IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политика

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • ВСС отказва да кадрува под диктовката на МВР и службите.В специално становище на кадровия орган на съвета се казва:
    Членовете на ВСС са магистрати и като такива имат допуск до секретни данни

    На стражарите номерът им не мина .Според кадровиците на Темида аргументът че ВСС няма достъп, защото е променен правилникът за дейността му и е отпаднал текстът за приравнен статут с този на магистратите, е незаконосъобразен. Статутът произлиза директно от Конституцията и закона и не може да се променя с подзаконов акт, какъвто е правилникът, твърдят от съвета
    http://www.mediapool.bg/show/?storyi...pos=8&p=2#msgs
    СТАНОВИЩЕ НА ИЗБОРНИТЕ ЧЛЕНОВЕ НА
    ВИСШИЯ СЪДЕБЕН СЪВЕТ
    ПО ВЪПРОСА ДАЛИ ЧЛЕНОВЕТЕ МУ ИМАТ ДОСТЪП ДО
    КЛАСИФИЦИРАНА ИНФОРМАЦИЯ ПО ПРАВО,
    БЕЗ СПРЯМО ТЯХ ДА СЕ ИЗВЪРШВА ПРОУЧВАНЕ ЗА НАДЕЖДНОСТ
    Напоследък висши представители на държавни органи изразяват в
    публичното пространство мнения, че членовете на Висшия съдебен съвет
    (ВСС) нямат регламентиран достъп до класифицирана информация без
    успешно провеждане на съответното проучване за надеждност.
    Г-жа Цвета Маркова, председател на Държавната комисия по
    сигурността на информацията (ДКСИ), по повод запитване на вестник
    „Капитал” е застъпила становище, разпространено чрез медията, че
    членовете на ВСС нямат достъп до класифицирана информация по право,
    тъй като не фигурират сред лицата, посочени в изчерпателната разпоредба
    на чл. 39, ал. 1, т. 7 от Закона за защита на класифицираната информация
    (ЗЗКИ), а новият правилник за организация на дейността на Висшия
    съдебен съвет и неговата администрация не приравнява членовете на ВСС
    със статута на съдии, прокурори и следователи, каквато изрична
    разпоредба (чл. 44, ал. 3) е съществувала в отменения правилник.
    Тезата, че членовете на ВСС нямат регламентиран достъп до
    класифицирана информация без успешно провеждане на съответното
    проучване за надеждност, не намира конституционна и законова опора.
    І. Подобно тълкуване се основава преди всичко на невярната
    постановка, че изборните членове на ВСС не са съдии, прокурори и
    следователи.
    Няма и не може да има съмнение, че изборните членове на ВСС
    съдии, прокурори и следователи запазват статуса си на такива и след
    избора им за членове на ВСС, макар да не упражняват временно в течение
    на мандата си непосредствените правомощия на съответните съдийски,
    прокурорски и следователски длъжности, визирани в чл. 163 от Закона за
    съдебната власт (ЗСВ).
    Превратно тълкуване в обратен смисъл, освен че е лишено от
    законова опора, сериозно застрашава независимостта на съдебната власт.
    Идеята основните функции на ВСС (по осигуряване независимостта на
    съдебната власт, по определяне състава и организацията на работата й и по
    управление на дейността й) да се осъществяват изцяло от немагистрати,
    т.е. без каквото и да е реално представителство на самата съдебна власт, е
    огромна заплаха за независимостта й.
    Грижата за независимостта на съдебната власт е основен приоритет
    на европейските институции и на всяка правова държава. Минималните
    стандарти при оценката на постиженията в тази област са формулирани в
    множество международни актове, между които най-съществено значение
    имат:
    2
    - Основни принципи на ООН относно независимостта на съдебната
    власт (магистратурата), приети на VІІ конгрес на ООН, Милано, 26 август
    до 6 септември 1985 г., утвърдени от Генералната асамблея на ООН с
    резолюция 40/32 от 29 ноември 1985 год.
    - Препоръка R (94) 12 на Комитета на министрите на Съвета на
    Европа към държавите-членки относно независимостта, ефективността и
    ролята на съдиите, приета от Комитета на министрите на 13 октомври 1994
    г.
    - Европейска харта за статута на съдиите, Страсбург, 8-10 юли 1998
    год.
    - Становища на Консултативния съвет на Европейските Съдии
    (КСЕС), по-специално Становище № 1 (2001) относно стандартите за
    независимост на съдебната власт и несменяемостта на съдиите; Становище
    № 3 (2002) относно принципите и правилата, определящи
    професионалното поведение на съдиите, в частност етика, несъвместимо
    поведение и безпристрастност; Становище № 10 (2007) относно „Съветът
    на съдебната власт в служба на обществото”.
    Макар и съвсем неизчерпателно цитирани, тези актове
    недвусмислено и ясно постулират и развиват изискването процедурите по
    подбор, назначаване, повишаване, освобождаване, налагане на
    дисциплинарни санкции на магистрати да се провеждат непосредствено
    от, по препоръка на или със съгласието на независим от изпълнителната
    и законодателната власти орган, със задължително участие на
    магистрати.
    Според националното законодателство на Република България ВСС е
    конституционно установен орган, посочен в Глава VІ „Съдебна власт” от
    Конституцията. Неговото съществуване, мястото му в съдебната власт,
    съставът му, начинът на формиране, основната организация на дейността
    му, мандатът на изборните членове и основанията за прекратяването на
    мандата са изрично уредени със съответните разпоредби в основния закон
    на РБ. Възложените на ВСС основни дейности и правомощия са очертани в
    чл. 130, ал. 6 и ал. 7 от Конституцията, като измежду тях първостепенно са
    изведени функциите по ал. 6, т. 1 и т. 2 – назначаване, повишаване,
    преместване и освобождаване от длъжност съдиите, прокурорите и
    следователите (т. 1) и налагане на дисциплинарните наказания понижаване
    и освобождаване от длъжност на съдиите, прокурорите и следователите (т.
    2). В съответствие с европейските стандарти, този орган е замислен и
    конституционно реализиран така, че всякога поне половината от
    изборните му членове да са магистрати (съдии, прокурори и следователи),
    за да може да се гарантира реалното спазване на принципа на разделение
    на властите.
    Съгласно чл.16, ал. 1 от ЗСВ ВСС представлява съдебната власт,
    осигурява нейната независимост, определя състава и организацията на
    3
    работа на съдебната власт и осъществява управление на дейността й. В
    Глава втора, раздел І от ЗСВ се съдържа подробна регламентация на реда и
    начина за избор на членове на ВСС, като Народното събрание избира
    членовете на ВСС „измежду съдии, прокурори, следователи, хабилитирани
    учени по правни науки, адвокати или други юристи”, а органите на
    съдебната власт избират членове на ВСС „от своя състав”, както следва:
    съдиите – шестима, прокурорите – четирима и следователите – един.
    Правното положение на членовете на ВСС е уредено от посочените
    по-горе международни актове, Конституцията и ЗСВ. В тях няма норма,
    която да обявява несъвместимост на статуса на членовете на ВСС с
    магистратския, защото членовете на ВСС са избрани във висшия кадрови
    орган на съдебната власт именно като съдии, прокурори и следователи.
    В случая волята на законодателя е напълно ясна – хипотезите за
    освобождаване от длъжност на съдия, прокурор, следовател са
    конституционно закрепени, доразвити са в чл. 165 от ЗСВ и между тях не
    фигурира като основание избора на магистрата за член на ВСС. Изборните
    членове на ВСС – магистрати запазват придобития статус на съдии,
    прокурори и следователи, защото могат да бъдат лишени от него само
    по силата на изрична законова норма.
    Съгласно новия ЗСВ (обн., ДВ, бр. 64 от 7 август 2007 г.) ВСС е
    „постоянно действащ орган”, т.е. функционира на пълна заетост. Това
    изискване урежда единствено начина на дейност на ВСС, без по никакъв
    начин да засяга статуса на членовете на ВСС, които са съдии, прокурори и
    следователи. Подобно законово разрешение е възприето и в други
    европейски държави и настоятелно се препоръчва като положителен модел
    от Консултативния съвет на Европейските съдии (КСЕС) в Становище №
    10 (2007) относно „Съветът на съдебната власт в служба на обществото”:
    „ІІІ.D.34. КСЕС счита, че броят на членовете на Съвета на съдебната власт трябва
    да бъде пропорционален на броя на членовете на съдебната власт и съответно на
    обема на задачите, които следва да бъдат изпълнени. Въпреки че самите държави
    трябва да решат дали членовете на Съвета трябва да бъдат на щат или извънщатни
    служители, КСЕС обръща внимание, че щатната работа е по-ефективна и осигурява
    по-голяма независимост. Необходимо е обаче да се гарантира, че съдиите, които
    заседават в Съвета на съдебната власт, няма да бъдат откъснати много дълго от
    тяхната съдебна работа, така че по възможност да се запази контактът със
    съдебната практика. Мандатът, съгласно който членовете заседават изключително
    в Съвета на съдебната власт, трябва да бъде ограничен по брой (мандати) и по
    време”.
    За да могат пълноценно и ефективно да осъществяват функциите си,
    членовете на ВСС по силата на ЗСВ преустановяват временно за срока на
    мандата си изпълнението на непосредствените служебни задължения,
    произтичащи от посочените в чл. 163 от ЗСВ съответни съдийски,
    прокурорски и следователски длъжности. Това законово положение е
    уредено и в чл. 45, ал. 1 от Правилника за организация на дейността на
    4
    Висшия съдебен съвет и неговата администрация. След конституирането
    на ВСС в настоящия му състав, членовете на ВСС с нарочни решения на
    органа са освободени от изпълнение на преките си служебни функции като
    съдии, прокурори и следователи, но не са освободени от съответните
    заемани съдийски, прокурорски, следователски длъжности. Временното
    преустановяване изпълнението на длъжностите по чл. 163 от ЗСВ не е
    равнозначно на освобождаване от длъжност и не лишава изборните
    членове на ВСС от правния им статус на магистрати.
    Тъкмо затова чл. 28 от ЗСВ предвижда, че в едномесечен срок от
    изтичане на мандата или предсрочното му прекратяване на основание чл.
    130, ал. 8, т. 1 от Конституцията изборният член на ВСС се възстановява на
    длъжността, която е заемал преди избора директно по силата на закона,
    безусловно и императивно, без необходимост от молба или решение на
    който и да е орган. Хипотезите на възстановяване на изборен член на ВСС
    и на лицата по чл. 195, ал. 2 от ЗСВ са различни. Тъй като са били
    освободени от съдийска, прокурорска или следователска длъжност,
    народните представители, кметовете, общинските съветници, министрите,
    зам. министрите в 14-дневен срок трябва да подадат молба за
    възстановяване до ВСС и да бъдат възстановени на заеманата длъжност в
    органите на съдебната власт с изрично решение на кадровия орган.
    Изложеното дотук обуславя извода, че съдиите, прокурорите и
    следователите запазват статуса си и след избора им за членове на ВСС,
    макар и да не изпълняват за срока на мандата си непосредствените
    служебни правомощия на съответните съдийски, прокурорски и
    следователски длъжности, визирани в чл. 163 от Закона за съдебната
    власт (ЗСВ).
    ІІ. Съгласно чл. 3, ал. 1 от ЗЗКИ достъп до класифицирана
    информация се предоставя само на лица, получили разрешение за достъп,
    при спазване на принципа “необходимост да се знае”, освен ако този закон
    предвижда друго.
    Чл. 39, ал. 1, т. 7 и ал. 3, т. 3 от ЗЗКИ предвижда изключение от
    принципното положение на чл. 3, ал. 1 от ЗЗКИ, според което по
    отношение на съдиите, прокурорите, следователите, адвокатите не се
    извършва проучване за надеждност. За срока на заемане на длъжността им,
    тези лица имат по право достъп до класифицирана информация при
    спазване на принципа “необходимост да се знае”, когато информацията е
    за конкретното дело.
    Вярно е, че в цитираните разпоредби членовете на ВСС не са
    упоменати изрично като категория лица, които по силата на своето
    служебно положение имат достъп до класифицирана информация без
    извършване на проучване за надеждност. Както беше изтъкнато обаче,
    членовете на ВСС, избрани от състава на съдиите, прокурорите и
    следователите, не са освободени от съответните длъжности по чл. 163 от
    5
    ЗСВ и запазват статуса си на магистрати. В това си качество при
    изпълнение на някои от служебните си задължения или по повод
    конкретно възложена задача членовете на ВСС, които са съдии,
    прокурори и следователи, на самостоятелно основание имат по право
    достъп до определена класифицирана информация при спазване на
    принципа „необходимост да се знае”.
    Незаконосъобразно е лансираното в становището на председателя на
    ДКСИ разбиране, че Правилникът за организация на дейността на Висшия
    съдебен съвет и неговата администрация (приет от ВСС с протокол №
    32/29.07.2009 г., публ., ДВ, бр. 66 от 18.08.2009 г.) не „приравнява
    членовете на ВСС със статута на съдии, прокурори и следователи”, каквато
    изрична разпоредба е съществувала в отменения правилник. Статутът е
    съвкупност от позитивноправни норми, които уреждат статуса на
    определено лице, орган, правен субект и т.н. Статусът на съдия, прокурор,
    следовател е законово закрепено особено правно положение, съвкупност
    от конкретни права и задължения на лицата, получили достъп до
    професията на съдия, прокурор и следовател. Този специален статус
    произтича директно от съответните норми в Конституцията и ЗСВ.
    Съгласно чл. 7, ал. 1 от ЗНА правилникът е нормативен акт, който се
    издава за прилагане на закон в неговата цялост, за организацията на
    държавни и местни органи или за вътрешния ред на тяхната дейност. С
    такъв подзаконов акт поначало не може да се придобие, промени или
    отмени статус на съдии, прокурори и следователи, тъй като тези
    отношения се регулират от самия закон. Правното положение на съдиите,
    прокурорите и следователите, избрани за членове на ВСС, не следва да се
    „приравнява” със статуса на магистрати, защото те са магистрати по
    силата на Конституцията и ЗСВ и правомощията и обемът на
    специфичните им функции не могат да бъдат ограничени без изрична
    законова норма.
    Затова е неправилно да се счита, че по време на действието на
    отменения Правилник за организация на дейността на Висшия съдебен
    съвет и неговата администрация (приет с решение на ВСС от 01.11.2007 г.,
    обн., ДВ, бр. 94 от 2007 г.) членовете на ВСС са имали регламентиран
    достъп до класифицирана информация без провеждане на проучване за
    надеждност, тъй като съгласно чл. 44, ал. 3 са били „приравнени” със
    статута на съдии, прокурори и следователи, а при действието на новия
    правилник достъпът им е отпаднал, тъй като в него не е предвидена
    подобна разпоредба.
    ІІІ. ВСС застъпва принципното становище, че всички членове на
    ВСС, независимо дали са съдии, прокурори, следователи, адвокати,
    хабилитирани учени по правни науки или други юристи, имат по
    право регламентиран достъп до класифицирана информация при
    6
    изпълнение на съдебните си задължения, без спрямо тях да се
    провежда проучване за надеждност.
    ВСС е колективен орган – отделните му членовете заседават и
    приемат решенията си съвместно. Установените от Конституцията и
    ЗСВ правомощия и обем на функциите на всички изборни членове на
    съвета са еднакви, независимо дали са съдии, прокурори, следователи,
    адвокати, хабилитирани учени по правни науки или други юристи.
    В обхвата на служебните задължения на членовете на ВСС се
    включват дейности, при които по необходимост се налага третиране и
    обсъждане на класифицирана информация (напр. проверки при атестиране
    на дейността на магистрати, които са работили по секретни дела,
    наблюдение, проверки на движението и анализ на причините за отлагане
    на такива дела и т.н.). В чл. 33, ал. 4 от ЗСВ законодателят изрично е
    отчел, че в определени случаи ВСС борави с документи, класифицирани по
    ЗЗКИ, при което е предвиден специален ред за провеждане на
    заседанията. Дейността по разглеждане на защитени документи е
    предвидена от закона като реална хипотеза и тъкмо затова е уредена
    изрично с оглед провеждане на закрити заседания като изключение от
    принципа на публичността.
    Не съществува основание и процедура, въз основа на които
    членовете, които не са съдии, прокурори, следователи, да бъдат отстранени
    изцяло или частично от осъществяването на задълженията им – да не им
    бъде позволено да участват в дейност на съвета, при която се борави с
    документи, класифицирани по ЗЗКИ. Подобна ситуация е немислима и
    разумът на закона я изключва.
    Все в светлината на гореизложеното следва да се разглежда и
    реалната възможност при проверката за надеждност на член на ВСС да
    бъде отказан допуск, ако се приеме, че такъв е необходим. При евентуален
    отказ съответният член на ВСС ще бъде обективно възпрепятстван да
    участва в някои от дейностите на съвета, включващи боравене с
    класифицирана информация. Тази вероятност поражда сериозна опасност
    от засягане на нормалното функциониране на целия орган и то при
    положение, че не съществуват основания и механизъм за отстраняване на
    отделни членове на съвета от участие в някои негови дейности.
    Идеята членовете на ВСС да бъдат подлагани на проверка за
    надеждност от органите на изпълнителната власт има и друг тревожен
    аспект – застрашава конституционно установения принцип на разделение
    на властите. Органите на изпълнителната власт могат да установят
    контрол върху функционирането на органите на съдебната власт чрез
    осъществяване на проверки за допуск. От една страна, Конституцията и
    ЗСВ не предвиждат изискване за получаване на допуск при избора на
    членовете на съвета. Отказът да се предостави допуск не е и законово
    установено основание за освобождаване от длъжност. От друга страна
    7
    обаче провеждането на проучване за надеждност с отрицателен резултат,
    който не подлежи на обжалване пред съдебен орган, обективно може да
    доведе и до такива последици. Съответният изборен член на ВСС, комуто е
    отказан допуск, макар и законно избран, няма да има право и реално няма
    да може да изпълнява задълженията си в цялост и пълнота, което
    положение в някои случаи може да стане причина и за освобождаване от
    длъжност. По този начин органите на изпълнителната власт ще осъществят
    намеса в работата на съдебната власт и ще засегнат независимостта й.
    В чл. 39 от ЗЗКИ е заложена принципната идея магистратите да не
    бъдат проверявани за допуск и да разполагат с достъп до класифицирана
    информация при спазване на принципа „необходимост да се знае” по
    силата на закона, а не въз основа на решение на държавен орган от
    изпълнителната власт. Дейността на ВСС като висш орган на съдебната
    власт, чието основно задължение по закон е да отстоява
    независимостта на съдебната власт, на още по-силно основание не може
    да зависи от такова разрешение.
    Обстоятелството, че членовете на ВСС не са изрично упоменати в чл.
    39 от ЗЗКИ не е пречка за правилното прилагане на закона, тъй като
    съгласно чл. 46, ал. 2 от ЗНА при непълнота на нормативния акт, за
    неуредените от него случаи се прилагат разпоредбите, които се отнасят до
    подобни случаи, ако това отговаря на целта на акта. Ако такива разпоредби
    липсват, отношенията се уреждат съобразно основните начала на правото
    на Република България.
    http://www.vss.justice.bg/index2.htm
    [color=#BF0000]Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово - писмено или ус

    Коментар


    • Кого излъга Дянков

      20.04.2010, 16:41
      Европейската комисия не е правила оценка на конвергентната програма на България за скритите бюджетни дефицити. Това съобщи говорител на комисаря по икономическите и валутните въпроси Оли Рен, предаде кореспондент на БНР в Брюксел.

      Той уточни, че на неформалния съвет на икономическите и финансовите министри на ЕС в Мадрид не са оценявани конвергентни програми на която и да е страна. Това ще стане на по-късен етап в рамките на официално заседание. Срещата ще бъде насрочена, след като в сряда Евростат публикува данните за дълга и дефицита на 27-те държави от ЕС.

      Припомняме, че от Мадрид министърът на финансите Симеон Дянков съобщи пред журналисти, които го придружаваха, че Еврокомисията и финансовите министри са оценили българската конвергентна програма като адекватна въпреки появилия се свръхдефицит. По-късно Министерството на финансите разпространи съобщение до всички медии, в което се потвърждава казаното от вицепремиера.

      Тогава Симеон Дянков каза, че тази оценка давала шанс да кандидатстваме до края на годината в ЕRM ІІ - подготвителния валутен механизъм за еврозоната.

      Говорителят на еврокомисаря Оли Рен не се ангажира с коментар по думите на Дянков, но беше категоричен, че в Мадрид дискусии и решения за България не е имало.
      http://money.ibox.bg/news/id_939353210
      Дянков го хванах в крачка ,че лъже още на 17.04. и писах даже за това в темата за него ,но на никой не му направи впечатление .Ето линк http://ec.europa.eu/economy_finance/...2009-10_en.htm
      в който може да се види ,че ЕК не е изляла със становище по Конвергентната програма на България.
      [color=#BF0000]Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово - писмено или ус

      Коментар


      • ПАДНЕТЕ НА КОЛЕНЕ И МОЛЕТЕ ЗА МИЛОСТ...
        Стамболов ,
        Внимавай какво пишеш , не се намираме в Първо РПУ ..... разбра ли ?
        За една година във форума не се ли появи втора гънка в полицейския ти мозък...за баланс и за обективно отразяване на действителността ?

        Коментар


        • Сравниха Бойко Борисов с Хуго ЧавесBorisov come Chavez, minaccia ri-nazionalizzazione elettrica

          http://www.e-gazette.it/
          Под заглавие "Борисов като Чавес заплашва с електрическа ренационализация" италианското електронно издание E-gazette пише за електроразпределителните дружества в България, съобщи БГНЕС.

          Българският премиер Бойко Борисов заплашва, че ще ренационализира електроразпределителната мрежа, като анулира договор за 700 млн. евро, подписан преди шест години с германската компания Е.ОН, австрийската - ЕВН и чешката - ЧЕЗ. Това пише E-gazette, позовавайки се на Euobserver.

          Борисов, вулканична личност на 51 години, бивш охранител и притежател на черен пояс в карате, неотдавна обвини електрокомпаниите, че ограбват клиентите и отклоняват фондове от обществения доставчик НЕК. Обвинените компании не реагираха, но мениджър от ЧЕЗ заяви анонимно пред един всекидневник, че съществува "напрежение и враждебност спрямо чуждите инвеститори", цитира БТА материала.

          Е.ОН, ЕВН и ЧЕЗ закупиха през 2004 г. 67% от електроразпределителната мрежа в Североизточната, Югоизточната и Западната част на страната. Целта на операцията беше да се направи опит за пробив в монопола за благото на потребителите. Клиентите обаче изразяват силно недоволство от услугата и цените, се посочва в информацията.

          Венецуелският президент Уго Чавес е известен с радикалните си реформи в страната. През март той призова анарода към електрическа диета. Според него „Бог и природата" ще помогнат на Венецуела да преодолее енергийната криза в страната, възникнала заради сушата.

          Изданието E-gazette е създадено през 1998 г. и работи с помощта на най-голямата италианска информационна агенция АНСА, уточнява БГНЕС. Названието е игра на думи и отразява специфичната тематика на емисиите. То наподобава традиционното съчетание за "електронен вестник".

          Всъщност буквата "е" обозначава трите сектора - екология, енергетика, икономика (economia), докато "gazette" е английският правопис на навлязлата в много езици италианска дума "gazzetta". "Гадзета" се е наричала сребърната монета, сечена във Венеция през 1593 г., когато цената на един вестник е била 1 гадзета.
          http://money.ibox.bg/news/id_428925340
          ..........................................
          Та по повод статията Стамбо би ли ме светнал какво става с идеята на гуруто ви Бойко който се закани да развали сделките за приватизация на електроразпределителните дружества???Май всяко едно обещание е за три дни при вас?Да смятам ли ,тая негова идея я лансира в името не евтиния популизъм и в гонитба на рейтинга си???
          [color=#BF0000]Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово - писмено или ус

          Коментар


          • http://vbox7.com/play:97517fe4

            Коментар


            • ПОЗДРАВИ НА ЛЪЖЛИВИТЕ КОМУНИСТИ meche_cveti93 и маце мейси.....

              Четете, четете, то сляпото окато прави:


              Борисов остава любимец на народа
              http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2923071

              Бойко Борисов и Цветан Цветанов са политиците, запазили положителния си рейтинг през последните шест месеца.

              Това отчита социологическо изследване на Центъра за анализи и маркетинг, проведено в периода 8-11 април т.г. сред 1257 пълнолетни граждани на страната.

              Според данните министърът на вътрешните работи Цветанов "трупа" рейтинг, което, по думите на директора на Центъра Юлий Павлов, може да се обясни с полицейските акции.

              През октомври 2009 г. на Цветанов са вярвали близо 52% от запитаните. През април т.г. процентът е 56,4.

              Миналата есен премиерът Борисов се е ползвал с доверието на 63,6% от анкетираните, а сега - с 57,6%.

              През последните шест месеца президентът Георги Първанов губи 10 пункта от доверието - от 49,7 на 39,8%, сочи изследването.

              Първите трима в класацията по недоверие остават непроменени от преди изборите досега.

              Лидер по недоверие е Ахмед Доган - с 87%, следва го Иван Костов - 81, 8% и Волен Сидеров с 81,1%. Четвърти в момента е Яне Янев, към когото недоверието е 80,1%.

              В същото време расте рейтингът на полицията - в момента тя се ползва с доверието на 42,9% от анкетираните, в сравнение с април м.г. - 34,9%.

              Социолози отчитат интерес към нов ляв политически субект
              20 април 2010 | 13:06 | Агенция "Фокус"
              Начало / Социологически проучвания

              София. Една пета от левите избиратели са настроени да очакват нова лява сила, каза социологът Юлий Павлов от „Център за анализи и маркетинг“ при представянето на социологическо изследване, предаде репортер на Агенция “Фокус”. Темата на изследването, проведено от 8 до 11 април т.г., е „отношение към управлението на страната и отношение към евентуални нови политически субекти“.
              Според изследването, което съпоставя данни в сравнение с октомври м.г., премиерът Бойко Борисов и вицепремиерът Цветан Цветанов запазват положителния си рейтинг. Доверието към Борисов през октомври м.г. е 63,6%, а недоверието – 31,4%. В началото на април т.г. доверието в личността на премиера е 57,6% към 37% недоверие. Вицепремиерът Цветанов е имал 51,6% доверие към 36,1 недоверие преди половин година. Сега доверието към вътрешния министър е 56,4, недоверието – 38,1.

              В класацията е включен и шоуменът Слави Трифонов с 40,3% доверие към 54,9% недоверие. Имало е и други обществено известни личности, но най-висок рейтинг е достигнал Трифонов. Конфликтът между президента Георги Първанов и вицепремиера Симеон Дянков се е отразил негативно на рейтинга и на двамата. Те са загубили по около 10 пункта от доверието на хората. Най-разпознаваемият политик от НДСВ е бившият ни еврокомисар и настоящ съветник на еврокомисаря по транспорта Сийм Калас - Меглена Кунева. Бившият премиер и лидер на НДСВ Симеон Сакскобургготски е получил 7-8 % одобрение в изследването, каза Павлов.

              Около 60 % от избирателите, които се определят като привърженици на политическия спектър в център-дясно, биха гласували за ГЕРБ. Избирателите от десния спектър се идентифицират било със СДС, било с ДСБ. СДС като самостоятелна сила получава повече гласове от Синята коалиция, каза социологът Юлий Павлов. На открит въпрос: „Ако днес се проведат парламентарни избори, за коя партия или коалиция бихте гласували?“ ГЕРБ получава 40,6%, Коалиция за България – 12,2%, ДПС – 5,3%, СДС 3,1% "Атака" 2,8%, РЗС 1,2%, ДСБ 1,1%, Синята коалиция 0,3%. Без отговор са 31,7 %. При задаването на този въпрос на анкетираните не е показвана шоу-карта, допълни Юлий Павлов.

              ПАДНЕТЕ НА КОЛЕНЕ И МОЛЕТЕ ЗА МИЛОСТ...

              Коментар


              • Аз си казах какво мисля и просто ще го повторя:

                Гладна кокошка просо сънува. Комунистът мечето приема желаното за действителност....:
                Стамболов ,
                И да ми повтаряш вече всичко е ясно и ти като партията си се изчерпваш ... вече нищо ново освен епитети,зрелища и статии от Сугарев и Инджев....
                Се ла ви .... и чакаме новия спасител....

                http://www.dnevnik.bg/analizi/2010/0...shtoto_spriah/

                Бойко Борисов: Безработицата се вдигна, защото спрях емиграциятаОт Дневник
                Всички статии на автора
                Нещо което потвърждава мнението ми , но най интересни са коментариите под статията в един проправителствен вестник и дясно мислещи читатели.....

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Стамболов
                  Първоначално изпратено от мейси
                  би ли ми казал истина ли е това което е казано соколче?
                  Димитър Луджев: ГЕРБ връща диктатурата с акции като “Октопод”
                  Нито дума от казаното от Луджев не е истина и не може да бъде, маце мейси. Всички знаем че той беше внедрен агент в демократичните сили и отдавна е разобличен. Но явно на тебе той ти харесва - не си ли и ти от бившите внедрени агенти?
                  Това ,че е внедрен комсомолският секретар Луджев (мисля от окръжно ниво) от Бургас ми е ясно,защото точно с такива лица комунягите подмениха оно време истинските демократи и ги натикаха в ъгъла. Същият беше особено близък с Жельо Желев.Та като лице вътре в кухнята ни най -малко пречи точно на база на това да си даде гледната точка Стамболов.Като казваш,че не е вярно нали ти е ясно,че трябва да се обосновеш защо смяташ така?Чакам конкретен отговор.
                  [color=#BF0000]Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово - писмено или ус

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от мейси
                    би ли ми казал истина ли е това което е казано соколче?
                    Димитър Луджев: ГЕРБ връща диктатурата с акции като “Октопод”
                    Нито дума от казаното от Луджев не е истина и не може да бъде, маце мейси. Всички знаем че той беше внедрен агент в демократичните сили и отдавна е разобличен. Но явно на тебе той ти харесва - не си ли и ти от бившите внедрени агенти?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от meche_cveti93
                      ти какво мислиш по въпроса ...
                      Аз си казах какво мисля и просто ще го повторя:

                      Гладна кокошка просо сънува. Комунистът мечето приема желаното за действителност....:

                      Коментар


                      • Соколов-Ауу "Мейси" пак си се държала подмолно,опитвайки да пак да говориш против правтелството,като дезинформираш.Защо го правиш,така мислиш или ти се плаща.
                        Соколче нееднократно съм писала ,че аз комунягите ги мразя и за това за сателитите им на червените кратуни не съм си дала гласа .От тук следва ,че никоя партия не ми плаща за да пиша тука.Толкова по това.Ето ти две интервюта на Д.Луджев и като загърбиш политическото си пристрастие ,би ли ми казал истина ли е това което е казано соколче?
                        Димитър Луджев: ГЕРБ връща диктатурата с акции като “Октопод”
                        март 29, 2010
                        Как реагират хората, когато ви срещнат днес, г-н Луджев?
                        - Аз не съм престанал да се изявявам като публична личност. Навремето бях дисидент и влязох в политиката, за да правя революция. Продължавам в този дух и сега. Поне от пет-шест години отношението на хората към мен не е лошо, а знаете, че бях един от най-атакуваните – както от свои, така и от чужди. Винаги съм бил по-прям и по-директен, служейки на кауза, а не на чужд интерес. Друг въпрос е, че съм правил и грешки.
                        - Смятате ли, че по-опозиционните мнения стигат днес лесно до медиите?
                        - Не мога да се оплача от лошо или добро отношение на медиите към мен. В някои издания винаги са ме ценели като политик и анализатор.
                        Много от медиите са по-несвободни, което не е резултат само на политическа и икономическа зависимост. Бедата е, че в нашето общество тече тежък процес на опростачване.
                        Като че ли жълтата вълна изтласква на по-заден план сериозните мнения. Има обща нагласа да се върви подир силните на деня. Навремето проф. Николай Генчев казваше, че 30% от българите винаги са с онзи, който е на власт.
                        - Докъде стигат според вас днес пипалата на "октопода" и кой е той?
                        - „Октопод” е шоуназванието, което лепнаха на поредната акция на МВР. Това не са просто пиар акции, а наложил се политически маниер от години на Бойко Борисов и компания – игра на стражари и апаши, която беше популярна в махалата от детските ми години. Добрият стражар гони лошите.
                        Не знам кой е "октоподът", защото за него няма никакви сериозни доказателства, събрани по законов път.
                        В цивилизованите страни първо се събират доказателства и обвинения, след това следва процес, съд и той се произнася кой какъв е. Този номер с инсинуиране на обвинения бе
                        запазена марка на комунистическия режим
                        Тогава един куп хора, изпратени по лагерите, бяха съдени по този ред. Ако днес обаче някой си въобразява, че може да лепне етикет на някого, че е бандит, и да мине, много греши.
                        Ние живеем вече в друга държава. Лошото е, че различни посланици също подкрепят подобни действия, което никога не биха направили в собствените си държави.
                        - Повечето българи обаче приветстват акции като „Октопод”.
                        - Много от активните българи не принадлежат към гражданското общество и предпочитат да бъдат не граждани, а поданици. Искат да слушат вожд и учител. Голяма част от поддръжниците на такива популистко-силови структури като ГЕРБ и „Атака” още живеят със стереотипите на диктаторската държава.
                        С тази политика сега се оплю целият бизнес. Не че той е, кой знае колко, почтен, но особено в условията на икономическа криза нямаш право да залепваш етикета, че всички са лъжци и мошеници.
                        Изненадвам се как Борисов си говори, че еди-кой си е откраднал 1 милиард, друг - 2 милиарда и т.н. Вие знаете ли, че той с такова изказване изгони представители на германската фирма RDI, един от най-сериозните инвеститори у нас, като им заяви: „И вие сте крали!”, в края на септември.
                        Съдът също е притиснат. Той не може да е независим и същевременно да слуша началника на МВР. Когато едни хора се провалят и са напълно безпомощни, не могат да измислят нищо друго, остава оправданието, че съдът е виновен.
                        - В тази връзка колко от акциите от времето, когато Бойко Борисов беше главен секретар, са приключили с присъда?
                        - Нито една. Дори не се е събрал доказателствен материал. Показните убийства, колосалната корупция и контрабанда по митниците си течеше, без да го е грижа никой за това. Той ли не знаеше, че митническите врати на България са буквално поделени между групировките?
                        Това е двойствената природа на много от днешните политици. Не може да си бил част от подземния свят, да си имал там приятели, а когато преминаваш на по-висока позиция, да удариш по собствените си "октоподи".
                        Не може човек, който
                        десетилетия е работил за силови интереси
                        изведнъж да започне да милее за обществените.
                        Има един блестящ разказ на Илф и Петров за другаря Железничук и неговия двойствен живот – през деня е чиновник, а вечер е милионер. Това е една от най-съществените характеристики на хората от ГЕРБ в момента. Виждам желание у тях да се разходят по жълтите павета, да поседят в „Радисън”, да поклюкарстват и да уредят още нещо за своето благо. Това е деградация на политическото представителство на България.
                        Става дума за продължение на взаимно корумпиране между политици, държава и бизнесмени. Това е представителство на подставените лица, които са зависими от олигарси и корпорации.
                        - Имате ли доказателства за подобни твърдения?
                        - Достатъчно. Вземете доклада на Никола Филчев от 1999 година с делата от особен обществен интерес. Или доклада на генерал Атанасов, този човек с трансакции на огромни средства по сметките на съпругата му, и ще видите прекрасно отразени схеми кой бизнесмен какъв е.
                        Поинтересувайте се от приватизационните сделки на този „светъл” човек.
                        Иван Костов, който „не знае”, че офшорните фирми принадлежаха на хората от бившите управляващи среди, които заграбиха пари на България. В този процес има над 120 офшорни фирми. Няма да се изненадате, като видите, че голямата част от тези фирми са на сегашните олигарси.
                        Да погледнем само кой е купил „Кремиковци”, „Нефтохим”. Как Славчо Христов стана от ресторантьор милионер? И към разни медийни групи може да се зададат много въпроси.
                        Като подбор по-голямата част от бизнесмените дължат парите си не на своите качества, а на мрежа от зависимости.
                        - Да поговорим за Иван Костов. Важна ли е неговата роля в момента?
                        - Не обичам да говоря за бившите си колеги. У нас, за щастие, костовизация няма, защото той е слаба и дискредитирана фигура. Хората помнят управлението му, грабителска приватизация с облагодетелстването на кръга на червените барони и липсата му на воля за приключване на процесите по досиетата, по незаконно придобитите имоти и т.н.
                        Иван Костов по-скоро запушва дясното пространство. Той винаги е бил изключителен политически интригант, с признато от мен дългосрочно виждане на политическите процеси с оглед на оцеляването му на политическата сцена.
                        Прави всевъзможни пируети за това
                        Помним какво беше мнението му преди за сегашните управляващи, а сега се кипри и мазни около тях.
                        Костов си дава сметка, че сам няма да влезе в парламента. Помнете ми думата, че неговият стремеж за следващите избори е да се монтира един десен блок, с който отново ще се приземи в парламента. Той не подбира никакви средства за целите си. В това може да съперничи само на Доган.
                        - Иван Костов и Алексей Петров познават ли се отпреди години?
                        - Да. Петров помагаше на СДС финансово.
                        - Защо точно Алексей Петров се оказа “октопод”?
                        - Заради лични отношения. Бойко и Алексей са били приятели. Лично на мен Алексей ми е споделял, защото ние се познаваме отлично, че е получил награда от Борисов в качеството му на главен секретар. Противоречията не са само лични обаче, те са и групови. Фирмата на Алексей не се различаваше особено от съществуващите тогава силови структури. Единствената разлика беше, че той се стремеше да изгради своята на корпоративен принцип, докато другите бяха на команден.
                        Имаше големи сблъсъци, особено в периода на приватизацията. Той имаше големи проблеми с откриването на застрахователната компания, защото особено групировката
                        СИК беше успяла да блокира издаването
                        на лицензи
                        - А защо отношението на президента Първанов по тази най-коментирана акция остава неясно?
                        - Президентът е изключителен апаратен играч. Той е майстор на политическите игри. Всяко негово действие е като заявка какво ще бъде политическото му бъдеще. Той има един ясен и най-печеливш за него проект – да си върне партията.
                        - Тя не е ли безпомощна в момента?
                        - Слаба е, но това е неговият шанс. Той прави отлична стратегия в момента – да бъде критик на режима.
                        - Но той заяви, че управлението сега няма алтернатива.
                        - Алтернатива сега няма, но той не довърши изречението – ще има. И то в негово лице. Аз бих му задал обаче въпроса защо чак сега се сети за икономическите досиета, за приватизацията, за заменките на тройната коалиция. Той е наясно колко важно е да можеш да говориш в днешно време и го използва.
                        В последните две години на предишното управление Първанов умно се разграничи от действията му, започна да говори критично.
                        Интервю на
                        Владимир НИКОЛОВ
                        http://galleria.bg/bg/news/view/653/...%E2%80%9D.html
                        Димитър Луджев: Сенчестият и криминален бизнес стана достатъчно силен и подмени политическата класа
                        23 февруари 2010
                        Г-н Филип Димитров трябва да си спомни, че той и Иван Костов точно спряха работата на комисията по разследване на изнасянето на капитали от България в задграничните дружества през пролетта на 1992 година. А във формацията ГЕРБ в момента има представителство на почти всички големи групировки или техни производни в изминалия период на прехода, твърди историкът
                        Интервю на Десислава Конакчийска
                        Г-н Луджев, какво разбирате под термина „икономически досиета", който употреби миналата седмица президентът Първанов в призива - „Да се отворят икономическите досиета на прехода"?
                        Трудно е да се отговори какво е имал предвид президентът. Аз го тълкувам като наличната документация, свързана с икономическия преход, формирането на българския бизнес, декапитализацията на държавната собственост, начинът и в кои ръце и преминала тази собственост. Това разбирам.
                        Според Вас, подобна проверка включва и процесът на приватизация, така ли?
                        Естествено. Това е най-голямото, най-мощното прехвърляне на държавна собственост в частни ръце.
                        Г-н Филип Димитров коментира пред нашата агенция изявлението на президента по следния начин: „Ако президентът разполага с данни за изнасянето на български пари в чужбина от външнотърговски дружества, те много биха помогнали на всички. Това, което е казал президентът, е от типа - „Върви не знам къде, намери не знам какво". Нека той да каже - какво би искал да се отвори, за да видим - отворено ли е, не е ли. С подобни, бих казал, литературни похвати едва ли биха се решили проблемите". Вие, какво мислите?
                        Тук стоят няколко неща. Голяма част от източниците, по които могат да се „осветлят" /тази модна дума/ икономическите процеси на натрупване на капитали и преразпределение в България, съществуват, една част не съществуват. Могат да бъдат използвани архивите на ДС. Там има информационни масиви, които касаят различни форми на работа на органите на ДС, които са свързани с прехвърляне и създаване на задгранични фондове, дружества. Разбира се, една част от документацията останала от Външнотърговска банка, от другите съществуващи и фалирали български банки в началото на прехода. Тук влизат и всичките дела, ако си спомняте. Филчев огласи наличието на 120 разследвания и съдебни дела по обществено значими случаи, свързани с далавери, дейност на банки и фирми, както и други документации, които съществуват. Документация има, както и за приватизиционните сделки и начинът, по който станаха. Да кажем, елементарният факт, че по времето на правителството на Костов в приватизацията са участвали над 120 офшорни фирми. Ясно е какво означава. Това са парите навън от България, връщащи се в България. Друг е въпросът, че г-н Филип Димитров трябва да си спомни, че той и Иван Костов точно спряха работата на комисията по разследване на изнасянето на капитали от България в задграничните дружества през пролетта на 1992 година, както и докладът, който разследваше ДС, включително и т.нар. „икономически дейности" под контрола на ДС, които са също един от основните източници за формирането на задграничните частни капитали, които после се върнаха в България. В този план там могат да се видят досиетата на един куп държавни служители, които за кратко време станаха крупни милионери и собственици на най-големите фирми в България от началото на прехода, пък и сега. Тук не съм съгласен с едно, че без политическа воля и без съдебна воля, кой знае какво не може да се направи. Но аз не виждам такава воля, най-малко поради факта, че към днешна дата много от хората, които са станаха крупни бизнесмени, собственици на големи фирми и богатства в България през този полукриминален период на раздържавяване и грабене на държавното имущество, вече легализираха своята собственост, своето положение и то преди всичко в периода на управлението на Иван Костов и Сакскобугготски. Даже към момента, те са практически много добре поставени в политическата власт, на общинско ниво, на парламентарно ниво и в правителството. Не виждам как представителите във властта на тези хора ще предприемат действия в тази посока. Мисля си, че просто президентът Първанов, така да се каже, иска да върне топката по някои разкрития в досиетата на сътрудници на ДС в други области и косвено да намекне, че битката с мафията в момента е само пиар акция, докато реалните виновници за разграбването на държавата, най-мощните структури, които влияят върху политическия живот полулегално и задкулисно са необезпокоявани. Нещо повече, дори в момента ръководят събитията и политиките у нас.
                        Тогава от кои политически партии са тези хора, след като казвате, че те в момента ръководят България?
                        Тези крупни икономически структури възникнали от българското подземие /освен тези линии, които очертах/ са по линията на силови структури. В различните времена, в различни периоди подкрепяха различни правителства, работеха с различни политически дейци. В доклада, който нашумя и подготвян от Атанас Атанасов за Иван Костов, има един куп имена и примери за дружеското общуване между крупни бизнесмени и политици във властта. Естествено, че по времето на червения режим влиятелните структури, които се появиха, са по-различни. Макар че някои от тях, като хората от бившия ВИС, се прехвърлиха от подкрепа на сините, към подкрепа на жълтите, към подкрепа на червените и други подобни. А във формацията ГЕРБ в момента има представителство на почти всички големи групировки или техни производни в изминалия период на прехода.
                        Това означава ли, че почти няма политик през последните 20 години, който да не е свързан по някакъв начин с тези далавери?
                        Не мога да отправя такова обвинение към всички политици. Не може да се каже, че в България всички политици са мръсници и само тези, които са на власт, са стражарите, които гонят апашите. Друг е въпросът, че самите те са произлезли от апашкия свят. Аз познавам десетки хора от първата генерация политици, които по-никакъв начин не могат да бъдат обвинявани в съучастничество в грабежа на България.
                        Да, но тях вече ги няма в политическия живот.
                        Във всеки случай, мога да кажа, че поне при последните 3-4 правителства броят на политиците, обвързани с полулегални бизнес структури, нарасна. Всъщност, това е мафията - връзката между сенчестия бизнес с политическите среди и висшите държавни служители.
                        Разбирам, че не може да кажете нищо повече, без да имате доказателства, но и Вие сте политик от началото на прехода, а вече не участвате в политическия живот.
                        Това лесно се обяснява с това, което Ви казах. Нещо много важно се случи в българския политически живот. Когато новите бизнес среди от сенчестия, полулегалния и всякакъв друг криминален бизнес станаха достатъчно силни, те започнаха да подменят политическата класа на България. Започнаха да изхвърлят всички, които са непослушни, некооперативни за работа с тях, и да слагат свои подставени лица, които практически да могат да реализират техните интереси. Към днешна дата мога да кажа, че в българските политически среди са хора, които явно са доказали съпричастността си към интересите на т.нар. „едър бизнес" в България. Това обяснява и защо много хора ги няма и са изхвърлени, а България се управлява по един доста слугински начин по отношение на частните интереси.
                        http://www.cross-bg.net/intervyuta/1...cheskata-klasa
                        [color=#BF0000]Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово - писмено или ус

                        Коментар


                        • http://www.youtube.com/watch?v=FQ3Kd_XSTQE

                          Коментар


                          • Гладна кокошка просо сънува. Комунистът мечето приема желаното за действителност....:

                            При всички случаи при едни избори ГЕРБ ще има поне толкова депутати, колкото сега и ще управлява с досегашните съюзници. Ти ми кажи какво ще правиш, ако ДПС изпревари БСП при едни избори.
                            Стамболов,
                            Ти не разбра ли ,че колко и епитети да лепваш вече нямате потдръжка от членовете на останалите партии и от дясно и от ляво . ... вече сте сами и изолирани. Ще кажеш Атака ,всеки гласувал за Атака не припознава Борисов за своя глас.... искахте самостоятелно управление е имате го и ще си носите гейлето а всички останали ще рият върху вас и ще печелят авторитет .... Спомняш ли си колко ще е подкрепата за Герб ти прогнозирах 30 % за тази пролет преди 9 месеца ... е толкова е . През 2011 г ще е под 25 % и загубени местни избори за президенските Борисов може да спечели и да избяха от линчуване...
                            П.П. Вчера двама политици от дясно се хванаха на бас ,че най много до 3 години Борисов и Цветанов ще ги гледаме легнали на земята по телевизията и около тях барети .... ти какво мислиш по въпроса ...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от meche_cveti93
                              ако има предстрочни избори ГЕРБ ще има пълно мнозинство.Това го каза дори съпартиеца и Асланов ,който цитира по надолу
                              Brazilia231,
                              . Но да приемем ,че се справя и търси пълно мнозинство , резултатът е ще е паритет между политическите сили и Бат Бойко фигурант ......
                              Гладна кокошка просо сънува. Комунистът мечето приема желаното за действителност....:

                              При всички случаи при едни избори ГЕРБ ще има поне толкова депутати, колкото сега и ще управлява с досегашните съюзници. Ти ми кажи какво ще правиш, ако ДПС изпревари БСП при едни избори.

                              Както забеляза Бойко Борисов : " Асланов беше като на погребално бюро шеф. С такова прискърбие съобщаваше резултатите, сякаш нещо много лошо се е случило. То се е случило. И тези всичките хора, аз разбирам прискърбието на Асланов, тези хора няма как да се върнат на власт поради простата причина, че всеки един, който ще излиза в дебат с тях, ще изважда всичко това на масата и те не могат да кажат нищо. То вече е проверено, а ще има и присъди по тях. Защото, казвам го уверено, защото това са документи."

                              Коментар


                              • ако има предстрочни избори ГЕРБ ще има пълно мнозинство.Това го каза дори съпартиеца и Асланов ,който цитира по надолу
                                Brazilia231,
                                Само за протокола . Ако има предсрочни избори значи , че Герб не се справя с управлението / както и е / и отива в историята . Но да приемем ,че се справя и търси пълно мнозинство , резултатът е ще е паритет между политическите сили и Бат Бойко фигурант .... Една нова изборна кампания ще извади всички кирливи ризи на ръководителите на ГЕРБ и те ще приемат всичкия протестен вот ,който не е малко.... сега те са нови хора , но вече трупат негативи във всички свери.
                                Така че социологическите прогнози за БСП бяха паритет при много добри икономически показатели на миналите избори пък какво стана .... сега ще е същото българина много "обича "управниците си със скъпите коли и големите заплати и чака само да ги накаже....

                                Коментар

                                Working...
                                X