If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прогнози и развитие през 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
Има... Например, който си обърна спестяванията в долари миналата година и дори началото на тази вече е напред, а спестяванията на останалите, в левове и евро вече се обезценяват.
Ако $ прегази и кота - 1,1850 тежки времена ще се очертаят пред спестяванията в € ...
ако говориш за българския спестител в евро ... за него няма никакво значение еврото 1,60 ли е или 1,20 ... виж за спестителите в долари ДА...
е ако реши да ходи на екскурзия в САЩ (или държави с борд към долара) ще има значение за евро спестителя ,.
Докато по телевизиите говорят за атентата на летището в Бургас, друга терористична организация подкрепяна и финансирана от нашето правителство, с пари от данъкоплатците - наречена ДКЕВР, начело с брадат муджахидин-разрушител, редовно прави атентат след атентат на територията на страната ни, рушейки икономиката, цели индустриални отрасли, нормалния живот на гражданите и бизнес отношенията в страната! Пораженията от качването на цените на тока последните 10 години са в пъти по-големи от атомната бомба в Хирошима и Чернобилската авария и в човешко и във финансово изражение. Загубите са за милиарди Евро, имат много повече жертви, защото вместо от лъчева болест, хората просто си мрат от глад и студ, жертва са на безработица, фалити, постоянен стрес, несигурност и загуба на огромни количества пари и здраве, докато брадатият изрод-талибан, финансиран щедро от властта, им се подиграва открито от екрана и страниците на така услужливите и проснати в наведена поза пред него медии.
.... мегапроект, целящ превръщането на крайбрежната алея на град Варна в атракционна зона...
Това щеше да е хубаво, обаче те не могат - Представите ни за забавление с ТИМ явно се разминават драстично. Те искат да правят казина (край казината вървят само проститутки и заложни къщи - нищо друго), на мен ми харесваше алеята когато бе пълна с дискотеки, ресторанти, капани, чалгарници, коктейл барове, таверни, пиано барове и т.н. и бе пешеходна зона. Аз харесвам фрашкани с народ заведение - обичам разнообразието, те предлагат празния, скучен и старомодно обзаведен бар в хотел Графит. На мен ми харесваше дискотека Авеню - Те предлагат Есктраваганца. Предпочитах таверна Одисей, а те предлагат Час Пик с Теди Джорджо за DJ .. Не могат бе човек.. Те едно нямат толкова много пари за да направят това което искат, второ ТИМ значи скука. Няма купон. Алеята в 90 те години и алеята между 2000 и 2005 г. бе това което ми харесваше. И бе нужно много малко за да стане идеално.. А сега? Сега вместо разнообразието, ни се предлага някакво подобие на хипермаркет МЕТРО - само един! Мерси.. Нужен е избор и заведения за всеки вкус и джоб, а не монопол! И без коли. Там където се пускат коли до самите заведения няма хора - няма купон, няма бизнес, а от там няма и пари и приходи, а тия малкото които ги има са предимно някакви селски комплексирани пръчове идващи от време на време. Егати кефа. Ядеш, а до теб някой си пали колата. Разхождаш се пеш, а някой ти дава зор с бронята си на 1 метър зад теб. Че аз ако искам да мириша бензин, ще идва в OMV! Искам алеята от край до край пълна със заведение, по протежение на целите 3-4 км. От Морска Гара до Почивка, само заведение - плътно (а не както е сега). И никакви коли освен определена доза таксита и таксита на поръчка - за да извозват към града най-фирканите. Никакви частни автомобили. Вместо тях влакчета на релси със спирки. А морската да не се пипа и да си остане естествен зелен пояс между града и развлекателната зона - Да се разшири колкото е възможно на север. Никакви коли и в нея! Най-вредно в момента е това, че има монопол. Точно заради монопола на ТИМ и тъпия ни кмет, алеята се скапа след 2005-2006 г.. Там където има монопол има скука и е грозно. Нямам нищо против ТИМ, дори нямам толкова против да строят на купената от тях територия, но имам против монополизацията на цялата алея, както и против прокарване на магистрали вътре в морската градина.
Хеопсова пирамида? Дори това може би не. Тя поне е била построена, докато варненци на мястото на парка си ще имат най-вероятно бетон и пърпорещи автомобили, а вместо алея за разходки със заведения за отмора и даваща хляб на десетки хиляди хора ще имат едно монополно образование и зле стопанисвани полу-празни заведения в които броя посетители едва ли ще е по-голям от броя трошки паркирани вместо дървета. Може ли монопол да стопанисва 500 заведения и 300 магазина, ако не е успял да запази дори собствената си верига такива? http://borsi.blog.bg/novini/2012/04/...-2012-g.946960
План за развитие на град Варна..............................
План за развитие на Алея 1.
Алея 1 може и следва да се превърне в туристическа дестинация, в алея за разходки, за забавление както на варненци така и на гостите на града, в протежение на километри, привличаща туристи, създаваща хиляди работни места, генерираща милиони оборот всеки ден от който ще остават и за данъчни отчисления, а не както е сега - в западащо, мръсно място и на места вече опасно.
За това следва:
Осветяване на алеята по цялата и дължина. Изграждане на нужната канализация и ВИК мрежа, пречиствателна станция, укрепване на свлачищата там където е нужно, но при максимално запазване на зелените площи и естествените ограничения. Озеленяване там където е нужно по цялата и дължина. Забрана за движение на автомобили по цялата и дължина, като зареждането на заведенията може да става в часовете най-малко натоварени от посетители. Пускане на допълнителни влакчета за обслужване на гражданите и гостите на града. Обособяването на точно и строго определено място за тяхното придвижване, за да се осигури максимална безопасност за пешеходците. Стриктни изисквания за осигуряване на нормални норми на шума извън тази увеселителна зона. Всяка пролет преди официалното отваряне на алеята – проверки и стикована на общински служби и бизнеса за осигуряване на нормалното протичане на сезона. Осигуряване на полицейски патрули по Алея 1 както и в морската градина – Денонощно. Стиковане на работата на полицията с охраната на заведенията - превантивни мерки както и незабавна реакция за потушаване на всякакви инциденти. Забрана за носене на огнестрелно оръжие по Алея 1 както и във всички заведения в град Варна. Оръжие може да носи само полицията и то в работно време. Налагане на големи глоби при неспазване на горното. Насилствено извеждане от зоната на алеята и Морска градина на всеки нарушител на обществения ред и безопасност за околните. Вземаните мерки не бива по никакъв начин да пречат на развитието на бизнеса по Алеята 1 и в град Варна въобще, но и по никакъв начин не бива да се пречи на жителите и гостите на града да почиват и спят спокойно. Туризмът е перо което може да носи милиарди приходи на града и следва да се развие и да се върне старата слава на град Варна като туристическа дестинация...
р) ........Забрана на абсолютно всякакво движение на автомобили в Морска градина освен на вече живеещите там. Обособяване на още пешеходни зони в града – те са фактор както за приятното прекарване на жителите и гостите на град Варна, но и силен фактор за създавана не бизнес и работни места. Въвеждането на платено навлизане с автомобил за някой централни градски части – Тук се изключват вече живеещите в такива, но при условие за не повече от 2 автомобила на семейство.... Забрана за паркиране върху зелени площи. Забрана за всякакво паркиране върху тротоари – те са за пешеходци, а общината не е длъжна да осигурява безплатен паркинг с парите на всички жители (между които и много които не притежават автомобил). Високи глоби за всички които не спазват изискванията. При повече от 1 нарушение на горните изисквания забрана за навлизането с автомобил в обособена централна градска част за 1 година. Пускане на денонощни автобусни линии с курортните комплекси Дружба и Златни пясъци минимум през 30 минути – Целогодишно - В това начинание могат да се ползват както ресурсите на сегашния градски транспорт, така и частни предприемачи на които да се осигурят дългосрочни договори. Тези линии биха спомогнали не само на бизнеса през лятото, но и ще улеснят максимално гражданите на града..
т) Създаване на антимонополна нормативна уредба в град Варна както и нейното стриктно и безкомпромисно прилагане.
Както на бизнеса и инвеститорите, така и на гражданите на града следва да се осигурят максимално добри и лесни условия. За едните за печелене на пари и създаване на работни места, а за другите широк набор от услуги и избор на цени.
Обособяване на минимално разстояние на което една и съща компания може да отваря търговски обекти. Целта е да се създаде многопластовост на пазара избор за потребителите и гражданите в града, а всякакви наченки на монопол в даден район на град Варна да се елиминират по възможност.
Сегашното състояние в което дадени търговски вериги окупират цял квартал с поредици обекти и налагат високи цени в района е недопустимо. Варна е на гражданите и бизнеса в града и не е ничие феодално владение. Създаването на монополи силно ограничава свободното предпримачество в града, създаването на нови работни места, снижава приходите на района и лишава най-вече гражданите на града от избор.
у) Удължаване на работно време и при поискване даване на разрешителни за 24 часова работа на търговски обекти. При спазване на нормите за шум, безопасност и ред.
Стиковане на органите на реда с общинската администрация, собствениците на заведения и търговски обекти. Незабавна реакция при всяко нарушение на обществения ред. Нарушенията на обществения ред пречат на бизнеса, гражданите и гостите на града, а от там на приходите...
Верно ли е за 80 000 лефа за бройка???
Тва, ако поръчваш А8 Audi и влезнеш и кажеш
за 200 бройки сигур за 80 000 лева на парче
ще ти ги дадът и ще се кефят на сделката
Верно ли е за 80 000 лефа за бройка???
Тва, ако поръчваш А8 Audi и влезнеш и кажеш
за 200 бройки сигур за 80 000 лева на парче
ще ти ги дадът и ще се кефят на сделката
Ще черпя КРАДЛИВАТА МИЖАТУРКА малка биричка някога !!!
Бях чел за някви палми под наем за 80 000 лефа
наем на броика за 5 или 10 години по Варна. Може и да бъркам цифрите
Това това с палмите е класика.. Ама не са само палмите.. например общината подари земя на фирмата за да ги стопанисва тия палми там.. Ама нищо.. Собственикът на фирмата се набута с поне един скъпарски апартамент точно на върха на имотния балон, та преразпределението на капитали си върви все пак
Коментар