Нека си излеят душата хорицата, ако са и глътнали вода на борсата сигурно са нервни.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прогнози и развитие през 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
Collapse
X
-
Еееее, това си е заяждане, Заядливец. Самият аз също подхождам със съмнение конкретно за SOFIX, но не бих казал, че Джей пречи на някого с прогнозите си. Напротив, има доста неща, които ми допадат (нядавам се, допадат и на други). Може би всеки сам трябва да си отсява полезното (според собствените си разбирания), което е нормално да не е 100% в цялото мнение
Коментар
-
Ами поне дава нещо-като не ти харесва него чети.Той форума цъфнал-а пък ти се заяждаш с човек който все пак дава някакви прогнози-независимо дали са верни или грешни.Късмет на Jay.Първоначално изпратено от заядливецътПървоначално изпратено от на 30 март Jay Gould
Най-късно от 15-ти април почвате покачване. Нищо чудно да започне и по-рано (едва ли силно), а около 13 април да оформите връх, после пак спад и пак на горе (този път сериозно).
Разбира се, както съм казвал назад из темата, първо е необходимо да се мине сегашния връх от 516 за да стигнем до 655-660 от там ако се мине до 915-920 като на около 660 ще има почти задължително нова корекция, този път кратка във времето.
В случай, че правителството направи някоя нова простотия с данъците на бизнеса и населението, цените на тока, на газта и горивата въобще, пак ще има покачване, но няма да минем най-вероятно върха от 17.09.2009 г. и ще се наложи да чертая нови графики
И да спреш вече да баламосваш и подвеждаш хората с измислените си прогнози, сбъдващи се 1 от 10 :lol:
Коментар
-
Първоначално изпратено от на 30 март Jay Gould
Най-късно от 15-ти април почвате покачване. Нищо чудно да започне и по-рано (едва ли силно), а около 13 април да оформите връх, после пак спад и пак на горе (този път сериозно).
Разбира се, както съм казвал назад из темата, първо е необходимо да се мине сегашния връх от 516 за да стигнем до 655-660 от там ако се мине до 915-920 като на около 660 ще има почти задължително нова корекция, този път кратка във времето.
В случай, че правителството направи някоя нова простотия с данъците на бизнеса и населението, цените на тока, на газта и горивата въобще, пак ще има покачване, но няма да минем най-вероятно върха от 17.09.2009 г. и ще се наложи да чертая нови графики
И да спреш вече да баламосваш и подвеждаш хората с измислените си прогнози, сбъдващи се 1 от 10 :lol:
Коментар
-
Първоначално изпратено от salagaЩо ми звучи познато....
Като изключим техническите постижения, робите и медицината имаме май много общо с начина им на живот.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Слагаш в основата на упадака готите - и ще се намерят аналогии с Хитлер. Избираш си партите подкопали богатите близкоизточни провинции и става войната в залива, залагаш на покварата на управляваща класа и отчуждението на робите от продукта на труда им и става марксизъм.
На мен най-любимото ми е обезценката на сената, клетвите за вярност на законодателната власт пред изпълнителната, която въвежда Август и се стига до гаврите на Калигула. Някак си най-ми се връзва със сегашната ситуация в България.
От SPQR се стига до ave ceaser
Коментар
-
В заключение, падането на Рим е основно в резултат от икономическото влошаване, в резултат на прекомерно данъчно облагане, инфлация, все по силна регулиране на цели отрасли в икономиката и появата на монополи в промишлеността и търговията. Все по-високите данъци не повишили допълнителните приходи, тъй като богатите данъкоплатци можели да избегне тези данъци, а средната класа - свободните селяни, занаятчии и търговци били буквално избити от високото бреме на данъците, голямата администрация, корупцията следваща я винаги, беззаконията и липсата на ефективно правосъдие произтичащи от нея.
Коментар
-
Доста осъвременен прочит на Залез и упадак на римската империя. Безплатния хляб и зрелищата са били за да се държи плебса спокоен. Защото не можеш да контролираш град от почти един милион без вътре да вкарваш войски. След Август решават - защо не - да вкараме кохортите в Рим. така ще минем по-евтони спрямо плебса. Да ама не. От там нататък са единици императорите които не са избрани именно от тези кохорти които всъщност е трябвало да ги пазят. А техния интерес е бил - давай-пари за войската. Като не даваш - императора се сменя за седмица две. И когато искаш да привличаш репресивните органи на твоя страна и заради това си ги научил да им даваш яко кинти, съвсем нормално няма кинти за друго. И репресията става все по-важна.
Дали ще Рим или СССР все стремежа да не даваш много на хората, води до това че даваш много на тези които те пазят от хората. И в края на краищата няма за никой.
Така че дефицита, който се опитват да избегнат в момента с цената на яко притискане на тези които са ги избрали поне исторически не стои като добра политика.
Коментар
-
Как бюджетния дефицит уби древен Рим:
http://borsi.blog.bg/history/2010/04...ven-rim.530825
http://borsi.blog.bg/history/2010/04...i-zalez.530837
http://borsi.blog.bg/history/2010/04...-kraiat.530841
http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Може да става дума за същия случайhttp://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
И аз се присетих, че по канала, който има предаване за самолетните катастрофи, имаше веднъж точно предаване за полет към Австралия, който имаше проблеми заради пепел от изригнал вулкан на Филипините или някъде там. Може и да е същия случай.
Първоначално изпратено от orchisПървият случай на авиационно произшествие, вследствие на попадане в облак от вулканична пепел, е регистриран на 24 юни 1982 година, съобщиха от Министерството на транспорта у нас. "Боинг-747", при изпълнение на полет на височина 11 300 м, по маршрут Куала Лампур Малайзия до Пърт Австралия, получил отказ на четирите двигатели. След спирането им, самолетът в продължение на 16 минути снижавал от 11 300 м. до 3600 м., когато пилотът успял да запусне три от тях и успешно да извърши аварийно кацане в Джакарта.
Първоначално изпратено от Jay GouldПреди около 2 часа се чух по телефона с познат който разбира от тия неща.
Информира ме, че за разлика от Лаки в 1784г. този път сереният диоксид е 3 пъти по-малко в облаците които се разнасят над Европа и поне за сега пепелта която изхвърля вулканът не е така опасна като тогава. Все пак не изключи възможност от провал на реколтата в Европа или леко захлаждане, ако изригването продължи и следващите седмици или завалят дъждове. За сега обаче го отнася само въздушния транспорт: http://www.investor.bg/?cat=6&id=96705
До сега е имало само един случай на проблеми със самолет при преминаване през подобен облак (забравих коя година... джентълменът ми каза, но пуста памет..!) който е по-известен с обръщението на капитанът към пътниците, отколкото със самия технически проблем.
При полет над Исландия, през облак от вулкан, четирите двигателя на самолет на Бритиш Еъруейз угасват. Капитанът, като един типичен английски джентълмен, хладнокръвно обявява; "Уважаеми лейди и джентълмени, сътресенията които развалят вашия комфорт се дължат на спиране на четирите двигателя на нашия самолет. Моля не се безпокойте, екипажът ще направи всичко възможно в случая!"
След което екипажът успява да запали 2 от четирите двигателя и самолетът каца аварийно.
Коментар
-
Първият случай на авиационно произшествие, вследствие на попадане в облак от вулканична пепел, е регистриран на 24 юни 1982 година, съобщиха от Министерството на транспорта у нас. "Боинг-747", при изпълнение на полет на височина 11 300 м, по маршрут Куала Лампур Малайзия до Пърт Австралия, получил отказ на четирите двигатели. След спирането им, самолетът в продължение на 16 минути снижавал от 11 300 м. до 3600 м., когато пилотът успял да запусне три от тях и успешно да извърши аварийно кацане в Джакарта.
Първоначално изпратено от Jay GouldПреди около 2 часа се чух по телефона с познат който разбира от тия неща.
Информира ме, че за разлика от Лаки в 1784г. този път сереният диоксид е 3 пъти по-малко в облаците които се разнасят над Европа и поне за сега пепелта която изхвърля вулканът не е така опасна като тогава. Все пак не изключи възможност от провал на реколтата в Европа или леко захлаждане, ако изригването продължи и следващите седмици или завалят дъждове. За сега обаче го отнася само въздушния транспорт: http://www.investor.bg/?cat=6&id=96705
До сега е имало само един случай на проблеми със самолет при преминаване през подобен облак (забравих коя година... джентълменът ми каза, но пуста памет..!) който е по-известен с обръщението на капитанът към пътниците, отколкото със самия технически проблем.
При полет над Исландия, през облак от вулкан, четирите двигателя на самолет на Бритиш Еъруейз угасват. Капитанът, като един типичен английски джентълмен, хладнокръвно обявява; "Уважаеми лейди и джентълмени, сътресенията които развалят вашия комфорт се дължат на спиране на четирите двигателя на нашия самолет. Моля не се безпокойте, екипажът ще направи всичко възможно в случая!"
След което екипажът успява да запали 2 от четирите двигателя и самолетът каца аварийно.
Коментар
-
Преди около 2 часа се чух по телефона с познат който разбира от тия неща.
Информира ме, че за разлика от Лаки в 1784г. този път сереният диоксид е 3 пъти по-малко в облаците които се разнасят над Европа и поне за сега пепелта която изхвърля вулканът не е така опасна като тогава. Все пак не изключи възможност от провал на реколтата в Европа или леко захлаждане, ако изригването продължи и следващите седмици или завалят дъждове. За сега обаче го отнася само въздушния транспорт: http://www.investor.bg/?cat=6&id=96705
До сега е имало само един случай на проблеми със самолет при преминаване през подобен облак (забравих коя година... джентълменът ми каза, но пуста памет..!) който е по-известен с обръщението на капитанът към пътниците, отколкото със самия технически проблем.
При полет над Исландия, през облак от вулкан, четирите двигателя на самолет на Бритиш Еъруейз угасват. Капитанът, като един типичен английски джентълмен, хладнокръвно обявява; "Уважаеми лейди и джентълмени, сътресенията които развалят вашия комфорт се дължат на спиране на четирите двигателя на нашия самолет. Моля не се безпокойте, екипажът ще направи всичко възможно в случая!"
След което екипажът успява да запали 2 от четирите двигателя и самолетът каца аварийно.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Джей, много ме вдъхнови с това четиво, чак си купих далечен бъдещник на пшеница и вече съм на пИчалба.
Само не знам дали да я инвестирам в консерви, а? И да ги пазя в мазето за всеки случай.
Първоначално изпратено от Jay GouldПри подобно изригване в Исландия към края на 18 век (Лаки)...Пари при пари отиват
Коментар
Коментар