IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Kъде да караме ски ?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от LuboKostov Разгледай мнение
    ЗАЩО ВСЕ ПОВЕЧЕ БЪЛГАРИ ПРЕДПОЧИТАТ
    СКИ ТУРИЗМА В ДРУГИ СТРАНИ
    Сядайки да пишем тези редове си даваме ясна сметка, че ще бъдем обвинени в много „грехове”. Именно затова ще кажем още в началото, че за нас би било най-доброто да караме ски в нашите прекрасни планини, но обосновано ли е, при всички проблеми и условия, наложени в българските курорти и случай, като описания.
    На 14.01.2016г рано сутринта отидохме да караме с дообедни карти на „Пампорово”. Направихме едно спускане и за второто се качихме на новия четириседалков лифт. Още с качването се появи проблем и лифта спря, после отново и отново още в първите десетки метри. Така лифта спря по средата и ние останахме на едно място с надежда всеки момент да тръгне. След около 20-30 минути може би, започнахме с хората от седалката зад нас да си подвикваме кой какви идеи за телефони за съдействие има. Още на лифта започнахме да звъним на всякакви посочени телефони на „Пампорово”АД. Някои не отговоряха, от други ни казваха, че не трябва да се обръщаме към тях, а от трети ни казаха, че ще проверят и ще ни се обадят. Такова нещо не се случи. Така престояхме без никаква информация и действия 57 или 59 минути.
    Още на лифта колегите зад нас ни увещаваха да направим група в електронното пространство, но ние взехме решение да поставим въпроса по друг също цивилизован начин- с жалби и очакване на отговори.
    „Български” реалности - още със слизането на горна станция поискахме обяснение, казаха ни, че не могат да ни отговорят, а и не знаят към кого да се обърнем, „може би в Управлението”. Продължихме да звъним по различни телефони, докато след повече от половин час ни насочиха към секретарката на Изпълнителния директор и тогава тя каза, че е трябвало по-рано да ни насочат към нея и ни препоръча да отидем на касата на „Студенец”, да подадем жалби и че тя се ангажира да запознае Изп. директор и да получим своевременно отговор.
    На касите ни дадоха отвън да напишем жалби, но ние им обяснихме, че не сме в състояние, тъй като сме премръзнали ( денят беше много студен, ние не можехме да говорим, камо ли да пишем с премръзнали ръце, а последното което може да се каже е, че сме зиморничави) и ще ги напишем след като се стоплим. Така и направихме и започнаха мъките. Над 15 пъти сме разговаряли с г-жа Марашлиева и всеки път тя поема ангажимент, че до края на седмицата или в други случаи до края на деня ще имаме отговор. И така два месеца. Имаше и отговор от рода- машина е и се чупи. Без значение дали е новият лифт бих дал пример, ако един превозвач договори да достави стока от Пловдив до София и му се плати предварително, а на Пазарджик превозното средство се повреди (нали е машина), то по техните разбирания собственика на товара следва да си търси друг транспорт за своя сметка до София. В последните отговори рефренът е, че е възложено на адвокатска кантора и че не могат да им се бъркат кога ще ни отговорят. Независимо какво ще ни отговорят и какви техни правила ще посочат, за всеки клиент е ясен. Платили сме си да караме три часа и половина, от които те са ни загубили ефективно час и половина и отделно се наложи да се топлим в различни заведения в част от останалото време. И това ако е извършена услуга. По тяхна вина да ти отнемат почти половината от заплатеното време.
    На други наши приятели същите „гостоприемни” домакини при друга авария им бяха казали, като не им харесва да скочат от лифта .
    Така обслужват клиенти тук. Но пък имат претенции. Срещу тях се водела необоснована атака от чужди страни, зелени организации (за тези отчасти имат основание) и всякакви други „врагове” - примерно като нас.
    Сега да съпоставим малко цени и условия. У нас полудневна карта е около 20 Евро, целодневна приблизително 30 Евро. В големите европейски курорти съответно 30 Евро и 45 Евро. Цените по заведенията, по пистите и хотелите - съизмерими. Но когато заговорим за качество на предлаганите услуги, нещата стават несъизмерими.
    Плащаме 45 Евро, обаче във всички случаи става въпрос за десетократно повече съоръжения и писти, а в повечето курорти за много над тези съотношения. Няма безконечни опашки, няма аварии, няма необработени и лошо обработени писти, няма лошо отношение, а напротив. И си личи, че си обгрижван. Описания случай е детайл, но е показателен.
    Затова тази година при едноседмичния ни престой в Италия ни направи впечатление, че нямаше курорт и писта, на която да не се говори на български и то не е единичен случай, а на „Калотина” на връщане работеха седем гишета и се чакаше над 30 минути да се прибират такива като нас и от други дестинации, а не от български курорти.
    В заключение пак ще повторим, бихме желали да караме у нас и да се гордеем с условията (природните си ги имаме), но това ще стане евентуално след като хора, които се занимават с туризъм се осъзнаят, че те следва да бъдат в услуга на клиента, а не обратно. За някои ще е трудно, защото получиха от държавата активи почти даром и очакват даряването да продължи. В това време заплащането срещу получаване на коректна услуга се случва в други небългарски курорти.
    След написването на горните редове и преди излизането на статията се получи бихме го нарекли отговор-подигравка от „Пампорово”АД.
    Текст без ангажирано длъжностно лице, в който дословно цитираме: „Съгласно чл.5.1.3. от Общите условия „Пампорово”АД не носи отговорност, не възстановява стойността на закупените лифт карти и не дължи парични обезщетения в случай, че закупените лифт карти не могат да бъдат ползвани поради частично затваряне на лифтовете- за профилактика, по съображения за безопасност или за провеждане на спортни състезания, тренировки и/или други мероприятия. В тази връзка считаме, че подадената жалба е неоснователна и не може да доведе до ангажиране на отговорността на „Пампорово”АД.”
    Интересно би било да узнаем нашето висене на лифта в студа в хипотезата на кой от изброените случаи попада? Може би по съображения за безопасност, за профилактика или за провеждане на някакви нови видове техни спортни състезания, тренировки и/или други мероприятия?
    След всичко написано всеки сам ще си направи изводите и ще реши имат ли основание твърденията ни.
    Според мен това е доста преиначена тема. Навън било много по-хубаво и по-евтино. Да, определено някои услуги са по-евтини, но ако погледнем сумарно разходите изобщо не е така. Трябва да се сложат освен разходите за влек и тези за самолетни билети, придвижване, храна, спане и т.н. Хайде да видим тогава колко по-евтино ще излезе. Туризмът беше един от най-сериозно пострадалите от кризата сектори, защото първо бяха отрязани разходите за почивка. Така че не забравяйте, че големите курорти имат сериозен интерес да не се развиват алтернативни места за туризъм, не само в България, но и в други страни.

    Коментар


    • време е да обсъдите водните ски, кой къде ще ги кара
      препоръка е

      Коментар


      • Аз редовно карам по магистралата Тези снежинки така и не се научиха да ги хващат във въздуха.
        Извън шегата, Витоша си остава предпочитано място за мен - най-близо и удобно ми е.

        Коментар


        • Kъде да караме ски ?
          Ще ви открехна: Започва сезонът в Антарктида.

          Коментар


          • Е, какъв off season?Сезонът не е свършил или греша?

            Коментар


            • Пампорово изкарахме много добре..
              А в ресторант ескалибур там готвят така както никъде в софия.. а хем off season ги хванах и очаквах ниско качество

              Коментар


              • ЗАЩО ВСЕ ПОВЕЧЕ БЪЛГАРИ ПРЕДПОЧИТАТ
                СКИ ТУРИЗМА В ДРУГИ СТРАНИ
                Сядайки да пишем тези редове си даваме ясна сметка, че ще бъдем обвинени в много „грехове”. Именно затова ще кажем още в началото, че за нас би било най-доброто да караме ски в нашите прекрасни планини, но обосновано ли е, при всички проблеми и условия, наложени в българските курорти и случай, като описания.
                На 14.01.2016г рано сутринта отидохме да караме с дообедни карти на „Пампорово”. Направихме едно спускане и за второто се качихме на новия четириседалков лифт. Още с качването се появи проблем и лифта спря, после отново и отново още в първите десетки метри. Така лифта спря по средата и ние останахме на едно място с надежда всеки момент да тръгне. След около 20-30 минути може би, започнахме с хората от седалката зад нас да си подвикваме кой какви идеи за телефони за съдействие има. Още на лифта започнахме да звъним на всякакви посочени телефони на „Пампорово”АД. Някои не отговоряха, от други ни казваха, че не трябва да се обръщаме към тях, а от трети ни казаха, че ще проверят и ще ни се обадят. Такова нещо не се случи. Така престояхме без никаква информация и действия 57 или 59 минути.
                Още на лифта колегите зад нас ни увещаваха да направим група в електронното пространство, но ние взехме решение да поставим въпроса по друг също цивилизован начин- с жалби и очакване на отговори.
                „Български” реалности - още със слизането на горна станция поискахме обяснение, казаха ни, че не могат да ни отговорят, а и не знаят към кого да се обърнем, „може би в Управлението”. Продължихме да звъним по различни телефони, докато след повече от половин час ни насочиха към секретарката на Изпълнителния директор и тогава тя каза, че е трябвало по-рано да ни насочат към нея и ни препоръча да отидем на касата на „Студенец”, да подадем жалби и че тя се ангажира да запознае Изп. директор и да получим своевременно отговор.
                На касите ни дадоха отвън да напишем жалби, но ние им обяснихме, че не сме в състояние, тъй като сме премръзнали ( денят беше много студен, ние не можехме да говорим, камо ли да пишем с премръзнали ръце, а последното което може да се каже е, че сме зиморничави) и ще ги напишем след като се стоплим. Така и направихме и започнаха мъките. Над 15 пъти сме разговаряли с г-жа Марашлиева и всеки път тя поема ангажимент, че до края на седмицата или в други случаи до края на деня ще имаме отговор. И така два месеца. Имаше и отговор от рода- машина е и се чупи. Без значение дали е новият лифт бих дал пример, ако един превозвач договори да достави стока от Пловдив до София и му се плати предварително, а на Пазарджик превозното средство се повреди (нали е машина), то по техните разбирания собственика на товара следва да си търси друг транспорт за своя сметка до София. В последните отговори рефренът е, че е възложено на адвокатска кантора и че не могат да им се бъркат кога ще ни отговорят. Независимо какво ще ни отговорят и какви техни правила ще посочат, за всеки клиент е ясен. Платили сме си да караме три часа и половина, от които те са ни загубили ефективно час и половина и отделно се наложи да се топлим в различни заведения в част от останалото време. И това ако е извършена услуга. По тяхна вина да ти отнемат почти половината от заплатеното време.
                На други наши приятели същите „гостоприемни” домакини при друга авария им бяха казали, като не им харесва да скочат от лифта .
                Така обслужват клиенти тук. Но пък имат претенции. Срещу тях се водела необоснована атака от чужди страни, зелени организации (за тези отчасти имат основание) и всякакви други „врагове” - примерно като нас.
                Сега да съпоставим малко цени и условия. У нас полудневна карта е около 20 Евро, целодневна приблизително 30 Евро. В големите европейски курорти съответно 30 Евро и 45 Евро. Цените по заведенията, по пистите и хотелите - съизмерими. Но когато заговорим за качество на предлаганите услуги, нещата стават несъизмерими.
                Плащаме 45 Евро, обаче във всички случаи става въпрос за десетократно повече съоръжения и писти, а в повечето курорти за много над тези съотношения. Няма безконечни опашки, няма аварии, няма необработени и лошо обработени писти, няма лошо отношение, а напротив. И си личи, че си обгрижван. Описания случай е детайл, но е показателен.
                Затова тази година при едноседмичния ни престой в Италия ни направи впечатление, че нямаше курорт и писта, на която да не се говори на български и то не е единичен случай, а на „Калотина” на връщане работеха седем гишета и се чакаше над 30 минути да се прибират такива като нас и от други дестинации, а не от български курорти.
                В заключение пак ще повторим, бихме желали да караме у нас и да се гордеем с условията (природните си ги имаме), но това ще стане евентуално след като хора, които се занимават с туризъм се осъзнаят, че те следва да бъдат в услуга на клиента, а не обратно. За някои ще е трудно, защото получиха от държавата активи почти даром и очакват даряването да продължи. В това време заплащането срещу получаване на коректна услуга се случва в други небългарски курорти.
                След написването на горните редове и преди излизането на статията се получи бихме го нарекли отговор-подигравка от „Пампорово”АД.
                Текст без ангажирано длъжностно лице, в който дословно цитираме: „Съгласно чл.5.1.3. от Общите условия „Пампорово”АД не носи отговорност, не възстановява стойността на закупените лифт карти и не дължи парични обезщетения в случай, че закупените лифт карти не могат да бъдат ползвани поради частично затваряне на лифтовете- за профилактика, по съображения за безопасност или за провеждане на спортни състезания, тренировки и/или други мероприятия. В тази връзка считаме, че подадената жалба е неоснователна и не може да доведе до ангажиране на отговорността на „Пампорово”АД.”
                Интересно би било да узнаем нашето висене на лифта в студа в хипотезата на кой от изброените случаи попада? Може би по съображения за безопасност, за профилактика или за провеждане на някакви нови видове техни спортни състезания, тренировки и/или други мероприятия?
                След всичко написано всеки сам ще си направи изводите и ще реши имат ли основание твърденията ни.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                  Екологът, нарекъл известни спортисти “елитни проститутки”, брои птици с над 4 млн. лева. Стефан Аврамов работи във фондация “Биоразнообразие”, част от коалицията “За да остане природа в България”, която взе десетки милиони от обществени поръчки https://www.24chasa.bg/Article/5353449

                  https://www.facebook.com/stefan.avramov?fref=ts
                  Затова колкото повече им се обръща внимание и се шуми около тях, толкова повече ще се опитват да провалят ски туризма ни.

                  Коментар


                  • Екологът, нарекъл известни спортисти “елитни проститутки”, брои птици с над 4 млн. лева. Стефан Аврамов работи във фондация “Биоразнообразие”, част от коалицията “За да остане природа в България”, която взе десетки милиони от обществени поръчки https://www.24chasa.bg/Article/5353449

                    https://www.facebook.com/stefan.avramov?fref=ts
                    http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                    Коментар


                    • В България няма ски-туризъм 1 - поради навика на държавата да дава планините само на определени монополи и 2 - заради тия тук http://newsline.bg/20773/olaf-sezira...v-i-kompaniya/ , които пак бачкат с държавата, защото тя им налива милиони пари от бюджета.
                      http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                      Коментар


                      • Наръчник за прекаране на ски в Банско.

                        По голяма греда от тая не бях удрял. Реших и аз най-накрая, да го пробвам това начинание "каране на ски в Банско". И то съвсем инцидентно.
                        През четирите почивни дни бяхме отседнали в Добринище. За да стигнем навреме в Банско се изнизахме още на зазоряване. При пристигане при ски зоната ми бяха конфискувани 12 лв. за паркиране. Продължих да налазвам нагоре и стигнах до Шилигарника, където не знам какво са ги правили шилетата, ама сигур не е било нещо хубаво. Та там, по примера на другите преди мен, се паркирах между високите борове, защото да е на сянка колата, че слънцето все по-сърдито пече ли, пече.
                        След доекипирането на семейството с всичките останали атрибути за каране на ски, се насочихме към една от няколкото долни станции на лифт.
                        И там!?!? Чудо.
                        На въпроса откъде да си купим карти, не само, че бях изгледан като изкопаемо, ами и почти бях приравнен до нискорастящ плевел, след което ме упътиха към Бъндеришката поляна, на която със съжаление установих, че или аз съм закъснял, или времето е бързало. Пред мен имаше само двадесетина човека, но за сметка на това работеше само една каса и снабдяването с карта ми отне 45 минути.
                        Сметнах, че 58+58+40=156 ама касиерката не беше на моето мнение, щото ми поиска 15 (3х5) лв. депозит за картите, с обяснението, че като върна пластиките, ще ми върнат депозита. Това добре, ама ме задължава още един път поне да се връщам на каса, а те там са някаква рядкост.
                        Както споменах, се намирахме на Бъндеришка поляна и след кратък преглед на картата на ски-зоната установих, че ако искам да не откажа детето от каране на ски, трябва да прекачим Бъндерица 1 и 2 да стигнем догоре и да хванем синя писта.
                        Карахме цял ден. Адмирации за постижението при нямане на сняг да се поддържат толкова писти и съоръжения, не се чакаше за лифт и всичко беше добре, докато един сноубордист не ме отнесе малко преди долна станция на новата шестица. Добре, че беше в края на деня, и че се разминах без сериозни травми. Е, голям зор видях докато си събуя обувките, ама имало да става.
                        Понеже се дискутира темата за нов лифт на Банско, смея да заявя, че там не им трябва нов лифт. И със сега действащата кабинка горе става мравуняк.
                        ТРЯБВАТ ИМ ПОВЕЧЕ КАСИ И НА ПОВЕЧЕ МЕСТА.
                        Айде със здраве. Иначе Боровец си ми остава любимата дестинация. Не е реклама, и там ходят доста хора и там става мравуняк. Стойте си на Банско
                        Last edited by Plamkata_76; 09.03.2016, 11:28.

                        Коментар


                        • Флахау и Обертауерн, преди 2 седмици.
                          Attached Files

                          Коментар


                          • Kronplatz

                            Карахме една седмица на Kronplatz (http://www.kronplatz.com/en/kronplatz) и препоръчвам. Извън пистите нямаше никакъв сняг, но всичко (писти и съоръжения) работеше на 100%. Инфраструктурата е страхотна - почти всичко (около 30) е кабинки, пистите са разнообразни и добре поддържани, от и към околните селища има осигурен транспорт за скиорите. Няма нощен живот, ако това търсите, но за каране на ски е перфектно. Картата само за Kronplatz е 50-тина евро, а за няколко евро отгоре може да се вземе карта за цялата Dolomiti Superski зона, която предлага над 1000 км писти, и която се обслужва от специален влак, който обикаля по курортите, включен в същия билет, който ви дават в хотела безплатно към нощувките.
                            Attached Files
                            Last edited by margen; 09.02.2016, 10:08.
                            Мненията ми не са препоръка за търговия.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Mito Karamitov Разгледай мнение
                              Пак не си разбрал - важно е нито лятото нито зимата един леФФФ да не даваш на мутрите тук
                              Аз го правя вече 10 години и съм радостен че помагам за техния наближаващ ФФалит
                              В подкрепа на мнението на колегата, поради провалена от болест на малкия ми син ски ваканция на Бабин зуб-Сърбия, където е идеално за учене на малки деца и въобще начинаещи, с нови лифтове, безплатни паркинги, евтини кръчми, обработка на писти и след снеговалеж и сутрин и въобще спокойствие,
                              та реших за да компенсирам на малкия карането, за пръв път от две години да резервирам в България, за 3-ти Март в Пампорово в хотел Орфей, където съм бил и преди и е на 200м пеша от долна лифтова станция, което е удобство. Ето кореспонденцията с маркетинг служителя им след запитване за пакет с вкл. карти, какъвто сме ползвали преди:

                              Отговор: "За посоченият от вас период - 03.03 - 06.03 имаме свободни апартаменти с една спалня. Ски пакетите ни важат от 06.03. На място можете да си закупите ски карти от нашето ски училище.
                              Прилагам ценова оферта ​за 3 нощувки с включени закуски и вечери:..."

                              Въпрос: "Здравейте,

                              Какво означава да се закупят карти от вашето ски училище? Предлагате ли някаква преференциална цена, ако не се ползва ски училище?

                              Поздрави,"

                              Отговор: Нашето ски училище е място, от където можете да си закупите на преференциали цени услуги като ски оборудване, ски учител, както и лифт карти, цените на които зависят от броя дни, за които ги закупувате.

                              Въпрос: Разбрах,

                              Въпрос: Бихте ли ми дали примерни цени за 3 дневни карти закупени от вас, за възрастен и дете на 9г. и 5г., за да си направя тотал калкулация, тъй като сравнявам с друг пакет вкл. и лифт карти.

                              Отговор: Изпращам ви телефон на колегата от ски-училището, за да получите максимално изчерпателна информация.

                              Свързах се с "колегата", който ми каза че не е нужно да ползвам ски училище и гардероб за преференциални цени на карти, които се оказа без значение от броя дни, че все струват по 44 и 24 лв. тоест, това можеше да ми го кажат и от маркетинга.

                              Отново пиша на маркетинга, като това става в Събота-неработен ден!:

                              " Здравейте,

                              Свързах се с вашето ски училище и условията за преференциални цени на карти ни удовлетворяват.
                              Моля да ни направите резервация за 3 нощувки от 03-06.03 за апартамент с 1 спалня за 2-ма възрастни+ 2 деца HB, на името на..."

                              Отговор: Здравейте отново, г-н ...,

                              За празничните дни, включващи дата 03.03, вече предлагаме настаняване с минимум 4 нощувки, поради намалелния брой места за тази дата. Ако държите на престой от 3 нощувки, пристигането трябва да е от 04.03. Допълнително вече изискваме и задължителна празнична вечеря на 03.03. с цена 30 лв на човек.

                              Въпрос: Здравейте,

                              Нямаме възможност за престой от 4 нощувки или 3 от 04.03, тъй като включват учебни и работни дни. Ако имате помещение за посочения от мен период ще се възползваме като мога да ви преведа и 50% депозит. Ако нямате, няма да имаме възможност.

                              Отговор: Другият вариант е за 2 нощувки 04.03 - 06.03. Цената на апартамент за 2 нощувки с включени закуски и вечери е 370лв. Ако желаете да направите резервация, моля да потвърдите!

                              Въпрос: 2 нощувки ни дават само 2 дни за ски и много път. Ако може за 3н., добре, ако не става, здраве да е. Само не разбирам, как едно и също помещение, в един и същи период е свободно за 2 и за 4 нощувки, но не и за 3? При предишни резервации при вас, подобна практика не е имало. Явно нещата са се променили, според мен не в положителна посока или има нещо, което не разбирам. Жалко, бяхме останали много доволни от Вас.

                              В краен резултат резервирах за Копаоник-Сърбия, а за средата на Март в Флахау-Вагрейн.

                              И после призиви: Изберете Българското, бъдете патриоти! Благодаря, но когато такива и много подробни други простотии престанат.

                              В тази връзка, на 2 отделни групи мои приятели за междусрочната ваканция са им правили номера от други хотели, с инсценирани аварии, уж дублирани погрешни резервации, опити за изнудване за доплащане, явно понеже падна снежец и ако могат да намажат нещо отгоре. В Четвъртък-Петък целия курорт не е бил грам почистен и придвижването с автомобили до хотели и писти е било почти невъзможно. Същото заварих и в Петък вечер на нощно Лале. 25 см непипнат паркинг и множество закъсали и заклещени коли, а спря да вали още сутринта.
                              В натоварени уикенди и на национални празници настаняването на маса, зареждането с храна и поръчка на напитки също са направо кошмарни, нещо което в Турция, Испания и Гърция никога не ми се е случвало.
                              В Австрия пък са направо факири в пакетите. Дори и къщите за гости ти свалят от цената на картите, понеже са съсобственици в лифтовете, сега ни дадоха допълнително и по 2 часа на ден безплатно ползване на местния минерален аквапарк, работещ и през зимата. Всички паркинги, фън паркове, детски паркове, снимки,гондоли, зъбчати лифтове, входове за нац. паркове и глетчери също влизат в цената. Като поръчаш бира, докато добавиш храната и бирата е дошла. Цените на пистите са като в селата долу. Няма дране, сервизи и задължителни бакшиши.
                              Та колкото и човек да иска да почива тук, самото обслужване и отношение към клиента те отказват.
                              Чудих се, дали да не пиша на някой шеф от хотел Орфей или групата към която приналежи, но се замислих, че рекета към мен не е лино отношение на служителката, а спуснато отгоре и реших да не се ядосвам повече и се пренасоча навън, при това май ще излезне и по-евтино.
                              В България отношение и качество може да се получи единствено от места за селски туризъм, където самите собственици те обслужват, но за съжаление за разлика от Австрия и Сърбия, държавата толерира не дребните предприемачи и собственици на по един малък обект, както и културен туризъм, а едрите туристически олигарси и с техния алкохолен туризъм и затова нещата не се получават.
                              Last edited by Bango; 09.02.2016, 09:46.

                              Коментар


                              • малко повече сняг...

                                http://skifernie.com/conditions/snow-report/
                                http://skifernie.com/conditions/mountain-cam/
                                life is simple and clear when you make the right choices

                                Коментар

                                Working...
                                X