If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Янев няма да подпише меморандума на Борисов
17 юли 2009 / News.dir.bg
Сините няма да подпишат меморандума на Борисов
17 юли 2009 / Nrews.dir.bg
Синята коалиция няма да подпише предложения от ГЕРБ меморандум за политическо сътрудничество и подкрепа на правителството.
Това съобщиха пред журналисти в парламента съпредседателите на коалицията Иван Костов и Мартин Димитров, предаде БТА.
Те заявиха това след продължило почти два часа разширено заседание в Народното събрание на националните ръководства на СДС и ДСБ и депутатите от ПГ на Синята коалиция.
Костов уточни, че те ще подкрепят съставянето на правителство с мандата на ГЕРБ и ще бъдат част от парламентарното мнозинство, което ще избере новия кабинет. Ще подкрепим и мерки, които съвпадат с нашата политическа програма, обявена преди изборите, посочи Иван Костов.
Всичко това ще бъде оформено и в декларация, която ще бъде връчена на ГЕРБ, обясниха лидерите на коалицията.
По-рано днес и от партия Ред законност и справесдливост също отказаха да подпишат меморандума заради това, че в него може да участва и "Атака".
Днес изтича срокът, в който Синята коалиция, РЗС и "Атака" трябва да дадат своите предложения по меморандума за подкрепа. По време на консултациите в сряда председателят на ПГ на ГЕРБ Цветан Цветанов заяви, че меморандумът е предложен на парламентарно представените партии от център-дясното политическо пространство.
По-късно през деня се очаква РЗС и "Атака"да се срещнат последователно с ГЕРБ, за да представят своите виждания по меморандума.
ГЕРБ пое риска за правителство на малцинството
Едвин Сугарев
Поне засега тази формула изглежда най-вероятната: първата среща между ГЕРБ и Синята коалиция приключи вчера без оферта за коалиционно сътрудничество и при пълното мълчание на двете страни. Според източници от ГЕРБ, цитирани от в. „Дневник” обаче, идеята на Бойко Борисов е не да търси коалиционна формула, а да състави самостоятелно правителство, като договори неформална подкрепа от страна на партиите извън БСП и ДПС. Както Синята коалиция, така и Атака и РЗС вече обявиха, че ще го подкрепят при известни условия – но свързани с провежданата от него политика, а не с министерски кресла.
На практика това означава ГЕРБ да управлява с правителство на малцинството. Подобно управление крие безспорни рискове, тъй като всяко негово решение може да бъде бламирано – и при провеждане на непопулярни мерки е възможно да се стигне до ситуация, в която довчерашните подкрепящи да се обединят срещу него. В същото време обаче – при настоящата ситуация в парламента – тази формула дава възможности за по-широка парламентарна подкрепа. Ако Бойко Борисов сключи коалиционен договор със Синята коалиция, това най-вероятно би довело до оттегляне на подкрепата на Атака и РЗС – и той би разчитал само на мнозинството от депутатите на двете партии.
Иначе казано – тази формула би го направила зависим от „традиционната десница” – а именно от такава зависимост той иска да избяга – и това е вероятно най-същностната причина да поеме риска да оглави правителство на малцинството. При такъв вариант първо би бил по-независим и второ – поне на първо време – би разчитал на подкрепата и на Атака, и на РЗС – чиито искания за „антикорупционна политика” съвпадат със заявените от него намерения. Това означава 31 гласа в повече, което хич не е без значение за едно правителство, което се готви да управлява в условията на криза.
Има и още един – при това важен от политическа гледна точка аргумент в полза на самостоятелно правителство. Това е може би по-рисковото, но пък и по-открито от морална гледна точка решение.При такова правителство е ясно кой носи политическата отговорност за провежданата от него политика – и управляващите не могат да се оправдават – както правеха непрекъснато в досегашната тройна коалиция – че са правили компромиси, за да поддържат коалиционния баланс.
На пръв поглед такова решение би означавало, че Бойко Борисов незаслужено и обидно пренебрегва партньорите си от ЕНП. В действителност обаче е точно обратното – тази формула устройва Синята коалиция – и напълно съвпада със заявената вече от лидерите й подкрепа без искания за постове, но с условия за провежданата от правителството политика. Чрез нея се осигурява дясната формула на управлението, но същевременно се спазва здравословна дистанция от управляващата партия.
От многото приказки и политически заклинания по време на първия парламентарен ден стана ясно едно: че ГЕРБ наистина се кани да управлява самостоятелно, без да сключва споразумения с други партии – като същевременно разчита на декларираната вече подкрепа от всички партии, които бяха в опозиция на тройната коалиция по време на предишния мандат. Публично изразената от лидера на партията Цветан Цветанов позиция предполага реализацията на „един нов тип управление”, което се гради не върху коалиционни договорки, в чиято основа лежат резпределение на министерски постове и властови ресурси, а върху подкрепата за определен тип политика, отговорностите за чието провеждане се поемат изключително от спечелилата изборите партия.
"Това, което искаме да постигнем, е сътрудничество и подкрепа на принципна политическа основа, а не коалиционно договаряне на постове срещу парламентарна подкрепа" – заяви Цветанов. На пръв поглед тази концепция изцяло съвпада с намерението на Синята коалиция да подкрепи правителството „без условия” и без да иска министерски постове. В действителност обаче не се оказа така – и Иван Костов дефинира недоволството на сините с думите: "Никой не носи отговорност за политика, в чието изработване не е участвал".
Проблемът е, че в случая не става дума за изработване на политика. Такова несъмнено ще има – тъй като преди да обяви състава на новото правителство, ГЕРБ ще проведе консултации с всички политически сили извън БСП и ДПС – и ще им предложи да подпишат специален меморандум, свързан именно с политиките, които то смята да провежда.
При това Бойко Борисов даде да се разбере, че е склонен да преговаря и за състава на кабинета – ако му бъдат направени предложения за експерти, способни да се справят с управлението в условия на криза. Това, което безпокои Синята коалиция, е свързано по-скоро с акта на пренебрежение, проявен чрез отказа от сключване на коалиционно споразумение между ГЕРБ и неговите партньори от ЕНП. Чрез този отказ сините биват приравнени с „Атака” и РЗС – а това наистина не е добър знак.
Ако коалиционната формула означава споделяне на отговорността за всички действия на управляващото правителство, включително за непопулярните мерки и практически неизбежните гафове, то свободната подкрепа предполага възможността да отстояваш своя собствена гледна точка – като се разграничаваш от действията на правителството всеки път, когато те не съвпадат с твоята управленска философия. Предполага и възможността да предоговаряш периодично своята подкрепа – и да използваш властовите лостове, пораждащи се от перспективата да я оттеглиш.
Предложената от ГЕРБ формула съвсем не е контрапродуктивна на намерението на десните да бъдат договаряни политики, а не властови позиции. Именно възможността парламентарната подкрепа да бъде оттеглена всеки момент е силния коз, който би позволил да се настоява върху провеждането на определени принципи на управление. Този тип подкрепа не отнема, а напротив – засилва възможността десницата да играе ролята на коректив при управлението на ГЕРБ.
Опасенията, че при такава формула позициите на Синята коалиция биха могли да бъдат систематично пренебрегвани, като се разчита на гласовете на РЗС и „Атака”, просто не са сериозен аргумент.
Ако става дума за разпределение на властови ресурси, необходимостта от сключване на коалиционно споразумение би било по условие доминиращия елемент в предстоящите преговори. Ако става дума за договаряне на политики обаче, по-голямата степен на необвързаност дава известни предимства, които биха могли да бъдат използвани.
Едно от тях е очевидно: сключването на коалиционен договор между ГЕРБ и Синята коалиция би отпратило в кратки срокове РЗС и „Атака” в лагера на опозицията. Без него – поне на първо време и по определени въпроси, правителството би могло да разчита на подкрепата на 162 гласа – мнозниство, достатъчно и за промени в Конституцията. И със сигурност има поне един казус, по който тъй разнородни по нрав и политически възгледи формации биха могли да намерят консенсус – търсенето на отговорност от досега управлявалите. А това е шанс, който не би трябвало да бъде изпускан.
Лидерите на Синята коалиция изразиха недвусмислено своята изненада и разочарование от решението на ГЕРБ. "Не може с един документ ГЕРБ да получи доверие априори за 4 г." – предупреди Иван Костов. Димо Гяуров пък подчерта, че сините са очаквали много повече, нарече мемобандумът „бланкетен” и изрази резервите си към неговото съдържание с думите: . "Трябва да е ясно кой какво ще прави и в какви срокове - затова от ГЕРБ трябва да представят ясна програма, а ние до момента не сме видели такава". В крайна сметка Синята коалиция си даде срок до петък за предложения към текста на меморандума и решение дали да бъде подписан.
Тази реакция обаче прозвуча наивно, ако не и глуповато. Изненадата от решението на ГЕРБ е очевидно престорена: решението в полза правителство на малцинството бе известно дни преди това. Също толкова очевидно е, че меморандумът ще бъде подкрепен – тъй като де факто съдържа основните принципни изисквания на сините за едно бъдещо коалиционно сътрудничество – и тъй като отказът от парламентарна подкрепа би бил непростим именно за десните избиратели – и би се изтълкувал като решение в полза на БСП и ДПС; с други думи – като предателство.
Че е унизително – унизително е – но се пита на какво се дължи тогава съгласието на Евдокия Манева да заеме такъв пост? И всичките тези обяснения няма как да не прозвучат като жалби на политически прецакания – най-малкото защото е глупаво ГЕРБ да бъде обвняван в лекомислие или наивност; точно напротив – решението за правителство на малцинството е и логично, и обосновано – ако не от гледна точка на чистотата на десните принципи, то от гледна точка на политическата целесъобразност.
Бойко Борисов имаше възможността да избира между 131 сигурни гласа и 162 рискови. Избра второто – тъй като си даваше сметка, че поне през първите шест месеца на тази подкрепа наистина може да се разчита – и че тя би му дала възможността да лавира – примерно като прокарва едни не толкова десни решения с гласовете на „Атака”, и едни прекалено десни за нейните депутати – с гласовете на Синята коалиция. Тази възможност разширява неговия политически хоризонт и му оставя поле за маневриране – трудно бихме могли да си представим, че политик с неговия манталитет ще пропусне тази възможност.
Разбира се, със сигурност ще се стигне до ситуация, в която подкрепящите го ще бъдат вкупом недоволни от ролята си на политически миманс – и ще поискат реално участие в управлението. Тогава Бойко Борисов би могъл да се съгласи и да направи генерален ремонт на кабинета; би могъл и героически да откаже и да изчака да го свалят, а след това при първото раздаване на мандата да договори коалиция с една от партиите – и най-вероятно – именно със Синята коалиция. И в двата случая този акт ще бъде като клапан за изпускане на политическото напрежение, неизбежно натрупвано в условията на криза – като може би именно тази промяна на управленската формула му даде възможност да довърши успешно мандата си.
И най-сетне – ако наистина запомни добре точките в собствения си меморандум.
Борисов ще си изкара целия мандат АКО групата му не падне под 100 човека или не извърши някоя свещенна глупост. Хващам бас че ако всички десни са против него Доган ще му даде толкова гласа колкото не му достигат. И то без никакви вътрешни договорки. ДПС също нямат сметка от нови избори. Депутатите им пак ще ходят при нискообразования им електорат и ще ги лъжат че те са уредили парите от еврофондовете с които хората им живуркат.
Янев няма да подпише меморандума на Борисов
17 юли 2009 / News.dir.bg
Съюзът на европейските консерватори и реформисти не подкрепя идеята за подписване на съвместни документи с националистическата партия "Атака", съобщи БГНЕС, като се позова на партия "Ред, законност и справедливост" (РЗС).
Политическият съвет на партия РЗС взе решение да се съобрази с преценката на европейските си партньори и няма да подпише предложения от ГЕРБ документ. Решението на на партията идва след проведени консултации със Съюза на европейските консерватори и реформисти. След като се запознаха със заявените намерения за бъдещото управление и с превода на меморандума, предложен от партия ГЕРБ, европейските консерватори заявиха следната позиция:
"Съюзът на европейските консерватори и реформисти не подкрепя подписване на документ, страна по който е националистическа партия като "Атака", и смята такива партии за неподходящи партньори заради екстремистките им възгледи. Парламентарната група на консерваторите и реформистите припомня, че отношението към подобни формации в ЕП е отрицателно, затова и нито една от парламентарните групи не е приела евродепутатите на "Атака", които остават "самостоятелни".
"В предложения текст под название "Меморандум" се заявяват бъдещи намерения на партия ГЕРБ. Общият му характер не позволява други политически формации да поемат конкретни ангажименти и отговорност за тяхното изпълнение. Европейска практика е при еднопартийно правителство отговорността да се носи от партията, която е получила право за неговото сформиране, а не да се прехвърля на други формации, които не участват в изпълнителната власт. Подкрепа от останалите парламентарни партии трябва да има по конкретни предложения и на принципна политическа основа", се казва в документа. Политическият съвет на партия РЗС взе решение да се съобрази с преценката на европейските си партньори. Тяхното мнение ще бъде отразено в становището на РЗС по предложения от ГЕРБ меморандум.
Резерви към меморандума заради участието на евроскептиците "Атака" изрази по-рано днес по bTV и евродепутатът от Синята коалиция Надежда Михайлова.
Синята коалиция продължава да настоява за коалиционно споразумение, каза междувременно по "Хоризонт" депутатът Иван Иванов. Меморандумът, предложен от ГЕРБ, не само не предвижда стабилно парламентарно мнозинство, но не дава отговори на въпроса когато настъпят критични дни, когато има вот на недоверие към това правителство, внесен от, да речем, БСП и ДПС, ще застанат ли ясно всички останали политически партии зад правителството, да го бранят. Когато се внесе бюджетът, кои ще бъдат партиите и депутатите, които ще бранят това правителство. Тези отговори се съдържат винаги в коалиционно споразумение, което разписва задълженията на всяка партия.
В ГЕРБ не очакват изненади във връзка с меморандума на партията на Бойко Борисов, обяви по радиото зам.-председателят на парламента Лъчезар Иванов. Според него точките в документа са подбрани така, че да не влизат в противоречие с идеологиите на формациите, с които партията ще си сътрудничи. Иванов съобщи, че подписването на меморандума вероятно ще стане другата седмица. По думите му и след това разговорите за подкрепата на правителството ще продължат.
Изборите минаха и докато общественото внимание е насочено към първите стъпки на ГЕРБ на старта на управлението, БСП за пореден път се обръща към себе си. След подобна загуба никой няма право да бъде безразличен. Затова и са разбираеми призивите за незабавни оставки на ръководството. Политическо харакири или публичен линч на председателя и Изпълнителното бюро може да изиграе ролята на терапия за овладяване на гнева в партията, но пораженията после може да се окажат непоправими.
Големите въпроси са защо БСП приключи пълен и успешен за страната мандат с една от най-големите си загуби и как партията отново може да си върне доверието на гражданите.
Задача на сегашното ръководство е да създаде атмосфера за открита и сериозна дискусия в партията, която да завърши в най-висшия орган - конгреса. Когато имаме яснота по политиката, по бъдещите си действия - нека тогава да определим и екипа, който ще ги реализира.
За управлението
България не прави изключение от общите тенденции в Централна и Източна Европа. Още в началото на мандата на база на опита на други страни предупреждавах, че има два въпроса, които могат да ни свалят от власт - корупцията и европейските фондове. Тази изпитана тактика беше приложена по блестящ начин от опозицията, а еманацията е етикетът, лепнат на България като „най-бедната и най-корумпираната страна в Европа". Дадохме многобройни поводи тази кампания да се развива, минахме в отбранителна позиция и от един момент нататък даже ние престанахме да си вярваме на обясненията.
Усещането за безсилие допълнително насърчи противниците ни и разколеба симпатизантите ни. Загубихме битката за морала, което е смъртоносно за една лява партия.
За коалицията
БСП се оказа в положението да поеме щафетата в едно бягане, започнало 4 години по-рано, да се включи в отбор на вече уморени и омръзнали съотборници. НДСВ и ДПС бяха натрупали огромни негативи именно на полето на морала. Поредица скандални сделки, лично облагодетелстване, злоупотреба с властови позиции, непрозрачност при вземането на важни решения бяха тъмната страна на едно иначе успешно в икономически и външнополитически план управление. БСП спечели изборите с амбицията да възстанови справедливостта и да накаже виновните. Тази амбиция обаче се оказа в началото невъзможна заради нуждата да се закрепи коалицията, а после някак този наследен модел на работа с известни корекции се оказа удобен и постепенно се утвърди. Важните решения се вземаха в коалиционен формат, което демотивира партийните органи, защото често бяха пренебрегвани, и най-драстичен може би е примерът с въвеждането на плоския данък. Друг ефект беше концентрацията на информация и власт към все по-тесен, не непременно партиен кръг. На 47-ия конгрес, минал под мотото „Консолидация", предупрежденията ми за самозатваряне и самоизолиране в съветнически кръгове, вземането на решения извън легитимните партийни структури, отчуждаването от гражданите и т.н. бяха чути и разбрани само от няколко млади делегати...
За партията
Недовършените преди 2005 г. реформи в БСП се оказаха проблем за управлението. Поставям на първо място липсата на силна и адекватна младежка организация.
После идват тежките проблеми в системата за подбор и издигане на кадрите, хронично слабата кондиция в организационен план, хаотичната медийна политика, неспособността да се организира на съвременни начала дейността на партийната администрация на „Позитано" 20. Липсваше стратегия с конкретни цели и срокове. Цялостното впечатление беше, че е сложен още един слой боя на фасадата, без да се изчегърта старата боя, което нито дава траен ефект, нито е особено красиво. Така първите пукнатини се появиха още на следващата година, а боята започна да се лющи през пролетта на 2007 г.
През цялото време досега почти във всяка ситуация на избор между промяната и статуквото печелеше статуквото, сякаш със самоусещането, че сме в блато, в което колкото повече се движим, толкова по-бързо затъваме. Смелите решения закъсняха, което тотално ни отдалечи от образа на партия на промяната, така необходим, за да останем в играта. А играта заприлича на екстремно въжеиграчество, в което от единия край клатеха въжето, от другия го режеха нишка по нишка. Главният герой трябваше да избира или да падне, докато се движи, или да балансира на едно място, докато въжето се скъса.
За ГЕРБ
По отношение на Бойко Борисов и ГЕРБ бяха взети поредица тактически грешни решения, които, подредени едно след друго, приличат на добре премислена самоубийствена стратегия. Борисов беше отстранен от МВР - съвсем обосновано, при това точно навреме, за да му даде шанс и амбиция да се кандидатира за кмет на София. Противно на елементарните ПР правила, лидери популисти с харизма да не бъдат конкурирани на техен терен и с техни похвати, а да бъдат извадени на чужд и неудобен терен, БСП злополучно издигна срещу него първо своя „Бойко в пола", а после друг генерал. По същия начин по-късно Станишев се опита да се включи в едно предварително обречено надприказване, после някой реши, че БСП трябва да се трансформира спешно в лидерска партия, за да конкурира успешно ГЕРБ, а накрая битката около софийския боклук затихна безславно, след като стана безпощадно ясно и на провалените външни пиари, че премиерът няма как да печели популярност като и.д. кмет. С най-тежки по: следици обаче бяха решенията ни,свързани с изборите.
Първо, не се прие настояването ми частичните евроизбори да се проведат заедно с президентските в края на 2006 г. - щяхме да спечелим, а ГЕРБ към онзи момент беше само проект.
Проведените през май 2007 г. избори катализираха създаването на партията на Бойко, а ръководството на БСП не се съобрази с настояването ми да се явим като „Коалиция за България", в резултат на което „Платформа европейски социалисти" загуби с 4500 гласа от ГЕРБ, а поне 30-40 хиляди гласа на левицата се разпиляха. С това започна и възходът на Борисов. После цялата втора половина на 2008 г. се борих срещу мажоритарните райони и за сливането на датите на двата избора - за Европарламента и за НС, но получих само критики от правоверни и лоял ни на правата линия другари.
И това според теб го прави умен? Виждал съм много глупаци, докопали огромно количество пари и пилеещи ги с лека ръка.
Що се отнася до младите кадри, това просто му е заповядано от Турция. Там има кой да мисли вместо него.
Като погледнеш парламента, ще видиш абсолютно стабилно мнозинство. За лоша ситуация би следвало всички останали партии да се обединят срещу нас. В БГ е възможна и такава безпринципност, но все пак е трудно осъществима...
Първоначално изпратено от мейси
Интересно ако не беше умен ,дали щеше да управлява капитал от 1 милиард евро ?/естествено ,че не са на негово име/Да ти кажа ли и друго ,че същият инвестира в млади лица ,чрез фондациите си като ги праща в чужбина и питам аз кой от нашите други политици прави това Стамболов?Доган не го мисли той си е подготвил кадър който да го замести когато реши да слезе от политическата сцена...
За да изкара мандатът си Герб- 4 год.ще им трябва стабилно мнозинство ,а аз не го виждам като такова.
Бойко Борисов:
Ще го ударим на молби в Брюксел
17 Юли 2009
Бъдещият премиер ще иска отлагане на евросанкциите за незатворени сметища
Ще го ударим на молби в Брюксел. С тези думи лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов обясни как като премиер ще спаси България от евросанкции, свързани с незатворени сметища. Ще се опитам да направя така, че европейската солидарност да ни помогне поне за един гратисен период за проблема с отпадъците, уточни Борисов и добави, че кабинетът "Станишев" умишлено е предизвикал хаос с управлението на отпадъците, за да му е тежко на бъдещото правителство. Той щял да говори с представители на двете най-големи партии в Германия да съдействат за това "българинът да не продължава да си плаща за това, че е в Европейския съюз, а да се възползва от европейската солидарност".
Обещанията на Борисов дойдоха като отзвук на негодуванието на много кметове из страната, които се оказаха неподготвени да извозват отпадъците на общините си в други населени места. Градоначалниците се оплакват, че в техните бюджети не са заложени разходи за превоз на боклука, както и за заплашането на третирането на отпадъка. Вчера, 16 юли, бе крайният срок, в който сметищата, неотговарящи на европейските стандарти, трябваше да бъдат затворени. Временно обаче ще останат действащи 60 общински депа, докато се изградят нови и модернизират регионални сметища.
така се прави в ЕС! дава се власт и на опозицията...
Ивайло Калфин, евродепутат от ПЕС и Филиз Хюсменова, негова колежка от групата на АЛДЕ бяха избрани в ръководството на две комисии в Европарламента.
Външният ни министър в оставка е избран за зам. председател на Комисията по бюджети на ЕП.
Членовете на Комисията по бюджети на ЕП избраха за неин ръководител бившият френски министър на икономиката Ален Ламасур (Европейска народна партия, ЕНП). Сред заместниците му е и бившият министър-председател на Белгия Жан-Люк Деан (ЕНП).
Хюсменова пък е избрана за заместник-председател в Комисията по регионално развитие.
В подкомисията по правата на човека към Комисията по външната политика Метин Казак също стана заместник-председател, съобщават от АЛДЕ.
Milom, още ли не си разбрал, че ГЕРБ е алтернативен "десен" проект на "силната ръка", подкрепян от Георги Първанов и Царя, който има за задача без големи промени да изчисти имиджа на България и да гарантира усвояването на средствата от еврофондовете от алтернативна кохорта "правилни хора" без това да е свързано с гърмене на бушони по нива, по-високи от шеф на държавна фирма и зам-министър. И с политически чадър върху хора, свързани с бившите тайни служби.
Първоначално изпратено от MILOM
Комисията отхвърли предложението на Синята коалиция депутати, които са били сътрудници на ДС, да не могат да заемат ръководни постове в парламента. Срещу предложението гласуваха ГЕРБ, ДПС и БСП.
Герберите да не се заиграват с тия ,че ще се свлекат в помийната яма.Не си струва заради новобоядисания гербер Б.Димитров да сереш на метеното.Ченгето цял живот си остава ченге/доносник на ДС/
ЛОШО ЗВУЧИ ,НО ИМА ЛОГИКА,ЗА ДА ПРОДЪЛЖАТ ДА ИМАТ ВЛАСТ!
Чл. 39. (1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово ...
Milom, още ли не си разбрал, че ГЕРБ е алтернативен "десен" проект на "силната ръка", подкрепян от Георги Първанов и Царя, който има за задача без големи промени да изчисти имиджа на България и да гарантира усвояването на средствата от еврофондовете от алтернативна кохорта "правилни хора" без това да е свързано с гърмене на бушони по нива, по-високи от шеф на държавна фирма и зам-министър. И с политически чадър върху хора, свързани с бившите тайни служби.
Първоначално изпратено от MILOM
Комисията отхвърли предложението на Синята коалиция депутати, които са били сътрудници на ДС, да не могат да заемат ръководни постове в парламента. Срещу предложението гласуваха ГЕРБ, ДПС и БСП.
Герберите да не се заиграват с тия ,че ще се свлекат в помийната яма.Не си струва заради новобоядисания гербер Б.Димитров да сереш на метеното.Ченгето цял живот си остава ченге/доносник на ДС/
Коментар