IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поколението на 30+ годишните - между миналото и бъдещето ... (архив до 7.06.2012 г.)

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от marandi Разгледай мнение
    Брях,

    кат' сте тръгнали да се прайкате на обидени, ся и аз ли да се наредя на опашката?

    Прочети пак цялата кондика и тогава блесвай с познания. Въпроса беше разлика между вал и ос, налЕ?

    В черничко съм ти болднал, ти какво казваш по въпроса ( т. 5 ).

    П.П. Намери ми някъде мои думи, където казвам, че валове и оси не се изчисляват на тия неща, които си ми наблъскал с тоя "чаршаф". Навсякъде съм използвал думите, ако са сметнати правилно. Капиш?

    Иначе за протокола в "чарфаша" си изпуснал термичната проверка накрая. Така, че "двойка" и за тИбя, щот' тая проверка накрая, ако не ти излезе, отиде ти цялата система в канала и язък за всичките ти сметки по-горе ( смигам )

    Шегувам се! Че днес не мога да ви позная. За срязването си прав, но не касаеше въпроса, за да го казваш.

    Маранди, не зная колко време си "изчислявал" и как точно си го правил, но терминът "изчислявам" е на ниво - 9-ти клас в средните училища. Затова именно говоря за ОРАЗМЕРЯВАНЕ с включени НЕОБХОДИМИТЕ ЯКОСТНИ ПРОВЕРКИ.

    Във връзка с последното само ще поставя акцентът върху факта, че ти може и термична проверка (ВЪВЕЖДАШ НОВ ЕЛЕМЕНТ, а аз те помолих ДА НЕ РАЗТЯГАМЕ ЛОКУМИте)..., та можеШ да си правиш хиляди проверки (В КЪЩИ), но ОРАЗМЕРЯВАНЕТО на тия машинни елементи се извършва ПО НАЙ-НЕБЛАГОПРИЯТНИТЕ УСЛОВИЯ за работа..., което означава, че когато определим оня "чаршаф", дето не можеш да го търпиш, но аз имах именно желанието да вникнеш в смисъла, защото БЯХ СИГУРЕН, че ще се ОПИТАШ ДА ЛАВИРАШ (както винаги) - и ще се облегнеш на международната конспирация за Булгаристан...

    Именно, във връзка с цената на конструкторския труд - е свързано "мижавото" ми "чаршафче", защото, когато у нас конструкторите вземаха 155 лева, в Япония конструкторският час се ценеше между 8 и 14 долара... Така че, кой работодател би се ангажирал да плаща тия пари, за да направи конструкторът проверка, какво ще е (примерно) влиянието върху вала, ако ЕДНА МУХА СЕ ОПИТА ДА КАЦНЕ ВЪРХУ НЕГО?

    Зле си изтълкувал посланието ми - и изобщо на обиден не се правя, но обобщенията, които правиш ти, след като нямаш никаква представа за конструкторска работа и отговорности за изпълнението на ОРАЗМЕРЕНИЯТ от теб машинен елемент (включително - съдебна отговорност, ако по твоя вина стане авария, а недай Боже - да има и човешки жертви), след което и монтирането и изпитването му в крайният механизъм..., когато не си се занимавал ИМЕННО с тия неща - то си оставаш на ниво: "взет изпит по някой предмет във ВУЗ"...

    Зная, че ще кажеш, че се изхвърлям с това "авария - човешки жертви", нЪл? Ми - нека ти каже моряк, изобщо дали си дава сметка на какво съоръжение точно се качва при всеки свой рейс и колко механика, съпромат, машинни елементи и ДРУГИ елементи, системи и възли обслужват цялата тая АВТОНОМИЯ, напъхана с толкова електроника....и как само дизел-генераторите поддържат корабната електроцентрала с параметри - да захрани с ток един средно голям град..., а тоя плаващ "град" (май) НЕ БИВА ДА ОСТАВА и един час неуправляем в някой океан на... гъза на географията...

    Маранди, зная, че съвети общо-взето - не приемаме, затова ще те помоля да не въвеждаш нови понятия в конкретната дискусия, защото нямам времето, а и не искам да го губя в неразбираеми (ДО СЕГА) - за теб неща.

    Бъди здрав!

    Поздрави на всички съфорумКИ! (към моряка - обичам женски дупета)...
    Last edited by zarco; 18.02.2012, 10:01.
    "Погледната със страстно око, действителността се превръща в приказка!" П.Пикасо

    Коментар


    • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
      Дюбрутру-както казваше Рене на чист френски
      Космо,не ти е трениран стомаха -аз исля два дни да съм на морски храни-излезли са миди от фермите ,а ми казаха ,че са пуснали омари /е замразени/ и ще пируваме семейството.

      Марандич,върна ме години назад с подобен образ-преподавател-и аз съм съм със средно специално и ми беше много лесно по специалните предмети-протоколи,лабораторни и т.н. ги правех ,а другите преписваха-по едно време доцента зацепи и ме освободи да не ходя,че другите да си правят сами нещата.Остави това ,ами беше и декан на факултета и като ме нарочи,че съм от организаторите на първата студентска стачка,едва на ликвидация минах
      Пфу ... ама дали не се размазах цяла нощ да гледам филми? Я, да помисля - хихи

      Мани, и тоя хамавия доцент беше декан на катедра Машинни елементи. Беше ме взел на прицел, щот' всичките чертежи и проекти излети като от калъп. Демек, чертаех много бързо и като качество все едно излиза от принтер и тоя се светна, че аз им ги правя и се заяде с мИня. За една нощ опатвах голям чаршаф А0 + 3 работни четежа А4 + сметките за един проект и колегата там да си ги пише с негов почерк беловата. Всяка седмица купувах по 3 картона А0 и свършваха. Баф мама и чертане падаше, ама колегите плащаха и нямаше как, щот' не могат да се оправят.
      ------------------------------------------------------------------
      Имах един колега от Катар. И той български още не знае, па камо ли да чертае по БДС. И тоя доцент му връща 1 проект, дет' му бях правил и го орисувал в червено целия. Това не било така, онова не било така и т.н.

      И аз го гледам проекта, щот' арабелата беше глътнал джама и се шашнал отвсякъде. И гледам си проекта, бе ма'а му стара всичко е вярно. И пълен късмет, че оная гад го беше ошарил с червено, ама с молив. И взех една гума, изтрих на оня грацаниците и му го дадох пак същия чертеж. Арабелата го занесъл на оня и тоя го взел, погледнал и му казал: "А, колега - това вече е друго." и му писал 6. <- за такъв кретен-декан ти говоря
      -------------------------------------------------------------------
      П.П. Само не разбрах защо като сме корабостроене ни ебаха майката от машинно чертане, щот' при корабите пък лепиш кадастрон за кадастрон, за да ти се събере чертежа и е по съвсем друг стандарт. Демек няма нищо общо с машинно чертане.

      Бе, 5 години беше голямото чертане - после не докоснах повече чертеж. И в следващите си 2 живота не искам да виждам чертежи повече

      Чиърс, че още не съм лягал и лоча 1 бирка.
      Last edited by marandi; 18.02.2012, 10:04.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
        Добро утро , Знаещи !
        Ние , Можещите Ви поздравяваме !
        Гледам Анона от ММТ( мет. маш. и техн.) се е прехвърлил на ТМ (техн. механика) и смята греди и подпори....
        Доц. се казва Кирилов ( Киро -секирата)по ММТ и имаше лаф при желязо - въгл. диаграма ...- хващам най- празният поглед в потока и я обеснявам , докато просветне......
        Много ги мразех всички железа и механики с тези усуквания, завъртания и натоварени греди....
        Оттогава не ми се спори с "напрегнати дървета", защото няма смисъл - това им е заложено в конструкцията....

        Я за успокоение вземете по една лопата да ринете сняг и смятайте на ум силата на триене на лопатата и на обувките си... и кога КПД е най- голямо.....
        ха-ха -дъщеря ми се върна след сесията и ми каза ,че тук се чувства като на Хавай
        -сняг няма,температура беше с 10 градуса по-висока
        http://milom.blog.bg/

        Коментар


        • Добро утро , Знаещи !
          Ние , Можещите Ви поздравяваме !
          Гледам Анона от ММТ( мет. маш. и техн.) се е прехвърлил на ТМ (техн. механика) и смята греди и подпори....
          Доц. се казва Кирилов ( Киро -секирата)по ММТ и имаше лаф при желязо - въгл. диаграма ...- хващам най- празният поглед в потока и я обеснявам , докато просветне......
          Много ги мразех всички железа и механики с тези усуквания, завъртания и натоварени греди....
          Оттогава не ми се спори с "напрегнати дървета", защото няма смисъл - това им е заложено в конструкцията....

          Я за успокоение вземете по една лопата да ринете сняг и смятайте на ум силата на триене на лопатата и на обувките си... и кога КПД е най- голямо.....

          Коментар


          • Добро утро лъвове и лъвици. Приятен уикенд. Много инженерна мисъл в този инвестиционен форум. Не може ли с валовете да се повдигат и акции. Космо много го бориш този сняг и няма начин да не го пребориш. Сетихте ме за бриджа- чистия разбира се. Младостта ми мина с него- много играехме и системи учехме, а и в първите национални турнири участвахме. Интересна игра- сега понякога играя в нета, но всяко нещо е с времето си.

            Коментар


            • Дюбрутру-както казваше Рене на чист френски
              Космо,не ти е трениран стомаха -аз исля два дни да съм на морски храни-излезли са миди от фермите ,а ми казаха ,че са пуснали омари /е замразени/ и ще пируваме семейството.
              Марандич,върна ме години назад с подобен образ-преподавател-и аз съм съм със средно специално и ми беше много лесно по специалните предмети-протоколи,лабораторни и т.н. ги правех ,а другите преписваха-по едно време доцента зацепи и ме освободи да не ходя,че другите да си правят сами нещата.Остави това ,ами беше и декан на факултета и като ме нарочи,че съм от организаторите на първата студентска стачка,едва на ликвидация минах
              http://milom.blog.bg/

              Коментар


              • Първоначално изпратено от anon6706 Разгледай мнение
                Ама ти "къпеш" по спомени, а пишеш 2-ки без да мислиш.

                Когато натовариш един елемент (конзола) в единия му край, какъв момент предава той към мястото си на закрепване? Да, елементът (конзолата) е натоварен на огъване, но и предава този огъващ момент към мястото си на закрепване. Ако моментът не се ПРЕДАВА на 100%, то конзолата би се прекършила от огъващия я момент.

                Разликата между оста и конзолата е единствено в това, че оста се върти и това налага някои допълнителни изчисления, за които Зарко спомена.

                П.П. Пояснявам за Космонавта какво е "конзола".

                Здравей Анон приятелю.. Аз изчетох внимателно за какво говорите и го сванах (май):

                Значи вала предава въртящият момент, примерно от двигателя към елементите на уреда.. Примерно кардана на камионите (и на колите)....

                Оста е като при детските колички или каруците - на нея или с лагери са закрепени колелата или цялата тя се върти със невъртящи се колела...

                И тук е вжният момент да се изчисли на база това с каква скорост ще се върти вала или оста (ако се върти въобще), на база каква тежест ще носи върху себе си и какво съпротивление ще преодолява, от какъв материал и в какъв рамер да се направи.. Да не почне да се "къса" като полуоска на стара Дачия или москвич Алеко.... Двата модела бяха от първите коли с предно предаване в бившия соц лагер. Преди години бяха докарали един москвич, полуоската се скъсала при движение с 80 км в час и беше пробила кожуха на скоростната кутиия....

                Всъщност валове би трябвало да има навсякъде където въртеливото движение не може да се предаде с ремък или зъбно колело тс. където се изисква по голяма мощност...Оси също - когато се налага да хванеш два елемента помежду им...

                Абе пак валял сняг... Вече ми писна... Айде наздраве.. Пия две на екс (било полезно мастика на гладно) и тръгвам по задачи, че днес цял ден ми се очертава напрегнат с романтична среща на края....

                Коментар


                • Първоначално изпратено от tnm Разгледай мнение
                  Разбира се, че вината никога не е в нас.
                  И така е правилно, ако не искаме да ни изключат от "Клуба". Бридж играехме много. Ходехме по турнири. Не знам защо, в района на училището беше забранено да се играе на карти, но ние бяхме обнаглели до такава степен, че играехме и по време на лекции. Когато им писнеше от нас ни излавяха и ни вкарваха в ареста. Преди да влезем в затвора ни обискираха, дали нямаме карти. Ние предварително зашивахме много тестета в дрехите си. Никога лошите не намираха всичките тестета. В ареста си доигравахме. И караула го е отнасял заради нас.
                  Баба ме научи на много неща.
                  tnm

                  Коментар


                  • Аз докато "следвах" (кавичките са да не дразня Анон ), от време на време ни вдигаха по тревога. Правехме поход в пълно бойно снаряжение и железни каски до разни баири край Варна. Копаехме окопи и стреляхме срещу въображаем противник. Маршрута минаваше край меито. Беше излязъл виц, че студентките като ни видели викали "Яаа, вижте, вижте, железните глави пак отиват да правят лабораторно".
                    Баба ме научи на много неща.
                    tnm

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от mechobikov Разгледай мнение
                      Добро утро, tnm !
                      Добро утро, момичета и момчета !

                      Странно защо и на мен ми беше най лесна теория на вероятностите.

                      Много съм добър на карти. Когато бием е заради моята добра игра. Когато падаме е защото партньора е прост и не ги разбира

                      Добро утро, Мечо!
                      Добро утро, тайфата!
                      Разбира се, че вината никога не е в нас.

                      В моята компания имахме традиция преди всеки изпит да си правим едно малко турнирче по бридж. Последният ден преди изпита всички учебници и лекции се захвърляха и се започваше няколко часова игра. Беше много разтоварващо

                      П.П. Много инженери в тоЗ форум
                      Приятелството се състои от серия изловени и неизловени предателства !!!
                      Мечо

                      Коментар


                      • Добро утро, tnm !
                        Добро утро, момичета и момчета !

                        Странно защо и на мен ми беше най лесна теория на вероятностите.

                        Много съм добър на карти. Когато бием е заради моята добра игра. Когато падаме е защото партньора е прост и не ги разбира
                        Баба ме научи на много неща.
                        tnm

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от zarco Разгледай мнение
                          Имах тук едни противоречия (със себе си), които ме накараха да изтрия доста постове назад и реших да понамаля участията си, но ти - Маранди - намесваш името ми, като казваш, че съм подвел съфорумците, затова (в този късен час) ще се опитам ДА ТИ ОБЯСНЯ нещата, които ОЧЕВАДНО - ИМЕННО НА ТЕБ ТИ СЕ ГУБЯТ и именно ти ПОДВЕЖДАШ ХОРАТА ТУК, така че, съвсем спокойно - ще ти изредя тези, а ти се опитай да опровергаеш някоя от тях (на първо време опитай ПОНЕ ЕДНА ОТ ТЯХ ДА ОПРОВЕРГАЕШ)... Все пак - виждам, че си въвел нови понятия, които изобщо ние не сме разисквали тук, затова опитай да се ограничиш в конкретната постановка на тема: "оси и валове", така че - не въвеждай моля нови понятия, като конзоли (запънати неподвижно в единият си край и други тем подобни - несвързани с конкретната тема - понятия, единствено от гледна точка на това, че нямам намерение да развивам тук цялата техническа механика и съпротивление на материалите)... При тия начални условия, Маранди, ще те помоля да опровергаеш нещо от това, което ще ти дам по-долу и моля те - не се опитвай да спориш, защото ще те върна обратно да научиш нещата в първи курс на ВУЗ-а ти...

                          Значи:

                          1. Осите ОБИКНОВЕНО са натоварени на огъване.
                          2. Оразмеряването на оста се извършва, като се определя минималният диаметър на оста в опасното й сечение, при което се взема стойността на допустимото напрежение при напречно огъване.
                          3. Няма да припомням условията, които БИ ТРЯБВАЛО да са изпълнени, за да регистрираме съпротивление на срязване (който го е забравил, ще си го прочете), но именно в тая връзка АЗ ТВЪРДЯ, че В НЯКОИ СЛУЧАИ, ако разстоянието между приложните точки на външните действащи сили и опорите на оста - е малко, именно в тоя случай оста е натоварена И НА СРЯЗВАНЕ (кои са външни действащи сили - най-малко - масата на оста, но още...).
                          4. В зависимост от това, дали оста участва, или – не участва във въртеливо движение или осово преместване, то тя е – или неподвижна, или – въртяща се.
                          5. Валовете пренасят въртящ момент от едни машинни елементи – на други, а не поддържат САМО прикрепените към тях машинни елементи.
                          6. Валът е натоварен на УСУКВАНЕ от предаваният от него ВЪРТЯЩ МОМЕНТ.
                          7. Валът е натоварен И НА ОГЪВАНЕ под действие на силите, перпендикулярни на геометричната му ос (т.е. – това са силите на масите на монтираните върху вала машинни елементи).
                          8. Горното означава, че валовете са подложени на сложна съпротива – УСУКВАНЕ и ОГЪВАНЕ!
                          9. При къси валове, огъващият момент е много малък в сравнение с усукващият.
                          10. Горното означава, че е достатъчно – при оразмеряване на вала, същият да се изчислява САМО НА УСУКВАНЕ, при което се включват УСУКВАЩИЯТ МОМЕНТ и ДОПУСТИМОТО НАПРЕЖЕНИЕ ПРИ СРЯЗВАНЕ.
                          11. Извън горното, още съм споменал (за да съм коректен до край), че в някои случаи е необходима (и дори задължителна) проверка за допустимите деформации, както и фактът, че ако говорим за бързо въртящи се валове, задължително проверяваме и КРИТИЧНИТЕ ОБОРОТИ, при които настъпва РЕЗОНАНС (ясни са при това големите амплитуди, които могат да предизвикат разрушаване на цялата система за броени минути).

                          ТолкоЗ! (Горното е валидно за планетата Земя и условията, при които работят системите и механизмите, но за условията, които са характерни за други системи в Галактиката, ВЕРОЯТНО горните твърдения няма да са приложими..., напр. за т.нар. Черни дупки, или – дето сРъбете им викат цРне рупе..., но това няма общо с конкретният казус... )

                          Маранди, моля те да бъдеш конкретен и да осмислиш добре нещата, преди да скочиш, за да ме опровергаваш..., международната конспирация няма нищо общо тук, а нещата не са трудни, не че има смисъл да ги обясняваме, но просто си ми замесил името и НЕОСНОВАТЕЛНО ме упрекваш...
                          Брях,

                          кат' сте тръгнали да се прайкате на обидени, ся и аз ли да се наредя на опашката?

                          Прочети пак цялата кондика и тогава блесвай с познания. Въпроса беше разлика между вал и ос, налЕ?

                          В черничко съм ти болднал, ти какво казваш по въпроса ( т. 5 ).

                          П.П. Намери ми някъде мои думи, където казвам, че валове и оси не се изчисляват на тия неща, които си ми наблъскал с тоя "чаршаф". Навсякъде съм използвал думите, ако са сметнати правилно. Капиш?

                          Иначе за протокола в "чарфаша" си изпуснал термичната проверка накрая. Така, че "двойка" и за тИбя, щот' тая проверка накрая, ако не ти излезе, отиде ти цялата система в канала и язък за всичките ти сметки по-горе ( смигам )

                          Шегувам се! Че днес не мога да ви позная. За срязването си прав, но не касаеше въпроса, за да го казваш.
                          Last edited by marandi; 18.02.2012, 03:44.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от marandi Разгледай мнение
                            ................Валът предава въртящ момент на друг елемент ( било чрез шпонка, шлици и т.н. ). Оттам Зарко те подведе за сили на срязване и т.н....................

                            Нали ти казах, валът предава въртящ момент, а оста - не.

                            Усукващ момент може да имаш, ако единия край на това, което наричаш вал ти е с конзолен край. Т.е. е застопорен неподвижно, а другия край се върти. Тогава се говори за усукващ момент.

                            Момент на огъване касае греди при фермени конструкции, а не валове и оси, понеже ако се огънат, то те спират да са валове и оси. Понеже дефектират и спират да изпълняват функциите, за които са сметнати. Затова се залагат 0 от тия две напрежения като допуски, които си посочил при проектирането и те да се поемат от лагеруващите възли в краищата им.

                            П.П. Аз също къпя по спомени, спокич

                            Имах тук едни противоречия (със себе си), които ме накараха да изтрия доста постове назад и реших да понамаля участията си, но ти - Маранди - намесваш името ми, като казваш, че съм подвел съфорумците, затова (в този късен час) ще се опитам ДА ТИ ОБЯСНЯ нещата, които ОЧЕВАДНО - ИМЕННО НА ТЕБ ТИ СЕ ГУБЯТ и именно ти ПОДВЕЖДАШ ХОРАТА ТУК, така че, съвсем спокойно - ще ти изредя тези, а ти се опитай да опровергаеш някоя от тях (на първо време опитай ПОНЕ ЕДНА ОТ ТЯХ ДА ОПРОВЕРГАЕШ)... Все пак - виждам, че си въвел нови понятия, които изобщо ние не сме разисквали тук, затова опитай да се ограничиш в конкретната постановка на тема: "оси и валове", така че - не въвеждай моля нови понятия, като конзоли (запънати неподвижно в единият си край и други тем подобни - несвързани с конкретната тема - понятия, единствено от гледна точка на това, че нямам намерение да развивам тук цялата техническа механика и съпротивление на материалите)... При тия начални условия, Маранди, ще те помоля да опровергаеш нещо от това, което ще ти дам по-долу и моля те - не се опитвай да спориш, защото ще те върна обратно да научиш нещата в първи курс на ВУЗ-а ти...

                            Значи:

                            1. Осите ОБИКНОВЕНО са натоварени на огъване.
                            2. Оразмеряването на оста се извършва, като се определя минималният диаметър на оста в опасното й сечение, при което се взема стойността на допустимото напрежение при напречно огъване.
                            3. Няма да припомням условията, които БИ ТРЯБВАЛО да са изпълнени, за да регистрираме съпротивление на срязване (който го е забравил, ще си го прочете), но именно в тая връзка АЗ ТВЪРДЯ, че В НЯКОИ СЛУЧАИ, ако разстоянието между приложните точки на външните действащи сили и опорите на оста - е малко, именно в тоя случай оста е натоварена И НА СРЯЗВАНЕ (кои са външни действащи сили - най-малко - масата на оста, но още...).
                            4. В зависимост от това, дали оста участва, или – не участва във въртеливо движение или осово преместване, то тя е – или неподвижна, или – въртяща се.
                            5. Валовете пренасят въртящ момент от едни машинни елементи – на други, а не поддържат САМО прикрепените към тях машинни елементи.
                            6. Валът е натоварен на УСУКВАНЕ от предаваният от него ВЪРТЯЩ МОМЕНТ.
                            7. Валът е натоварен И НА ОГЪВАНЕ под действие на силите, перпендикулярни на геометричната му ос (т.е. – това са силите на масите на монтираните върху вала машинни елементи).
                            8. Горното означава, че валовете са подложени на сложна съпротива – УСУКВАНЕ и ОГЪВАНЕ!
                            9. При къси валове, огъващият момент е много малък в сравнение с усукващият.
                            10. Горното означава, че е достатъчно – при оразмеряване на вала, същият да се изчислява САМО НА УСУКВАНЕ, при което се включват УСУКВАЩИЯТ МОМЕНТ и ДОПУСТИМОТО НАПРЕЖЕНИЕ ПРИ СРЯЗВАНЕ.
                            11. Извън горното, още съм споменал (за да съм коректен до край), че в някои случаи е необходима (и дори задължителна) проверка за допустимите деформации, както и фактът, че ако говорим за бързо въртящи се валове, задължително проверяваме и КРИТИЧНИТЕ ОБОРОТИ, при които настъпва РЕЗОНАНС (ясни са при това големите амплитуди, които могат да предизвикат разрушаване на цялата система за броени минути).

                            ТолкоЗ! (Горното е валидно за планетата Земя и условията, при които работят системите и механизмите, но за условията, които са характерни за други системи в Галактиката, ВЕРОЯТНО горните твърдения няма да са приложими..., напр. за т.нар. Черни дупки, или – дето сРъбете им викат цРне рупе..., но това няма общо с конкретният казус... )

                            Маранди, моля те да бъдеш конкретен и да осмислиш добре нещата, преди да скочиш, за да ме опровергаваш..., международната конспирация няма нищо общо тук, а нещата не са трудни, не че има смисъл да ги обясняваме, но просто си ми замесил името и НЕОСНОВАТЕЛНО ме упрекваш...
                            Last edited by zarco; 18.02.2012, 02:27.
                            "Погледната със страстно око, действителността се превръща в приказка!" П.Пикасо

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от anon6706 Разгледай мнение
                              Как успя баш ти да ме ядосаш в петък....
                              виж още какво си написал:



                              Не е като да си ме коригирал само за "усукващия" момент.


                              Извинявам се на останалите за спама, но е достатъчно късно и едва ли преча.
                              Имаш проверки накрая винаги за междуосие и съосие. Наруши ли се геометрията, отиде конят в рЯката. Та, там ти е проверката и за огъване. Трябва да клони към 0 или колкото е там допуска по стандарт за конкретния материал като еластична деформация.

                              П.П. Не съм искал да те ядосвам! Просто се пошегувах, а ти па к'во се върза? Обикновено ме сцепваш от майтап, а ся сефте те виждам сериозен

                              Чиърс и сменяме темата с оная за онези 3-и неща

                              Коментар


                              • Чек, да те поразвеселя малко с една случка от студентските ми години
                                -----------------------------------------------------------------

                                В ТУ - Варна, доцентът, който ми предаваше Маш. елементи ми писа 2 на изпита, защото бързах за една среща и влязохме в 8ч и аз в 9:30 станах и му давам листите си и той гледа и вика: "Да, по първи въпрос 6, по втори 6, а по трети защо само половин страничка, колега?" Викам: "Бързам, само съм маркирал в резюме." И той: "Ами, колега вие не знаете ли, че 6,6 и 2 прави 2 като оценка."

                                Тоя ме беше намразил, понеже чертаех проектите на половината група, да не казвам поток, понеже колегите от математически, хуманитарни гимназии и прочие бяха жалка картинка като стане въпрос за проекции и чертане.

                                Като изтегляш чертежи всеки си има стил ( даже и техн. шрифт ) и всичките ми колеги, на които им правех проектите имаха 6-ци, а тоя се ебаваше с мен и ми пишеше 3-ки и 4-ки на мИня. По Маш. елементи на всички беше дал двустъпален или червячен редуктор по Маш. елементи 2, а мен ме дръпна и ми даде да правя скоростна кутия на трактор. Ходих до библиотеката взех си предавателните числа за този вид редуктор ( понеже беше 4-ри или 5 стъпален ) и му го окъпах проекта със сметки, проверки, чертежи и всичко. Понеже без предавателни числа няма как да му го сметна, а тоя ми даде мощност и входа и т'ва е. Тоя се заяде, от къде съм си изсмукал тия предавателни числа като той не ми ги е дал. Викам от библиотеката. Той вика 2-ка, не мога да го приема. Викам: "Има ли нещо, което да не е по БДС?" Той вика: "Не всичко е ОК и по стандарта". Добре, викам: "Има ли нещо грешно? По сметки, по чертежи?" Той вика - "Не, всичко е изрядно, колега. Но 2-ка."

                                И ме остави на изпит, а иначе на колегите пишеше 6-ци на проекти, в които те горе оставили такъв капак като размер, че то не може да се пъхне вала в корпуса да влезе, нито зъбно колело и т.н. Но те му ходеха редовно на курсови работи и лекции, а аз го бях отсвирил, понеже съм с Механо-техникум и само сметките бяха висша математика, всичко останало същото като средното.
                                -----------------------------------------------------------------------------------
                                Тоя кретен после стана депутат от СДС и взех изпита при друг.
                                -----------------------------------------------------------------------------------
                                На въпросния изпит после ми казаха, че питал колегите за 2-ки ( демек с празни листи ), като им посочвал радиатора до него и им посочвал нещо и те не можели да му кажат, че това е муфа, дето им го показва, но им пишел тройки.

                                Та, така ..... имаше свежи моменти с Русото едно време
                                Last edited by marandi; 18.02.2012, 00:24.

                                Коментар

                                Working...
                                X