If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
странно защо се излагат така...предполагам плащат смешно малко ...иначе не виждам причина да нямат кандидати за работа.
Защо търсиш причината единствено в заплащането!? Може би пък все повече хора търсят в работата не само парите а и някои други условия като - свобода, удовлетвореност, лична амбиция, адекватна на личните предпочитания, ползотворна среда и т.н. Съзнанието на хората еволюира паралелно с развитието на всички сфери от битието и социалния ни живот. Напълно логично е и професията и ежедневната ни работа и дейност да придобиват все по-голям приоритет за всеки един от нас.
"Намери си работа която ти харесва, и няма да ти се наложи да работиш и един ден през живота си!"
Само не разбрах защо като не ти харесва не остави количката и не си тръгна.Клиента винаги има право,като не му харесва да зареже продуктите и да не стъпва в тази верига.Аз например не стъпвам в Била,не само в България но и в цяла Европа.
Бях готов да го направя, дори съм го правил в Била (и аз не стъпвам там), но в случая нямаше как... бабата чакаше сьомга котлетите, разбираш ме, нали...
+++++
И аз бях на тези опашки Около обяд и ми бе донякъде разбираемо - понеже всички работещи от офисите се бяха наредили през обедната почивна. Не ми стана ясно защо не бяха свалили табелата на която бе написано едно от техните "етични правили" - нещо от сорта : "ако ви се наложи да чакате повече от 5 мин. при условие, че има неотворени каси ще ви върнем веднага 1 лв. ". Не видях някой да раздава левчета понеже си зарязах покупките и си тръгнах.
Тази табела също е показателна и служи за предварително оправдание като другата "Търсим касиерки..." Дори работи! Питам момчето, което се потеше на касата, дали ще получа 5 ваучера по левче (за всеки 5 минути чакане). Вероятно да, отговори момчето, идете на информация. А там единствената служителка обслужваше десетина чакащи...
Представям си какво ще е по празниците, но няма да бъда свидетел.
"ТАЛАНТЪТ Е ПО-ЕВТИН ОТ СОЛТА НА МАСИТЕ. ТОВА, КОЕТО РАЗДЕЛЯ ТАЛАНТЛИВИТЕ ОТ УСПЕЛИТЕ Е ЯКОТО НИ БАЧКАНЕ ЗА БЛАГОТО НА ВСИЧКИ НАШИ БИЗНЕС ПАРТНЬОРИ!" СТАНЧО РАНГЕЛОВ
"ТАЛАНТЪТ Е ПО-ЕВТИН ОТ СОЛТА НА МАСИТЕ. ТОВА, КОЕТО РАЗДЕЛЯ ТАЛАНТЛИВИТЕ ОТ УСПЕЛИТЕ Е ЯКОТО НИ БАЧКАНЕ ЗА БЛАГОТО НА ВСИЧКИ НАШИ БИЗНЕС ПАРТНЬОРИ!" СТАНЧО РАНГЕЛОВ
Не си спомням дали имаше тема с класация на веригите хипермаркети, но не ми се пуска нова тема. Ако някой иска, да пусне.
Имам впечатления от почти всички по-големи вериги. Тази обикновено я избягвам, но днес ми беше на път. За съжаление.
На входа голямо табло съобщава, че търсят касиерки, ама кой да знае, че изобщо нямат.
Приключих с пълненето на количката и около 11:50 се насочих към една от 40-те каси.
Работеха само 3 (три!), а стотината чакащите се виеха на дълги опашки...
Служителката на информация обясни нервно, че няма касиерки и... това е!
Помолих я да повика управителя, който поне да се извини на бесните клиенти.
След 28 минути чакане платих и си обещах повече да не стъпя в софийския Карфур на Цариградско шосе.
Потърсих ги в нета, да намеря контакти... Тези дори нямат сайт!
Та от тук искам да им кажа (не че ще ме чуят...):
Господа управители, като нямате достатъчно касиери, не си давайте парите за скъпи реклами, а застанете вие на техните места, за да обслужвате клиентите си.
+++++
И аз бях на тези опашки Около обяд и ми бе донякъде разбираемо - понеже всички работещи от офисите се бяха наредили през обедната почивна. Не ми стана ясно защо не бяха свалили табелата на която бе написано едно от техните "етични правили" - нещо от сорта : "ако ви се наложи да чакате повече от 5 мин. при условие, че има неотворени каси ще ви върнем веднага 1 лв. ". Не видях някой да раздава левчета понеже си зарязах покупките и си тръгнах. След като се зарекох никога да не зареждам на Лукойл каквито и промоции да правят( докато не видя разлика в цените на различните бензиностанции от 10-15ст.) .... сега реших да не пазарувам в Карфур.
Не се мисля за голЕм, но мисля, че това е един от начините да се променят нещата.
Изберете си цел, заявете гражданската си позиция и започнете своя протест ! Нищо няма да ви струва - за разлика от времето загубено в мрънкане. Това последното е само за тези , които се харесват с шапки, фуражки и цилиндри
За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .
Само не разбрах защо като не ти харесва не остави количката и не си тръгна.Клиента винаги има право,като не му харесва да зареже продуктите и да не стъпва в тази верига.Аз например не стъпвам в Била,не само в България но и в цяла Европа.
За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него
Не си спомням дали имаше тема с класация на веригите хипермаркети, но не ми се пуска нова тема. Ако някой иска, да пусне.
Имам впечатления от почти всички по-големи вериги. Тази обикновено я избягвам, но днес ми беше на път. За съжаление.
На входа голямо табло съобщава, че търсят касиерки, ама кой да знае, че изобщо нямат.
Приключих с пълненето на количката и около 11:50 се насочих към една от 40-те каси.
Работеха само 3 (три!), а стотината чакащите се виеха на дълги опашки...
Служителката на информация обясни нервно, че няма касиерки и... това е!
Помолих я да повика управителя, който поне да се извини на бесните клиенти.
След 28 минути чакане платих и си обещах повече да не стъпя в софийския Карфур на Цариградско шосе.
Потърсих ги в нета, да намеря контакти... Тези дори нямат сайт!
Та от тук искам да им кажа (не че ще ме чуят...):
Господа управители, като нямате достатъчно касиери, не си давайте парите за скъпи реклами, а застанете вие на техните места, за да обслужвате клиентите си.
Хахах, а ако знаеш какви опашки чакат доставчиците
Не си спомням дали имаше тема с класация на веригите хипермаркети, но не ми се пуска нова тема. Ако някой иска, да пусне.
Имам впечатления от почти всички по-големи вериги. Тази обикновено я избягвам, но днес ми беше на път. За съжаление.
На входа голямо табло съобщава, че търсят касиерки, ама кой да знае, че изобщо нямат.
Приключих с пълненето на количката и около 11:50 се насочих към една от 40-те каси.
Работеха само 3 (три!), а стотината чакащите се виеха на дълги опашки...
Служителката на информация обясни нервно, че няма касиерки и... това е!
Помолих я да повика управителя, който поне да се извини на бесните клиенти.
След 28 минути чакане платих и си обещах повече да не стъпя в софийския Карфур на Цариградско шосе.
Потърсих ги в нета, да намеря контакти... Тези дори нямат сайт!
Та от тук искам да им кажа (не че ще ме чуят...):
Господа управители, като нямате достатъчно касиери, не си давайте парите за скъпи реклами, а застанете вие на техните места, за да обслужвате клиентите си.
Коментар