IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Одобрявате ли автомобилите с не софийска регистрация, да плащат такса...

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от misanthrope Разгледай мнение
    Глупостта е като снежна топка. Пусни я в обществото и започва да лепи още глупости по себе си, защото глупаци да ги сипят не липсват и то никак. Та.. така и тук, някой пусна глупостта, друг я размножи във форума и тя започна да расте с чудовищна сила. Да се върне жителството, колко била гадна София и софиянци, че кой пък иска да им ходи, как кюстендилци и перничани търкали асфалта....
    Леле Боже, питам се, дали това е реалният свят, или съм в някаква измислена страна на глупостта и абсурда
    Виж, че темата е тъпа е ясно.
    Но за връщането на жителството съм твърдо ЗА. Прекалено много години се разреши на хората у нас да ходят където си искат и е време въпроса да се урегулира с закон. Не казвам че старата система с жителствата беше добра, но поне работеше. МОже да се направи някаква нова система на нейна основа. Напрмер човек да живее където се е родил, после ако му се разреши да може да отиде да живее в столицата, после да може и в чужбина след време. Или нещо такова, хем ще задържим работната ръка в провинцията, хем столицата ще си остане столица.

    Коментар


    • Глупостта е като снежна топка. Пусни я в обществото и започва да лепи още глупости по себе си, защото глупаци да ги сипят не липсват и то никак. Та.. така и тук, някой пусна глупостта, друг я размножи във форума и тя започна да расте с чудовищна сила. Да се върне жителството, колко била гадна София и софиянци, че кой пък иска да им ходи, как кюстендилци и перничани търкали асфалта....
      Леле Боже, питам се, дали това е реалният свят, или съм в някаква измислена страна на глупостта и абсурда

      Коментар


      • Първоначално изпратено от dsx500 Разгледай мнение
        За мен София е изключително неприятен град, пълен с мрачни хора които приемат всички останали за по-нисша "раса", може да има работа, ама да се живее е неприятно.
        тия мрачните са новософиянци
        те още се борят с културния шок, че боклука трябва да се хвърля в кофа а не в двора. и защо "гражданите" си носят сополете в кърпи в джоба, наместо просто да си продухат носа докато чакат на спирката.
        ))

        ние, местните шопи, както ни викате, сме много добри и възпитани момчета и всяка неделя се къпем на централна баня

        а това за таксите е абсолютна простотия
        но по форумите съм забелязал, че колкото по-голяма глупост успееш да изкажеш, толкова повече хора идват да остроумничат върху нея
        препоръка е

        Коментар


        • http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2015/...iia_na_koli_s/

          Коментар


          • Ако продължава дилемата с дефицита на номера ще им се наложи на хората да си регистрират колите в провинцията и тогава какво става? Ще трябва да плащат такси всеки пък когато излязат от София. Пълна глупост е това и поредното чесане на езици. Всеки знае, че това няма как да стане. След София, Пловдив, Варна и Бургас ще искат да направят същото и ще стане така, че освен високата винетка за едно пътуване трябва да плащаш и за влизнае в града.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Чичо Манчо Разгледай мнение
              Ха-ха... Да не би "Слънцето" вече да е решило да възстановява "крепостничеството", ъъъ пардон... "жителството" в китната ни Родина?
              Ха дано, ама надали.
              Жителството трябва да се възстанови, за да може да се ограничи миграцията и да се подобри положението с работната ръка в провинцията. В момента повечето фирми правят производство някъде в провинцията, а офиса си го правят в Столицата, заради администрацията и обучените кадри и това е нормално. Едно жителство само ще помогне на фирмите по-лесно да си намират ефтина работна ръка в провинцията и ще подобри положението и в Столицата, така че трябва да има жителство, въпроса е да не се бавим прекалено много и да стане късно.

              Коментар


              • Не мога да повярвам че въобще се обсъжда подобно нещо. И се дават някакви аргументи извадени откъдето не огрява слънцето!

                Ако се плаща за центъра, да плащат всички, с това съм съгласен. Всякакво друго делене на номера, местожителство и подобни е дискриминация и комлексарщина.
                За мен София е изключително неприятен град, пълен с мрачни хора които приемат всички останали за по-нисша "раса", може да има работа, ама да се живее е неприятно.

                И за следващият философ който ще каже "не идвай тук", да ти *** ****** ********* ******
                Мнението изразява лична позиция, не е препоръка или съвет.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
                  Сложете КПП на изхода на Банки и не пущайте в София Бащицата
                  НСО е с туземски номера.

                  Първоначално изпратено от emos Разгледай мнение
                  НЦ,колите на Еконт масово са собственост на офисите а офисите са на принципа на франчайз или нещо подобно.
                  Офиси на франчайз ОК, но колите мисля са си на самата фирма. И все пак - за чий са с русенски номера?
                  И още колко такива примера можете да дадете?

                  Коментар


                  • Ха-ха... Да не би "Слънцето" вече да е решило да възстановява "крепостничеството", ъъъ пардон... "жителството" в китната ни Родина? Добър ученик е той, добър... Прочетох отгоре-отгоре коментарите до тук и се сетих за култовия въпрос от един стар виц "а въжетата ние ли да си ги носим...?" Извинявам се много, но вместо да преливаме от пусто в празно тука не е ли по-добре първо да си зададем "правилните" въпроси:

                    1. Кой и защо има интерес да разделя обществото на столица vs провинция ?
                    2. Къде и за какво потъват парите от нашите данъци в момента?
                    3. Защо от година на година разходната част на бюджетите (местни и републикански) се раздува все повече и повече, съответно и дефицитите по тях, без това да се отразява положително на "услугите" които получаваме?
                    Vanitas vanitatum...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Jekata Разгледай мнение
                      Я да питам аз - колко коли на Еконт сте видели със софийска регистрация?
                      Иначе си щъкат, а и ме съмнява да са само те. Ползват си инфраструктура, но данъка къде отива - в РусИ.
                      Та така и с пеуничани, КН, E, за съжаление и части от РА.
                      За фирми определено съм твърдо ЗА, за физически...някак следва да се отсее кои ежедневно ползват местната инфраструктура. Иначе няма смисъл.
                      Но да се нижат ката дена, я трафик, я амортизация на пътя - като си е от КН и си плаща данъка в КН, да си ползва колата основно в КН.
                      Друг е въпроса, че София става България за мое огромно съжаление и ако да имаше работата в КН нямаше и да помирише за СА...
                      НЦ,колите на Еконт масово са собственост на офисите а офисите са на принципа на франчайз или нещо подобно.
                      За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Jekata Разгледай мнение
                        Я да питам аз - колко коли на Еконт сте видели със софийска регистрация?
                        Иначе си щъкат, а и ме съмнява да са само те. Ползват си инфраструктура, но данъка къде отива - в РусИ.
                        Та така и с пеуничани, КН, E, за съжаление и части от РА.
                        За фирми определено съм твърдо ЗА, за физически...някак следва да се отсее кои ежедневно ползват местната инфраструктура. Иначе няма смисъл.
                        Но да се нижат ката дена, я трафик, я амортизация на пътя - като си е от КН и си плаща данъка в КН, да си ползва колата основно в КН.
                        Друг е въпроса, че София става България за мое огромно съжаление и ако да имаше работата в КН нямаше и да помирише за СА...
                        Сложете КПП на изхода на Банки и не пущайте в София Бащицата

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от 2012 Разгледай мнение
                          прави си адресна регистрация в софия където живее, сменя си личната карта в шопско РПУ и после си регистрира колата с шопски номер и става столичанин ............. лесно е...
                          Гледай само как от една доста "странна" тема може да излезе полезен разговор. Не съм се замислял как хората от страната получават софийски номера на колите си. Не съм попадал в житейска ситуация, която предполага търсене на такъв отговор.
                          Съобразявам обаче, че изваждането на нови лични документи не е просто един механичен акт и аз специално не бих го направил само и само за да получа "подходящите или желаните" регистрационни номера на колата си.
                          Нова лична карта се вади по постоянен адрес, на който по подразбиране съответният индивид - гражданин, общува с държавната власт.
                          Не съм съвсем наясно доколко трябва да обосноваваш пред властта аргументи за избора си на даден постоянен адрес, или просто е достатъчно да декларираш, че искаш еди-кой да ти е постоянен.
                          Има разни хипотези, че ако т.н. постоянен адрес е фиктивен (тоест нямаш контрол върху кореспонденцията поне), може да ти се случат разни неприятни неща.





                          елегантен начин да се заобиколи закона

                          при покупка на нов автомобил се дължи допълнителен акциз .................. затова се кара една година колата с немски номера и после не се дължи този акциз който съвсем не е символичен и едва след година се слагат български регистрационни номера...
                          По отношение на акциза ми се струва, че обяснението ти не е (вече) актуално. Ако говориш за онези стари времена, може и да си прав, ерго някой умишлено да е отлагал българска регистрация на автомобила си, знаейки че предстоят промени.
                          Иначе, имаше един дълъг период от време, когато твърде мощните автомобили (дори и втора ръка) се облагаха с акциз при внос. Върти ми се нещо от рода на 120 киловата, ама не се заричам. Около приема ни в ЕС имаше някакви размирици по темата и си спомням, че в даден момент смениха закона и премахнаха този акциз.

                          Самохващам се, че не съм се интереувал дали това се отнася само за коли с произход от ЕС, или важи за всички?! То и без това вече страната на произход на дадена стока стана доста хлъзгаво понятие. Ваденето на съответните сертификати от митническата администрация си е цяло приключение.
                          Полезният извод е, купувайте смело европейски коли, пък ако искате да си докарате в контейнерче нЕкой американски звяр, опечете си добре работата ин адванс!
                          В София ползвайте метрото, моля!

                          Коментар


                          • Я да питам аз - колко коли на Еконт сте видели със софийска регистрация?
                            Иначе си щъкат, а и ме съмнява да са само те. Ползват си инфраструктура, но данъка къде отива - в РусИ.
                            Та така и с пеуничани, КН, E, за съжаление и части от РА.
                            За фирми определено съм твърдо ЗА, за физически...някак следва да се отсее кои ежедневно ползват местната инфраструктура. Иначе няма смисъл.
                            Но да се нижат ката дена, я трафик, я амортизация на пътя - като си е от КН и си плаща данъка в КН, да си ползва колата основно в КН.
                            Друг е въпроса, че София става България за мое огромно съжаление и ако да имаше работата в КН нямаше и да помирише за СА...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                              За злочестина си прав за ного работи. Мене вече ме е срам да се нарека: "софиянец", нищо че съм роден в.

                              Набъбващи като гъбаци след дъжд катуни, в центърът: арапи и нигъри, навсякъде обикалят каруци и в радиус от поне 58 метра хората си пушат цифките, за да не припаднат, улиците - о.рани от коньовете - по ного квартали няма тротоари, понякога и улици, из простия транспорт се возят удивително вонящи типове - и то не само ромове, но и хора - дето се очаква да се мият редовно, имайки у дома течаща студена и топла вода - ама пишмансофиянци продължават да си избират жалката фъндъкова, която дори се ХВАЛИ как София била етнически ногообразен и толерантен град !!!

                              Витошка е сравнително секси (туканка не съм съгласен с тебе), метрото - тоже е сравнително секси (е - гарите не са могъщи и дворцоподобни като в Москва - ама са по-хубави от нюйорковите) ама ако ми дойде гостенин от чужбина - като пъкне на летището - трябва да го вкарам в метрото и няма да смея да го пусна на повърхността.


                              Конкретно по темата - тия софийски винетки са ги измислили - чувам - основно заради СкакаУците от ПеУник - ама хората какво да правят - идват да работят туканка. Но - София се управлява от прости хора - ако аз бях един кмет - щях да избича метрото до ПеУник. Мерил съм го - от Княжево, където по пръвоначален и ного по-мъдър проект трябваше да е последната гара на трети метродиаметър - до Перник са ДЕВЕТ КИЛОМЕТРА !!! И то по тях метрото може да движи и не под земята. Линията минава през индустриалната зона на - и влиза в истинският Перник - т.е. това може да съживи индустриалната зона и не само перничани да идват туканка на бачкане, но и софиянци да ходят там. Това - както казва Трите Хикса - е най-доброто за бизнесът - ама София се управлява от дебили - дето отклониха метрото към Овча мисъл - която можеше ного по-лесно, бръзо и евтино да бъде свръзана с метромрежата с отклонение от Пръвият метродиаметър - от гара Вардар, през Красна поляна !!!

                              Проклета да е фъндъкова, както казвам поне по 38 пъти на ден.
                              Митак на времето софиянци ходеха да бачкат в Перник щото имаше демезето пектин токоизправители Благой Попов.И даваха по добри заплати от София.А учениците ходеха на училище в София.Пенсионерите ходеха на пазар в София да си харчат големите пенсии.След Центална гара следваха Захарна фабрика Горна баня Владя спирка Драгичево после Даскалово Метал Разпределителна и Перник.
                              Разстоянието не съм мерил и доколкото знам проблема за влаковете е района около Княжео и Владая.Много е тесен между прохода между Витоша и Люлин.А влаковете бяха на половин час.Разнинаваха се на Владая Драгичево и Захарна фабрика и Разпределителна.Трябва просто линията от Перник до Горна баня да се удвои и от Горна баня на метрото..Те това требе се направи.И да се направи една индустриална зона от демезето до Даскалово в която много перничани и софиянци да бачкат.За Витошка няма да споря ама тия жълти блочки по скоро са някаква дришня отколкто секси

                              Коментар


                              • за жалост ставаме все по прости,примитивни и злобни,вместо да е обратното

                                Прост народ-Слаба държава!
                                Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                                Коментар

                                Working...
                                X