само в рамките на един район, а Вие пътувахте в съседния район – това вече е вътрешноградски роуминг. Пътуване извън началния район се таксува еднократно по 9 лева. Освен това при вътрешноградски роуминг се заплаща на километър и ние начисляваме за първоначалните 100 км, а това са още 33 лв. Как така „скъпо“? Нашата стандартна тарифа е 49 ст/км, а Вие плащате в роуминг по 33 ст/км. Даже излиза по-евтино! Освен това Вие бяхте няколко човека. От 1 янури услугата „групови пътувания“ е платена – по 6,50 лв на човек. И още 13 лв Ви начислихме за музикален пакет, тъй като Вие качвайки се в таксито с това си действие се съгласихте да използвате тази платена услуга. Така че всичко е правилно – 88 лева и 35 стотинки...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от buy4o Разгледай мнение

                    ПП. Защо може да има тема "Българи-пазете се от Виваком", а тази тема "Българи-пазете се от Мтел" беше преименувана?
                    И аз това питам, но явно някой са си заслужили специално внимание

                    Коментар


                    • Издевателството на Мтел е в пълна сила.

                      https://www.facebook.com/plugins/pos...41063695918949

                      Пред офисите още преди работното време се заформят опашки от чакащи възрастни хора, желащи да спрат беззаконието на оператора.

                      ПП. Защо може да има тема "Българи-пазете се от Виваком", а тази тема "Българи-пазете се от Мтел" беше преименувана?

                      Коментар


                      • "Любимия" ни оператор продължава да ни третира, като овце за стригане. Издават се фактури на всички с начислени суми за телевизионните канали МтелСпорт в нагло нарушение на Закона. Търсете законните си права със жалби то КЗП!
                        Очаквам конкурентите им да се усетят, че това е нелоялна конкуренция и да сезират и Комисията за защита на конкуренцията.

                        Първоначално изпратено от buy4o Разгледай мнение


                        ДО Комисия за защита на потребителите
                        info@kzp.bg

                        ЖАЛБА

                        От ………………………………………………..
                        адрес: ……………………………………………
                        е-майл: …………………………………………..
                        тел: ………………………………………………


                        Относно: Непоискана услуга/цифрово съдържание от Мтел и blizoo

                        Уважаеми дами и господа,

                        Абонати сме на цифрова телевизия от Мтел /blizoo/. Във фактурата за месец април 2017 г. ни е начислена сума за телевизионни канали Mtel Sport http://www.mtel.bg/mtel-sport. Не сме заявявали желание или каквото и да е искане пред оператора за тяхното ползване. Въпреки това, в нарушение на чл. 62 от Закона за защита на потребителите, Мтел /blizoo/ ни изисква заплащане за тях.
                        Моля в съответствие с Вашите правомощия да задължите оператора да прекрати тази практика и да коригира издадената ни фактура.
                        Че желанията и намеренията на оператора са в нарушение на Закона, той беше известен многократно чрез всички достъпни канали за комуникация от клиентите си. В предходните месеци отношение по проблема взеха Комисията за защита на потребителите, Комисията за регулиране на съобщенията, Комисията за защита на личните данни и др., като в комуникацията си с Мтел /blizoo/ желаеха да предотвратят закононарушението. Дори бяха разпространени съобщения в медиите, че оператора ще спази Закона. Въпреки това Мтел /blizoo/ пристъпва към закононарушението явно напълно съзнателно, непризнавайки европейските директиви, българските закони, държавни институции и собствените си потребители. Затова в съответствие на чл. 208 от ЗЗП моля да наложите на оператора максималната глоба от 3000 лв. за нагло извършеното закононарушение.
                        Нарушението е налице при предоставянето на услугата/цифровото съдържание и изискването на заплащане от страна на Мтел /blizoo/ без искане за това от страна на потребителя. Извършването на нарушението и неговото констатиране не е обвързано с подаване на жалба от страна на потребителя до Вас. Затова Ви моля да защитите всички стотици хиляди клиенти на оператора, които поради една или друга причина не са подали жалба до Вас, като изискате справка от Мтел /blizoo/ за представените срещу заплащане телевизионни канали Mtel Sport и съответното искане за това от страна на всеки потребител. Моля за всеки един случай без искане за ползване на Mtel Sport, но начислени такси на клиента, да изискате от оператора да прекрати закононарушението, да коригира издадената фактура и да му наложите максимално допустимата по ЗПП глоба от 3000 лв. за всяко от нарушенията на чл. 62 ал. 1 от ЗЗП.

                        Прилагам фактура №………………….



                        Дата: ……………….. г. С уважение: …………………

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
                          Пасъм, много ценно е да бъдат издирени и цитирани точните законови текстове.
                          Подходящо е да помним, че този резултат може да се случи, обаче, в рамките на една процедура, която е мислима за крайно ограничен кръг от потребители. Таво биха били тези, които могат и имат възможност и желание да тръгнат да си търсят правата.
                          И точно в този момент в главата на човек звънва неприятното подозрение от вида: А те (м+тел), знаейки много добре, че това е нарушение, да не би да го правят с ясното съзнание, че вършат нарушение, но арогантно прескачат това "дребно неудобство" поради ясния разчет, че в крайна сметка приходите от този акт ще са повече от потенциално възможните имуществени санкции. А и ттези приходи ще започнат да се случват още през следващия месец, при крайно неясната перспектива за необходимостта да се плащат санкции - "някой ден".
                          Това евентуално и потенциално възможно отношение по темата подсказва много и дава една сериозно обезпокоителна характеристика на субекта.
                          Показва една решителност да се повишат входящите потоци НА ВСЯКА ЦЕНА.
                          Подобно поведение и отношение кара човек да се запита: Защо за пореден път??
                          Проста арогантност!?
                          Ами ... да не би да е ... отчаяние!?
                          А доколко е смислено и подходящо да имаш за търговски партньор едно такова лице, което се характеризира по горния начин или е поставено (дори по обективни причини) в някакво такова положение.

                          В цитирания текст съм повдигнал думата "искане". Всички знаем какво означава в делничния ни живот думата искане. Въпросът е, дали можем да сме сигурни какво означава тази дума в един свят, който е доминиран от арогантност и вероятно отчаяние и случващ се по целесъобразност и в една политкоректна среда.
                          Твърди се, че дълго време е течал надпис, че програмите се излъчват пробно и безплатно до края на март. Твърди се още, че в някакъв период от време някъде е течал надпис, че от 1-ви април програмите стават платени и ако не последва активно действие от потребителя на услугата в посока на отказ, той дължи исканата цена. Не знам доколко това е вярно. Пиша на основание на твърдения, които прочетох във форумите.
                          Та - въпросът е: Липсата на активно действие за спиране на програмите, може ли да бъде тълкувана като едно въображаемо (и направо перверзно) искане към оператора? Знам отговора на нормалните и честните хора от един нормален и честен свят.
                          За нашия не гарантирам!

                          Това е поредната проява на любимия ни оператор.
                          По-долу вече стана дума за изключително мотивиращите преживявания по повод на онези платени входящи смс.
                          Горчилката си стои.

                          Ами какво да кажем за опита да ти бъде натрапен музикално-песенен отговор на входящите повиквания, вместо обичайното и очаквано позвъняване. Що майтапи и шокирани погледи отнесох когато сериозни хора са били принудени да слушат разнородна чалга, чакайки да вдигна телефона. Да не разправям как се спира това чудо. Трябва да изпратиш един смс, че не желаеш да ползваш тази услуга в някакъв там формат. След което пак по смс ти се връща отговор: Сигурен ли си? Едно игнориране или невярно или разсеяно натискане на бутон ... и край ... после трябва да обикаляш центровете, да пишеш, да обясняваш, да чакаш.
                          Дори и след категоричен и безгрешен отказ бях принуден да търпя тази подигравка до края на текущия месец. Такава била системата. Да знаете тяхната система е почти живо, митично същество, с отделна провосубектност, с отделен суверенитет направо. Там могат да имат някакъв успех само някакви богове ... вероятно.

                          И това далеч не е всичко.
                          Темата е за мнения: Силно се влоши качеството на оптичната свързаност и пропаданията на сигнала им станаха досадни. Не се справят да ги отстранят.
                          Относно отчаянието и помпането на изискуеми суми да всяка цена: ФАКТ. Когато им носих на крака системата за мобилни разплащания, още през 2009-та, ме гледаха като отровени. Вероятно пропуснатите им ползи възлизат над 5-6 милиарда лева, цените неумолимо пълзят надолу, а въображение способно да им генерира подобен свободен паричен поток за 1/3 от вкараните разходи-ниц...И започва /поредната/ излагация. Казал го е няродът: На когото му е слаб умът, да е як гърбът.
                          Прочее, и "моментната загуба на фактуриране" също се случи 2010-та, след като се доказаха неспособни да разберат елементарни факти...

                          Last edited by Pyramid; 05.04.2017, 20:41.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от пасъм Разгледай мнение
                            Чл. 208. (Изм. – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) За доставка на стоки, както и вода, газ, електрическа енергия, централно отопление, цифрово съдържание или предоставяне на услуги на потребител срещу заплащане без искане от негова страна, в нарушение на чл. 62, ал. 1, на физическите лица се налага глоба, а на едноличните търговци и юридическите лица – имуществена санкция, в размер от 1000 до 3000 лв.
                            Пасъм, много ценно е да бъдат издирени и цитирани точните законови текстове.
                            Подходящо е да помним, че този резултат може да се случи, обаче, в рамките на една процедура, която е мислима за крайно ограничен кръг от потребители. Таво биха били тези, които могат и имат възможност и желание да тръгнат да си търсят правата.
                            И точно в този момент в главата на човек звънва неприятното подозрение от вида: А те (м+тел), знаейки много добре, че това е нарушение, да не би да го правят с ясното съзнание, че вършат нарушение, но арогантно прескачат това "дребно неудобство" поради ясния разчет, че в крайна сметка приходите от този акт ще са повече от потенциално възможните имуществени санкции. А и ттези приходи ще започнат да се случват още през следващия месец, при крайно неясната перспектива за необходимостта да се плащат санкции - "някой ден".
                            Това евентуално и потенциално възможно отношение по темата подсказва много и дава една сериозно обезпокоителна характеристика на субекта.
                            Показва една решителност да се повишат входящите потоци НА ВСЯКА ЦЕНА.
                            Подобно поведение и отношение кара човек да се запита: Защо за пореден път??
                            Проста арогантност!?
                            Ами ... да не би да е ... отчаяние!?
                            А доколко е смислено и подходящо да имаш за търговски партньор едно такова лице, което се характеризира по горния начин или е поставено (дори по обективни причини) в някакво такова положение.

                            В цитирания текст съм повдигнал думата "искане". Всички знаем какво означава в делничния ни живот думата искане. Въпросът е, дали можем да сме сигурни какво означава тази дума в един свят, който е доминиран от арогантност и вероятно отчаяние и случващ се по целесъобразност и в една политкоректна среда.
                            Твърди се, че дълго време е течал надпис, че програмите се излъчват пробно и безплатно до края на март. Твърди се още, че в някакъв период от време някъде е течал надпис, че от 1-ви април програмите стават платени и ако не последва активно действие от потребителя на услугата в посока на отказ, той дължи исканата цена. Не знам доколко това е вярно. Пиша на основание на твърдения, които прочетох във форумите.
                            Та - въпросът е: Липсата на активно действие за спиране на програмите, може ли да бъде тълкувана като едно въображаемо (и направо перверзно) искане към оператора? Знам отговора на нормалните и честните хора от един нормален и честен свят.
                            За нашия не гарантирам!

                            Това е поредната проява на любимия ни оператор.
                            По-долу вече стана дума за изключително мотивиращите преживявания по повод на онези платени входящи смс.
                            Горчилката си стои.

                            Ами какво да кажем за опита да ти бъде натрапен музикално-песенен отговор на входящите повиквания, вместо обичайното и очаквано позвъняване. Що майтапи и шокирани погледи отнесох когато сериозни хора са били принудени да слушат разнородна чалга, чакайки да вдигна телефона. Да не разправям как се спира това чудо. Трябва да изпратиш един смс, че не желаеш да ползваш тази услуга в някакъв там формат. След което пак по смс ти се връща отговор: Сигурен ли си? Едно игнориране или невярно или разсеяно натискане на бутон ... и край ... после трябва да обикаляш центровете, да пишеш, да обясняваш, да чакаш.
                            Дори и след категоричен и безгрешен отказ бях принуден да търпя тази подигравка до края на текущия месец. Такава била системата. Да знаете тяхната система е почти живо, митично същество, с отделна провосубектност, с отделен суверенитет направо. Там могат да имат някакъв успех само някакви богове ... вероятно.

                            И това далеч не е всичко.

                            Коментар


                            • Чл. 208. (Изм. – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) За доставка на стоки, както и вода, газ, електрическа енергия, централно отопление, цифрово съдържание или предоставяне на услуги на потребител срещу заплащане без искане от негова страна, в нарушение на чл. 62, ал. 1, на физическите лица се налага глоба, а на едноличните търговци и юридическите лица – имуществена санкция, в размер от 1000 до 3000 лв.

                              За разлика от други текстове за санкции тук липсва "за всеки отделен случай". Така, че и хиляда човека да се жалват и съдят глобата си е все една до 3000 лв

                              Коментар

                              Working...
                              X